Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa

Vierailija
11.12.2014 |

Millaiset ovat päivän syömisesi? 

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin suklaata ja maitoa. Kävin myös ystävän kanssa mäkkärissä. Illalla söin myös täytetyn voileivän ja kaakaota. Riippuen päivästä toki mitä syön. Joskus syön kuin hevonen ja toisinaan taas hieman vähemmän :)

Vierailija
102/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 50 kiloahan on kyllä aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudellakin varmaan merkitystä, vai mitä varten kyselet? esim 150cm/50kg on aika erilainen kuin 175cm/50kg?

Vierailija
104/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 ja n. 53
Aamulla finrexiä. Ruoaks pottua ja karjalanpaistia. Sit joskus Välipalakeks . Kaks paahtoleipää ja rahkaa joskus 6 aikaan ja nyt söin iltapalaks kaakaota ja kaks paahtoleipää, joka sisältää aina leikkeen ja avokadoa :)
N. 5kpl juhlapöydän konvehtia ja pari salmiakkia.
Oisko siinä.
Nälkä on koko ajan muttei tee mieli syödä.
Harmi

Vierailija
105/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/48-50. Aamut aloitan vihreällä teellä ja puurolla, mutta siinä se terveellinen osuus. Syön koulussa mitä on tarjolla, mutta koulun jälkeen jaksan hyvin harvoin tehdä mitään "oikeaa ruokaa". Mm. tänään koulun jälkeen söin 300g sipsipussin puoliksi, kaksi energiajuomaa, muutaman sämpylän juustolla ja kurkulla (ja muutaman hillolla), pizzaa, muutama pala suklaata ja irttareita. Useamman kerran viikossa tulee syötyä näin, vastapainoksi urheilen paljon.

Vierailija
106/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

158/48

Aamupalaksi kuppi kahvia, kaksi ruisleipäsiivua juustolla, leikkeleellä ja kurkulla. Pari geishakonvehtia.

Lounaaksi yksi iso peruna ja possu-papukastiketta. Lasi täysmaitoa.

Välipalaksi taisin nakertaa pipareita ja join lasin limua.

Päivälliseksi riisiä ja kana-herkkusienikastiketta. Lasi vettä

Iltapalaksi söin jämät päivällisestä, muutama sipsi, geishakonvehti. Lasi vettä.

Ruokailutottumukseni eivät oikeasti ole noin ankeat kuin tämä päivä antaa ymmärtää. Yleensä syön suht runsaasti kasviksia ja hedelmiä. Korjaan asian huomenna :)

Vierailija
107/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi marja-banaanismoothie, jossa öljyä, heraproteiinijauhetta, liotettuja siemieniä/pähkinöitä

Lounaaksi itsetehtyä kotiruokaa ja iso kasa salaattia tai uunijuureksia. Tänään söin linssi-juuressosekeittoa. Eilen papupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. 

Välipalaksi rahkaa tai jugurtti + pähkinöitä tai siemeniä + hedelmä tai marjasose

Jos illalla olen ollut raskaassa jumpassa, sen jälkeen pähkinä-taatelipatukka. 

Päivälliseksi syön usein kasviskeittoa, jonka pinnalle ripottelen pähkinöitä ja siemeniä. Tänään söin punajuuri-vuohenjuustokeittoa, eilen tofua maapähkinäkastikkeessa ja höyrytettyä parsaa. 

Jos tarvitsen iltapalaa, otan pari pähkinää ja kuivattuja taateleita tai viikunoita. 

Olen kasvissyöjä (lakto-ovo-vege). 

Vierailija
108/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 ja 53 myös minä. Aamulla mysliä ja kahvia. Päivällä riisipuuro, maitoa ja kahvia. Illalla sienimunakas raejuustolla+piimää. Lisäksi mandariineja, banaani, 4 suklaapalaa ja vettä. Syön välillä enemmän ja välillä vähemmän. Joskus terveellisesti ja joskus en.

Vierailija
109/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/47. Syön ihan kauheesti.. eikä paino nouse tai laske tästä.. :)

Vierailija
110/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm/55kg

Aamulla kahvia maidon kans pari mukia, 2 leipää/karjalanpiirakkaa voilla ja juustolla ja kiireettöminä aamuina paistan kananmunankin.

Koulusta saan lounaan mutta yleensä tyydyn salaattiin, näkkärin ja lasilliseen maitoa.

Välipala vaihtelee tosi paljon. Yleensä aina kahvia mutta sen kanssa leipää, jugurttia, karkkia, riippuu ihan mitä mieli tekee ja kuinka kova nälkä on.

Päivälliseks syön usein kunnon kotiruokaa, spagettia, perunaa tai riisiä ja lisäks kanaa, kalaa tai lihaa. Salaattia ja maitoa ja jälkiruuaksi kahvit ja joskus jotain herkkua kuten kakkua tms.

Iltapalan syön jos on nälkä, yleensä leipää ja maitoa.

Yleisesti ottaen syön suht terveellisesti ja säännöllisesti mutta välillä (n. Pari kertaa kuussa) on päiviä jolloin elän pelkällä roskaruualla ja herkuilla..:)

Vierailija
111/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalana söin puuroa ja kahvia.
Lounas pinaattikeitto, ruisleipä munalla ja juustolla.
Välipala banaani.
Pari palaa napsin suklaata kahvin kera.
Päivällinen 8 lihapullaa, kermakastiketta, perunaa, salaattia. Iltapalaksi otin vaan teetä tänään kun päivällinen oli niin myöhään. Mitat 165/52, kaksi lasta. Ikää 30. En liiku juuri ollenkaan. Lihavuusgeenejä löytyy suvusta.

Vierailija
112/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/49-50.

Mennyt patonkia lauantaimakkaralla, lasagnea, neljä joulutorttua ja melkein koko Fazerin sininen suklaalevy.

Tällaisella syömisellä paino pysyy siinä 49-50kg, usein syön enemmänkin (harvemmin suklaata kuitenkaan mussutan), jos syön muuta kuin tällaista ns. paskaruokaa paino tippuu heti.

Vierailija
113/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

166 cm ja noin 50 kg. Aamupalaksi täysjyväruisleipää ja sen päällä sipaisu margariinia ja maksamakkaraa + reilu määrä kurkkua kuppi kahvia kevytmaidolla. Normilounas: tänään uuniperuna kermaviipohjaisella lohitäytteellä, paljon salaattia jossa mm. erilaisia papuja. Välipalaksi Valio Pehmeä rasvaton rahka ja itsekerätyt vadelmat (pienin nalle täytenä),  itsetehtyjä siemennäkkäreitä ja kahvia kuppi. Päivällinen: tänään pieni sushi (yleensä jotain normikeittoa tai itse tehtyä itämaista). Iltapala: siemennäkkäriä ja Floraa päällä ja iso lasi maitoa.

Vierailija
114/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm ja 50 kg.

Aamupala klo 6: mysliä maidolla, teetä.

Töissä klo 9 kahvia ja leipä juustolla, jogurtti.

Lounas töissä klo 11: broilerinkoipi ja riisiä, mandariini.

Kotona klo 16.30 iltaruoka: paistettuja nuudeleita, kasviksia ja cashew-pähkinöitä.

Klo 19.30 iltapalaa 2 leipää kinkulla, salaatilla ja kurkulla. Pala kuivakakkua ja muutama suklaakonvehti. 

Nyt klo 22: kuppi teetä ja muutama suklaakonvehti lisää.

Vierailija
115/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön liian vähän ja laadussakin olis parantamisen varaa :/ Tänään aamupalalla teetä, 2 palaa ruisleipää, margariinia, juustoa, paprikaa + jogurtti. Aamupäivällä pari fasupalaa. Lounas 1 peruna + papu-kasviskastiketta, salaattia, maitoa. Pari fasupalaa. Viiden jälkeen proteiinirahkaa + marjoja, 2 palaa ruisleipää, margariinia, juustoa, tomaattia, porkkana. Pähkinöitä + kuivattuja hedelmiä kourallinen. Nyt illalla teetä, pari palaa ruisleipää, margariinia, juustoa, paprikaa, omppu. Pari joulupiparia ja pikkuisen sinihomejuustoa. Olen 165/53. 

Vierailija
116/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/52,

Tänään olen syönyt ruisleipää juustolla ja kurkulla, näkkäriä monta palaa, porkkanalaatikkoa, kirjolohipyöryköitä, tomaattia, piparkakun, lihamureketta, sienisalaattia, karkkia. Olen juonut maitoa, kahvia, itse tehtyä mehua ja vettä.

Vierailija
117/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pikkusen iästäki. Kyllähän se paino rupee vanhana nousemaan tai toisin päin ite painan vielä alle. Perus kotiruuan ja liikunan vuoksi. Jaloillani olen lähes koko päivän ja liikun

Vierailija
118/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pari palaa leipää. Lounaalla seisovasta pöydästä kebabbia, lihapullakastiketta, paistettuja perunoita, riisiä ja kaksi palaa pizzaa. Päivälliseksi spaghettia ja jauhelihakastiketta. Nyt oon vielä syönyt banaanin, pussillisen karkkia ja muutaman rivin suklaata. Ainiin ja päivän aikana oon juonut 4 kuppia kahvia, lasin maitoa ja limsaa kaksi lasillista. Syön vielä varmasti jotain illan aikana :) tämän päivän syömiset ei normaalista poikkea. Mitat 168/49. Ja joo, aineenvaihduntani on nopea :D

Vierailija
119/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm / 54 kg

Aamulla söin pienen palan kasvispiirakkaa ja YOSA-välipalan.
Lounaalla juustopastaa (spagettia ja homejuustokastiketta) sekä salaattia, jossa oli omenaa, pähkinöitä ja kanaa.
Iltapäivällä britakakkua ja yhden mandariinin toimistolla.
Illalla ison kanasalaatin, jossa paljon erilaisia vihanneksia ja hedelmiä, pähkinöitä, avokadoa ja fetajuustoa. Seurana pieni pala valkoista leipää. Jälkiruoaksi kourallinen sipsejä.
Päivän mittaan aika paljon vettä ja pari kuppia teetä täysmaidolla.

On kyllä oikeastaan vielä vähän nälkä. Söin tänään ihan yllättävänkin terveellisesti. Joskus menee juustoraviolilinjalle, jos on kova kiire elämässä.

Vierailija
120/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:05"]

Aamupalaksi marja-banaanismoothie, jossa öljyä, heraproteiinijauhetta, liotettuja siemieniä/pähkinöitä

Lounaaksi itsetehtyä kotiruokaa ja iso kasa salaattia tai uunijuureksia. Tänään söin linssi-juuressosekeittoa. Eilen papupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. 

Välipalaksi rahkaa tai jugurtti + pähkinöitä tai siemeniä + hedelmä tai marjasose

Jos illalla olen ollut raskaassa jumpassa, sen jälkeen pähkinä-taatelipatukka. 

Päivälliseksi syön usein kasviskeittoa, jonka pinnalle ripottelen pähkinöitä ja siemeniä. Tänään söin punajuuri-vuohenjuustokeittoa, eilen tofua maapähkinäkastikkeessa ja höyrytettyä parsaa. 

Jos tarvitsen iltapalaa, otan pari pähkinää ja kuivattuja taateleita tai viikunoita. 

Olen kasvissyöjä (lakto-ovo-vege). 

[/quote]

Tää kuulosti niin hyvältä, että kopsaan osan. Ainoastaan heraproteiinijauhe on sellainen mille en ole lämmennyt. Jotain kamalaa mansikan(esanssinmakuista) hirvitystä...Mitä heraprot.jauhetta itse syöt?T: nro 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä