Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunis ja hauska nainen on sinkku?

Vierailija
13.12.2014 |

Puhun ystävästäni, itse seurustelen. Hän on tosi kaunis, hänellä on mieletön kroppa ja on todella huumorintajuinen. Opiskelee, käy töissä, käy kuntosalilla, katsoo urheilua. Luulisi että miehiä olisi jonossa ovella! Mutta ei. Ja ei, hän ei myöskään ole mitenkään mustasukkainen tai vaativa. Ehkä vähän ujo joskus. Ja joku kuitenkin miettii, että hän on oikeasti joku ruma läski niin ei ole. Muutaman kerran olen tahallani ehdottanut hänelle jotain rumaa vaatetta jotta näyttäisin itse paremmalta, lapsellista juu.. :D En vain ymmärrä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus FB-kommentissa yksi nainen sanoi olevansa tosi kaunis. Kun katsoin kuvaa, niin mun silmissä ei kyllä ollut yhtään. Eli voisko näiden naisten kohdalla olla kyse optisesta illuusiosta? He kuvittelevat olevansa hyvin kauniita, mutta eivät muiden silmissä ole?

Sinäkö sen päätät, kuka on kaunis?

Vierailija
42/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus FB-kommentissa yksi nainen sanoi olevansa tosi kaunis. Kun katsoin kuvaa, niin mun silmissä ei kyllä ollut yhtään. Eli voisko näiden naisten kohdalla olla kyse optisesta illuusiosta? He kuvittelevat olevansa hyvin kauniita, mutta eivät muiden silmissä ole?

Tiedäthän, että makuja on monia... toisille irtoripset ovat iiiks ihania ja toisille örp painajaisia, miksi pilata ulkonäkö niillä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin ihan viehättävää akateemista naista, jotka ovat ulospäin mainioita kumppani-kandidaatteja. Mutta heidän suhteensa menevät aina karille. He ovat molemmat suihteissaan itsekkäitä ja joustamattomia. Vaikka ovat jo lähes nelikymppisiä. Säälittää lapset, kun miesystävät aina vaihtuu.

Vierailija
44/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, sinkku, ja haluan olla sinkku ja meillä on töissäkin pari erittäin hyvän näköistä naista, hyvin korkeasti koulutettuja, jotka ovat myös sinkkuja....koska haluavat olla sinkkuja ja heillä on erittäin hyvä itsetunto.

Naurekelevat aina välillä kun jotkut vanhat kaverit yrittävät naittaa niitä kaveri poika-kaverin kavereille yms tms...mutta jos jollakin on huono itsetunto niin juuri noilla vanhoilla kavereilla....jotka elää elämää niin poika-kavereiden kautta. 

Nämä pari erittäin hyvänkäköistä tulee hyvin varakkaista perheistä ja he todellakin tietävät mitä tekevät ja ennen kaikkea mitä he haluavat.....

Vain AV mammat voi luulla että jos heillä on naapurin-Rane poikkiksena niin kaikki haluaa samanlaisen oman Ranen....no ei halua.

Mutta osa haluaa mennä ja tulla miten itse haluaa kun heillä kerran on siihen mahdollisuus koulutuksen,  rahan, osaamisen, rohkeuden, tiedon, taidon, kielten yms tms osalta....

Vierailija
45/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta silti kumppania ei ole löytynyt. Omalta osalta ujous tekee minusta hieman vaikeasti lähestyttävän ja se varmaan vaikuttaa paljon, kun en itsekään uskalla mennä tekemään aloitetta. Muutama yhden illan juttu ollut ja silloin olen aina saanut kuulla ”kai sulla nyt on poikaystävä” ”miten sä voit olla sinkku”. Ehkä miehet ajattelee, että kauniin naisen on ”pakko olla varattu” eivätkä siksi lähesty niin paljon?

Tinderissäkin on tällä hetkellä hieman yli 1000 mätsiä, mutta silti oon tässä tilanteessa. Alkaa jo tulla epätoivo, vaikka sinkkuus on myös kivaa:D

N18

Vierailija
46/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian ns. korkeatasoinen taviksille, niin miehet eivät vaan lähesty reilusti.

Mutta toisaalta ei ole aivan tarpeeksi korkeatasoinenkaan joillekuille -  ts. missi- tai malli ja ammatiltaan lääkäri.

Ja jos on vielä ujokin, niin vaikeaa on naisella löytää kumppania.

Vierailija
47/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta silti kumppania ei ole löytynyt. Omalta osalta ujous tekee minusta hieman vaikeasti lähestyttävän ja se varmaan vaikuttaa paljon, kun en itsekään uskalla mennä tekemään aloitetta. Muutama yhden illan juttu ollut ja silloin olen aina saanut kuulla ”kai sulla nyt on poikaystävä” ”miten sä voit olla sinkku”. Ehkä miehet ajattelee, että kauniin naisen on ”pakko olla varattu” eivätkä siksi lähesty niin paljon?

Tinderissäkin on tällä hetkellä hieman yli 1000 mätsiä, mutta silti oon tässä tilanteessa. Alkaa jo tulla epätoivo, vaikka sinkkuus on myös kivaa:D

N18

Olet vielä nuori tyttö, kyllä se siitä.

Vierailija
48/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kauneus-juttu. Niin paljon näkee rumia naisia parisuhteissa.

Moni mies nimenomaan tykkää ns. rumista - tai sitten heillä on huono itsetunto.

Suomesta naidaan joka vuosi satoja, ellei tuhansia kauniita naisia ulkomaille sen vuoksi, etteivät monet suomalaiset miehet edes lähesty näitä kauneimpia naisia.

Vierailija
49/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tietenkin odottaa sitä nuorta miljonäärihughgranttia joka vie sen yksityiskoneellaan elämään marbellaelämää malibuun.

Vierailija
50/51 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla kauneus-juttu. Niin paljon näkee rumia naisia parisuhteissa.

Moni mies nimenomaan tykkää ns. rumista - tai sitten heillä on huono itsetunto.

Suomesta naidaan joka vuosi satoja, ellei tuhansia kauniita naisia ulkomaille sen vuoksi, etteivät monet suomalaiset miehet edes lähesty näitä kauneimpia naisia.

Heh ja hah. Eiköhän kyse ole paremminkin siitä ettei suomesta löydy kyllin kovatasoista sixpäk-hunkkista jolla on miljoonaomaisuus, kartano ja lentokone. Sosialistivaltiossa kun tuollainen menestyminen on huomattavan paljon vaikeampaa. Ja geenitkin on metsäläisten niin naama on luokkaa örkki vaikka kuinka treenais...

Ei ne naiset sen takia häivy että ne ei saa täällä huomiota. Se huomio vaan tulee vääränlaisilta, huonolaatuisilta miehiltä, joita on 99.9% kaikista miehistä.

Vierailija
51/51 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia?

Tää oli hauska! :D

Naisella on mielenterveysongelmia jos ei halua mitä tahansa renttua niskoilleen, tai ketään ylipäätään!

Minä se olenkin sitten ihan seinähullu kun juoksen ennemmin karkuun kuin lähden parisuhteeseen!

Iki-iki-iki-sinkkunainen omasta vakaasta tahdostaan

Voit toki ymmärtää tahallasi väärin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän