Mitä tuo Sohvaperunoiden Teemu Tanner on tehnyt, kun pitää lopettaa soittaminen ja pyytää anteeksi uhreiltaan?
Kommentit (613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.
Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.
Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.
Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.
Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).
Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.
Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.
Oitko Max tai Linda? Ainakin hyvin samanlainen kirjoitustyyli kuin Maxilla.
En ole, mutta tunnen molemmat. Tai siis kaikki kolme tunnen.
Kuka tää Linda oikein on? Aika hyökkäävä ja katkeran oloinen instassa.
Hän on vaan yksi Teemun entisistä pelinappuloista. Voit itse yrittää miettiä, olisitko hyökkäävän ja katkeran oloinen, jos olisit joutunut sosiopaatin manipuloinnin ja terrorin kohteeksi vuosien ajan ja sitten tämä sosiopaatti yrittäisi pestä kasvonsa täysin valheellisella tunnustuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sisäpiiristä. Tunnen sekä Teemun että tämän vastineen kirjoittaneen rumpalin. Mulle on selvää, kumpi noista on maineeltaan luotettava ja rehellinen ja kumpi lähinnä valovoimainen ”hyvä tyyppi”, joka tunkee kyllä näppinsä jokaiseen bändiin, mutta tosiasiassa väistelee vastuuta. Maine on toki vain maine, mutta korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että oma luotto Teemu Tanneriin on lopullisesti romahtanut.
Pitkän linjan vauvapalstalaisena tiedän, että jos kirjoittaisin tänne kaiken, mitä tiedän Teemusta, ette uskoisi minua. Niin sairasta peliä hän on pelannut ja pelaa edelleen. Kaikki on kuin jostain leffasta.
Sosiopaatteja elää keskuudessamme, ei vain leffoissa. Kaikki sosiopaatit eivät havittele rahaa tai asemaa politiikassa. Harva sosiopaatti on kiinnostunut muiden murhaamisesta, vaan pelaa mieluummin henkisiä pelejä muiden elämillä.
Jos etsitte tietoa sosiopatiasta ja vertaatte sitä tähän Tanneriin, tulette löytämään hämmentävän paljon yhdistäviä piirteitä. Tulette oppimaan, miten täydellinen leikkikenttä on käytettävissään sosiopaatilla, joka operoi suositun TV-ohjelman ja musiikin kautta. Musiikki näppäilee ihmisten syvimpiä tunteita ja on erinomainen manipulaatioväylä.
Vinkki asiasta kiinnostuneille: Kuunnelkaa Spotifysta jätkän pääprojektia Kynnet. Kuunnelkaa sanoja, jotka Teemu on itse kirjoittanut. Suosittelen Yksityistä istuntoa, ettei sosiopaatin kuuntelijamäärät lisäänny (Olen todistanut itse vierestä, miten Teemu luuppaa omaa biisiään, jotta sillä olisi hänen makuunsa tarpeeksi ”kuuntelijoita”).
Miettikää, miksei Kynsillä ole YHTÄKÄÄN oikeaa rakkauslaulua, niin kuin melkein millä tahansa vuosia levyttäneellä bändillä. Sen sijaan on lukuisia biisejä, joissa kertoja pakoilee vastuuta. Naista verrataan suoraan koiraan ja läheisille lällätellään, kun eivät ymmärrä olevansa manipulaation uhreja.
Uskokaa kun sanon: T.T. on aiheuttanut todella pahat traumat lukuisille ihmisille. Nää uhrit on väistäny ja Teemu jatkanut pelejään. Nyt on tarkoituksena muuttaa tää kuvio.
Oitko Max tai Linda? Ainakin hyvin samanlainen kirjoitustyyli kuin Maxilla.
En ole, mutta tunnen molemmat. Tai siis kaikki kolme tunnen.
Kuka tää Linda oikein on? Aika hyökkäävä ja katkeran oloinen instassa.
Hän on vaan yksi Teemun entisistä pelinappuloista. Voit itse yrittää miettiä, olisitko hyökkäävän ja katkeran oloinen, jos olisit joutunut sosiopaatin manipuloinnin ja terrorin kohteeksi vuosien ajan ja sitten tämä sosiopaatti yrittäisi pestä kasvonsa täysin valheellisella tunnustuksella?
Minkäs sortin taiteilija tämä Linda on? Onko menestynytkin taiteilijana?
Itse hengailin nuorena (yli 20v. sitten) Kaliforniassa asuessani sikäläisissä skeittipunk-piireissä ja siellä suurin osa skenen ihmisistä oli streittareita. Eivät käyttäneet alkoholia, huumeita, tupakkaa. Olivat joko kasvissyöjiä tai vegaaneja. Punk-bändien lyriikat käsitteli politiikkaa, yhteiskuntaa, eläinoikeuksia, tasa-arvoa ja ympäristöasioita. Monet oli ateisteja ja pasifisteja. Hiton kovaa musaa ja mukavia tyyppejä. Itselleni punk edustaa näitä arvoja edelleen, vaatetuksella ja tyyliseikoilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä sohvis ollut jo aiemmin syytteessä, kun huuteli ja herjasi kesken keikan yleisössä ollutta oikeistolaista?
Kyllä, mutta mielestäni ihan aiheesta bändi huuteli miehelle, joka oli tullut yleisöön vaan rettelöimään ja trollailemaan. Oikeus totesikin, että mies oli kirjoitellut mv-lehteen rasistisia tekstejä ja oli aikeissa kuvata keikaltakin videota mv-sivulle.
Mikään tuossa ei ole laitonta. Oikeus tuomitsi Tannerin syyllistyneen kunnianloukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sisko ei ole tiennyt asiasta ennen punkstoota.
Mitä mieltä sisko on nyt veljestään? Onko tukijoukoissa ymmärtäjänä vai pitääkö tekoja pahoina? Onko vaikuttanut väleihin?
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tuosta sohvisparista alusta asti ikävä fiilis. En tiennyt, kuka Teemu Tanner on, koska en seuraa punkseneä. Minulle ruudussa näyttäytyi omahyväinen kaveri, jolla oli omituinen otsatukka. Sisko tuntui peilaavaan veljensä käytöstä samalla omahyväisellä otteella, ja siskon kohdalla se pistikin paremmin silmään, koska oli niin päälleliimattua. Hän ei rehellisesti sanottuna näytä naiselta, jolle sellainen omahyväisyys olisi mitenkään luontevaa, mutta tuollaisen vahvan veljen sidekickinä roolin on voinut hyvinkin omaksua.
Minusta kummankin luonne tuossa perunoissa on naureskella itseään huonommille ihmisille. En ymmärrä miten kukaan näkee noita jonain symppiksinä, aikuisiksi kasvaneet koulukiusaajat kuvaavat niitä paremmin.
Tarkkana: se oli Teemu. Se siskohan komppasi kaikkea mitä veli sanoi. Siinä on epäterve valtasuhde omaan siskoon. Sisko vaikuttaa kiltiltä, joskin vähän sokealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko ei ole tiennyt asiasta ennen punkstoota.
Mitä mieltä sisko on nyt veljestään? Onko tukijoukoissa ymmärtäjänä vai pitääkö tekoja pahoina? Onko vaikuttanut väleihin?
Minusta järkevin jättää sisko rauhaan, kyllä sen näki Sohviksissa, että kuka siinä tahdin määräsi. Varmaan siskolla pitkä ja kivulias, vuosien prosessi edessä.
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä sohvis ollut jo aiemmin syytteessä, kun huuteli ja herjasi kesken keikan yleisössä ollutta oikeistolaista?
Kyllä, mutta mielestäni ihan aiheesta bändi huuteli miehelle, joka oli tullut yleisöön vaan rettelöimään ja trollailemaan. Oikeus totesikin, että mies oli kirjoitellut mv-lehteen rasistisia tekstejä ja oli aikeissa kuvata keikaltakin videota mv-sivulle.
Mikään tuossa ei ole laitonta. Oikeus tuomitsi Tannerin syyllistyneen kunnianloukkaukseen.
Ei olekaan, mutta se antaa osviittaa sille, miksi Tanner ja bändikaverinsa tulistuivat äijälle. Ymmärrän miksi huutelivat miehelle, en minäkään haluaisi, että sellainen henkilö tulisi omalle keikalleni. Tanner sai tuomion kunnianloukkauksesta, koska olivat haukkuneet mv-miestä mikkiin suurelle yleisölle. Ymmärrän senkin, että tästä tuli tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Minusta järkevin jättää sisko rauhaan, kyllä sen näki Sohviksissa, että kuka siinä tahdin määräsi. Varmaan siskolla pitkä ja kivulias, vuosien prosessi edessä.
Minusta taas näyttäytyivät ihan tasavertaisinsa ohjelmassa. Heillä näytti olevan tosi lämpimät välit ja molemmat vitsailivat ja kettuilivat toisilleen, aivan kuten sisarukset tekee. Ihan normaalia toimintaa. Hyvähän se on nyt jälkeenpäin alkaa etsiä jotain väärää tästäkin. Itse en nähnyt tippaakaan mitään siskon alistamista, pilkkaamista tai muuta shaibaa. Minusta Teemun rakkaus sekä siskoaan että siskon Aapo-poikaan kohtaan oli täysin aitoa.
Vierailija kirjoitti:
... kyllä sen näki Sohviksissa, että kuka siinä tahdin määräsi. ...
Naurettavaa antaa olettaa, että sisko olisi joku tahdoton olento, jota veli vain ohjailee. Olen katsonut kaikki Sohvaperunat-jaksot, eikä kyllä ole tullut lainkaan sellainen mielikuva, että Teemu olisi jotenkin valta-asemassa suhteessa Salliin. Ihan normaali sisaruskaksikko, joilla läheiset välit. Joillekin ilmeusesti heidän harjoittama sarkasmi ja huumori meni yli ymmärryksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[
quote=Vierailija]
Sisko ei ole tiennyt asiasta ennen punkstoota.Mitä mieltä sisko on nyt veljestään? Onko tukijoukoissa ymmärtäjänä vai pitääkö tekoja pahoina? Onko vaikuttanut väleihin?
Jep sisko rauhaan näistä. Syytön veljensä puuhiin ja autuaan tietämätön ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa on kertoa täysin rehellisesti ja konstailematta mitä hän on tehnyt? Kaikki vastaukset tähän mennessä on ollut vain ympäripyöreitä. "Ikäviä asioita", "on manipuloinut ja valehdellut", "on käyttäytynyt huonosti", "on toiminut sadistisesti", jne. Eli mitä tarkalleen? Teot sanoiksi, salailu loppukoon.
Se ON hyvin vaikeaa, usko tai älä. Tässä joitakin syitä:
1. Uhrien yksityisyyden suoja ja heidän varjeleminen uusilta traumoilta.
2. Uhrien ja tekojen monilukuisuus. Teemun teot ei mahdu yhteen tai kahteen vauvapalstaviestiin, vaan niistä voisi kirjoittaa kirjan. Teemu on rakentanut niin monimutkaisia pelejä, ettei niitä ole mahdollista selittää auki parilla sanalla. Jos asia kiinnostaa, suosittelen tosiaan perkaamaan kirjoittamiaan biisejä.
3. Laki. Vaikka tietäisin 100% varmasti jonkun olevan r*iskaaja, voin saada jopa ehdollista vankeutta kunnianloukkauksesta, jos sanon tämän asian ääneen vaikkapa Facebookissa.
4. Oma tarve intimiteettiin. Suurin osa meistä ei tavoittele muiden huomiota hinnalla millä hyvänsä. Suurin osa meistä ei haluaisi ollenkaan avata intiimejä ja kipeitä asioitaan ulkopuolisille. Tässä on myös iso syy siihen, miksi lähes kaikki muut Teemun läheiset paitsi tämä rumpali ovat nyt hiirenhiljaa. Trauman käsittely vie aikaa, eikä traumaattisten kokemusten avaaminen ulkopuolisille tunnu tarpeelliselta.
Mistä kukaan tietää kuka on ollut uhri, jos kerrotaan joku esimerkki? Miksi nämä uhrit käyvät lukemassa netistä juttuja traumaattisesta asiasta? Olen myös niitä jotka tarvitsevat yhden, kaksi esimerkkiä mistä on kyse, ja jos näitä ei tule, niin pidän koko jupakkaa vain ulkopuolisille levitettävänä lokakampanjana ja mustamaalauksena.
En missään nimessä kiistä etteikö jotain olisi tapahtunut, mutta minulle koko jutulla ei ole mitään arvoa, enkä esimerkiksi ala dissaamaan henkilöä, tai poista häntä soittolistaltani jos en edes tiedä mitä hän on tehnyt.
Nyt tulee lähinnä mieleen ettei ole luultavasti mitän tehnytkään, ja siinä pysyn kunnes joku avaa riittävästi tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että..."
Oot tiennyt Teemun teoista vuosikymmenten (!) ajan, etkä ole tehnyt asialle mitään? Mä en ymmärrä näitä sivustaseuraajia.
Siis NYT viime kuukausina on paljastunut juttuja vuosikymmenten takaa. Ihmiset uskaltavat vasta nyt puhua, kun Teemun valta-asema skenessä alkaa murentua. Kun uhrien määrä lisääntyy, hiljennetyt ja pelotellutkin uskaltaa avata suunsa.
Mutta eihän kukaan ole avannut suutaan...
En ole tuo jolle vastasit, mutta kyse ei ole siitä että uhrit kävisivät itse tunnistamassa itsensä, vaan että tekijä tunnistaa uhrinsa, jolloin uhri asetaan taas uudelleen vaaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa on kertoa täysin rehellisesti ja konstailematta mitä hän on tehnyt? Kaikki vastaukset tähän mennessä on ollut vain ympäripyöreitä. "Ikäviä asioita", "on manipuloinut ja valehdellut", "on käyttäytynyt huonosti", "on toiminut sadistisesti", jne. Eli mitä tarkalleen? Teot sanoiksi, salailu loppukoon.
2. Uhrien ja tekojen monilukuisuus. Teemun teot ei mahdu yhteen tai kahteen vauvapalstaviestiin, vaan niistä voisi kirjoittaa kirjan. Teemu on rakentanut niin monimutkaisia pelejä, ettei niitä ole mahdollista selittää auki parilla sanalla. Jos asia kiinnostaa, suosittelen tosiaan perkaamaan kirjoittamiaan biisejä.
3. Laki. Vaikka tietäisin 100% varmasti jonkun olevan r*iskaaja, voin saada jopa ehdollista vankeutta kunnianloukkauksesta, jos sanon tämän asian ääneen vaikkapa Facebookissa.
4. Oma tarve intimiteettiin. Suurin osa meistä ei tavoittele muiden huomiota hinnalla millä hyvänsä. Suurin osa meistä ei haluaisi ollenkaan avata intiimejä ja kipeitä asioitaan ulkopuolisille. Tässä on myös iso syy siihen, miksi lähes kaikki muut Teemun läheiset paitsi tämä rumpali ovat nyt hiirenhiljaa. Trauman käsittely vie aikaa, eikä traumaattisten kokemusten avaaminen ulkopuolisille tunnu tarpeelliselta.Mistä kukaan tietää kuka on ollut uhri, jos kerrotaan joku esimerkki? Miksi nämä uhrit käyvät lukemassa netistä juttuja traumaattisesta asiasta? Olen myös niitä jotka tarvitsevat yhden, kaksi esimerkkiä mistä on kyse, ja jos näitä ei tule, niin pidän koko jupakkaa vain ulkopuolisille levitettävänä lokakampanjana ja mustamaalauksena.
En missään nimessä kiistä etteikö jotain olisi tapahtunut, mutta minulle koko jutulla ei ole mitään arvoa, enkä esimerkiksi ala dissaamaan henkilöä, tai poista häntä soittolistaltani jos en edes tiedä mitä hän on tehnyt.
Nyt tulee lähinnä mieleen ettei ole luultavasti mitän tehnytkään, ja siinä pysyn kunnes joku avaa riittävästi tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta kyse ei ole siitä että uhrit kävisivät itse tunnistamassa itsensä, vaan että tekijä tunnistaa uhrinsa, jolloin uhri asetaan taas uudelleen vaaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. Oma tarve intimiteettiin. Suurin osa meistä ei tavoittele muiden huomiota hinnalla millä hyvänsä. Suurin osa meistä ei haluaisi ollenkaan avata intiimejä ja kipeitä asioitaan ulkopuolisille. Tässä on myös iso syy siihen, miksi lähes kaikki muut Teemun läheiset paitsi tämä rumpali ovat nyt hiirenhiljaa. Trauman käsittely vie aikaa, eikä traumaattisten kokemusten avaaminen ulkopuolisille tunnu tarpeelliselta.Mistä kukaan tietää kuka on ollut uhri, jos kerrotaan joku esimerkki? Miksi nämä uhrit käyvät lukemassa netistä juttuja traumaattisesta asiasta? Olen myös niitä jotka tarvitsevat yhden, kaksi esimerkkiä mistä on kyse, ja jos näitä ei tule, niin pidän koko jupakkaa vain ulkopuolisille levitettävänä lokakampanjana ja mustamaalauksena.
Tämän lisäksi on laitonta levittää yksityiselämää loukkaavaa tietoa. Vaikea kuvitella, että ihmiset kilvan heittelisivät vakavia syytteitä ympäri nettiä, kun niistä joutuu yhtälailla rikosvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin ekaa kertaa narsistin kiusaamisen kohteeksi viime vuonna. Tunsin tämän henkilön muutaman vuoden ajalta ja sivusta seurasin hänen tekemisiään. Myös semmoinen "erikoinen persoona" mutta vaikea oli eritellä mikä oli ns. vialla. Sitten sattumalta ajauduin tilanteeseen jossa tutustuin hänen silloiseen uhriinsa ja kuulin juttuja miten hän kiusasi tätä uhria. Siltikin oli vielä vaikea ymmärtää etteikö nämä asiat voisi puhumalla selvitä. No ei selvinnyt ja uhri muutti toiseen kaupunkiin. Minusta tuli seuraava uhri kun narskulle selvisi meidän ystävyys. Silloin sen vasta tajusi mitä se oikeasti on kun on itse kohteena. Tämä esimerkkinä siitä että tämän kaltaiset asiat on usein todella monimutkaisia ja pitkiä ja vaikeasti vieraille kerrottavissa.
Mä tiedän kaksi narsistia. Narsismius ei kuitenkaan ole mikään rikos, vaikka se "uhrille" pahan olon tuottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Weinsteinin julkisen tuomitsemisen ymmärsin hyvin, koska hänestä tehtiin niin mittava juttu, jossa oli useita todistajanlausuntoja niin uhreilta, työntekijöiltä, yhteistyökumppaneilta jne. Lisäksi tarkat selostukset kaavasta, jolla toimi ja mitä tehnyt kenellekin. Se todistusaineisto, mitä juttua varten oli selvitetty, avitti jopa nostamaan rikossyytteen myöhemmin Weinsteinia vastaan.
Mutta sittemmin nämä metoo-jutut ovat menneet epämääräiseksi juoruiluksi. Mitään ei sanota suoraan. Lähinnä vaan vihjaillaan, ja siltä pohjalta pitäisi sitten tehdä laaja julkinen tuomitseminen. No ei se oikein niinkään voi mennä.
Jotain asiatonta on ilmeisesti tehnyt, kun itse kerran sitä anteeksi pyysi. Mutta mitä, niin se ei kyllä selviä tämän Maxin eikä Teemun omastakaan ulostulosta. Joten joo, voi olla vaan tylyä käytöstä tai sitten jotain vakavampaa. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...korviini on kantautunut sellaisia juttuja niin monesta eri lähteistä vuosikymmenten ajalta, että..."
Oot tiennyt Teemun teoista vuosikymmenten (!) ajan, etkä ole tehnyt asialle mitään? Mä en ymmärrä näitä sivustaseuraajia.
Siis NYT viime kuukausina on paljastunut juttuja vuosikymmenten takaa. Ihmiset uskaltavat vasta nyt puhua, kun Teemun valta-asema skenessä alkaa murentua. Kun uhrien määrä lisääntyy, hiljennetyt ja pelotellutkin uskaltaa avata suunsa.
Mutta eihän kukaan ole avannut suutaan...
Juuri näin. Ainoat ovat nämä Max ja kovasti närkästyneen oloinen vaimonsa Linda, joka pommittaa katkeruuttaan Teemun instassa. Miksihän sille on mennyt niin kovasti tunteisiin?
Minusta Sohvaperunoiden Teemu ja Salli näyttäytyivät ihan tasavertaisinsa ohjelmassa. Heillä näytti olevan tosi lämpimät välit ja molemmat vitsailivat ja kettuilivat toisilleen, aivan kuten sisarukset tekee. Ihan normaalia toimintaa. Hyvähän se on nyt jälkeenpäin alkaa etsiä jotain väärää tästäkin. Itse en nähnyt tippaakaan mitään siskon alistamista, pilkkaamista tai muuta shaibaa.
HUOM: Missään nimessä EN ota tähän tapaukseen kanta, en ko. ihmistä tiedä/tunne, mutta tuosta kaverinsa tekstin lainauksesta "kama" sama nousi esiin.
Korostan että EN tarkoita "satunnaista pössyttelyä" mutta omat havainnoit "punkstoo:sta" on se, että kovemmat huumeet liittyy tapauksiin usein mukaan. Haluaisinkin siis kysyä muilta "asiaa tuntevilta", että onko heille nuo asiat enemmän "päihteidenkäyttäjien" koheltamisia vai "normaalien ihmisten" sekoilua?
En halua kiistää kenenkään kokemuksia(!) ja tiedän suppeasta otannasta vain pintaraapausun, mutta ne tapaukset mitä tiedän, menee minusta enemmän "huumemailman varjopuoliin" ei niinkään "punkkari-skeneen". Mutta joka kaupungissa on varmaan ne omat juttunsa...