Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis ja hauska nainen on sinkku?

Vierailija
13.12.2014 |

Puhun ystävästäni, itse seurustelen. Hän on tosi kaunis, hänellä on mieletön kroppa ja on todella huumorintajuinen. Opiskelee, käy töissä, käy kuntosalilla, katsoo urheilua. Luulisi että miehiä olisi jonossa ovella! Mutta ei. Ja ei, hän ei myöskään ole mitenkään mustasukkainen tai vaativa. Ehkä vähän ujo joskus. Ja joku kuitenkin miettii, että hän on oikeasti joku ruma läski niin ei ole. Muutaman kerran olen tahallani ehdottanut hänelle jotain rumaa vaatetta jotta näyttäisin itse paremmalta, lapsellista juu.. :D En vain ymmärrä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei käy paikoissa, joissa tulee törmättyä miehiin - ja silloin kun käy, niin ei aloita/lähde mukaan keskusteluihin, kun on vähän ujo.

Vierailija
2/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa olla sinkku. Eivät kaikki halua pariutua vain pariutumisen ilosta, he valikoivat ja "tunnustelevat" markkinoita. Itselläni on aina riittänyt miesseuraa, mutten halua seurustella vain siksi että joku olisi siinä. Toisinaan ei elämässä ole suhteelle aikaakaan. Mikä siinä on, että kaikki parisuhteessa olevat aina alkavat naittamaan sinkkukavereitaan. Itse aikuiset seuransa löytävät ja valitsevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun Janne takahikiältä pelaa änärii vanhempien kellarissa ja mietti missä kaikki naiset on..

Vierailija
4/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten onkin kyllä erikoista, jos hän ei ole luonteeltaan mikään hullu kaiken ympäriltään tuhoava ja muiden mielenterveydet tahallan rikkova vastenmielinen päästään epävakaa, tai peräti narsisti, ja siis kaverisihan ei siltä vaikuta. Ehkä ollut vain huonoa tuuria.

Vierailija
5/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko käynyt mielessä, että kaikki eivät halua seurustella.
Ihmeellinen ajatus maailma ihmisillä jos on vapaaehtoisesti sinkku niin pitää ainakin olla ruma, lihava ja tyhmä ,fiksut ja kauniit eivät voi haluta vapaata elämää.

Vierailija
6/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto? Eiväthän naiset tapaa haku päällä olevia miehiä kuin baareissa ja ne känniääliöt eivät kelpaa naisille joilla on vähänkään itsekunnioitusta.

Vierailija
7/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt asiaa omalta kohdaltani enkä ole löytänyt vastausta. Olen lievän pullukka, mutta ihan tavallisten kauppojen vaatevalikoimiin mahdun kuitenkin ja huolehdin ulkonäöstäni muutenkin, joten en usko ulkonäön olevan syynä. En ole arka, vaan juttelen luontevasti myös vieraiden kanssa. Aina viedään kuitenkin vierestä, en muista milloin joku olisi ollut minusta kiinnostunut muussa kuin seksi- tai kaverimielessä.

Vierailija
8/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis ja hauska kaveri, joka on sinkku vastoin omaa tahtoaan. Hänen ongelmansa on tosin siinä, että rima on hirmuisen korkealla. Enkä nyt puhu vain siitä, että miehen pitäisi olla hyvin koulutettu, hyvässä duunissa, hyvän näköinen ja kaikinpuolin kunnollinen. Ei, vaan puhun vaatimuksista kuten pitää olla matkustanut oikealla tavalla oikeissa paikoissa: "Ai oot käynyt pakettimatkalla Turkissa? Sori, eiköhän tää ollut sit tässä." Miehen pitää tykätä oikeanlaisesta taiteesta: "Ai sä et oo käynyt Kiasman nykärinäyttelyssä?". Miehen pitää pukeutua tietyllä tavalla: "Ai sulla onkin näköjään tommonen jurpo nahkavyö. Oookeeiii..." Miehen pitää juoda oikeanlaista olutta: "Ai mitä sulla on lasissa? Siis Karjalaa? Mä juon vain pienpanimo-oluita. Luomuna tottakai. Heippa!" jne.

Ei ihme, että baari-illan aikana jutulle tulleet miehet eivät sit pääsekään jatkoille.

Vierailija
9/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään itsestäänselvää, että kaksi oikeanlaista ihmistä kohtaa toisensa otolliseksi hetkellä ja vieläpä kiinnostuvat toisistaan. Itse tunnen useita vapaalla jalalla olevia tasokkaita naisia. Tunnen myös monia ei niin viehättäviä naisia, jotka ovat olleet kauan vakinaisessa parisuhteessa. Alemman statuksen nainen tekee helpommin kompromisseja ja tarttuu tilaisuuteen, kun se kohdalle osuu. Oman arvonsa tunteva nainen on sen verran sinut itsensä kanssa, että ei vaihda yksinoloa mihin tahansa kumppanuuteen.

Vierailija
10/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:06"]

Ei ole mitenkään itsestään selvää, että kaksi oikeanlaista ihmistä kohtaa toisensa otolliseksi hetkellä ja vieläpä kiinnostuvat toisistaan. Itse tunnen useita vapaalla jalalla olevia tasokkaita naisia. Tunnen myös monia ei niin viehättäviä naisia, jotka ovat olleet kauan vakinaisessa parisuhteessa. Alemman statuksen nainen tekee helpommin kompromisseja ja tarttuu tilaisuuteen, kun se kohdalle osuu. Oman arvonsa tunteva nainen on sen verran sinut itsensä kanssa, että ei vaihda yksinoloa mihin tahansa kumppanuuteen.

[/quote]

Nämä "oman arvonsa tuntevat" -naiset taitavat olla niitä ikisinkkuja, koska ikinä ei kukaan mies pysty olemaan tarpeeksi täydellinen. Soveltuvimmat puolisoehdokkaat löydetään usein jo aika nuorina, eli parhaat menevät ensin. Hyvän puolison itselleen löytäneet ovat ymmärtäneet ajoissa, ettei kukaan ole täydellinen ja vähemmästäkin voi saada esille enemmän. Sitten kun nämä naiset ovat näistä ei niin suosituista miehistä koulineet siistejä, kouluttautuneita ja hyvin ansaitsevia miehiä, niin valmiiseen pöytään tunkevia "oman arvonsa tuntevia" ikisinkkunaisia olisi tyrkyllä miehille pilvin pimein. Sitten ihmetellään, miksi komea ja hyvin ansaitseva mies on naimisissa naisen kanssa, joka ei ehkä ole miehen "tasoa". Ettehän te tiedä, millaisen työn tuo nainen on miehen kanssa tehnyt.

http://www.hs.fi/tyoelama/a1305880694539

Vierailija
11/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tunnustaa kuuluvani sarjaan "oman arvonsa tunteva ikisinkkunainen". Minulle se tarkoittaa sitä, että en ole edelleenkään tyrkyllä yhtään mihinkään. En ole vikittelemässä varattuja miehiä enkä pyydystämässä eronneita ja karanneita. Sinkkuus ei ole ollut minulle tietoinen valinta, ei vain silloin nuorena osunut kohdalle sopivaa. Sitten tyydyin osaani ja nyt viihdyn niin hyvin yksin, etten vaihtaisi tätä mihin tahansa. Jos sopiva kumppani vielä vanhoilla päivillä osuu kohdalle, niin sitten osuu. Kovinkaan todennäköisenä en sitä kylläkään pidä, se juna meni jo.

Vierailija
12/51 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei ole rakastunut.

Vierailija
13/51 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:06"]

Ei ole mitenkään itsestään selvää, että kaksi oikeanlaista ihmistä kohtaa toisensa otolliseksi hetkellä ja vieläpä kiinnostuvat toisistaan. Itse tunnen useita vapaalla jalalla olevia tasokkaita naisia. Tunnen myös monia ei niin viehättäviä naisia, jotka ovat olleet kauan vakinaisessa parisuhteessa. Alemman statuksen nainen tekee helpommin kompromisseja ja tarttuu tilaisuuteen, kun se kohdalle osuu. Oman arvonsa tunteva nainen on sen verran sinut itsensä kanssa, että ei vaihda yksinoloa mihin tahansa kumppanuuteen.

Nämä "oman arvonsa tuntevat" -naiset taitavat olla niitä ikisinkkuja, koska ikinä ei kukaan mies pysty olemaan tarpeeksi täydellinen. Soveltuvimmat puolisoehdokkaat löydetään usein jo aika nuorina, eli parhaat menevät ensin. Hyvän puolison itselleen löytäneet ovat ymmärtäneet ajoissa, ettei kukaan ole täydellinen ja vähemmästäkin voi saada esille enemmän. Sitten kun nämä naiset ovat näistä ei niin suosituista miehistä koulineet siistejä, kouluttautuneita ja hyvin ansaitsevia miehiä, niin valmiiseen pöytään tunkevia "oman arvonsa tuntevia" ikisinkkunaisia olisi tyrkyllä miehille pilvin pimein. Sitten ihmetellään, miksi komea ja hyvin ansaitseva mies on naimisissa naisen kanssa, joka ei ehkä ole miehen "tasoa". Ettehän te tiedä, millaisen työn tuo nainen on miehen kanssa tehnyt.
http://www.hs.fi/tyoelama/a1305880694539

Harvinaisen hyvin sanottu. Useissa tapauksissa se on nimenomaan niin että on otettu joku jolla on se potentiaali, ja kasvatettu siitä hyvä puoliso. Ei ole välitetty vaikkei se vielä juo oikeaa olutta tai ole käynyt niillä oikeilla ulkomaanmatkoilla vaikka se kiukuttaisikin, no tuskin useita edes kiukuttaa kun osataan katsoa vähän tulevaan eikä vain nykyisyyteen.

Vierailija
14/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia?

Vierailija
15/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM. Tämä on se sama tyyppi, joka täällä kirjoitti sen ”en kaipaa apua”-ketjun. Kirjoitti olevansa ujo ja hauska, mutta miestä ei ollut vitsit naurattanut ja kyseli täällä, miksi mies ei nauranut hänen vitseilleen eikä halunnut seksiä hänen kanssaan.

Nyt muka kyselee ystävästään.

Täällä hänen toinen ketjunsa.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3233768/en-kaipaa-mitaan-apua-tahan-alo…

PS: Miten meette niin helposti halpaan, muka ”ystävästä” on kyse. :D

Vierailija
16/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kanssa ulkonäöltäni sellainen että lähes kaikki katselee ja usein kuulen kehuja. Silti vientiä ei ole yhtään. Hyvin harvoin miehet lähestyy. Toki nuorilla miehillä on huono itsetunto joten sekin vaikuttaa. Monesti miehet sanovat että sulla on varmaan paljon vientiä ja etteivät ole kauniimpaa nähneet. Noh, ihan kaikkea en kyllä usko. Olen itseeni kuitenkin suht tyytyväinen ja näillä mennään.

Vierailija
17/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei vain ole rakastunut keneenkään. Jos kukaan mies ei ole herättänyt sellaista tunnetta kuin seurustelu vaatisi, niin sittenhän sitä on yksin. 

Vierailija
18/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOM. Tämä on se sama tyyppi, joka täällä kirjoitti sen ”en kaipaa apua”-ketjun. Kirjoitti olevansa ujo ja hauska, mutta miestä ei ollut vitsit naurattanut ja kyseli täällä, miksi mies ei nauranut hänen vitseilleen eikä halunnut seksiä hänen kanssaan.

Nyt muka kyselee ystävästään.

Täällä hänen toinen ketjunsa.

PS: Miten meette niin helposti halpaan, muka ”ystävästä” on kyse. :D

No pitkään jaksaa trollata, tämä aloitus on tehty 4 vuotta sitten.

Vierailija
19/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan toinen ketju. Nyt on vain vaihtanut itsensä ”ystäväksi”.

Vierailija
20/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon kanssa ulkonäöltäni sellainen että lähes kaikki katselee ja usein kuulen kehuja. Silti vientiä ei ole yhtään. Hyvin harvoin miehet lähestyy. Toki nuorilla miehillä on huono itsetunto joten sekin vaikuttaa. Monesti miehet sanovat että sulla on varmaan paljon vientiä ja etteivät ole kauniimpaa nähneet. Noh, ihan kaikkea en kyllä usko. Olen itseeni kuitenkin suht tyytyväinen ja näillä mennään.

Väität siis että vientiä ei ole ihan vain sen perusteella että miehet lähestyy hyvin harvoin?

Mitä jos lähestyisit itse tai laittaisit tinderissä treffipyyntöjä? Kyllä sulla vientiä on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi