NYC täydelliset naiset
Juovat kyllä paljon! Kristen on ihana ja Ramona ihan järkyttävän näköinen ja jotenkin mielisairaan oloinen.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:45"]
Ramonalla vaikeaa kun tytär lähtee toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, ja mies petti. Olivat aina kolmestaan, nyt on yksin.
[/quote]
Ihan oikein sille, se on aina ollut bitch.
[/quote]
Ramonan isä hakkasi sitä ja sen äitiä siitä lähtien kun Ramona oli pieni, siksi siitä tullut tuollainen, ja sehän oli tosi onnellinen silloin kun isänsä vihdoin kuoli pois.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:49"]
kaukana täydellisesta. sori.
t. mies
[/quote]ihan turhaan sorittelet, me ei olla ne.
9: ainakin helpottunut, tai ehkä onnellinenkin kun tiesi ettei se enää pääse kenenkään käsiksi
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:45"]
Ramonalla vaikeaa kun tytär lähtee toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, ja mies petti. Olivat aina kolmestaan, nyt on yksin.
[/quote]
Ihan oikein sille, se on aina ollut bitch.
[/quote]
Ramonan isä hakkasi sitä ja sen äitiä siitä lähtien kun Ramona oli pieni, siksi siitä tullut tuollainen, ja sehän oli tosi onnellinen silloin kun isänsä vihdoin kuoli pois.
[/quote]
Olisi mennyt terapiaan selvittämään ongelmansa eikä levittänyt isänsä perintöä olemalla ilkeä kaikille. Joillakin se on rahasta kiinni ettei ole varaa käydä psykiatrilla mutta tällä ei ainakaan siitä ole kyse.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:52"]
Olisi mennyt terapiaan selvittämään ongelmansa eikä levittänyt isänsä perintöä olemalla ilkeä kaikille. Joillakin se on rahasta kiinni ettei ole varaa käydä psykiatrilla mutta tällä ei ainakaan siitä ole kyse.
[/quote]
Eihän me tiedetä vaikka se olisi käynyt vuosikausia jo, eikä pahemmin auttanut, ja jos se tulee tuollaiseksi hulluksi kun juo paljon ja sitten kun krapula niin kiukkuinen ja seko. Täytyyhän sen olla aika fiksu ja pätevä ja mukava selvinpäin (kulissien takana) jos tekee vaatebisnestä liikkeiden ja toimittajien kanssa ja pärjää siinä hyvin.
Tämän sarjan hulluin oli se Kelly, luojan kiitos se on poissa pelistä, vaikka se olikin mukana siinä yhdessä jaksossa LuAnnin hyväntekeväisyyslounaan vaatemannekiinina ja vieraana.
Sonja meni naimisiin Morganin mahtisukuun kuuluvan ökyrikkaan miehen kanssa joka huomattavasti Sonjaa vanhempi kuten tästä vanhasta perhekuvasta näkyy
http://starcasm.net/wp-content/uploads/2010/04/john-Morgan1.jpg
Sonja oli ravintolaemäntänä jossain baarissa aiemmin, tapasi tuon ex-miehensä ja pääsi luksuksen makuun. Heillä on yksi tytär (tuossa kuvassa nuorempana, nyt teini-iässä mutta ilmeisesti tuo miehensä tehnyt sopimuksen että tytärtä ei kuvata sarjaan) Mies jätti Sonjan jo vuosikausia sitten ja sittemmin nämä on riidelleet omaisuuksista kuten tuosta kalliista monikerroksisesta Upper East Siden talosta. Sonja rahoineen lähti ennen tämän sarjan kuvauksia mukaan johonkin Hollywoodin leffaprojektiin mutta vetäytyi ja hänet haastettiin oikeuteen ja häneltä vaadittiin miljoonakorvauksia, ja siksi hän teki konkurssin. Käytännössä on varaton mutta ihmettelen kuitenkin mistä noita 10-30 tonnin Hermes Birkin vuohen- ja krokotiilinnahkalaukkuja ilmestyy koska ei ne niin vanhoilta näytä kuitenkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 12:49"]
Eikö sitä enää tule telkusra:(
[/quote]
Tuleehan tämän uusin kausi parhaillaan Ava-kanavalla keskiviikkoisin ja torstaisin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:13"]
Tämän sarjan hulluin oli se Kelly, luojan kiitos se on poissa pelistä, vaikka se olikin mukana siinä yhdessä jaksossa LuAnnin hyväntekeväisyyslounaan vaatemannekiinina ja vieraana.
[/quote]
Kellyhän oli ihan sekaisin ja kuvitteli mm. että Bethenny tappaa hänet kun on nukkumassa ja kaikkea muuta sekoa, ja mitähän ainetta veti siellä luksusjahdin hytissä kun Sonja meni käymään siellä ja sanoi että täällähän haisee ihan kissan pissa. Eikö joku huumausaine haise semmoiselle......? Näin olen mielestäni jostain lukenut.
Sarjan tuottajathan komensivat sen Kellyn pois sieltä saarelta koska oli henkisesti niin pahassa epätasapainossa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:25"]
Onko niin köyhä itse ettei pärjää ilman Avivan suvun rahoja?
[/quote]
En usko, sen miehen eli Drescherin juutalaissuvulla on rahaa omasta takaa :)
Avivan isä on kamala! Mitäköhän se tummaihoinen nuori naisen näkee hänessä, jos sillä naisella itselläänkin on Miamin menestyneimmät kynsi&kauneussalongit? Avivan isä kouri Kristeniäkin rinnoista omissa kihlajaisissaan! Eikö Avivan isä ole oikeasti 80 vaikka väittää että olisi vasta 70, ja se nainen on kai jotain 26?
Vitsit, kyseinen sarja on kyllä parasta, aivotonta viihdettä.
Olisipa itselläkin elämä noin huoletonta, että jaksais päivät pitkät vääntää ja riidellä toisten akkojen kanssa :)
Mä itse tykkään Heatherista. Jotenkin mä olen saanut siitä kuvan, että on todella älykäs, skarppi ja huumorintajuinen. Kuitenkin empaattinen, sivistynyt ja hillitty. Eikä kitise ja valita joka asiasta, vaan on enemmänkin sellainen "hyvässä hengessä eteenpäin" tyyppi. LuAnnilla on musta myös tosi hyvää läppää. Niiden kaikkia ja välillä parhaita läppiä ei suomenneta, joten täytyy aina korvat höröllä kuunnella, kun heittävät läppää ja räkättävät maha kuralla.
Ramone on kyllä ihan kahelin oloinen, arvaamaton, agressiivinen ja kerää draamaa ympärilleen.
Siitä Kristenistä on tullut vähän yksinkertainen kuva. Jotenkin vaikuttaa tosi "blondilta". Tosi mun taas käy häntä sääliksi, kun hänen aviomies vaikuttaa kylmältä ja itsekeskeiseltä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:48"]
Siitä Kristenistä on tullut vähän yksinkertainen kuva. Jotenkin vaikuttaa tosi "blondilta". Tosi mun taas käy häntä sääliksi, kun hänen aviomies vaikuttaa kylmältä ja itsekeskeiseltä.
[/quote]
Toisaalta en ihmettele että se mies vaikuttaa kylmäkiskoiselta koska yrittää saada yritystään menestymään ja tienattua rahaa jotta voivat asua Manhattanilla joka ei ole mikään halpa paikka, ja vaikka noilla on aika pieni asunto muihin rouviin verrattuna niin senkin vuokra maksaa todennäköisesti 8 000-10 000 euroa kuussa tuolla alueella. Kristen ei pahemmin enää tee mallin töitä mutta silti vinkuu miestään kotiin töistä kun lasta opetetaan kävelemään terapeutin kanssa, sen sijaan että yrittäisi tehdä kävelyharjoituksia lapsen kanssa itse kun kerran on kotona. Mieshän sanoi että viihtyy paremmin töissä kun kotona ei ole koskaan ollut ateriaa odottamassa, eli tuo Kristen ei hoida lapsia eikä tee ruokaa joten miehellä on minun mielestäni oikeus vähän kiukutella asiasta.
Musta Kristenin ukko kamala kääpä! Haukkui vaimonsa mahaa ja muutenkin lyttäämässä koko ajan. Toisaalta Kristen myös kamala aika.
Carole on lempparini
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:26"]
Tuleeko kohta se jakso jossa Luann sanoo eronneensa siitä Jaquesista, ja lähteekin bileistä taksilla Sonjan deitin kanssa? :D Sonja jää bileisiin etsimään miestä.
[/quote]
Harry antaa Sonjalle sormuksen, mutta karkaa melkein samantien LuMannin kanssa! Aika paha.
[/quote]
LuAnn haluaa kostaa Sonjalle sen, antoi kosmetologin juoruilla kameroiden käydessä LuAnnin miesjutuista. LuAnn suuttui, koska juoruissa oli hiukan perää hänen osaltaan...
[/quote]
Kaikki muut nauroi sille aasialaiselle kosmetologille kun se vaan toisti mitä oli kuullut muilta asiakkailta ja kun ne sen kertomat jutut olivat niin kärjistettyjä ettei niille voinut kuin nauraa kun kertoivat niistä muillekin, mutta LuAnne raivostui silminnähden. Siitä voidaan tosiaan päätellä mikä asian oikea laita ;-)
kaukana täydellisesta. sori.
t. mies