Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?

Vierailija
15.10.2021 |

Todella mystistä.

Kommentit (613)

Vierailija
141/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kai yhden Teemun bändin rumpali rupesi oikein salapoliisiksi pikkuvaimonsa kanssa ja kaiveli jotain vanhoja juttuja Teemuun liittyen. On siinä varsinainen ystävä.

No miten itse toimisit, jos vanhasta ystävistäsi alkaisi kantautua korviisi juttuja sen luokan sadismista, että sitä olisi lähes mahdoton uskoa?

Puhuisit varmaan vakavasti ystäväsi kanssa näistä syytöksistä. Entä sitten, jos ystäväsi ei ottaisi syytöksiä kovin vakavasti, vaan pikemminkin väistelisi niitä? Jäisi kiinni valehtelusta useamman kerran? Alkaisitko jossain vaiheessa tutkia, mitä ystäväsi oikein peittelee? Etkö ihmettelisi, miten oma kuvasi tästä ystävästä on täysin ristiriidassa eri ihmisiltä kantautuneiden juttujen kanssa? Jos vastauksesi on ei, niin olet täydellinen uhri manipuloivalle ihmiselle.

Vierailija
142/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.

Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.

Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.

Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.

Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).

Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.

Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.

:D Ai että muusikot pitäisi laittaa vankilaan, koska ei tee rakkauslauluja? Kuuntele sinä vaan sitä Francisco Goyaasi. 

Kynsien Milla-biisissä lauletaan myös: "Millä ei voi sietää mua, en osaa kuulemma pukeutua."

Milla on mielenvikainen miesten__:::vihaaja, hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä jotenkin siihen aikaan kun hän näytteli kotikadussa Hessua?

Vierailija
144/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuka on teemu tanner?

Onko joku uus sohvaperuna?? en ole pariin vuoteen katellut"

Mikisi tätäkin pitää peukuttaa alaspäin? Kummallista tämä somenuoriso. Ihan asiallinen kysymys. Ei minullakaan ole hajuakaan kuka tämä Tanner on.

En alapeukuttanut kysymystä, mutta itse googletan, jos en tiedä kestä henkilöstä täällä/ketjussa puhutaan.

Vierailija
145/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Liittyykö tämä jotenkin siihen aikaan kun hän näytteli kotikadussa Hessua?

Jos tosissasi kysyt, taidat nyt erehtyä henkilöstä?

Vierailija
146/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän vielä kerran: punk-skene ei tule muuttumaan miksikään. Vanhojen skenejeesusten tilalle tulee uudet skenejeesukset ja aina saman verran opetuslapsia. Valta-asetelmat pysyy, vaikka miten puhuisi veganismista ja eläinoikeuksista tai rasismin vastaisesta taistelusta. Ne on pelkkää kulissia, jonka takaa pomppaa se skenejeesus kulli ojossa heti kun tilaisuus sallii.

Hyvin kirjoitettu.

Mä luulen, että kaikki tällaiset skenet joissa on jokin vahva ideologia (esim. vegaanius, uskonto, tai jokin muu vastaava) vetää puoleensa tuollaisia narsistisesti häiriintyneitä ihmisiä. Siellä saavat sen areenan, jossa päteä.

Itseä on aina karmineet kaikki vahvasti ideologiset, fanaattiset ihmiset ja olen aina pysynyt kaukana sellaisista ihmisistä. Siksi olen päässyt tosi vähällä, ei ole lähipiirissä tuollaista tapahtunut.

En ymmärrä alapeukkuja tähän, koska näinnhän se on. Bändihommat on aina ollut sitä että halutaan esiintymään, halutaan bändärit ja fanit, koska se on se juttu mikä ajaa. Haljutaan kuuluisuutta ja rahaa. Näiden mukana tulee sitten valta, ja mitä enemmän valtaa, sitä enemmän sitä käytetää väärin. Tämä on se syy myös miksi demokratia on paras vaihtoehto, vaikkei täydellinen sekään. 

miespuoliset esiintyjät haluaa että miehet kadehtii heitä, ja ihailee, ja että naiset tuovat itsensä tyrkylle ja ihailevat. Se hivelee egoa. Mitä enemmän hivellään, sitä isommaksi ego kasvaa, ja sitä törkeämmin voidaan käyttäytyä vrt. Peter Nygård. 

Ei tämä(kään) keissi ole mitään "mitä ihmettä nyt, enpä olisi ikinä voinut uskoa tällaista"-keissi, vaan ihan täysin normaalia vallankäyttöä jota on tehty jo aivan ammoisista ajoista. Ihmettelen suuresti miten asia voi tulla niin monelle näin yllätyksenä, ollaanko sitten tosi nuoria, vai eikö olla vain opittu elämästä mitään?

Vierailija
147/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä kai yhden Teemun bändin rumpali rupesi oikein salapoliisiksi pikkuvaimonsa kanssa ja kaiveli jotain vanhoja juttuja Teemuun liittyen. On siinä varsinainen ystävä.

No miten itse toimisit, jos vanhasta ystävistäsi alkaisi kantautua korviisi juttuja sen luokan sadismista, että sitä olisi lähes mahdoton uskoa?

Puhuisit varmaan vakavasti ystäväsi kanssa näistä syytöksistä. Entä sitten, jos ystäväsi ei ottaisi syytöksiä kovin vakavasti, vaan pikemminkin väistelisi niitä? Jäisi kiinni valehtelusta useamman kerran? Alkaisitko jossain vaiheessa tutkia, mitä ystäväsi oikein peittelee? Etkö ihmettelisi, miten oma kuvasi tästä ystävästä on täysin ristiriidassa eri ihmisiltä kantautuneiden juttujen kanssa? Jos vastauksesi on ei, niin olet täydellinen uhri manipuloivalle ihmiselle.

Mun mielestä olisi vähintään kohtuullista antaa edes jokin esimerkki tästä "sadismista". Pitää pystyä esimerkkiin, koska muuten tuo on vain turhaa syyttelyä.

Vierailija
148/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa on kertoa täysin rehellisesti ja konstailematta mitä hän on tehnyt? Kaikki vastaukset tähän mennessä on ollut vain ympäripyöreitä. "Ikäviä asioita", "on manipuloinut ja valehdellut", "on käyttäytynyt huonosti", "on toiminut sadistisesti", jne. Eli mitä tarkalleen? Teot sanoiksi, salailu loppukoon.

Vierailija
149/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Teemun ystävän päivitys, mistä kaikki lähti liikkeelle on julkisena ja kopsattuna ainakin tuonne pif:n keskustelupalstalle.

Luin sen ja suoraan sanottuna tuli tunne, että kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Heillä on selvästi välit poikki, mutta onko asiat noin niin kuin ystävä sanoo, vai voiko olla että ystävä kirjoittaa mitä haluaa? 

Tällä en tarkoita etteikö asia voisi olla noinkin. On kuitenkin liian helppoa kirjoittaa joku juttu ja sanoa että se on tosi. Epäilemättä Teemulla on jotakin sekoilua siellä, koskapa on itse asiasta myös avautunut, mutta minkälaista ja miten paljon? 

Vaikeita juttuja. 

Jos kerran jamppa itse pyytää anteeksi tekojaan ja myöntää tapahtuneet, niin miksi sinä epäilet jutun todenmukaisuutta?

Suora lainaus hänen omasta insta kirjoituksestaan: "Pyydän tätä kaikilta syvästi anteeksi, ennen kaikkea vahingoittamiltani ihmisiltä. Olen järjestänyt itselleni ammattiapua ja teen kaikkeni toimiakseni vastaisuudessa paremmin."

Eipä tuossa enää mitään epäilyn aihetta jää, niin selkeästi hän tekonsa myöntää.

Eihän tossa mitään myönnetä, pyydetään vaan anteeksi. T.T. tietää kyllä itse, mitä on tehnyt, mutta pitää tekonsa salassa läheisistäänkin kaikin voimin. Siksi tuossa ”tunnustuksessa” ei itse asiassa tunnusteta oikeastaan mitään.

Mitä hän voi myöntää, kun ei ole kerrottu edes mitä hän on tehnyt? Kertokaa ensin rikos, niin että sen voi myöntää. Mikään "olet ollut sadistinen ja ikävä" ei ihan riitä, pitää olla tarkempi.

Vierailija
150/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-k…

Mäkinen kertoo Rumballe, että Tanner tunnusti kesällä erään #punkstoo-tilin kertomuksen koskevan häntä. Mäkinen kuvailee jo poistetussa julkaisussa esitettyjä syytöksiä äärimmäisen raskaiksi ja kuvottaviksi.

Onko tämä Max ainoa joka nyt tuota Teemua analysoi? Miten muut bändikaverit? En siis kiistä tuota, mutta oudon henkilökohtaiselle tuntuu nuo kommentit. Miksi kukaan muu ei avaudu?

Eivät uskalla/osaa, koska ovat Teemun aivopesun pahimpia uhreja, jotka Teemu on manipuloinut suojelemaan itseään. Säkin selvästi näet, että tässä on jotain hyvin outoa. #Punkstoosta on jo melkein kolme kuukautta ja Teemu on onnistunut pakenemaan tilillä esittettyjä syytöksiä näin kauan, siinä missä Bergmanit ynnä muut ovat bändeineen ja levy-yhtiöineen tiedottaneet omista narauhduksistaan jo kesällä.

Ottamatta kantaa muiden tunnustusten sisältöön tai rehellisyyteen korostan, että ainakin nämä tunnustukset on tehty. Tanner on todistetusti välttänyt tuomasta asioitaan julki tasan siihen asti, kun ex-bändikaveri hänet käräytti. Tanner "tuli ulos" (ei tullut, koska valehtelee edelleen) vain pakon edessä, ei omasta katumuksestaan.  

Vierailija
151/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas paljon melua tyhjästä, kukapa meistä miehistä ei olisi joskus kohdellut naisia huonosti. Get over it!

Ja kukapa ei siitä hyvästä joutuisi ansaitusti höykytetyksi. Pääskööt yli siitä.

Vierailija
152/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-k…

Mäkinen kertoo Rumballe, että Tanner tunnusti kesällä erään #punkstoo-tilin kertomuksen koskevan häntä. Mäkinen kuvailee jo poistetussa julkaisussa esitettyjä syytöksiä äärimmäisen raskaiksi ja kuvottaviksi.

Onko tämä Max ainoa joka nyt tuota Teemua analysoi? Miten muut bändikaverit? En siis kiistä tuota, mutta oudon henkilökohtaiselle tuntuu nuo kommentit. Miksi kukaan muu ei avaudu?

Eivät uskalla/osaa, koska ovat Teemun aivopesun pahimpia uhreja, jotka Teemu on manipuloinut suojelemaan itseään. Säkin selvästi näet, että tässä on jotain hyvin outoa. #Punkstoosta on jo melkein kolme kuukautta ja Teemu on onnistunut pakenemaan tilillä esittettyjä syytöksiä näin kauan, siinä missä Bergmanit ynnä muut ovat bändeineen ja levy-yhtiöineen tiedottaneet omista narauhduksistaan jo kesällä.

Ottamatta kantaa muiden tunnustusten sisältöön tai rehellisyyteen korostan, että ainakin nämä tunnustukset on tehty. Tanner on todistetusti välttänyt tuomasta asioitaan julki tasan siihen asti, kun ex-bändikaveri hänet käräytti. Tanner "tuli ulos" (ei tullut, koska valehtelee edelleen) vain pakon edessä, ei omasta katumuksestaan.  

Kerrotko vielä millaista tämä aivopesu ja manipulaatio on ollut? Se että heittelee tällaisia sanoja ilmaan ei ole mikään todiste mistään.

Vierailija
153/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.

Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.

Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.

Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.

Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).

Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.

Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.

Terveisiä sisäpiiristä myös täältä ja komppaan joka sanaa.

Vierailija
154/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on kertoa täysin rehellisesti ja konstailematta mitä hän on tehnyt? Kaikki vastaukset tähän mennessä on ollut vain ympäripyöreitä. "Ikäviä asioita", "on manipuloinut ja valehdellut", "on käyttäytynyt huonosti", "on toiminut sadistisesti", jne. Eli mitä tarkalleen? Teot sanoiksi, salailu loppukoon.

Se ON hyvin vaikeaa, usko tai älä. Tässä joitakin syitä:

1. Uhrien yksityisyyden suoja ja heidän varjeleminen uusilta traumoilta.

2. Uhrien ja tekojen monilukuisuus. Teemun teot ei mahdu yhteen tai kahteen vauvapalstaviestiin, vaan niistä voisi kirjoittaa kirjan. Teemu on rakentanut niin monimutkaisia pelejä, ettei niitä ole mahdollista selittää auki parilla sanalla. Jos asia kiinnostaa, suosittelen tosiaan perkaamaan kirjoittamiaan biisejä.

3. Laki. Vaikka tietäisin 100% varmasti jonkun olevan r*iskaaja, voin saada jopa ehdollista vankeutta kunnianloukkauksesta, jos sanon tämän asian ääneen vaikkapa Facebookissa. 

4. Oma tarve intimiteettiin. Suurin osa meistä ei tavoittele muiden huomiota hinnalla millä hyvänsä. Suurin osa meistä ei haluaisi ollenkaan avata intiimejä ja kipeitä asioitaan ulkopuolisille. Tässä on myös iso syy siihen, miksi lähes kaikki muut Teemun läheiset paitsi tämä rumpali ovat nyt hiirenhiljaa. Trauman käsittely vie aikaa, eikä traumaattisten kokemusten avaaminen ulkopuolisille tunnu tarpeelliselta. 

Vierailija
155/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ON hyvin vaikeaa, usko tai älä. Tässä joitakin syitä:

1. Uhrien yksityisyyden suoja ja heidän varjeleminen uusilta traumoilta.

2. Uhrien ja tekojen monilukuisuus. Teemun teot ei mahdu yhteen tai kahteen vauvapalstaviestiin, vaan niistä voisi kirjoittaa kirjan. Teemu on rakentanut niin monimutkaisia pelejä, ettei niitä ole mahdollista selittää auki parilla sanalla. Jos asia kiinnostaa, suosittelen tosiaan perkaamaan kirjoittamiaan biisejä.

3. Laki. Vaikka tietäisin 100% varmasti jonkun olevan r*iskaaja, voin saada jopa ehdollista vankeutta kunnianloukkauksesta, jos sanon tämän asian ääneen vaikkapa Facebookissa. 

4. Oma tarve intimiteettiin. Suurin osa meistä ei tavoittele muiden huomiota hinnalla millä hyvänsä. Suurin osa meistä ei haluaisi ollenkaan avata intiimejä ja kipeitä asioitaan ulkopuolisille. Tässä on myös iso syy siihen, miksi lähes kaikki muut Teemun läheiset paitsi tämä rumpali ovat nyt hiirenhiljaa. Trauman käsittely vie aikaa, eikä traumaattisten kokemusten avaaminen ulkopuolisille tunnu tarpeelliselta. 

Korostan, että on vain yksi ihminen, joka tietää Teemun teot kaikessa laajuudessaan: Teemu itse. Hän kyllä teoriassa voisi kertoa kaiken rehellisesti ja konstailemattomasti, mutta patologisena vastuunpakoilijana ja valehtelijana hän ei tule tätä koskaan tekemään (ellei sitten tapahdu harvinainen juttu eli sosiopaatin parantuminen). 

Vierailija
156/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon tämän vielä kerran: punk-skene ei tule muuttumaan miksikään. Vanhojen skenejeesusten tilalle tulee uudet skenejeesukset ja aina saman verran opetuslapsia. Valta-asetelmat pysyy, vaikka miten puhuisi veganismista ja eläinoikeuksista tai rasismin vastaisesta taistelusta. Ne on pelkkää kulissia, jonka takaa pomppaa se skenejeesus kulli ojossa heti kun tilaisuus sallii.

Hyvin kirjoitettu.

Mä luulen, että kaikki tällaiset skenet joissa on jokin vahva ideologia (esim. vegaanius, uskonto, tai jokin muu vastaava) vetää puoleensa tuollaisia narsistisesti häiriintyneitä ihmisiä. Siellä saavat sen areenan, jossa päteä.

Itseä on aina karmineet kaikki vahvasti ideologiset, fanaattiset ihmiset ja olen aina pysynyt kaukana sellaisista ihmisistä. Siksi olen päässyt tosi vähällä, ei ole lähipiirissä tuollaista tapahtunut.

En ymmärrä alapeukkuja tähän, koska näinnhän se on. Bändihommat on aina ollut sitä että halutaan esiintymään, halutaan bändärit ja fanit, koska se on se juttu mikä ajaa. Haljutaan kuuluisuutta ja rahaa. Näiden mukana tulee sitten valta, ja mitä enemmän valtaa, sitä enemmän sitä käytetää väärin. Tämä on se syy myös miksi demokratia on paras vaihtoehto, vaikkei täydellinen sekään. 

miespuoliset esiintyjät haluaa että miehet kadehtii heitä, ja ihailee, ja että naiset tuovat itsensä tyrkylle ja ihailevat. Se hivelee egoa. Mitä enemmän hivellään, sitä isommaksi ego kasvaa, ja sitä törkeämmin voidaan käyttäytyä vrt. Peter Nygård. 

Ei tämä(kään) keissi ole mitään "mitä ihmettä nyt, enpä olisi ikinä voinut uskoa tällaista"-keissi, vaan ihan täysin normaalia vallankäyttöä jota on tehty jo aivan ammoisista ajoista. Ihmettelen suuresti miten asia voi tulla niin monelle näin yllätyksenä, ollaanko sitten tosi nuoria, vai eikö olla vain opittu elämästä mitään?

No siinähän joku oli laittanut kommentin alle selityksen. Eikä liittynyt mitenkään tuohon sinun avautumiseesi.

Vierailija
157/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ai että muusikot pitäisi laittaa vankilaan, koska ei tee rakkauslauluja? Kuuntele sinä vaan sitä Francisco Goyaasi. 

Kynsien Milla-biisissä lauletaan myös: "Millä ei voi sietää mua, en osaa kuulemma pukeutua."

Milla on mielenvikainen miesten__:::vihaaja, hoitoon!

Ei pidä. Tanneria on hyvin vaikea saada vankilaan, koska suurimman osan sodastaan hän käy pehmein, ei-rikollisin keinoin. Varastelusta hän onkin joutunut virkavallan kanssa tekemisiin jo teininä, vaikka enimmäkseen ilmeisesti varastaa päihtyneiltä kavereiltaan.  

Milla-biisi paljastaa itse asiassa paljonkin Teemun ajattelutapaa. Milla ei tosiaan voi sietää kertojaa, koska kertoja ei osaa "pukeutua" eikä "sivistyneeksi voi lukeutua". Kuka itse asiassa vihaa ketään tuollaisten täysin pinallisten asioiden takia? 

Teemu itse. Hän arvottaa ihmisiä juuri noiden asioiden perusteella, juuri niin kylmästi kuin vain tunnekylmä voi. Teemu = Milla ja tässä biisissä hän jälleen kerran kääntää asetelman päälaelleen tarkoituksenaan HÄMMENTÄÄ. Sosiopaatit saavat kiksit siitä, kun muut menevät sekaisin heidän peliliikkeistään. Tämä biisin tarkoitus on todennäköisesti maalata itsestään kuvaa miehenä, jota kaikenmaailman "Millat" vihaa perusteettomasti. Teemu on itse jo biisin tehdessään tiennyt, että hänellä on vihamiehiä ja uhreja, ennen kaikkea naispuolisia sellaisia.  

Milla-biisissä lauletaan myös näin: "Ei kauhalla voi ottaa kun lusikka ruokkii/hämärissä juhlissa totuus kuokkii". Tästäkin ilmenee Teemun maailmankuva. Jos tuntisitte hänet niin tietäisitte, että musiikin, taiteen ja lyriikat Teemu ottaa aivan pakkomielteisen vakavasti. Paljon vakavammin kuin ihmissuhteet, oli ne kuinka "läheisiä" tai pitkäkestoisia tahansa. 

Vierailija
158/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oitko Max tai Linda? Ainakin hyvin samanlainen kirjoitustyyli kuin Maxilla.

En ole, mutta tunnen molemmat. Tai siis kaikki kolme tunnen. 

Vierailija
159/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että..."

Oot tiennyt Teemun teoista vuosikymmenten (!) ajan, etkä ole tehnyt asialle mitään? Mä en ymmärrä näitä sivustaseuraajia.

Siis NYT viime kuukausina on paljastunut juttuja vuosikymmenten takaa. Ihmiset uskaltavat vasta nyt puhua, kun Teemun valta-asema skenessä alkaa murentua. Kun uhrien määrä lisääntyy, hiljennetyt ja pelotellutkin uskaltaa avata suunsa. 

Vierailija
160/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuosta sohvisparista alusta asti ikävä fiilis. En tiennyt, kuka Teemu Tanner on, koska en seuraa punkseneä. Minulle ruudussa näyttäytyi omahyväinen kaveri, jolla oli omituinen otsatukka. Sisko tuntui peilaavaan veljensä käytöstä samalla omahyväisellä otteella, ja siskon kohdalla se pistikin paremmin silmään, koska oli niin päälleliimattua. Hän ei rehellisesti sanottuna näytä naiselta, jolle sellainen omahyväisyys olisi mitenkään luontevaa, mutta tuollaisen vahvan veljen sidekickinä roolin on voinut hyvinkin omaksua.

Olet hyvin tarkkanäköinen. Olet niin tarkkanäköinen, että todennäköisesti yksi jos toinenkin pitää sua hulluna. Näin se menee, kun enemmistö laittaa aina mieluiten silmät kiinni ja elää harhassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme