Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vuosien haluttomuuden taustalta on teillä selvinnyt?

Vierailija
30.12.2014 |

Koska tämä varmaan koskee vaan osaa teistä niin en nyt mitään tausta tarinoita tähän ala laittamaan. Lapsi syntui kaksi vuotta sitten ja siitä asti seksi on ollut kuvottava ajatuskin. Olen päivät yksin ja mies on työmatkoilla paljon joten aikaa itselle kyllä on mutta ei edes halua itsetyydytystä ollenkaan.Miten te muut vastaavassa tilateessa olleet äidit selvisitte tilanteesta ja mitä haluttomuuden taustalta selvisi. Mihin seuraavaksi menisitte. Täällä parisuhde rakoilee ja on muutenkin ahdistavaa itsekin tämän haluttomuuden kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaise nyt ensimmäiseksi itseltäsi se hormonikierukka veks tai heitä pillerit veke. Saattaa alkaa kalukin taas haluttaa!

Vierailija
2/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin monta vuotta haluttomana, luulin että mussa on joku vika. Loppujenlopuksi erosin. Kun löysin uuden miehen niin halutkin palasi. Tulin yksinkertaisesti siihen tulokseen että mies ei vaan enää sytyttänyt mua millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut haluton miestäni kohtaan jo vuosia. Seksiä kuitenkin on harrastettu harvakseltaan, jottei mies liikaa kärsi. Haluttomuuden takana ei ole mitään muuta kuin se etten vain tunne halua miestäni kohtaan. Ollaan kuitenkin naimisissa ja on lapsia, joten ei tästä noin vain lähdetä. Nyt olen yllättäen ihastunut toiseen ja haluan aivan valtavasti koko ajan (mutta seksiä ei ole harrastettu). Kyse mun kohdalla on siis siitä, että olen väärän miehen kanssa naimisissa :(

Vierailija
4/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoran eli naisen läskithän ne on vikana 80% tapauksissa. Toisinsanoen laiskuus. On se kotona oleminen vaikeaa, kiireistä ja hankalaa kun on aikaa syödä suklaata ja sipsejä.

Tämähän ei tietysti ole sellainen mitä saisi sanoa ääneen koska se on totta. Muuten hyvä mutta tuollaisella paskahousu asenteella ei ne läskitkään mihinkään katoa.

Toinen on tottakai löystyminen mitä tapahtuu kun nainen paskoo ulos punaisen ja rääkyvän 5 kiloa painavan kasan lihaa. Sen jälkeen naisen liha ei purista enää penistä ja erektion ylläpitäminen on varmaan lähes mahdotonta jos tuntuu siltä että tökkii ilmaa.

Vierailija
5/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus paljastui syyksi. Sen tajuttuani päätin, ettei minun edes kannattaa odotella mitään haluja, mutta voin minä silti mieheni pitää tyytyväisenä antamalla seksiä säännöllisesti, vaikken itse siitä mitään kicksejä saakaan. 

Vierailija
6/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä mies sieltä paljastui

Vierailija
7/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 09:50"]

Huoran eli naisen läskithän ne on vikana 80% tapauksissa. Toisinsanoen laiskuus. On se kotona oleminen vaikeaa, kiireistä ja hankalaa kun on aikaa syödä suklaata ja sipsejä. Tämähän ei tietysti ole sellainen mitä saisi sanoa ääneen koska se on totta. Muuten hyvä mutta tuollaisella paskahousu asenteella ei ne läskitkään mihinkään katoa. Toinen on tottakai löystyminen mitä tapahtuu kun nainen paskoo ulos punaisen ja rääkyvän 5 kiloa painavan kasan lihaa. Sen jälkeen naisen liha ei purista enää penistä ja erektion ylläpitäminen on varmaan lähes mahdotonta jos tuntuu siltä että tökkii ilmaa.

[/quote]

Läskeihin en hoikkana naisena voi ottaa kantaa mutta pitää olla pieni pippeli jos ei puristusta tunne;) Mun mies pyytää välillä "armoa" etten puristaisi niin kovaa. Lapsia on tehty useampikin...

Vierailija
8/8 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs vain kaksi kertaa miksi suomalaismiehet pitävät suomalaisnaisia huijareina, kun ensin muka ollaan niiiiin rakastuneita ja halutaan lapsikin ja kohta enää mieheltä halutaan vain elarit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siis tilanne jossa mies kyllä rakasti naistaan!!!!

Yhä useampi erotettu suomalaismies etsiikin vaimoa Thaimaasta ja perustaa hänen kanssa oikean perheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme