Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee palstalaisilta turpaan, mutta pakko avautua!

Vierailija
12.12.2014 |

Mikä ihme siinä on, että ihmiset antavat lastensa ja itsensä lihoa muodottomaksi?? Jos nyt sillä omalla kropalla ei ole niin suurta väliä, niin miksi antaa sen lapsen mössätä syödä epäterveellisesti ja läskistyä? Eikö sillä lapsen terveydellä ole mitään väliä?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]En ymmärrä myöskään sitä että annetaan lapsen lihoa. Pitäis sen verran olla kiinnostunu lapsen terveydestä. Lisäks lasta saatetaan kiusata koulussa ylipainosta. Miten ne jaksaa edes touhuta ja liikkua niin kun muut lapset.
[/quote]Olet ahdasmielinen ja vaikea ihminen varmaan
[/quote]
Olet lihava ja katkera ihminen varmaan
[/quote]En ole lihava. Mutta sinusta paistaa ahdasmielisyys jotenkin
[/quote]
No minä en kirjoittanut tuota lihavuus kommenttia. t4
[/quote]
Paistaa vaikka et kirjoittanutkaan

Vierailija
22/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:16"]

Tänään olin bussissa, joka oli melkein täynnä. Viereeni istui nainen, joka oli niin isokokoinen, että jouduin litistymään ikkunaa vasten. Onneksi matka oli lyhyt. Bussien penkkejä ei ole suunniteltu isoille ihmisille, koska toinen matkustaja joutuu aina liiskautumaan epämiellyttävästi ja istumaan jalat ja kädet tiukassa paketissa, puhumattakaan laukusta. Puhelinta ei voi edes ajatella käyttävänsä, koska tilaa ei ole. Sitten kun haluat jäädä bussista pois, kestää tosi kauan, kun vierustoveri saa ängettyä itsensä ylös.

[/quote]

Voi IIK!! Jouduitko sä olemaan erossa puhelimesta hetken ajan, voi surku. Sun elämä kaatui siihen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]En ymmärrä myöskään sitä että annetaan lapsen lihoa. Pitäis sen verran olla kiinnostunu lapsen terveydestä. Lisäks lasta saatetaan kiusata koulussa ylipainosta. Miten ne jaksaa edes touhuta ja liikkua niin kun muut lapset.
[/quote]Olet ahdasmielinen ja vaikea ihminen varmaan
[/quote]
Olet lihava ja katkera ihminen varmaan
[/quote]En ole lihava. Mutta sinusta paistaa ahdasmielisyys jotenkin
[/quote]
No minä en kirjoittanut tuota lihavuus kommenttia. t4
[/quote]
Paistaa vaikka et kirjoittanutkaan
[/quote]
Anna sitten paistaa. Oma äitini on ylipainoinen, enkä sano asiasta mitään, koitan tukea laihduttamisessa. Mieheni lähisukulainen on ylipainoinen, taitaa olla 150kg. En pilkkaa enkä osallistu keskusteluihin missä kuulen muiden sanovan jotain "hauskaa" tästä ihmisestä. Aikuinen tehkööt omalla kropallaan mitä haluaa. Harmi jos ei lasten kohdalla ajatella terveyttä ja annetaan lihoa liikaa.

Vierailija
24/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä vanhempia ketkä syöttää esim.sipsejä lapselleen..tapon yritys..oksettavaa,säälittäää ja kusipäistä touhua..pistää nyt kyllä vihaks.

Vierailija
25/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:47"]

en ymmärrä vanhempia ketkä syöttää esim.sipsejä lapselleen..tapon yritys..oksettavaa,säälittäää ja kusipäistä touhua..pistää nyt kyllä vihaks.

[/quote]

Eihän sipseissä mitään niin pahaa ole. Tai kerro toki mikä niissä niin kamalaa on.

Vierailija
26/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää lihavat lapset. Mutta vielä enemmän niiden vanhemmat.

Vierailija
27/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]En ymmärrä myöskään sitä että annetaan lapsen lihoa. Pitäis sen verran olla kiinnostunu lapsen terveydestä. Lisäks lasta saatetaan kiusata koulussa ylipainosta. Miten ne jaksaa edes touhuta ja liikkua niin kun muut lapset. [/quote]Olet ahdasmielinen ja vaikea ihminen varmaan [/quote] Kerro nyt mikä tekee minusta ahdasmielisen? [/quote]No lasten lihottaminen ei ehkä ole hyvä idea. Mutta laihduttaminen ei varmaan ole helppoa.

[/quote]

Laihduttaminen on maailman helpoimpia asioita. Se on asia jossa tekemättä jättäminen parantaa tulosta. Eli jättää syömästä niitä rasvassa uitettuja ruokia ja herkkuja

Vierailija
28/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:03"]En ymmärrä myöskään sitä että annetaan lapsen lihoa. Pitäis sen verran olla kiinnostunu lapsen terveydestä. Lisäks lasta saatetaan kiusata koulussa ylipainosta. Miten ne jaksaa edes touhuta ja liikkua niin kun muut lapset. [/quote]Olet ahdasmielinen ja vaikea ihminen varmaan [/quote] Kerro nyt mikä tekee minusta ahdasmielisen? [/quote]No lasten lihottaminen ei ehkä ole hyvä idea. Mutta laihduttaminen ei varmaan ole helppoa.

[/quote]

Laihduttaminen on maailman helpoimpia asioita. Se on asia jossa tekemättä jättäminen parantaa tulosta. Eli jättää syömästä niitä rasvassa uitettuja ruokia ja herkkuja

[/quote]

Mitä ovat nämä rasvassa uitetut ruuat? T:tyhmä, joka on lihonut syömällä rasvatonta sokeria.

Vierailija
29/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:50"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:13"]

[/quote]

[/quote]

Riippuu painosta. Anorektisiin mittoihin pääseminen vaatii mielestäni jo paljon (sairautta), johon ei kovin helposti pääse ilman syömishäiriötä.

Vierailija
30/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan lihavia, lapset eivät, toinen kaksosista on jopa liian laiha ja pieni. Esikoinen on jo aikuinen, eikä ole koskaan ollut lihava, ja liikkunut on aina, vaikka minä en ole. Kaksoset ovat vielä alle kouluikäisiä, ja syövät kyllä liian epäterveellisesti, siitä on kyllä huono omatunto, mutta koskaan en antaisi lapseni lihoa, en itsekään ollut lapsena lihava. 

Vierailija
31/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:56"]

[/quote]

Eihän sipseissä mitään niin pahaa ole. Tai kerro toki mikä niissä niin kamalaa on.

[/quote]

Et voi kysyä tosissasi. Lue kerran elämässäsi sipsipussista tuoteseloste ja ota selvää, mitä ne kaikki pussin sisältämät aineet ovat.

Ei kai kukaan vakavissaan usko, että joku lihottaa lapsensa tahallaan. Tietämättömyyttään ehkä, jos ylläoleva lainaus on tosissaan kirjoitettu. Siinä tapauksessa kaikki terveysvalistus on tosiaan valunut hukkaan.

Vierailija
32/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurissa asuu perhe jossa n. 12 vuotias tyttö. Tyttö menee joka päivä lähikauppaan hakemaan keksipaketin tai suklaata ja kotiin lukemaan kirjaa. Oli ihan hoikka tyttö kun harrasti penempänä, heti kun harrastus loppui niin alkoi ihan kunnolla lihoa :( Kai hän saa esim. isovanhemmilta rahaa omaan käyttöön joilla nameja ostaa, mutta ajattelen josko vanhemmat voisi kylmästi puuttua tähän. Vai meneekö se siihen että sit sieltä kaupasta pöllitään se mitä halutaan? Muu perhe siellä ihan normaalipainoisia ja muutenkin luulen että ravitsemus kunnossa. Harmittaa kovasti tytön puolesta koska olen itse ylipainoinen ja kiloni kerännyt syömälllä, en toivoisi tätä kenellekään.

Vierailija
33/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon suht hoikka 40v ja lapseni on hoikka 14v. Syödään mitä sattuu, eikä harrasteta paljoa liikuntaa, mutta kai tässä sitten kuitenkin on joku tolkku.

En silti halveksi ylipainoisia. Ei se oo multa pois.

Vierailija
34/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon järkyttynyt jos oku mamma ei muka oikeesti tiedää sipsien yms.haittoja!!!!Ravitsemusoppia raskaana oleville pakollisena kurssina vaikka neuvolaan..voi huh huh..vaarallista touhua!! T: Ravintoterapeutti

Vierailija
35/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena ylipainoinen ja se ei ollut vanhempieni vika. Minua kiusattiin koulussa ja turrutin pahaa oloani syömällä, ei vanhempani niitä herkkuja ostaneet muuta kuin karkkipäivänä. Muulloin keräsin pulloja ja vein niitä, jos ei ollut pulloja kotona eikä ulkoa löytynyt varastin kaupasta.

Vierailija
36/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 08:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 01:56"]

[/quote]

[/quote]

Et voi kysyä tosissasi. Lue kerran elämässäsi sipsipussista tuoteseloste ja ota selvää, mitä ne kaikki pussin sisältämät aineet ovat.

[/quote]

Peruna, auringonkukkaöljy ja suola. Mitä näistä nyt pitää ottaa selvää? Ei sipsejä pidä koko ajan syödä eikä kerrallakaan liikaa mutta mikä niissä on niin ultimate huonoa?

t. Eri kuin aiemmin lainattu

Vierailija
37/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on helppo lihottaa salakavalasti: vanukkaat, kaakao, vaalea leipä juustolla ja leikkeillä, tabletin ääressä istuminen päivät pitkät.
. Mutta sen painon pudottaminen onkin vaikeampi juttu sitten!

Vierailija
38/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten estät lasta syömästä, jos tämä on ruualle perso & hakee kaupasta salaa herkkuja? on saarnattu, on loptettu viikkoraha.. ei auta :( kyseessä siis 10v tyttö, 140cm/45kg. söisi aina mäkkärissä jos saisi ja onkin käyyt siellä salaa,energiajuomaa on pari kertaa onnistunut saamaan kioskilta mutta nyt se toivon mukaan loppui kun kävi saarnaamassa asiasta! huoneesta löytyy piilotettuja karkkipapereita, muun hyvän puutteessa saattaa mussuttaa leipää (mikä kyllä väheni, kun aloimme ostaan ruista ranskanleivän asemasta) tai muroja.

pienempänä ratsasti, sai kammon kun tippui ja satuti itsesä eikä ole halunnut uutta harrastusta. koulun jälkeen lähinnä nyhjää tabletin kanssa lattialla, vaikka olen yrittäyt houkutella muun peheen kanssa ulkoilemaan. ei kuulemma halua kun "kylmää ja märkää," kesällä taas oli" liian kuuma ja ampiaisia.." minä, mies ja 6v poika olemme siis hoikkia kaikki ! poika pelaa jalkapalloa ja tykkää myös hiihtämisestä, mies käy pelaamassa sulkapalloa ja itse lenkkeilen. emme siis ole himoliikkujia, mutta emme sohvaperunoitakaan. paitsi tytär..

rakastan tytärtäni ja toki hän kelpaisi tuollaisenakin, mutta kun ei se ylipaino ole leikin asia! pelkään, että tilanne vielä pahenee tuosta enkä tiedä mitä tehdä asialle :(

Vierailija
39/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 02:50"]

[/quote]

[/quote]

Rasva ei ole se pahis, vaan sokeri.

Vierailija
40/61 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:18"]

Ei kai pieni ylipaino kasvavalla lapsella haittaa, mutta kyllä se pistää silmään, jos lapsi on huomattavan ylipainoinen. Ihmetyttää jos ei vanhemmat pyri muuttamaan lapsen ruokavaliota, jos painoa on alkanut kertyä. Ymmärrän toki, että vaikeissa elämän tilanteissa saattaa ruokailukuri heittää.

[/quote]

Oikeasta ruuasta ei ole tietoa, eikä myöskään halua ottaa selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi