Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis ja hauska nainen on sinkku?

Vierailija
13.12.2014 |

Puhun ystävästäni, itse seurustelen. Hän on tosi kaunis, hänellä on mieletön kroppa ja on todella huumorintajuinen. Opiskelee, käy töissä, käy kuntosalilla, katsoo urheilua. Luulisi että miehiä olisi jonossa ovella! Mutta ei. Ja ei, hän ei myöskään ole mitenkään mustasukkainen tai vaativa. Ehkä vähän ujo joskus. Ja joku kuitenkin miettii, että hän on oikeasti joku ruma läski niin ei ole. Muutaman kerran olen tahallani ehdottanut hänelle jotain rumaa vaatetta jotta näyttäisin itse paremmalta, lapsellista juu.. :D En vain ymmärrä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää kumppanin jos sellaisen haluaa. Kaikki naiset eivät halua, en minäkään. En halua sikapossua sotkemaan, loisimaan ja komentelemaan.

Elämäni on hyvä näin, ja osaan itse rakentaa taloni, ostaa autoni, propata hyllyt seiniin ja hankkia ilmalämpöpumpun. Näihin hommiinhan ei siitintä tarvita.

Miehen tarvitsen ajoittain seksiin, ja se hoituu kyllä. Lainaan tuttavalta, joka ei ole halunnut seksiä vuosiin. Win win win.

Vierailija
22/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä palstaa lukee, moni uskaltaa vain täällä paljastaa ettei oikeasti edes pidä ihmisistä.

Vaikka joku olisi ystävällisen tuntuinen ja hyvännäköinen, ei voi tietää mitä hän oikeasti ajattelee. Jos ihmisten seura ei kiinnosta, seurustelu on yhtä tuskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia?

Tää oli hauska! :D

Naisella on mielenterveysongelmia jos ei halua mitä tahansa renttua niskoilleen, tai ketään ylipäätään!

Minä se olenkin sitten ihan seinähullu kun juoksen ennemmin karkuun kuin lähden parisuhteeseen!

Iki-iki-iki-sinkkunainen omasta vakaasta tahdostaan

Vierailija
24/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon kanssa ulkonäöltäni sellainen että lähes kaikki katselee ja usein kuulen kehuja. Silti vientiä ei ole yhtään. Hyvin harvoin miehet lähestyy. Toki nuorilla miehillä on huono itsetunto joten sekin vaikuttaa. Monesti miehet sanovat että sulla on varmaan paljon vientiä ja etteivät ole kauniimpaa nähneet. Noh, ihan kaikkea en kyllä usko. Olen itseeni kuitenkin suht tyytyväinen ja näillä mennään.

Väität siis että vientiä ei ole ihan vain sen perusteella että miehet lähestyy hyvin harvoin?

Mitä jos lähestyisit itse tai laittaisit tinderissä treffipyyntöjä? Kyllä sulla vientiä on..

Olen ollut tinderissä mutta johti niin kamaliin kokemuksiin, että lopetin. Aloitteita en tee. Usein miehet ei pidä mun luonteesta, joten se varmaan selittää paljon. Tosiaan olen itse itseeni tyytyväinen enkä jaksa miettiä jonkun janipetteri 20 v:n mielipiteitä.

Vierailija
25/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kaikki rumat muijat painostaneet miehenne parisuhteeseen? Olen tosi huono lähestymään miehiä, siis ehdottelemaan mitään vakituista tai vaatimaan että josko tämä tapailu muutettaisiin seurusteluksi. Vaikka mies on suoraan kysynyt, että muutetaanko yhteen, en ole joota osannut vastata, ja jälkeenpäin harmittanut vietävästi. Eli uskon että huono itsetunto on suurin ongelmani. Jännittää miesten seurassa niin paljon, että mokaan kaiken minkä vaan voi mokata

Vierailija
26/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi haluta olla sinkku tai sitten kriteerit ovat niin korkealla, ettei vaatimukset täyttävää miestä ole olemassakaan.

Vierailija
27/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon kanssa ulkonäöltäni sellainen että lähes kaikki katselee ja usein kuulen kehuja. Silti vientiä ei ole yhtään. Hyvin harvoin miehet lähestyy. Toki nuorilla miehillä on huono itsetunto joten sekin vaikuttaa. Monesti miehet sanovat että sulla on varmaan paljon vientiä ja etteivät ole kauniimpaa nähneet. Noh, ihan kaikkea en kyllä usko. Olen itseeni kuitenkin suht tyytyväinen ja näillä mennään.

Väität siis että vientiä ei ole ihan vain sen perusteella että miehet lähestyy hyvin harvoin?

Mitä jos lähestyisit itse tai laittaisit tinderissä treffipyyntöjä? Kyllä sulla vientiä on..

Mä en halua olla tyrkky tai päällekäypä. Jos mies ei osoita kiinnostusta, niin en todellakaan ala lähestymään, treffipyyntöä en ole koskaan kenellekään laittanut. Haluan että mies metsästää, en minä. Ehkä oon liian naisellinen?

Vierailija
28/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan oman ongelmani. Olen läski. Mutta sitten näen kylillä ihan komeita miehiä kaksi kertaa itseäni isompien naisten seurassa. Onko nää naiset napanneet ne miehet nuorina ja hoikkina ja sitten on vaan kasvettu kirjaimellisesti yhteen?

Vierailija
29/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo

Vierailija
30/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla naisten mielestä unelma, mutta miehillä on eri maku.

Vierailija
31/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOM. Tämä on se sama tyyppi, joka täällä kirjoitti sen ”en kaipaa apua”-ketjun. Kirjoitti olevansa ujo ja hauska, mutta miestä ei ollut vitsit naurattanut ja kyseli täällä, miksi mies ei nauranut hänen vitseilleen eikä halunnut seksiä hänen kanssaan.

Nyt muka kyselee ystävästään.

Täällä hänen toinen ketjunsa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3233768/en-kaipaa-mitaan-apua-tahan-alo…

PS: Miten meette niin helposti halpaan, muka ”ystävästä” on kyse. :D

No pitkään jaksaa trollata, tämä aloitus on tehty 4 vuotta sitten.

Täällä kirjoittelee samat hullut ja osa niistä on kirjoittelut 10 vuottakin, joten 4 v ei olisi yhtään mitään. Ihan hyvin on aikaisemmin voinut kirjoitella, ettei saa miestä ja nyt, kun mies lipesi käsistä, vaikka siis hän on kaunis, tosi hauska ja vaan vähän ujo.

Tai sitten on nostanut ketjun, kun on samoja ongelmia.

Mitä sillä on väliä? Hauska ja tärkeä aihe, älkää takertuko viestintuojaan.

Vierailija
32/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus FB-kommentissa yksi nainen sanoi olevansa tosi kaunis. Kun katsoin kuvaa, niin mun silmissä ei kyllä ollut yhtään. Eli voisko näiden naisten kohdalla olla kyse optisesta illuusiosta? He kuvittelevat olevansa hyvin kauniita, mutta eivät muiden silmissä ole?

Vierailija
33/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanotte, että olen jopa rikkonut yhden avioliiton, mutta naimisiin en ole päätynyt koskaan? Onnistun jotenkin aina vetäytymään viime metreillä. Olisiko tosiaan tuota sitoutumiskammoa?

Vierailija
34/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka viihtyvät yksin.

Yhtä hyvin voisi kysyä, että miksi kauniit, älykkäät ja hauskat ihmiset menevät parisuhteeseen? Kamalaa haaskuuta.

Vierailija
35/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUOM. Tämä on se sama tyyppi, joka täällä kirjoitti sen ”en kaipaa apua”-ketjun. Kirjoitti olevansa ujo ja hauska, mutta miestä ei ollut vitsit naurattanut ja kyseli täällä, miksi mies ei nauranut hänen vitseilleen eikä halunnut seksiä hänen kanssaan.

Nyt muka kyselee ystävästään.

Täällä hänen toinen ketjunsa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3233768/en-kaipaa-mitaan-apua-tahan-alo…

PS: Miten meette niin helposti halpaan, muka ”ystävästä” on kyse. :D

No pitkään jaksaa trollata, tämä aloitus on tehty 4 vuotta sitten.

Täällä kirjoittelee samat hullut ja osa niistä on kirjoittelut 10 vuottakin, joten 4 v ei olisi yhtään mitään. Ihan hyvin on aikaisemmin voinut kirjoitella, ettei saa miestä ja nyt, kun mies lipesi käsistä, vaikka siis hän on kaunis, tosi hauska ja vaan vähän ujo.

Tai sitten on nostanut ketjun, kun on samoja ongelmia.

Ei tuo sinun toimintakaan ihan tervettä ole, so what jos joku haluaa keskustella, hyvä aihehan tämä on.

Vierailija
36/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kauneus-juttu. Niin paljon näkee rumia naisia parisuhteissa.

Vierailija
37/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suattaahan se niin nii olla ja suattaa olla olemata, mene ja tiedä :)

Vierailija
38/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks asia on se että vaatii mieheltä uskollisuutta. Mulla on ainakin siihen katkennut seurusteluita ja suhteita.

Vierailija
39/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tai vähemmän omanarvonsa tunteva nirppanokka.

Vierailija
40/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille ei riitä, että joku muu ihastuu häneen. Pitää olla myös itse ihastunut, hän ei ole vielä löytänyt itselleen sopivaa ihmistä.

Toisaalta kaikki eivät edes halua parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän