Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko lapsenne rippikouluun?

Vierailija
31.12.2014 |

Onko suomalaiset papit luotettavampia kuin ruotsalaiset?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014123118965050_ul.shtml

Tänään kannattaa erota kirkosta, niin ei tarvitse enää ensi vuonna maksaa pedofiilipappien palkkoja.

https://www.eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita, koska perheeni ei kuulu kirkkoon.

Vierailija
2/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitatteko"...? Lapsen oma päätöshän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinne meni. Ja naispappi näkyi olevsn

Vierailija
4/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:14"]

"Laitatteko"...? Lapsen oma päätöshän se on.

[/quote]

Onko lapsesi myös päättänyt kirkkoon liittymisestään? Miksi ihmeessä lapsi saa sitten vasta 18-vuotiaana itse päättää kirkosta eroamisestaan?

Vierailija
5/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En "laita" rippikouluun vaan se on teinin oma päätös mitä tekee.

Tyttö ainakin meni mielellään kavereiden kanssa riparille ja kiva viikko oli.

Poika on vasta seiskalla joten nähtäväksi jää meneekö riparille vai ei.

Itse olen ollut riparileirillä v.84 ja todella hyvät muistot jäi :)

Vierailija
6/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mennä tai olla menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuoret päätti itse menevätkö vaiko eivät. Kerroin ite että mulla oli tosi hauska ja ikimuistoinen ripari, ja sieltä löytyy kyllä ihan parhaimpia nuoruusmuistoja. Plus että riparilla tapasin aviomieheni.. :) en yllä itsekään sinne mennyt mitenkään jeesustelemaan, oli vaan ihana olla hyvässä porukassa viikko pois kotoa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan