Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?
Kommentit (613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-k…
Mäkinen kertoo Rumballe, että Tanner tunnusti kesällä erään #punkstoo-tilin kertomuksen koskevan häntä. Mäkinen kuvailee jo poistetussa julkaisussa esitettyjä syytöksiä äärimmäisen raskaiksi ja kuvottaviksi.
Onko tämä Max ainoa joka nyt tuota Teemua analysoi? Miten muut bändikaverit? En siis kiistä tuota, mutta oudon henkilökohtaiselle tuntuu nuo kommentit. Miksi kukaan muu ei avaudu?
Aika umpimieliseltä ja vihamieliseltä tuo Max kuvassa ainakin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
"...korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että..."
Oot tiennyt Teemun teoista vuosikymmenten (!) ajan, etkä ole tehnyt asialle mitään? Mä en ymmärrä näitä sivustaseuraajia.
Teemu on 36-vuotias, joten aika taaperosta tuo kirjoittaja on stalkannut hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Teemun ystävän päivitys, mistä kaikki lähti liikkeelle on julkisena ja kopsattuna ainakin tuonne pif:n keskustelupalstalle.
Luin sen ja suoraan sanottuna tuli tunne, että kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Heillä on selvästi välit poikki, mutta onko asiat noin niin kuin ystävä sanoo, vai voiko olla että ystävä kirjoittaa mitä haluaa?
Tällä en tarkoita etteikö asia voisi olla noinkin. On kuitenkin liian helppoa kirjoittaa joku juttu ja sanoa että se on tosi. Epäilemättä Teemulla on jotakin sekoilua siellä, koskapa on itse asiasta myös avautunut, mutta minkälaista ja miten paljon?
Vaikeita juttuja.
Jos kerran jamppa itse pyytää anteeksi tekojaan ja myöntää tapahtuneet, niin miksi sinä epäilet jutun todenmukaisuutta?
Suora lainaus hänen omasta insta kirjoituksestaan: "Pyydän tätä kaikilta syvästi anteeksi, ennen kaikkea vahingoittamiltani ihmisiltä. Olen järjestänyt itselleni ammattiapua ja teen kaikkeni toimiakseni vastaisuudessa paremmin."
Eipä tuossa enää mitään epäilyn aihetta jää, niin selkeästi hän tekonsa myöntää.
Eihän tossa mitään myönnetä, pyydetään vaan anteeksi. T.T. tietää kyllä itse, mitä on tehnyt, mutta pitää tekonsa salassa läheisistäänkin kaikin voimin. Siksi tuossa ”tunnustuksessa” ei itse asiassa tunnusteta oikeastaan mitään.
Mitä hän voi myöntää, kun ei ole kerrottu edes mitä hän on tehnyt? Kertokaa ensin rikos, niin että sen voi myöntää. Mikään "olet ollut sadistinen ja ikävä" ei ihan riitä, pitää olla tarkempi.
Voi olla täysin niin, ettei ole tehnyt yhtään mitään. Mutta näinä noitavainojen aikana kaikkien syyttömienkin pitää pyytää anteeksi, tällaiseksi cancel-maailma on mennyt. Sekopäiset naiset ja beta-miehet riehuvat ikävään malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-k…
Mäkinen kertoo Rumballe, että Tanner tunnusti kesällä erään #punkstoo-tilin kertomuksen koskevan häntä. Mäkinen kuvailee jo poistetussa julkaisussa esitettyjä syytöksiä äärimmäisen raskaiksi ja kuvottaviksi.
Onko tämä Max ainoa joka nyt tuota Teemua analysoi? Miten muut bändikaverit? En siis kiistä tuota, mutta oudon henkilökohtaiselle tuntuu nuo kommentit. Miksi kukaan muu ei avaudu?
Eivät uskalla/osaa, koska ovat Teemun aivopesun pahimpia uhreja, jotka Teemu on manipuloinut suojelemaan itseään. Säkin selvästi näet, että tässä on jotain hyvin outoa. #Punkstoosta on jo melkein kolme kuukautta ja Teemu on onnistunut pakenemaan tilillä esittettyjä syytöksiä näin kauan, siinä missä Bergmanit ynnä muut ovat bändeineen ja levy-yhtiöineen tiedottaneet omista narauhduksistaan jo kesällä.
Ottamatta kantaa muiden tunnustusten sisältöön tai rehellisyyteen korostan, että ainakin nämä tunnustukset on tehty. Tanner on todistetusti välttänyt tuomasta asioitaan julki tasan siihen asti, kun ex-bändikaveri hänet käräytti. Tanner "tuli ulos" (ei tullut, koska valehtelee edelleen) vain pakon edessä, ei omasta katumuksestaan.
Kerropa mitä Teemu valehtelee, kun noin rankasti väität sen viestissäsi. Voisi olla oikeusjutun paikka sinunkin tapauksessasi, syytät aika rajuista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.
Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.
Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.
Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.
Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).
Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.
Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.
Oitko Max tai Linda? Ainakin hyvin samanlainen kirjoitustyyli kuin Maxilla.
En ole, mutta tunnen molemmat. Tai siis kaikki kolme tunnen.
Kuka tää Linda oikein on? Aika hyökkäävä ja katkeran oloinen instassa.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset kaakattaa. Mitään konkreettista sanottavaa ei kuitenkaan ole.
Kateellisten panettelua. Teemun bändit ovat Suomen parhaimmistoa ja vähempiarvoiset muusikot ja soittajapojat eivät voi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuosta sohvisparista alusta asti ikävä fiilis. En tiennyt, kuka Teemu Tanner on, koska en seuraa punkseneä. Minulle ruudussa näyttäytyi omahyväinen kaveri, jolla oli omituinen otsatukka. Sisko tuntui peilaavaan veljensä käytöstä samalla omahyväisellä otteella, ja siskon kohdalla se pistikin paremmin silmään, koska oli niin päälleliimattua. Hän ei rehellisesti sanottuna näytä naiselta, jolle sellainen omahyväisyys olisi mitenkään luontevaa, mutta tuollaisen vahvan veljen sidekickinä roolin on voinut hyvinkin omaksua.
Olet hyvin tarkkanäköinen. Olet niin tarkkanäköinen, että todennäköisesti yksi jos toinenkin pitää sua hulluna. Näin se menee, kun enemmistö laittaa aina mieluiten silmät kiinni ja elää harhassa.
Kyllähän se siskon hyväksynnän haku veljeltään paistoi ruudun läpi. Veli istui omahyväisenä kuninkaana ja sisko yritti pärjätä vieressä miten parhaiten taisi ja koitti olla veljelleen riittävällä tavalla ironisen hauska. Aina kun sisko heitti jonkun jutun, niin hän nopeasti vilkaisi veljeään, että miten tämä reagoi. Nämä mikrohetket paljasti sen dynamiikan aikoja sitten. Veli myös lyttäsi estotta siskonsa mieltymyksiä, teini-iän fanituksia jne. Ei ole terve ilmapiiri ei.
Hanki harrastuksia tai mene vaikka ulos kävelemään Ei ole tervettä stalkata tv-ohjelmien ihmisiä tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Teemun ystävän päivitys, mistä kaikki lähti liikkeelle on julkisena ja kopsattuna ainakin tuonne pif:n keskustelupalstalle.
Luin sen ja suoraan sanottuna tuli tunne, että kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. Heillä on selvästi välit poikki, mutta onko asiat noin niin kuin ystävä sanoo, vai voiko olla että ystävä kirjoittaa mitä haluaa?
Tällä en tarkoita etteikö asia voisi olla noinkin. On kuitenkin liian helppoa kirjoittaa joku juttu ja sanoa että se on tosi. Epäilemättä Teemulla on jotakin sekoilua siellä, koskapa on itse asiasta myös avautunut, mutta minkälaista ja miten paljon?
Vaikeita juttuja.
Jos kerran jamppa itse pyytää anteeksi tekojaan ja myöntää tapahtuneet, niin miksi sinä epäilet jutun todenmukaisuutta?
Suora lainaus hänen omasta insta kirjoituksestaan: "Pyydän tätä kaikilta syvästi anteeksi, ennen kaikkea vahingoittamiltani ihmisiltä. Olen järjestänyt itselleni ammattiapua ja teen kaikkeni toimiakseni vastaisuudessa paremmin."
Eipä tuossa enää mitään epäilyn aihetta jää, niin selkeästi hän tekonsa myöntää.
Eihän tossa mitään myönnetä, pyydetään vaan anteeksi. T.T. tietää kyllä itse, mitä on tehnyt, mutta pitää tekonsa salassa läheisistäänkin kaikin voimin. Siksi tuossa ”tunnustuksessa” ei itse asiassa tunnusteta oikeastaan mitään.
Mitä hän voi myöntää, kun ei ole kerrottu edes mitä hän on tehnyt? Kertokaa ensin rikos, niin että sen voi myöntää. Mikään "olet ollut sadistinen ja ikävä" ei ihan riitä, pitää olla tarkempi.
Voi olla täysin niin, ettei ole tehnyt yhtään mitään. Mutta näinä noitavainojen aikana kaikkien syyttömienkin pitää pyytää anteeksi, tällaiseksi cancel-maailma on mennyt. Sekopäiset naiset ja beta-miehet riehuvat ikävään malliin.
Voihan sen noinkin itselleen selittää. Suurin osa seksuaalirikoksista jää pimentoon, joten niitä kertomuksia on niin monilla naisilla, että kaippa se sitten ylittää miesten käsityskyvyn.
Nämä julkitulleet ovat pieni hyttysen p siitä määrästä, mitä naiset joutuvat elämänsä aikana kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua. Teemun bändit ovat Suomen parhaimmistoa ja vähempiarvoiset muusikot ja soittajapojat eivät voi sietää.
Miksi Max olisi kateellinen? Hän on soittanut Teemun kanssa vuodesta 2004 ja rakentanut musauraa yhdessä Teemun kanssa. Jos jotain Max voisi hyötyä Teemusta ja näin ollen hänen ulostulossaan ei olisi mitään järkeä. Max yritti viimeiseen asti olla teemun puolella kunnes ei enää pystynyt uhrien määrän ja kokemusten vuoksi. Linda on hänen vaimonsa.
Onko niissä roudarimiehissä paljon sosiopaatteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuosta sohvisparista alusta asti ikävä fiilis. En tiennyt, kuka Teemu Tanner on, koska en seuraa punkseneä. Minulle ruudussa näyttäytyi omahyväinen kaveri, jolla oli omituinen otsatukka. Sisko tuntui peilaavaan veljensä käytöstä samalla omahyväisellä otteella, ja siskon kohdalla se pistikin paremmin silmään, koska oli niin päälleliimattua. Hän ei rehellisesti sanottuna näytä naiselta, jolle sellainen omahyväisyys olisi mitenkään luontevaa, mutta tuollaisen vahvan veljen sidekickinä roolin on voinut hyvinkin omaksua.
Olet hyvin tarkkanäköinen. Olet niin tarkkanäköinen, että todennäköisesti yksi jos toinenkin pitää sua hulluna. Näin se menee, kun enemmistö laittaa aina mieluiten silmät kiinni ja elää harhassa.
Kyllähän se siskon hyväksynnän haku veljeltään paistoi ruudun läpi. Veli istui omahyväisenä kuninkaana ja sisko yritti pärjätä vieressä miten parhaiten taisi ja koitti olla veljelleen riittävällä tavalla ironisen hauska. Aina kun sisko heitti jonkun jutun, niin hän nopeasti vilkaisi veljeään, että miten tämä reagoi. Nämä mikrohetket paljasti sen dynamiikan aikoja sitten. Veli myös lyttäsi estotta siskonsa mieltymyksiä, teini-iän fanituksia jne. Ei ole terve ilmapiiri ei.
Sisko ei kyllä itse tätä varmastikaan tajunnut. Aika varmasti kyllä aikaa myöten ymmärtää, jos saa veljeensä etäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas näitä, suattaapi olla tai suattaapi olla olematta. 🙄 Ei voi tietää. Tiedän yhden jollain tasolla psyykkisesti häiriintyneen, huomionhakuisen naisen joka kai oikein tehtaili ilmoituksia "seksuaalisesta häirinnästä." Mun kaverin mies oli yksi tän naisen uhreista, mutta hänpä veti jutun oikeuteen ja nainen joutui lopulta maksamaan sakkoja kunnianloukkauksesta. :D V*ttu sydämeni pohjasta vihaan näitä huomioh*oria, todelliset seksuaalisen häirinnän uhrit kärsii tuollaisesta toiminnasta niin h elvetin paljon.
Tuota noin. Tannerin tapauksessa uhrit eivät ole koskaan uskaltaneet sanoa mitään. Tai pystyneet. Tai vaatineet! Ne oli muut miehet jotka nousi uhreja puolustamaan.
Tannerin ulostulo on kuin kopioitu lomake, johon hän vain on pannut oman nimensä. Tällaisia asioita tuntemattomat ei saa siitä mitään irti. Heille tulee vain olo, että mitä se nyt on tehnyt, kun tuossa lukee vain, että on ollut joskus menneisyydessään ikävä ihminen...
Tanner on bändiensä biisintekijä ja säveltäjä, joten kaikki hänen nyt kalastamansa huomio näkyy hänen pankkitilillään.
Muut hänen bändiensä jäsenet käyvät niin sanotuissa oikeissa töissä.
Ei tee kaikkien bändiensä biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi hyviä ja kuuluisia bändejä 🤣
Kun niitä rikosnimikkeitä ilman oikeuden tuomioita julistatte syyllistytte itse rikokseen.
Jos tulet rikoksen uhriksi ja haluat teolle oikeutta ole yhteydessä poliisiin pikimmiten.
Älä levitä tietoa somessa, edes anonyyminä.
Punkstoon uskottavuus kärsi päivästä 1 alkaen, sattumalta varastossa oli kymmeniä valmiita stroojeja jaettavaksi.
Enemmän ihmettelisin jos joukosta ei näitä tekijöitä löytyisi, oli skene mikä hyvänsä, pahoja asioita tapahtuu kaikkialla kaiken aikaa.
Herätkää todellisuuteen ja lopettakaa sekoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko ei kyllä itse tätä varmastikaan tajunnut. Aika varmasti kyllä aikaa myöten ymmärtää, jos saa veljeensä etäisyyttä.
Sisko ei ole tiennyt asiasta ennen punkstoota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan Teemun pimeästä puolesta tiennyt ilmoittanut hänestä Sohvaperunoiden tuotannolle? Katsoivat sen sijaan vain vierestä, kun karismaattinen ja hauska sohvis-Teemu nousi tv-julkisuuteen ja keräsi lisää faneja teineistä seniori-ikäisiin. Vai ilmoittiko joku lopulta ja se oli syy miksi Teemu ei ollut tällä syyskaudella mukana?
Helppo ajatella, että noin olisi hyvä tehdä, mutta... Mulla on esim. yksi "karismaattinen" työkaveri, joista "kaikki" aluksi tykkää mutta josta nyt pikkuhiljaa on alkanut paljastua todella erikoisia puolia. Jos mun pitäis kertoa jollekin tv-tuotannolle (?!) sen pimeästä puolesta, ei mulla olis niistä tilanteista tai sanomisista mitään todisteita. Ilman sellaisia on turha lähteä huutelemaan tai varsinkaan torppaamaan jonkun uraa esimerkiksi. Töissä tietäjät tietää, mutta siinäpä se sitten onkin, valitettavasti.
Pakko jatkaa vielä tähän, että osa työkaverin tekemistä jutuista on niin hienovaraista valtapeliä, ettei itsekään oikein aluksi ole tajunnut, mitä on tapahtunut, ja kun puhuu tilanteista muille, tulee olo, että onks tässä edes tapahtunut mitään... Mutta kun valtapeli jatkuu kuukausia samanlaisena ja monen ihmisen suuntaan, on tajunnut, ettei kaikki ole tyypissä kunnossa. Mutta rupeapa tämmösiä selittämään jollekin tv-tuotannolle 😬 Luulen, että ihmiset, joiden lähipiirissä on tämmönen pelaaja/manipuloija, tajuaa, mitä tarkoitan.
Mulla on tällainen kokemus myös, tiedän mistä kirjoitat. Oli hyytävää, kun kävin etätyöaikana toimistolla tulostamassa yhden sopimusnipun, joka oli pakko tehdä paperisena. Mulla oli omalta työpisteeltä niitit nitojasta loppu, niin kävelin tän manipuloijan työpisteelle lainaamaan häneltä. Rupesin vetämään hänen toimistotarvikelaatikkoaan auki: ei liikkunut. Hän on laittanut sellaiset lukkosysteemit kaikkiin laatikoihinsa, rulokaapin ovessa meni teippi poikittain. Meillä on kaikilla työpisteillä vain toimistotarvikkeita ja sisäkengät, muuta ei niissä laatikoissa ja kaapeissa pitäis säilyttää. Karmii mitä hänellä siellä on. Vai onko vuosia jatkunut toisten ihmisten manipulointi ja vakoilu johtanut siihen että on tullut vainoharhaiseksi.
Ehkä kollegasi on lukinnut laatikkonsa juuri sinun kaltaistesi nuuskijoiden tekojen estämiseksi. Tiesi sinut nuuskijaksi, ja ettet voi pitää näppejäsi erossa hänen papereistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että..."
Oot tiennyt Teemun teoista vuosikymmenten (!) ajan, etkä ole tehnyt asialle mitään? Mä en ymmärrä näitä sivustaseuraajia.
Teemu on 36-vuotias, joten aika taaperosta tuo kirjoittaja on stalkannut hänen elämäänsä.
Hassua puhua stalkkaamisesta, kun kyseessä on kuitenkin hyvät ystävät (nyt toki entiset). Tämä ystävyys on tosiaan kestänyt useamman vuosikymmenen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kummankin luonne tuossa perunoissa on naureskella itseään huonommille ihmisille. En ymmärrä miten kukaan näkee noita jonain symppiksinä, aikuisiksi kasvaneet koulukiusaajat kuvaavat niitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi hyviä ja kuuluisia bändejä 🤣
No sille en voi mitään, jos kuuntelet jotain Popedaa ja Dannya ja pidät niitä Suomen ykkösinä.
Ei kyllä näytä punkkarilta. Joku gospelbändin laulaja voi olla 😄