Apua ! Mikä biisi?
Siinä lauletaan nopeesti muutoin mut kertsi on hidas ja kertsissä lauletaan jotain "but baby i'm try...."
Englannin kielinen siis ja mies tai miehet..
Kommentit (63)
Tossahan lauletaan hitaasti kokoajan... Ei ollut tuo.
Siis se nopeempi on kuin nopeeta puhetta musiikin tahtiin... kertsi vaan hitaampaa laulantaa
ap
Joo mä tiedän mitä biisiä tarkoitat! Tosi kiva onkin. Katsotaan, keksiikö kukaan nimeä.
#6 jatkaa: Ja toi kertosäe lauletaan tosi korkeelta, eikö? Mä sain sen nyt korvamadoksi. Nimeä enkä esittäjää vaan en valitettavasti tiedä.
joo! säkeistöt lauletaan ihan semmosella serj tankian puheäänellä ja kertsi on semmonen poikapändimäinen korkeelta ja kovaa. oon miettinyt tätä 2 päivää :D ja kukaan ei muka tiedä mistä mä puhun..
ap
# 6 taas: Sen "try..." kohdalta se oikein kiekaisee korkeelle, eikö?
kai ? :D ja sen muistan että venyttää sitä try:tä
Niin mustakin. Se on trying. Baby I'm trying... jotain ja sanotaanko sitten ehkä jotain shame on you...?
I try, I'll try tai I'm trying kokeile googlata jollain noista sillä se tuskin on I'm try
Ja siinä on myös I'm alive tai I'm still alive...?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:19"]Elliot yamin-you say? :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 20:19"]Elliot yamin-you say? :) [/quote]
[/quote]
ei oo se
Ei ooo toi elliotti... eihän se ees laula sillee but baby i'm trying
#6 jatkaa taas: mä olen ihan varma, että me tarkoitetaan samaa biisiä. Jos joskus saan tän selville, tuun tänne kertomaan :D
En löytäny googlaamalla enkä youtubee selaamalla enkä spotifyn suosittuja huudattamalla..
ap