Niin että miksi lusmuilen tahallaan työttömänä?.. elatuspaskan ja ulosottopaskan takia
Ei ole mun idea näin hullu valtio, jossa ihmiseltä saa viedä muksut ja tämän rikoksen uhrin vielä pitää maksaa näistä lapsista puolet, ja aikuiset voivat käyttää nämä rahat omiin rillutteluihinsa. Se maksakoon kaiken, joka halusi omia lapseni itselleen, minä maksan vain niiltä päiviltä kun lapseni ovat minun kanssani. Ja minun ansaitsemiani rahoja ei tuo lapsivaras eikä varsinkaan hänen uusi puolisonsa käytä yhtään mihinkään. Silloin en voi ottaa vastaan mitään normaalipalkkaista työtä joten antaa olla koko paskan, valtio maksakoon omat kavalluksensa itse.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette aika empatiakyvyttömiä, kun alapeukutatte avaajaa ja haukutte maan rakoon. On totta, että luottotietojen menetys voi olla itse aiheutettua, kuten myös lasten hankinta. Mutta ero voi olla oma, toisen tai molempien syy.
Sitten voikin miettiä, onko järkeä ajaa epäonnistuneita tai epäonnisia ihmisiä sellaiseen tilanteen lakien avulla, ettei hänen kannata tehdä töitä, vaan jäädä sossun varaan elämään ja laittaa kaikki lekkeriksi. Eikö olisi kuitenkin järkevämpää, että työssä käynnistä jäisi esim. 500 enenemmän rahaa kuin tukien varassa olosta, jos vain palkka riittää tähän.
Tämän alapeukuttajat. Voitteko perustella, mitä järkeä on ajaa ihminen tilanteeseen, jossa hän elää yhteiskunnan tukien varassa, jättää maksamatta auton vakuutusmaksut ja ajoneuvoverot, sakot, kaiken mahdollisen, paitsi ehkä vuokran ja sähkön. Hän voi tehdä mitä lystää luottotiedottomana ja te maksatte loppupeleissä ihan kaiken. Eikö olisi parempi, että hänellä olisi kannuste hoitaa asiansa, elää lakien ja sääntöjen mukana ja ennen kaikkea elättää itsensä työllään. Vai onko teille niin tärkeää rangaista ihmistä mokistaan, että ennemmin maksatte sitten korkeampina veroina tällaisten elatuksen ja laiminlyönnit?
Jos omat lapset ja heidän hyvinvoinnistaan huolehtiminen ei ole riittävä kannuste miehelle hoitaa omia asioitaan kunnolla ja kunnialla, niin en oikein keksi mikä muu voisi tepsiä.
Hyi helvetti, älä yritä esittää jotain korkea moraalista olentoa siinä varas! 🤮 Olet alinta pohjasakkaa ja sitten kehtaat siinä vielä muita ihmisiä tuomita ja heidän yläpuolelle asettua, hyi yöks! Sä haiset!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat pian työhönosoituksen tai pääset kuntouttavaan työtoimintaan 😊 Tarvitset apuamyös katkeruutesi ja lapselliseen asenteeseen. Ulosottovelat ja elatusmaksut on sun itseaiheuttamia eli katse peiliin!
Ei kyse ole tästä,kukaan ei nyt ymmärrä pointtia!
Vissiin alussa kaikki hyvin,mutta jostain syystä toinen osapuoli jne jotain ja jotain,tuli ero. Nyt toinen osapuoli on ns hunningolla ja AP EI AIO rahoittaa hunninkoelämää. NÄIN VOI OLLA,miksette usko!
Näkyy esim siten että lapset eivät saa kunnolla ruokaa,ei ole vaatteita,harrastusvälineitä ym.
Jos asuvat pikku kylällä,juorukellot kyllä kalkattaa jos se toinen viettää "iloisen talon" elämää!
Tästä syystä minä jätin maksamatta. Uusi puoliso oli narsisti ja vei elarit itselleen. Lapset jonotti ruoka-avusta ruokaa, muut ihmiset ja seuralunta lahjoitti vaatteita. En alkanut elää köyhyysrajalla jotta olisin kustantanut uuden puolison elämäntyylin. Lastensuojelu ei puuttunut asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalaa maksaa omista lapsistaan. Mun exä samanlainen. Tosin hän ei päihdeongelmansa takia töihin pääse/pysty eikä edes tapaa lapsiaan. Siitäkin syyttää minua ja "uutta" puolisoani joka ollutkin näiden lasten isä jo 13 vuotta kun exä ei siihen pysty. Ei ole tavannut kertaakaan lapsia ja suoraan sanottuna hyvä niin.
Reilu 300 euroa tulee kelasta elareita heistä yhteensä. Sen verran varmaan maksaisi palkastaankin jos töissä kävisi.
Luuletko ap että tuossa on puolet 2 lapsen elatuksesta? Voin kertoa että ei ole.
Molemmat saa jo noin satasen verran kuussa käyttörahaa per lapsi. Lisäksi ostetaan vaatteet (merkkivaatteita toivovat) sun muut perustarvikkeet. Nekään ei ilmaisia ole todellakaan. Harrastusmaksut maksetaan ja välineet niihin. Nyt on mopokortit ja ajokortit edessä ja varmaan jotkut kulkupelitkin alle.
Molemmilla oma huone. Asumisesta maksetaan enemmän kun pitää olla isompi talo. Ruokaa 2 teinipoikaa syö kyllä ihan kiitettävästi.
Toinen lähdössä reissuun nyt syyslomalla. Siihen menee rahaa.Mutta hienoa ap että ajattelet lastesi parasta ja sitä että saavat menoihinsa sinun puoleltasi minimielarit kelasta.
Toivottavasti annat heille sitten vaikka vähän käyttörahaa ja osallistut vaatekuluihin ym. Veikkaan kyllä että et osallistu ja epäilen ettet edes tapaa kun eivät tunnu sinulle juurikaan mitään merkitsevän.Ap:llä ei ole viinaongelmaa vaan on absolutisti. Muitakaan itseaiheutettua ongelmia ei ole, kuten lähes kaikilla tähän ketjuun vastaajilla, jotka ovat Ilmeisesti kaikki häpeällisesti toisen kukkarolla. Eläkää itse lapsenne, tai Antakaa heidät oikeudenmukaisesti yhtä paljon toiselle vanhemmalleen! Itse en ole edes verosta vastuussa.
Ja välitän lapsistani selvästi enemmän kuin sinä omistasi, taliaivo!
Juu ihan varmasti välität. Teillä varmaan onkin viikko/viikko systeemi? Tai anna kun arvaan! Ei ole. Sopparissa lukee joka toinen viikonloppu ja lomilla enemmän. Veikkaanpa vielä että ei toteudu edes nuo sovitut tapaamiset?
Etkä sitä rahaa taida heille antaa tai muitakaan elämyksiä.Ja kuule, niin elätänkin itse lapseni. Exä ei siihen pysty kuten et sinäkään. Onko silloin muuta vaihtoehtoa? Se että huolehtii lapsistaan myös taloudellisesti on sitä välittämistä ja rakkautta. Omilleen kun haluaa vaan parasta. Sinulle taitaa olla vieras juttu se viimeisen lauseesi perusteella.
😂 Haista itse!
Sinäkin siis kähvellät eksältäsi, vaikka osaisi itsekin elättää lapsensa?
Minä ainakin pystyn elättämään omat lapseni, mutta eksäni ja uuden puolisonsa saastaisiin varaskäsiin en rahojani anna. Hän voi myös sopia, että elätämme lapsemme molemmat puoliksi keskenämme sopien ja kulut puolittain, jos lapset saavat asua yhtä paljon molempien luona. Kun mitään estettä sille esim. lastensuojelun tai oikeuslaitoksen taholta ei ole. Kuka tähän ei voi suostua, menköön nurkkaan häpeämään ja syyttäköön lapsen kurjasta köyhästä elämästä itseään!
No miksei sitten asu 50/50 jos mitään estettä ei ole? Sen kun viet asian käräjille jos ei muu auta.
Exältä en saa senttiäkään. Kuten sanoin niin elarit tulee kelasta. Välillä exä vaivautuu tekemään nollasopparin eli ei kerrytä edes ulosottoa. Nyt taas ei ole viitsinyt vaivautua sellaista tekemään niin kerryttää hänen ulosottovelkaa taas. Omapa on häpeänsä.
Ja ajattelitko että 150 euroa/lapsi on puolet lasten kuluista? Ei ole. Juuri sai satasen hupparin toissa päivänä toinen ja toinen sai saman hintaiset housut.
Koska meidän maassa ei ole pakko narsistien tehdä mitä eivät halua. Koska Suomi on sairas. Mikset anna lasta eksäsi hoitoon puolet ajasta niin että vastaa lapsenne kuluista siltä ajalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalaa maksaa omista lapsistaan. Mun exä samanlainen. Tosin hän ei päihdeongelmansa takia töihin pääse/pysty eikä edes tapaa lapsiaan. Siitäkin syyttää minua ja "uutta" puolisoani joka ollutkin näiden lasten isä jo 13 vuotta kun exä ei siihen pysty. Ei ole tavannut kertaakaan lapsia ja suoraan sanottuna hyvä niin.
Reilu 300 euroa tulee kelasta elareita heistä yhteensä. Sen verran varmaan maksaisi palkastaankin jos töissä kävisi.
Luuletko ap että tuossa on puolet 2 lapsen elatuksesta? Voin kertoa että ei ole.
Molemmat saa jo noin satasen verran kuussa käyttörahaa per lapsi. Lisäksi ostetaan vaatteet (merkkivaatteita toivovat) sun muut perustarvikkeet. Nekään ei ilmaisia ole todellakaan. Harrastusmaksut maksetaan ja välineet niihin. Nyt on mopokortit ja ajokortit edessä ja varmaan jotkut kulkupelitkin alle.
Molemmilla oma huone. Asumisesta maksetaan enemmän kun pitää olla isompi talo. Ruokaa 2 teinipoikaa syö kyllä ihan kiitettävästi.
Toinen lähdössä reissuun nyt syyslomalla. Siihen menee rahaa.Mutta hienoa ap että ajattelet lastesi parasta ja sitä että saavat menoihinsa sinun puoleltasi minimielarit kelasta.
Toivottavasti annat heille sitten vaikka vähän käyttörahaa ja osallistut vaatekuluihin ym. Veikkaan kyllä että et osallistu ja epäilen ettet edes tapaa kun eivät tunnu sinulle juurikaan mitään merkitsevän.Ap:llä ei ole viinaongelmaa vaan on absolutisti. Muitakaan itseaiheutettua ongelmia ei ole, kuten lähes kaikilla tähän ketjuun vastaajilla, jotka ovat Ilmeisesti kaikki häpeällisesti toisen kukkarolla. Eläkää itse lapsenne, tai Antakaa heidät oikeudenmukaisesti yhtä paljon toiselle vanhemmalleen! Itse en ole edes verosta vastuussa.
Ja välitän lapsistani selvästi enemmän kuin sinä omistasi, taliaivo!
Juu ihan varmasti välität. Teillä varmaan onkin viikko/viikko systeemi? Tai anna kun arvaan! Ei ole. Sopparissa lukee joka toinen viikonloppu ja lomilla enemmän. Veikkaanpa vielä että ei toteudu edes nuo sovitut tapaamiset?
Etkä sitä rahaa taida heille antaa tai muitakaan elämyksiä.Ja kuule, niin elätänkin itse lapseni. Exä ei siihen pysty kuten et sinäkään. Onko silloin muuta vaihtoehtoa? Se että huolehtii lapsistaan myös taloudellisesti on sitä välittämistä ja rakkautta. Omilleen kun haluaa vaan parasta. Sinulle taitaa olla vieras juttu se viimeisen lauseesi perusteella.
😂 Haista itse!
Sinäkin siis kähvellät eksältäsi, vaikka osaisi itsekin elättää lapsensa?
Minä ainakin pystyn elättämään omat lapseni, mutta eksäni ja uuden puolisonsa saastaisiin varaskäsiin en rahojani anna. Hän voi myös sopia, että elätämme lapsemme molemmat puoliksi keskenämme sopien ja kulut puolittain, jos lapset saavat asua yhtä paljon molempien luona. Kun mitään estettä sille esim. lastensuojelun tai oikeuslaitoksen taholta ei ole. Kuka tähän ei voi suostua, menköön nurkkaan häpeämään ja syyttäköön lapsen kurjasta köyhästä elämästä itseään!
No miksei sitten asu 50/50 jos mitään estettä ei ole? Sen kun viet asian käräjille jos ei muu auta.
Exältä en saa senttiäkään. Kuten sanoin niin elarit tulee kelasta. Välillä exä vaivautuu tekemään nollasopparin eli ei kerrytä edes ulosottoa. Nyt taas ei ole viitsinyt vaivautua sellaista tekemään niin kerryttää hänen ulosottovelkaa taas. Omapa on häpeänsä.
Ja ajattelitko että 150 euroa/lapsi on puolet lasten kuluista? Ei ole. Juuri sai satasen hupparin toissa päivänä toinen ja toinen sai saman hintaiset housut.Koska meidän maassa ei ole pakko narsistien tehdä mitä eivät halua. Koska Suomi on sairas. Mikset anna lasta eksäsi hoitoon puolet ajasta niin että vastaa lapsenne kuluista siltä ajalta?
Niin, miksen anna? No kun ei ota! Eikä pystyisikään siihen. Tällä hetkellä taitaa lusia vankilassa. On tilanteita jolloin ei lapsi tapaa toista vanhempaa. Jihan lapset otettaisi huostaan jos johonkin narkkiluukkuun päästäisin lapseni. Tosin ei ole edes onneksi halunnut tavata. Edes valvotusti. Tapaamissopimus on tehty jota ei ole kertaakaan noudattanut.
Nyt ei puhuttu kuitenkaan minun tilanteesta. Minulla ei ongelmaa ole toisin kuin sinulla.
Sinulla ei taida sitten mitään elämänhallintavaikeuksia olla? Olet täysipainoinen ihminen joka osallistuu yhteiskunnan pyöritykseen? Sinulla asunto ja tilaa lapsille? Heillä oma huone laitettuna? Asut lähellä lasten kouluja/päiväkotia eli heidän arki ei muutu viikko/viikko asumisesta ja jos et asu niin sellaisen asunnon hankit joka sijaitsee näitä asioita lähellä?
Ei siinä ole puolta sanaa edes narsistilla jos haluat viikko-viikko systeemin ja edellämainitut aauat kunnossa.
Tämän ketjun aihe ole uskottava. Olen ymmärtänyt niin, että ap:n mummo vei vanhemmilta lapset ja rahat ja syöttää nyt lapsille kissanlihakeittoa. Tarina ei voi olla totta monestakaan syystä:
1. Ei lapsia niin vaan keneltäkään viedä, vaan ne pitää ottaa huostaan. Siihen taas on aina omat syynsä.
2. Koska ap:lla on lapsia, hänen mummunsa täytyy olla aika iäkäs. Ei sijaisvanhemmaksi määrätä ketään, joka on yhtä sukupolvea vanhempi kuin lapsen isovahemmat. Joissain äärimmäisissä poikkeustapauksissa ehkä, mutta tässä ei näyttäisi olevan mitään perustetta sellaiselle.
3. Miksi ihmeessä joku vanha mummu alkaisi pyydystää kulkukissoja, teurastaa ja paloitella niitä ja keitellä sitten jotain keittoja, joita syöttää lapsille. Kulkukissa on laiha, ei siitä paljon lihaa irtoa. Hirmuinen vaiva ja todella niukka lopputulos. Ei sellaisessa ole järjen hiventäkään.
4. Jos tulisi tietoon, että joku syöttää huollettavanaan oleville lapsille kulkukissoista tehtyä kissanlihakeittoa, huoltajuus lähtee alta aikayksikön.
Kyseessä on tarina, jonka joku on keksinyt saadakseen aikaan hämmentynyttä keskustelua. Ei tämä voi olla totta.
Ja ajattelitko että 150 euroa/lapsi on puolet lasten kuluista? Ei ole. Juuri sai satasen hupparin toissa päivänä toinen ja toinen sai saman hintaiset housut.