Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?

Vierailija
15.10.2021 |

Todella mystistä.

Kommentit (613)

Vierailija
261/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, täällä on puolustelija herännyt. Tämä kyseinen tyyppihän on itse sanonut hakeneensa apua käytökseensä, miten siis voitte perustella itsellenne asenteenne?

Vierailija
262/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, täällä on puolustelija herännyt. Tämä kyseinen tyyppihän on itse sanonut hakeneensa apua käytökseensä, miten siis voitte perustella itsellenne asenteenne?

Mitä hän siis on tehnyt? Kukaan ei ole vieläkään vastannut ketjun kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain rukoilla, että oma vainoava ja piinaava psykojoukko heräisi joku päivä, tunnustaisi pahat tekonsa, ottaisi vastuun teoistaan ja lopettaisi piinaamiseni! Ja pyytäisi anteeksi ja kärsisi rangaistuksensa! Ja edes joku niistä katuisi ja tunnustaisi...

Mutta not gonna happen, ovat niin paatuneita psykoja kai kaikki...:( Voiko joku rukoilla puolestani, että edes lopettaisivat minun, sairaan ja valmiiksi päähänpotkitun, piinaamisen?! Omat rukokuset ei näytä auttavan, en jaksaisi enää pelätä heitä.

Vierailija
264/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Toistaiseksi on ollut yhden henkilön tilitys + asianosaisen vastine, jossa myöntää huonon käytöksen. 

Ei muuta,

En nyt sen perusteella lähtisi tyyppiä vielä hirttämään.

Vierailija
265/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko vedota oikeudessa syyntakeettomuuteen, kun olit maniassa kesällä?

Vierailija
266/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, oli heittämällä paras sohvaperuna. Hyvä ja lakoninen huumorintaju, älykkään oloinen. Toisaalta olisiko nauranut itselleen? Siinäpä se.

Tää. Suosikkejani. Voisiko se sitten olla niin, että kun Sohvikset on idealtaan "tavikset töllöttää TV:tä", niin olen pitänyt taviksena ja multa on mennyt täysin ohi, että hän onkin "siviilissä" joku pitkän linjan skenejumala.

Todella yllätti tämän kohdalla.

Mä oon pitänyt sitä koko ajan jonain työttömänä Kallion hipsterinä. Reppanana.

Vierailija
267/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kyllä kun luin tuosta. En ole sohvaperunoita katsonut kuin sivusilmällä mieheni katsoessa, mutta vaikutti niin kiltiltä ja vaarattomalta tyypiltä.

Kyllä hän suhtautui moniin ylimielisesti halveksuen siinä ohjelmassa, tyttöystävän nyökytellessä samanmielisenä siinä vieressä.

Ihan hauskalta tyypiltä silti vaikutti.

Eiks se oo sen sisko? Tai voihan se Kallion hipsterillä olla sama henkilö sekä sisko että tyttöystäväkin...

Vierailija
268/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄 Täh? En tunne punkkareita tai kyseisiä henkilöitä. Satunnaisena sohvaperunoiden seuraajana ketju kiinnosti ja kävin lukemassa nuo avautumiset tuolta punksivustolta. Ja jos tyyppi itse sanoo että joo, olen hakenut apua käytökseeni, niin eiköhän tuo silloin ole aika turhaa kenenkään alkaa vähätellä ja puolustella. Kun tyyppi kerta itsekin myöntää asian. Ja muuten, vainoharhaisuuden eka merkki on olettaa että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama henkilö 🤭

Vierailija
269/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ite arvostan, että ihminen yrittää jotenkin hyvittää tekonsa ja myöntää tehneensä väärin." Tämä.

Ei oikeudessa saa rikoksia anteeksi sillä perusteella, jos on nössö vasemmistoliberaali hipsteri.

Vierailija
270/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄 Täh? En tunne punkkareita tai kyseisiä henkilöitä. Satunnaisena sohvaperunoiden seuraajana ketju kiinnosti ja kävin lukemassa nuo avautumiset tuolta punksivustolta. Ja jos tyyppi itse sanoo että joo, olen hakenut apua käytökseeni, niin eiköhän tuo silloin ole aika turhaa kenenkään alkaa vähätellä ja puolustella. Kun tyyppi kerta itsekin myöntää asian. Ja muuten, vainoharhaisuuden eka merkki on olettaa että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama henkilö 🤭

Vähätellä mitä? Mitä hän on tehnyt? Minkä hän myöntää?

Mulkkumaisen käytöksen vai jotain muuta? Mitä muuta?

Vierailija
271/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ite arvostan, että ihminen yrittää jotenkin hyvittää tekonsa ja myöntää tehneensä väärin." Tämä.

Esimerkiksi oman raiskaajani pahoittelut tai tunnustamiset eivät kiinnostaneet eivätkä lohduttaneet minua. Jos joku vaikka kourii lastasi ja käyttää häntä hyväksi, tai ahdistelee sinua tekemällä sinulle asioita joita et ikinä haluaisi hänen tekevän sinulle tai tekee niitä rakkaallesi, arvostaisitko että hän pyytää anteeksi ja koettaa hyvittää - miten toisen satuttamisen voisi hyvittää? Arvostat sitä kun jonkun muun kokeman vääryyden tekijä on pahoillaan. Jos tuska olisi omasi tai rakkaasi, et lässyttäisi täällä.

Totta. Syyllisen itsemurhaa voisin jo vähän arvostaa.

Vierailija
272/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeudessa saa rikoksia anteeksi sillä perusteella, jos on nössö vasemmistoliberaali hipsteri.

Olet siis sitä mieltä että on ihan ok käydä tällainen "oikeuden"käynti? Mediassa, ilman että kenelläkään on edes syyte tiedossa?

Vierailija
273/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.

Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.

Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.

Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.

Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).

Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.

Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.

:D Ai että muusikot pitäisi laittaa vankilaan, koska ei tee rakkauslauluja? Kuuntele sinä vaan sitä Francisco Goyaasi. 

Kynsien Milla-biisissä lauletaan myös: "Millä ei voi sietää mua, en osaa kuulemma pukeutua."

Milla on mielenvikainen miesten__:::vihaaja, hoitoon!

Mikä muusikko Francisco Goya on?

ohis

Vierailija
274/613 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa musiikkia varmaankin

Vierailija
275/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää nyt että on LAITONTA levittää yksityiselämää loukkaavaa tietoa eli vihjailla tai syyttää julkisesti ihmistä X vakavista rikoksista.

Kuinka moni teistä tekee julkisen anteeksipyynnön koska on käyttäytynyt ”mulkkumaisesti”? Kuka helvetti tekee julkisen ja sosiaalisen itsemurhan ja HAKEE AMMATTIAPUA koska tuli heitettyä pari misogynististä läppää?!? Jos heillä olisi vain riitaa Maxin kanssa niin rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja case closed.

Vierailija
276/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut ilmeisesti pää seota niin kuin muillakin anteeksi pyytelijöillä...p.p...aake....jne

Vierailija
277/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.rumba.fi/uutiset/bandikaveri-kertoo-etta-punkstoo-tililla-k…

Mäkinen kertoo Rumballe, että Tanner tunnusti kesällä erään #punkstoo-tilin kertomuksen koskevan häntä. Mäkinen kuvailee jo poistetussa julkaisussa esitettyjä syytöksiä äärimmäisen raskaiksi ja kuvottaviksi.

Onko tämä Max ainoa joka nyt tuota Teemua analysoi? Miten muut bändikaverit? En siis kiistä tuota, mutta oudon henkilökohtaiselle tuntuu nuo kommentit. Miksi kukaan muu ei avaudu?

Aika moni haluaa jättää itsensä julkisuuden ulkopuolelle. Erityisesti, jos on ollut tapahtumien mahdollistaja.

Vierailija
278/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää nyt että on LAITONTA levittää yksityiselämää loukkaavaa tietoa eli vihjailla tai syyttää julkisesti ihmistä X vakavista rikoksista.

Kuinka moni teistä tekee julkisen anteeksipyynnön koska on käyttäytynyt ”mulkkumaisesti”? Kuka helvetti tekee julkisen ja sosiaalisen itsemurhan ja HAKEE AMMATTIAPUA koska tuli heitettyä pari misogynististä läppää?!? Jos heillä olisi vain riitaa Maxin kanssa niin rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja case closed.

No niin, eli jos aikomuksenakaan ei ole mennä poliisin puheille ja nämä asiat säilyvät vain pienen piirin keskinäisenä juoruiluna, niin sitten ei voi olettaa, että muut, täysin asiasta tietämättömät ihmiset lähtevät julkisesti tuomitsemaan jotakuta asioista, joista heillä ei ole mitään käsitystä. Ammattiapua voi hakea moneen asiaan. Väitätkö oikeasti, että kaikki, jotka käyvät terapiassa, olisivat rikollisia? Ja joo, nykyään julkkikset pyytelevät anteeksi vähän kaikkea, koska muuten woke-mafia hyökkää päälle. Esimerkiksi Mumford & Sons kitaristi Winston Marshall joutui pyytämään anteeksi lukemaansa kirjaa(!) ja silti menetti työnsä.

Vierailija
279/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä Teemusta en tiedä, mutta sen tiedän että Teemu Bergman tulee voittamaan oikeusjuttunsa. 

Näin on. Toivottavasti palaa vielä lavoille, kun maine puhdistetaan. Punkkareiden hikisille keikoille ei tartte mennä, kun sai kaksi levyään virallisille listoille ja pääsi isoillekin festareille. Ei tavikset tuollaisia muista, varsinkin kun saa vapautuksen oikeudesta. Eikä siinä, Bergman saattaa olla kunnon kuspää ja varmaan onkin, mutta onhan se rehellisyyden nimissä myönnettävä, että tyyppi osaa kirjoittaa ja tehdä yksinkertaisia, tarttuvia biisejä.

Kuulostaa samalta selittelyltä ja puolustelulta kuin Nykäsen toiminta aikanaan. Saa hakata rauhassa vaimojaan, kun onhan se nyt maailman parhaita mäkihyppääjiä ollut. Voi Jeesus!

Vierailija
280/613 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas näitä, suattaapi olla tai suattaapi olla olematta. 🙄 Ei voi tietää. Tiedän yhden jollain tasolla psyykkisesti häiriintyneen, huomionhakuisen naisen joka kai oikein tehtaili ilmoituksia "seksuaalisesta häirinnästä." Mun kaverin mies oli yksi tän naisen uhreista, mutta hänpä veti jutun oikeuteen ja nainen joutui lopulta maksamaan sakkoja kunnianloukkauksesta. :D V*ttu sydämeni pohjasta vihaan näitä huomioh*oria, todelliset seksuaalisen häirinnän uhrit kärsii tuollaisesta toiminnasta niin h elvetin paljon.

Toi kuulostaa jo ihan kipeältä, kirjaimellisesti. Onneksi mies sai oikeutta ja toivottavasti nainen pääsi hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän