Kertokaas miksi työttömät on yleensä paljon fiksumpia kuin töissäkäyvät?
Työtön kerää itse metsästä marjoja ja sieniä ja kalastaa ja syö terveellisesti, töissäkäyvä syö einesp*skaa.
Työtön urheilee ja käy salilla, työssäkäyvä katsoo sohvalla putousta.
Työtön osaa ottaa kaiken höydyn yhteiskunnan tuista, töissäkäyvä on nöyränä eikä uskalla edes kysyä palkankorotusta kun pomo huutaa naama punaisena.
Työtön itse opiskelee filosofiaa ja historiaa, töissäkäyvä lukee ja nauraa vedet silmissä Aku ankalle.
Työtön käyttää julkista liikennettä ilmaiseksi, töissäkäyvä maksaa nöyränä kymmeniätuhansia vuodessa auton käytöstä koska kaikki muutkin tekee niin.
Työtön matkustaa pummilla ympäri Eurooppaa ja Aasiaa ilmaiseksi, töissäkäyvä maksaa joka vuosi 10 000€ että pääse Teneriffalle juomaan Juhla mokkaa ja halvinta paska olutta.
Kommentit (12)
Kerropa lisää tuosta ilmaiseksi matkustamisesta.
Pummit ja sossut vois lähettää vaik venäjälle
Jos ne on niin fiksuja ne vois hankkii elämän
Tuohan on harhaluulo, vääräksi todettu! Kouluttamattomat tyhmät jäävät työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on harhaluulo, vääräksi todettu! Kouluttamattomat tyhmät jäävät työttömiksi.
Nyt on paljon ihmisiä irtisanottu ja koko ajan lisää. He siis kadottivat kouluttautuneisuutensa ja tyhmentyivät kuin taikaiskusta? Tai aloittajan mielestä tymyys katosi ja heistä tuli simsalabim älyköitä? Yhtä hölmöjä molemmat yleistykset.
AP:n kommentti ei nyt kyllä oikein vakuuttanut työttömien fiksuudesta.
T. Työtön itsekin
Fiksut lähtevät ulkomaille koska osaavat kieliä ja on lapsesta saakka opetettu kansainvälisyyden kasvatusta. Juntit jäävät peräkammariin. Olen niin usein nähnyt, mitä varsinkin maalla asuviin Perussuomalaisia äänestäviin vähäjärkisiin kouluttamattoimiin tulee. Häpeisivät edes!
öö