Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?
Kommentit (613)
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kyllä kun luin tuosta. En ole sohvaperunoita katsonut kuin sivusilmällä mieheni katsoessa, mutta vaikutti niin kiltiltä ja vaarattomalta tyypiltä.
En yllättynyt. On kaiken aikaa antanut hyvin vastenmielisen vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti te, jotka tunnette Teemun, saatte tulkittua noista lyriikoista jotakin saatanallista mutta itse en! Enkä siis epäile, etteikö tyyppi voisikin olla psykopaatti. Mutta lyriikka-analyysin perusteella en menis tekee diagnoosia.
En mene minäkään. Lyriikat on vaan siinä mielessä hyvä esimerkki, että ne on jo julkisia. En voi tosiaan tässä kertoa Teemun pahimmista teoista, koska näiden tekojen uhrit ei halua, että heidän yksityisasioitaan ruoditaan julkisesti.
Hassua, kun mainitsit sanan "saatannallinen". Tässä linkki Kynsien FB-sivun ensimmäiseen kuvaan (itse bändi koottiin vasta kuukausia myöhemmin): https://www.facebook.com/733760420067325/photos/pb.100028021376404.-220…
Kaikkihan toki flirttailee petoteemalla, mutta Teemun tapauksessa kyse ei ole vain leikistä tai vain musasta, vaan se ihan tosissaan palvoo vihaa ja itseään ja halveksuu rakkautta ja yhteisiä sääntöjä. Sen hän myös kertoo musiikkissaan useampaan otteeseen.
Kuulemma vakavista seksuaalirikoksista ainakin epäillään. Eli raiskista?
Kyllä meetoo on mennyt taas liian pitkälle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meetoo on mennyt taas liian pitkälle!
Joku helttarouva voisi tulla tähän väliin kaakattamaan elottomat siansilmät maskarakraaterien pohjallavilkkuen miten pikku flirtti ja sammuneen lapsen sokerideittailu takaapäin piristää arkea.
Henri H kirjoitti:
Termiä Teemulle!
Ota nyt kun annan sulle kaiken
Välillämme kuumat säpinät käy
Vuoren huipulla ratsastan
Ja sinun puhtisi katsastan
Ei vielä huumamme loppua näy
Sun tunnen mä kuumentuneen
Näin vallassas kaiken nyt mä teen
Pian teet se sinäkin kun tätä tahtoo kumpikin
Nyt syöksyy sukkula veenukseen
Anna tulla tahdon saada kaiken
Sisällein mun herkät värinät lyö
Kun me villisti taiteillaan
Meille rakkauden raiteillaan
Tee mulle huikea lemmen työ
Kateelliset kaakattaa. Mitään konkreettista sanottavaa ei kuitenkaan ole.
Tyttelit ovat aina tarjoilleet itseään hepuille jotka osaavat edes auttavasti rämpyttää kitaraa, ja nyt se onkin sitten rikos kun heppu on vetänyt jotain viikseen. Voi jeesus.
Vierailija kirjoitti:
En ole, mutta tunnen molemmat. Tai siis kaikki kolme tunnen.
Tunnet sitten varmaan myös Teemun siskon. Tiesikö Salli veljensä teoista? Onko hän erilsinen kuin veljensä? On ainakin aktiivinen pride-liikkeen ja tasa-arvon kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Henri H kirjoitti:
Termiä Teemulle!
Tämä on yksi Teemun karmivimmista sanoituksista.
Miksei kukaan Teemun pimeästä puolesta tiennyt ilmoittanut hänestä Sohvaperunoiden tuotannolle? Katsoivat sen sijaan vain vierestä, kun karismaattinen ja hauska sohvis-Teemu nousi tv-julkisuuteen ja keräsi lisää faneja teineistä seniori-ikäisiin. Vai ilmoittiko joku lopulta ja se oli syy miksi Teemu ei ollut tällä syyskaudella mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri H kirjoitti:
Termiä Teemulle!
Nyt syöksyy sukkula veenukseenTämä on yksi Teemun karmivimmista sanoituksista.
Tuo on puuhannut kotistereoissa kun sammunutta lasta on raahattu asuntoon.
Itse soitin aikoinaan punk-bändissä, ja varsin surutta bylsin itseään tarjonneita neitoja, toki kaikki olivat täysi-ikäisiä ja yhteisymmärryksessä. Vai olivatko? Nykyäänhän joku voisi väittää, että kun keikkapaikan vessassa itselleni tuntematon nainen vaati saada hotkaista melani naamariinsa, niin saatoin olla valta-asemassa ja syylistyä ties mihin. Jos taas olisin kieltäytynyt, niin olisin syrjinyt. Niin tai näin, et voi koskaan voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä vinkuminen. Mistä lähtien slerban uittaminen siellä sun täällä ei ole kuulunut rokkistarailuun? Jotain random bändärinarttujako pitäisi ottaa hellästi huomioon ja silitellä päätä? Jokainen tietää mikä on pelin nimi. Ihmiset ovat m ulkkuja, mitä sitten. Get over it. Ei ole rikos.
Mistä lähtien tosijuttujen ja juorujen ruotiminen ei ole kuulunut ihmiyyteen? Jostain random pimputtajapojuko pitäisi ottaa hellästi huomioon ja silitellä päätä? Huvittaa tällaset puolustuspuheet, koska jokainenhan tietää, mikä on pelin nimi. Ootko Teemu? Ai et. Ja jos ootkin, ni... Get over it. Ei ole rikos.
Jos ja kun kaksi aikuista ihmistä on vapaaehtoisesti sekstannnut toistensa kanssa, ei se muille kuulu.
Tietty, jos on seksuaalista pakottamista yms. sitten tilanne on toinen. Silloin lain koura tarttuu tekijään kiinni.
Sohvis-Teemun ja Pahis-Teemun välillä on niin ammottava kuilu, että tuntuvat näin ulkopuolisesta ihan eri persoonilta...
hyytävää kun työskennellyt koulunkäyntiavustajana... tietääkö kukaan missä koulussa ja ala vai yläasteella?
Luultavasti te, jotka tunnette Teemun, saatte tulkittua noista lyriikoista jotakin saatanallista mutta itse en! Enkä siis epäile, etteikö tyyppi voisikin olla psykopaatti. Mutta lyriikka-analyysin perusteella en menis tekee diagnoosia.