Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?
Kommentit (613)
Kukapa ei jotain syntiä olisi tehnyt. Kun nimettömien möykkääjien lauma alkaa syyttää joukolla, takuulla tulee jokin, kenties mitätönkin asia mieleen omasta henkilöhistoriasta. Ja kun ilmapiiri Suomessa on nyt se mikä on, ei käytännössä ole muuta mahdollisuutta kuin pyytää anteeksi möykkäjoukosta, vaikka mitään vakavaa ei olisikaan koskaan tapahtunut.
Varmasti tällä kaikella yritetään vain kääntää huomio pois Hillary Clintonin johtamasta pitserialiigasta, joka on kaiken takana matriarkaalisena katseena yhteiskunnassakin jo kautta aikojen ollut.
Rikosilmoituksia ei voi tehdä rikoksista, jotka on vanhentuneet. Olisiko rai”ka”s vanhentunut seitsemässä vuodessa?
"Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?"
Esittänyt niin huonoa musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä on puolustelija herännyt. Tämä kyseinen tyyppihän on itse sanonut hakeneensa apua käytökseensä, miten siis voitte perustella itsellenne asenteenne?
Mitä hän siis on tehnyt? Kukaan ei ole vieläkään vastannut ketjun kysymykseen.
Ymmärtäkää nyt että on LAITONTA levittää yksityiselämää loukkaavaa tietoa eli vihjailla tai syyttää julkisesti ihmistä X vakavista rikoksista.
Kuinka moni teistä tekee julkisen anteeksipyynnön koska on käyttäytynyt ”mulkkumaisesti”? Kuka helvetti tekee julkisen ja sosiaalisen itsemurhan ja HAKEE AMMATTIAPUA koska tuli heitettyä pari misogynististä läppää?!? Jos heillä olisi vain riitaa Maxin kanssa niin rikosilmoitus kunnianloukkauksesta ja case closed.
No niin, eli jos aikomuksenakaan ei ole mennä poliisin puheille ja nämä asiat säilyvät vain pienen piirin keskinäisenä juoruiluna, niin sitten ei voi olettaa, että muut, täysin asiasta tietämättömät ihmiset lähtevät julkisesti tuomitsemaan jotakuta asioista, joista heillä ei ole mitään käsitystä. Ammattiapua voi hakea moneen asiaan. Väitätkö oikeasti, että kaikki, jotka käyvät terapiassa, olisivat rikollisia? Ja joo, nykyään julkkikset pyytelevät anteeksi vähän kaikkea, koska muuten woke-mafia hyökkää päälle. Esimerkiksi Mumford & Sons kitaristi Winston Marshall joutui pyytämään anteeksi lukemaansa kirjaa(!) ja silti menetti työnsä.
Minkä kirjan se luki? Taisteluni?
"the banjoist faced criticism for praising a book authored by Andy Ngo, a right-wing provocateur who condemned Antifa."
Pracing and reading arent same thing. They mean different things
Siis hän teki mielestäsi ajatusrikoksen, koska piti lukemastaan kirjasta? Sietikin menetää työnsä. Olihan hän väärää mieltä. Just.
Praising and liking aint same thing.
Kuulostat typerältä. Ihmisillä on oikeus erilaisiin mielipiteisiin ja myös oikeus ilmaista niitä. Kenenkään ei pitäisi menettää työtään sen takia, että piti "väärästä" kirjasta ja sanoi mielipiteensä ääneen.
You dont know the differense between praising and liking? Youre stupid.
Vierailija kirjoitti:
"
Selvitin asiaa vielä lisää. (EDIT 2. Haluan tässä korostaa myös vaimoni Lindan tärkeää työtä. Hänelle on kipeistä kokemuksistaan puhunut moni sellainen ihminen, joka ei olisi alunperin mun puheille varmasti tullut.) Kokonaiskuva rakentui yhä kuvottavammaksi. Teemun toiminta ei ole mitään pientä kamapäistä mokailua tai sympaattista tunarointia. On myös vakava virhe luulla, että päihteet ovat kaiken takana. Kyse on sadismista, manipulaatiosta, seksuaalisesta ja henkisestä alistamisesta. Toisten ihmisten tunteita leikkikaluna käyttämisestä, tarkoituksena satuttaa ja nauttia aiheutetusta tuskasta. Asiat on tehty täysin tietoisesti ja uhreja on lukuisia. Lopulta minulle selvisi, että Teemu on manipuloinut myös minua ja vaimoani. Kukaan Teemun lähipiirissä ei ole turvassa. Jos joskus liioittelen, niin tänään ei ole se päivä.
Olen varautunut siihen, että minua ei uskota ja jään asian kanssa yksin. (EDIT 3. Tästä en ole enää huolissani, niin paljon tukiviestejä olen saanut ja niin monta uutta ikävää asiaa Teemusta on paljastunut kirjoituksen julkaisun jälkeen) Miksi siis kerron tämän kaiken? En voi muuta. 1. En kestä elää kuvioissa, joissa ihmisten elämiä manipuloimalla sotkevaa ihmistä fanitetaan ja palvotaan ja loputtomiin ymmärretään & autetaan. 2. Uhreilla on oikeus elää vapaasti elämäänsä pelkäämättä. Tällä hetkellä tilanne ei ole todellakaan niin. 3. En suostu olemaan osa Teemun peliä. Me kaikki hänen läheisensä olemme sitä tähän asti olleet. 4. VAROKAA. 5. En voi enää pitää tätä saastepalloa sisälläni. 666. Kun naisten kertomuksia ei jengin tee mieli uskoa tai kuunnella, niin jospa nyt uskoisitte kun valkoinen hetero skenealfa puhuu?!?
Olen jaksamiseni rajoissa valmis jatkokeskusteluun, avaamaan asioita tarkemmin ja kuuntelemaan teitä."
Edelleenkään ei tullut selväksi että mitä on tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuosta sohvisparista alusta asti ikävä fiilis. En tiennyt, kuka Teemu Tanner on, koska en seuraa punkseneä. Minulle ruudussa näyttäytyi omahyväinen kaveri, jolla oli omituinen otsatukka. Sisko tuntui peilaavaan veljensä käytöstä samalla omahyväisellä otteella, ja siskon kohdalla se pistikin paremmin silmään, koska oli niin päälleliimattua. Hän ei rehellisesti sanottuna näytä naiselta, jolle sellainen omahyväisyys olisi mitenkään luontevaa, mutta tuollaisen vahvan veljen sidekickinä roolin on voinut hyvinkin omaksua.
Olet hyvin tarkkanäköinen. Olet niin tarkkanäköinen, että todennäköisesti yksi jos toinenkin pitää sua hulluna. Näin se menee, kun enemmistö laittaa aina mieluiten silmät kiinni ja elää harhassa.
Kyllähän se siskon hyväksynnän haku veljeltään paistoi ruudun läpi. Veli istui omahyväisenä kuninkaana ja sisko yritti pärjätä vieressä miten parhaiten taisi ja koitti olla veljelleen riittävällä tavalla ironisen hauska. Aina kun sisko heitti jonkun jutun, niin hän nopeasti vilkaisi veljeään, että miten tämä reagoi. Nämä mikrohetket paljasti sen dynamiikan aikoja sitten. Veli myös lyttäsi estotta siskonsa mieltymyksiä, teini-iän fanituksia jne. Ei ole terve ilmapiiri ei.
Hanki harrastuksia tai mene vaikka ulos kävelemään Ei ole tervettä stalkata tv-ohjelmien ihmisiä tuolla lailla.
Kyllähän tuon nyt huomasi kun Sohviksia katsoi. Itse tein saman huomion. Ei se ole mitään stalkkaamista.
-eri
Vierailija kirjoitti:
"on noussut esiin tekoja ja käytöstä, jotka ovat olleet puoleltani toisia loukkaavia."
"Niin siis sua syytetään mm. vakavista seksuaalirikoksista, mutta voi sen kai noinkin muotoilla."
https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=10&t=864119&start=3…
Eli joku vakava seksuaalirikos
Tuomio siis on tulossa jossain vaiheessa ihan oikeudesta? Odottelen rauhassa sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoituksia ei voi tehdä rikoksista, jotka on vanhentuneet. Olisiko rai”ka”s vanhentunut seitsemässä vuodessa?
No sitten ei voi syyttää julkisesti enää myöskään, tai se on kunnianloukkaus.
Teemu ei kauheasti saa puolustelua tuolla forumilla eli ilmeisesti paikkaansa pitää ja moni tietää.
En jotenkin usko, että lopettaa musantekoa. Vuodeksi jahdeksi ehkä, mutta kuitenkin saanut suosiota sillä saralla joten eiköhän kasaa iutta bändiä. Toivottavasti on ottinut opiksi, mutta epäilen jos ei joudu rikolliseen vastuuteen.
Itse olen aina ihmetellyt tätä skene-jumalien palvontaa. Naislauma seuraa jotain jumalaa, joka kohtelee heitä kuin roskaa. Ja ei, en nyt tosiaan syyllistä uhreja. Ihmettelen vaan, koska itselleni lahjakas ja tunnettu ihminen on kuitenkin vain ihminen muiden joukossa. Kun käyttäytyy kuin lelu, sinua kohdellaan kuin lelua. Valitettavasti monet miehet ovat tällaisia ääliöitä pissin noustessa päähän. Omaa harkintaa kannattaa aina käyttää.
On hyvä, että asiat tulee esille ja syylliset saadaan kiinni. Mutta itse olen kokenut punkkikeikoilla käymisen aina ihan turvalliseksi. Kake lähiräkälässä tai Jorma työpaikalla ovat olleet todennäköisemmin niitä, jotka tarttuvat ahteriini ilman lupaa, kuin kukaan missään keikalla. Anteeksi, kun kerroin kokemukseni. Tämä on vain minun kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ihmetellyt tätä skene-jumalien palvontaa. Naislauma seuraa jotain jumalaa, joka kohtelee heitä kuin roskaa. Ja ei, en nyt tosiaan syyllistä uhreja. Ihmettelen vaan, koska itselleni lahjakas ja tunnettu ihminen on kuitenkin vain ihminen muiden joukossa. Kun käyttäytyy kuin lelu, sinua kohdellaan kuin lelua. Valitettavasti monet miehet ovat tällaisia ääliöitä pissin noustessa päähän. Omaa harkintaa kannattaa aina käyttää.
On hyvä, että asiat tulee esille ja syylliset saadaan kiinni. Mutta itse olen kokenut punkkikeikoilla käymisen aina ihan turvalliseksi. Kake lähiräkälässä tai Jorma työpaikalla ovat olleet todennäköisemmin niitä, jotka tarttuvat ahteriini ilman lupaa, kuin kukaan missään keikalla. Anteeksi, kun kerroin kokemukseni. Tämä on vain minun kokemukseni.
Syyllistät uhreja, eikä se muutu miksikään sillä että kerrot ettet syyllistä uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistät uhreja, eikä se muutu miksikään sillä että kerrot ettet syyllistä uhreja.
Moni syyllisti Tomi Metsäketoakin, joka oli uhri, mutta ei ole näkynyt anteeksipyyntöjä tai lupauksia luopua urastaan ja hakea ammattiapua itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Teemu ei kauheasti saa puolustelua tuolla forumilla eli ilmeisesti paikkaansa pitää ja moni tietää.
En jotenkin usko, että lopettaa musantekoa. Vuodeksi jahdeksi ehkä, mutta kuitenkin saanut suosiota sillä saralla joten eiköhän kasaa iutta bändiä. Toivottavasti on ottinut opiksi, mutta epäilen jos ei joudu rikolliseen vastuuteen.
Ei se välttämättä siitä kerro. Tuolla foorumilla on vaan sellainen henki, että näissä jutuissa ei saa esittää poikkeavia mielipiteitä tai edes pohtia niitä. Siitä seuraa satikutia ja armoton myllytys. Osa fiksuistakin nimimerkeistä ei siis kommentoi mitään, mikä ei kuitenkaan tarkoita etteikö heillä saata olla asiasta joku mielipide. Tiedän esimerkiksi ihan hyvin, että kesällä sen toisen Teemun tapauksessa moni foorumin jäsen oli huolissaan lynkkauksesta ilman mitään selvää näyttöä. Pari yritti vihjailla siihen suuntaan, mutta heidät vaiennettiin. Loput pysyivät hiljaa. En tiedä onko sekään ihan terve suuntaus, koska sehän on ihan sitä samaa kieltämistä mitä näissä tapauksissakin on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uhrien syyllistämis-bullshit on sekin aika väsynyttä. Kyllä sitä nyt jumalauta saa aikuiselle ihmiselle sanoa, että perkelettäkö pyörit luonnevikaisten kanssa jos saat koko ajan näpeillesi. Jos minä tiedän että jollakin koiralla on vesikauhu, mutta se on söpön näköinen, niin en minä silti sitä mene silittämään. Jos menen, saan syyttää siitä itseäni kun se puree naamaan. Ja sama on näissäkin tapauksissa. Kyllä sillä uhrillakin on vastuunsa, jos hän tietää minkälainen rotta se toinen on, mutta silti vaan kerta toisensa jälkeen tunkee tämän seuraan.
Ja olen nainen, joka on kohdannut ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo uhrien syyllistämis-bullshit on sekin aika väsynyttä. Kyllä sitä nyt jumalauta saa aikuiselle ihmiselle sanoa, että perkelettäkö pyörit luonnevikaisten kanssa jos saat koko ajan näpeillesi. Jos minä tiedän että jollakin koiralla on vesikauhu, mutta se on söpön näköinen, niin en minä silti sitä mene silittämään. Jos menen, saan syyttää siitä itseäni kun se puree naamaan. Ja sama on näissäkin tapauksissa. Kyllä sillä uhrillakin on vastuunsa, jos hän tietää minkälainen rotta se toinen on, mutta silti vaan kerta toisensa jälkeen tunkee tämän seuraan.
Vitustako kaikki tietää että koiralla X on vesikauhu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit varmaan vertauksen kuitenkin. Tai jos et, niin väännetään rautalangasta: jos joku ihminen kohtelee sinua kuin paskaa, älä hakeudu tällaisen seuraan kerta toisensa jälkeen. Koska siitä ei seuraa muu kuin se, että se kohtelee sinua jälleen kuten paskaa. Ei se niinkään mene, että aletaan uhriutumaan ja itkemään, kun se sama kusipää kerta toisensa jälkeen kyykyttää ja alistaa. Kerran tämä menee, ehkä kaksikin, mutta sitten on jumalauta alettava kellojen soimaan. Tietysti se alistaja tekee väärin, mutta joku vastuu on oltava myös sillä toisella että ymmärtää tosiasiat. Ei aina vaan voi itkeä ja valittaa ja odottaa että maailma muuttuu pyörimään omilla ehdoilla, koska se ei sitä tee. Kusipää on kusipää huomennakin ja kohtelee sinua kaltoin mikäli menet hänen seuraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun minua ei ole ahdisteltu. Olen joskus yrittänyt puuttua tilanteisiin joissa olen nähnyt ala-arvoista kohtelua. Mutta nämä "fanit" ei ole halunneet kuunnella järkipuhetta. Miten tällaisissa tilanteissa sitten voisi toimia? En tiedä. Luovutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit varmaan vertauksen kuitenkin. Tai jos et, niin väännetään rautalangasta: jos joku ihminen kohtelee sinua kuin paskaa, älä hakeudu tällaisen seuraan kerta toisensa jälkeen. Koska siitä ei seuraa muu kuin se, että se kohtelee sinua jälleen kuten paskaa. Ei se niinkään mene, että aletaan uhriutumaan ja itkemään, kun se sama kusipää kerta toisensa jälkeen kyykyttää ja alistaa. Kerran tämä menee, ehkä kaksikin, mutta sitten on jumalauta alettava kellojen soimaan. Tietysti se alistaja tekee väärin, mutta joku vastuu on oltava myös sillä toisella että ymmärtää tosiasiat. Ei aina vaan voi itkeä ja valittaa ja odottaa että maailma muuttuu pyörimään omilla ehdoilla, koska se ei sitä tee. Kusipää on kusipää huomennakin ja kohtelee sinua kaltoin mikäli menet hänen seuraansa.
Ymmärrän kyllä!!!! Mutta mistä tiedät että kyseessä on yksi ja smaa uhri joka kerjää verta nenästä? En tajua tätä osiota
Onko tästä tapauksesta tarkoitus nostaa rikossyytteitä vai jääkö pienen skenen sisäiseksi selvittelyksi ilman suurempaa yhteiskunnallista merkitystä. Onko ko. henkilön väitetyillä tai mahdollisesti itse esiintulleilla uhreilla tukijoukkoja tällaiseen ryhtymiseen.
Se, että ko. henkilö itse katuu käytöstään ja toimintaansa sekä hakee omien sanojensa mukaan apua kertoo vain mahdollisten tekojen skaalan hyvin vähäisistä ihmissuhteita haittavista käytösmalleista vakaviin rikoksiin. Mutta ei todista niitä kaikkia eikä edes yhtä.