Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa

Vierailija
11.12.2014 |

Millaiset ovat päivän syömisesi? 

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

159/49

Aamut vaihtelee, tänään vähän köykäisempi aamu: vihreää teetä, lasi mehua.

Lounas (aika varhain, joten huono aamiainen ei haittaa): runsas salaatti, jossa vihreät, maissia, kananmunia, juustoa, lohta, siemeniä.

Välipal(oin)a (vaihteleviin aikoihin päivän aikana): proteiinijuoma, kaakao, vihreää teetä, mandariini, juustoa.

Päivällinen: kurkkua, raejuustoa, kaksi kalkkunapihviä, riisipiirakka. Vihreää teetä.

Illalla: puuroa marjoilla ja hunajalla, vihreää teetä.

Kun aamiainen on kohdillaan, se sisältää puurot, munat, leivät, rahkat ja marjat.

Nam, ruoka on hyvää! :)

Vierailija
122/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala munakas tomaatilla ja banaani-mustikka smoothie. Lounas kanasalaatti. Välipala mandariini. Päivällinen gluteenitonta spaghettia jauhelihakastikkeessa. Iltapala omena/smoothie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi pikapuuroa (yleensä syön paahtoleipää
päivälliseksi hernekeittoa kerran santsattuna ja vähän pannukakkua
Lounaaksi spagettia, jauhelihaa ja ketsuppia
Iltapalaksi hk:n hampurilainen (hyvin harvoin, yleensä otan leipää kinkulla)
ja muutaman (5-6) karkkia napostelin iltapäivällä.
158/47

Vierailija
124/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja painan 49 kg. 

Aamupalaa en syö, aamulla ruoka kuvottaa.

Lounaaksi töissä salaattiateria + leipää + makea jälkiruoka.

Päivälliseksi kotona usein jogurtti, leipää ja hedelmää, joskus pähkinöitä. 

Ei välipaloja. Ja en siis mitenkään yritä pysyä hoikkana tai laihtua vaan syön niin kuin mieleni tekee ja vaistoni käskevät. En koskaan oikeastaan koe näläntunteita.

Vierailija
125/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:12"]

167/52,

Tänään olen syönyt ruisleipää juustolla ja kurkulla, näkkäriä monta palaa, porkkanalaatikkoa, kirjolohipyöryköitä, tomaattia, piparkakun, lihamureketta, sienisalaattia, karkkia. Olen juonut maitoa, kahvia, itse tehtyä mehua ja vettä.

[/quote]

Ja olen 31-vuotias.

Vierailija
126/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko aikuisikäni painanut 48kg, pituus 158. Raskausaikoinakaan (3) painoni ei noussut kuin syntyvän lapsen+istukan verran. Minun pitää syödä paljon, etten laihtuisi. En halua laihtua, sillä tässä iässä se vanhentaisi kovasti. Tosin syön vain oikeata kotiruokaa, makeat eivät ole koskaan minlle maistuneet. Ilman suolaisia välipaljoja tulee huono olo. Verenpaine on matala, joten onneksi saan syödä suolaista.

Vierailija
127/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia annoksia syötte? Katsoin omia vanhoja muistiinpanoja ajalta jolloin olin noin hoikka ja annoskoot olivat todella pieniä. 

Vierailija
128/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 ja 52. Hei, tässä joukossahan mä oon ihan hyvässä lihassa :)

No siis: mun aamu alkaa isolla lautasellisella kaurapuuroa. Laitan puuron sekaan myös aina jotain suurustetta, kuten kookosjauhoa, macajauhetta, banaanin, chiasiemeniä ja joskus keitän sen vielä lisäksi maitoon. Tuloksena tuhti, runsas ja ihana puuro, jolla nälkä lähtee :) Seuraksi kourallinen naturel-pähkinämixiä, omena, rahka, johon heitän pari kourallista  pakastemarjaa tai rahkan vaihtoehtona pari keitettyä kananmunaa.

Syön päivässä yhden ison pääaterian. Useimmiten kanaa tai kalaa, hyvin harvoin punaista lihaa, aina paljon vihanneksia.

Välipaloina menee pääsäntöisesti muutama voileipä, jonka päällä seesamitahnaa, kasviksia, graavilohta. Skyr-rahka on hyvä välipala sekin. Hedelmiä syön tosi paljon, etenkin illalla teeveetä katsellessa. Natustan myös miniporkkanoita ja pähkinöitä leffaruokana käytännöllisesti katsoen päivittäin. Maitokahvia menee vähintään 5 kuppia/päivä ja teetä samoin... Juon hirveästi kuumia juomia :)

Illalla iskee usein pieni nälkä, jonka taltutan vihannesmunakkaalla.

Sokeria koitan välttää eli en osta sitä kotiin, muuten syön kaiken kerralla. Syön päivässä niin paljon, että varmasti ei ole nälkä... En siedä nälkää.

Vierailija
129/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:21"]

Minkä kokoisia annoksia syötte? Katsoin omia vanhoja muistiinpanoja ajalta jolloin olin noin hoikka ja annoskoot olivat todella pieniä. 

[/quote]

Syön nykyään pieniä annoksia (kun niistäkin tulee täyteen). Salaattia (siis niitä vihreitä) kylläkin syön hyvällä omallatunnolla kunnolla ;) Aiemmin painoin 60 kg ja vaikka söin terveellisesti, niin söin yksinkertaisesti liikaa. 60 kg on ihan ok-paino 166 cm:lle, mutta itselläni oli tukala olla.

Vierailija
130/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön säännöllisesti 3h välein, 5x/pv

klo 18 jälkeen en enää mitään.

aamulla juon tyhjään vatsaan 2-3dl vettä. tunnin päästä siitä kaurapuuroa ja raejuustoa

rahkaa marjoilla

vihanneksia ja keitettyä seitä,tummaa riisiä dl

taas rahkaa

vihanneksi tai dl sokeroimatonta mehukeittoa

160/55

Vierailija
131/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:21"]

[/quote]

Itselläni annoskoot vaihtelevat; välillä lautanen täynnä ruokaa, toki yritän aina huomioida lautasmallin, eli salaatit/kasvikset myös, joskus annoskoot jäävät pienemmiksi.  En juuri koskaan syö ähkyyn asti, vaan jää sellainen hyvä , kylläinen olo, että periaatteessa helposti enemmänkin voisi vielä syödä.

Vierailija
132/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:22"]

168 ja 52. Hei, tässä joukossahan mä oon ihan hyvässä lihassa :)

No siis: mun aamu alkaa isolla lautasellisella kaurapuuroa. Laitan puuron sekaan myös aina jotain suurustetta, kuten kookosjauhoa, macajauhetta, banaanin, chiasiemeniä ja joskus keitän sen vielä lisäksi maitoon. Tuloksena tuhti, runsas ja ihana puuro, jolla nälkä lähtee :) Seuraksi kourallinen naturel-pähkinämixiä, omena, rahka, johon heitän pari kourallista  pakastemarjaa tai rahkan vaihtoehtona pari keitettyä kananmunaa.

Syön päivässä yhden ison pääaterian. Useimmiten kanaa tai kalaa, hyvin harvoin punaista lihaa, aina paljon vihanneksia.

Välipaloina menee pääsäntöisesti muutama voileipä, jonka päällä seesamitahnaa, kasviksia, graavilohta. Skyr-rahka on hyvä välipala sekin. Hedelmiä syön tosi paljon, etenkin illalla teeveetä katsellessa. Natustan myös miniporkkanoita ja pähkinöitä leffaruokana käytännöllisesti katsoen päivittäin. Maitokahvia menee vähintään 5 kuppia/päivä ja teetä samoin... Juon hirveästi kuumia juomia :)

Illalla iskee usein pieni nälkä, jonka taltutan vihannesmunakkaalla.

Sokeria koitan välttää eli en osta sitä kotiin, muuten syön kaiken kerralla. Syön päivässä niin paljon, että varmasti ei ole nälkä... En siedä nälkää.

[/quote]

Jes, taidankin kokeilla sun kaltaista puuroa. Sattuu olemaan noita aineita kotikaapissa, samoin baobabia ja hamppuprot. joille en keksi käyttöä..

Vierailija
133/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan liian pulska tähän ketjuun, kun mittani ovat 164/52?

Vastaan kuitenkin:

Aamulla 2 viipaletta saaristolaislimppua, päällä 60% margariinia. Lasi greippituoremehua. Suklaakonvehti.

Aamupäivällä maitokahvi.

Lounaaksi porkkanasosekeitto, sämpylä sulatejuustolla ja omena.

Iltapäivällä maitokahvi ja Puffet-jätski.

Iltaruuaksi stroganoffia, täysjyväriisiä, herneitä, paprikaa ja kurkkua.

Illalla lasi punkkua, kimpale sinihomejuustoa ja pari piparkakkua.

Vierailija
134/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin masentavaa.....onnea teille! tse syön :

07.00 125 g maitorahkaa ja kotimaisia marjoja

12.00 lounas, kana- liha- tai kala filettä ja kasviksia, ei kastiketta tms

18.00 päivällinen sama kuin lounas

21 iltapala teetä ja jos oikein kova nälkä niin hapankorppu. Jos käynyt salilla niin puolet maitorahkasta ja marjoja. 

Herkkuja -croissantin tai palan homejuustoa - syön ehkä kerran kuussa. Liikun 2-5 kertaa viikossa, lenkki, sali spinning tms. Ja olen vittu 20 kg ylipainoinen!

Sorry kun avauduin tähän ketjuun mutta ahdistaa. Ja en, en syö suklaata tms tai napostele missään välissä mitään......

Vierailija
135/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8, se terveellisesti syövä lakto-ovo-vege jatkaa: hitto, että te voitte syödä paljon ja ns. roskaruokaa noilla mitoilla! Mä olen 162/53 ja koen olevani normaalipainoinen, en edes hoikka. Herkkuja en voi syödä kuin harvoin, muuten leviän, enkä yhtään halua olla pulleampi. Mutta muistelen, että alle parikymppisenä mäkin hotkin hampurilaisia ja patonkia voilla ja kermajuustolla.

Vierailija
136/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:29"]

Tää on niin masentavaa.....onnea teille! tse syön :

07.00 125 g maitorahkaa ja kotimaisia marjoja

12.00 lounas, kana- liha- tai kala filettä ja kasviksia, ei kastiketta tms

18.00 päivällinen sama kuin lounas

21 iltapala teetä ja jos oikein kova nälkä niin hapankorppu. Jos käynyt salilla niin puolet maitorahkasta ja marjoja. 

Herkkuja -croissantin tai palan homejuustoa - syön ehkä kerran kuussa. Liikun 2-5 kertaa viikossa, lenkki, sali spinning tms. Ja olen vittu 20 kg ylipainoinen!

Sorry kun avauduin tähän ketjuun mutta ahdistaa. Ja en, en syö suklaata tms tai napostele missään välissä mitään......

Älä ahdistu..Usko tai älä, ymmärrän kyllä. Tuleeko sulle klo 12-18 välissä nälkä?  

[/quote]

Vierailija
137/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.160cm ja 51kg

aamupala: kahvia

lounas: eipä oikeastaan mitään, en pidä kouluruuasta

välissä tulee kahvia juotua ehkä myös suklaata yms

seuraava ruokailu siinä 18-19, leipää,teetä,paljon vettä,jogurttia,hedelmiä yms

hetkinen, millä helvetillä mä elän?! ei vaan tee mieli ruokaa, ehkä johtuu liiallisesta kahvinjuonnista + tupakoinnista

Vierailija
138/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo 158/48 kolmen lapsen äiti. Syön paljon RUOKAA, siis annokset ovat ihan isoja lautasellisia. Kuitenkin enimmäkseen kalaa ja kasviksia, sillä niistä pidän eniten. Kaalilaatikko on suurin herkkuni. Nyt olen vuoden syönyt rahkaa, että saisin pitää nämä vähäiset lihakseni.

Joskus otan päiväkahvilla rahkapiirakan, mutta harvemmin, sillä makeasta tulee huono olo. Karkeista, suklaa mukaan lukien, olen täysin vapaa. Sama alkoholin kanssa, en juo. Tunnen naisia jotka lihovat juomalla - eivät syömällä! Mielestäni minun ei tarvitse kieltäytyä mistään, näin on hyvä!

Vierailija
139/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään:
4 suklaapatukkaa (558 kcal x4)
1 hodarin
Big Mac aterian
Ja vähintään 10 purkkatyynyä.
T 175/ 53kg

Vierailija
140/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:05"]

Aamupalaksi marja-banaanismoothie, jossa öljyä, heraproteiinijauhetta, liotettuja siemieniä/pähkinöitä

Lounaaksi itsetehtyä kotiruokaa ja iso kasa salaattia tai uunijuureksia. Tänään söin linssi-juuressosekeittoa. Eilen papupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. 

Välipalaksi rahkaa tai jugurtti + pähkinöitä tai siemeniä + hedelmä tai marjasose

Jos illalla olen ollut raskaassa jumpassa, sen jälkeen pähkinä-taatelipatukka. 

Päivälliseksi syön usein kasviskeittoa, jonka pinnalle ripottelen pähkinöitä ja siemeniä. Tänään söin punajuuri-vuohenjuustokeittoa, eilen tofua maapähkinäkastikkeessa ja höyrytettyä parsaa. 

Jos tarvitsen iltapalaa, otan pari pähkinää ja kuivattuja taateleita tai viikunoita. 

Olen kasvissyöjä (lakto-ovo-vege). 

[/quote]

Tää kuulosti niin hyvältä, että kopsaan osan. Ainoastaan heraproteiinijauhe on sellainen mille en ole lämmennyt. Jotain kamalaa mansikan(esanssinmakuista) hirvitystä...Mitä heraprot.jauhetta itse syöt?T: nro 14

[/quote]

Syön ruohonjuuresta ostettua luomu maustamatonta heraproteiinijauhetta, se ei ole yhtään ällöä. Maistuu aika lailla maitojauheelle, smoothiessa ei huomaa missään. Voi ripotella esim. sosekeiton joukkoon myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan