Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa

Vierailija
11.12.2014 |

Millaiset ovat päivän syömisesi? 

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163 cm ja painan varmaan 47 kg?

Söin aamulla 3 kiiwii ja mandariinin. Lounaaksi Hesen kanasalaatti. Välipalaks pari soijavanukasta ja tikkari. Ja taas kiiwii ja paljon mandariinei.. Sit puolikas pihvi päivälliseks ja vähän raviolei. Sitten paljon vettä päivän mittaan :) 

Ja viel iltapalaks aattelin syödä joulutortun ehkä. Yleensä syön päivän mittaan enemmän herkkui, mut tänään en oo jaksanu.

Vierailija
162/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:29"]

Tää on niin masentavaa.....onnea teille! tse syön :

07.00 125 g maitorahkaa ja kotimaisia marjoja

12.00 lounas, kana- liha- tai kala filettä ja kasviksia, ei kastiketta tms

18.00 päivällinen sama kuin lounas

21 iltapala teetä ja jos oikein kova nälkä niin hapankorppu. Jos käynyt salilla niin puolet maitorahkasta ja marjoja. 

Herkkuja -croissantin tai palan homejuustoa - syön ehkä kerran kuussa. Liikun 2-5 kertaa viikossa, lenkki, sali spinning tms. Ja olen vittu 20 kg ylipainoinen!

Sorry kun avauduin tähän ketjuun mutta ahdistaa. Ja en, en syö suklaata tms tai napostele missään välissä mitään......

Apua musta tuo kuulostaa kamalalta, että olet tuohon liikuntaan ja ruokavalioon nähden 20 kg ylipainoinen! Oletko käynyt lääkärillä katsomassa verikokeet, kilpirauhasarvot yms. Entä aika hyvälle pt:lle, joka tekee sulle uudet ravinto/liikuntaohjeilmat? Jos olisi hyötyä, en kyllä tiedä. Tsemppiä sulle! Ainakin oot hyväkuntoinen kun liikut noin paljon etkä syö roskaa! 

[/quote]

[/quote]

Syöt aivan liian vähän. Olet säästöliekillä. Kroppa tarraa kaikkeen ravintoon mitä se saa eikä paino tule taipumaan ennen kuin syöt kulutukseen nähden tarpeeksi. Terve laihdutustahti on 500 kilokalorin vaje päivässä, 20 kilon ylipainolla kulutus liikuntojen kanssa on jo niin paljon, että tämä ruokamäärä ei riitä mihinkään. Hanki PT joka tekee saliohjelman ja ruokaohjelman. Et pääse näköjään yksin eteenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/50

Syön tosi vaihtelevasti, ei juuri rutiinia.

Tänään:
Aamupalaksi jälkiuunipala juustolla, meetwurstilla ja kurkulla, kahvia.

Myöhemmin aamupäivällä nugetteja

Lounaalla juustotäytteisiä tortellineja ja kanaa, paljon parmesania

Välipalana n5€ makuunisetti irttareita, määrästä en oo varma

Illalla söin kanafetasalaattia.

Eilen:
Aamupalaks paistettu muna ja pari pekonisiivua, kahvi

Lounas yliopistolla, jauhelihakeitto, piimää ja salaattia

Välipalaks jälkiuunipala juustolla, meetwurstilla ja kurkulla, vihree tee

Myöhemmin bicmac ja zerolimu, puolet normaaleista ranskiksista, mini mcflurry toblerone

Semmosta, tosi vaihtelevaa siis.

Vierailija
164/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:01"]

Entäs kaljat ja siiderit, viinit, ym. alkoholi. Ne ovat nykynaisten tavallisimpia lihottajia suklaan ohella.

T: Terveydenhoitaja 172/62 (en siis kuulu joukkoon, mutta en häpeä!)

[/quote]

Olen vastaaja 54. Käytän hyvin vähän alkoholia, olutta en juo koskaan, siideriä ehkä 1 per viikko. Lauantaina saatan ottaa lasillisen punaviiniä ruuan kanssa, siinäpä se. En myöskään syö sipsejä koskaan, enkä majoneesia, niistä tulee todella huono olo. 

Vierailija
165/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

181/56

puuroa ja kahvia

banaani

uunijuurekset ja kikherneitä, kaksi palaa taatelikakkua

kasvispizzaa, tosi monta piparia

loput pizzasta ja teetä

määrällisesti aika tavallinen päivä.

Vierailija
166/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt neljä paahtoleipää, joissa päällä voita ja juustoa, kirsikkajogurtin, pizzan ja kaksi lusikkaleipää, rivin suklaata sekä omenan. Paino 51 kg.

Vierailija
167/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala kaurapuuro maitoon, 1 dl mustikoita, hieman hunajaa

Lounas kaksi punajuuri-tattaripihviä reilusti salaattia

Illallinen lohisalaatti

Iltapala omena

168/51

Vierailija
168/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias nainen, 168 cm pitkä, 50 kg painava

Aamulla söin vähän pähkinöitä, 1½ annosta neljän viljan puuroa mustikoiden kera ja join kupin kahvia.

Lounaaksi söin possusuikaleita, perunoita ja vihanneksia (kukkakaali, parsakaali, vihreät pavut) sekä lasillisen maitoa.

Välipalaksi join banaanimaitoa (banaani ja desi maitoa tehosekoittimeen) ja söin avokaadon.

Illalla söin vielä ruisleivän, jonka välissä oli kurkkua ja paprikaa sekä toisen avokaadon (pieniä ovat).

Nyt juon mustaherukkateetä, missä on hunajaa.

Mulla on ehkä hieman pieni ruokahalu. Siksi pidän huolta, että tulee tarpeeksi syötyä kasviksia, proteiinia ja rasvoja. Kasvikset ja hedelmät menee myös helpommin alas.

Vierailija
169/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/53. Tänään aamupalana kolme kuppia kahvia (vauva valvotti yöllä :D), lounaaksi lautasellinen pekoni-lohipastaa, välipalaksi vanukas, illalla hain Subin. Tää ei ollu mikään normaali päivä syömisien suhteen, yleensä syön aamupalaksi mysliä ja luonnonjugurttia, kahvia, ruisleipää ja tuoremehua sekä jonkun hedelmän, lounaaksi kanaa/kalaa/kalkkunaa ja salaattia tai keitettyjä kasviksia, illalla saatan syödä pari leipää ja hedelmän. Kahvia juon päivän aikana 3-6 kupillista.

Vierailija
170/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ruispuikula margariinilla ja juustolla, kuppi teetä.

Lounaalla kasvislasagnea, mandariini ja juomaksi vettä.

Myöhemmin kuppi teetä.

Päivälliseksi tomaattikeittoa, vähän salaattijuustoa, ruispuikula margariinilla ja juustolla, skyr-rahka.

Ja kohta meenkin varmaan ottamaan rusinoita, saksanpähkinöitä, mustaherukkamehua, selleriä ja ravintolisiä (kalaöljy, rauta).

Olen siis kasvissyöjä.

Vierailija
171/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 70 vielä, olen 19-vuotias ja mittani ovat 162,5cm/53kg.

Vierailija
172/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kiireessä yogurtti ja vettä.

Opiskelijalounas jossa lohta, keitettyjä kasviksia, 2 perunaa, vähän kastiketta, salaattia, lasillinen maitoa ja jälkiruokakulhollinen suklaamoussea. Vettä.

Päiväkahvi ja cookie (iso). Vettä.

Päivälliseksi tonnikalapastaa ja vettä.

Iltapalaksi teetä ja näkkäriä juustolla ja kurkulla. Vettä.

Yöpalaksi kaksi klementiiniä ja vettä.

Vierailija
173/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

166/50. Syön perusterveellistä kotiruokaa, 1-2 lämmintä ateriaa päivässä, suosin luomua enkä koskaan syö eineksiä/energiajuomia/siidereitä. Herkuttelen karkeilla ja suklaalla, joskus vaikka joka päivä, joskus taas harvemmin. Kerralla en syö suuria annoksia, maha ei vaan vedä. Pystyn myös olemaan helposti ilman ensimmäistäkään ruokaa helposti iltapäivään. Joskus olen painanut pari kiloa enemmän, max. 52, mutta aina paino palaa tähän, enkä tästä kuitenkaan laihdu, en ole tosin kovasti yrittänytkään, mitä nyt välillä herkkulakkoilen. Uskon tämän olevan normaalipainoni, olen melko pieni luinen.

Vierailija
174/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

161kg/46kg

Klo 9: kahvi

Klo 13: lounas seisovasta pöydästä (täysi lautanen salaattia, keitettyä perunaa ja uunilohta) + jälkiruoaksi pannukakkua hillolla, juomana vesi & kahvi

Klo 15: kahvi, joulutorttu

Klo 18: kahvia, puolet suolakeksipaketista tuorejuustolla, puolet pakastetuulihattulaatikosta, lasillinen cokista.

Klo 21: sipsejä ja lasillinen spritea

Syön todella säännöllisen epäsäännöllisesti, näin muutamaa päivää ennen kuukautisten alkua tekee koko ajan mieli napostella jotain suolaista. Alun jälkeen tulee neljän päivän kahvipaasto jonka jälkeen rytmi muuttuu taas melko normaaliksi. Sitten taas viikkoa ennen kuukautisia alkaa ahmiminen..
Onneksi fyysinen työ ja päivittäiset 10km lenkit pitävät kropasta huolta.

Vierailija
175/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm/51kg/29v

Aamupala: 2 kuppia kahvia maidolla, en osaa syödä aamupalaa.

aamupäivällä: Joku hedelmä/hedelmiä esim 2 mandariinia tai 1 banaani

iltapäivällä: 2 kuppia kahvia, saatan syödä näiden kans jotain pientä esim kuivattuja karpaloita ja pähkinöitä mitä on nyttenkin kaapissa.

Ruoka: noin klo 18-19.00 välillä yleensä. Ihan perus kotiruokaa vaikka makaroonilaatikkoa ja salaattia ja lasi maitoa.

iltapala: iso kupillinen teetä, näkkileipä juustolla joku hedelmä/hedelmiä.

Olen työtön ja näillä pärjään, kun en paljoa muuta tee kun koneella istun tai teen "kotihommia" töissä jos olen, niin silloin on evääksi pari leipää/edellisenpäivän ruokaa. Mutta nyt kotona ollessa en koe tarvetta syödä enempää. Esim tänään kun olen ollut kipeä olen juonut 4 mukia teetä, yhden näkkileivän voilla, ja pelkääkaurapuuroa pienen kipon sekä pari satsumaa. Ei ole tehnyt enempää mieli/enkä edes maista mitään, niin ruoka ei houkuta ollenkaan. 

Joskus jos olen kipeä tai olen keskittynut liikaa johonkin (vaikka käsityöntekemiseen) saatan unohtaa syödä koko päivänä, havahdun asiaan vasta illalla.. Etten ole syönyt mitään, juonut vain kahvia/teetä.

Vierailija
176/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti (17-29-vuotiaaksi asti) ollut 50-52 kiloinen, nyt raskauden jälkeen on viisi kiloa enemmän. Syön silti nytkin kuin aina, paitsi superpaljon vähemmän herkkuja. Raskauskilot on lähteneet aivan äärimmäisen hitaasti, siis tyyliin 200 grammaa kuukaudessa.

Syömiset tänään:
Aamu: 2 muumimukillista kahvia täysmaidolla, viipale kauraleipää ingmariinilla ja goudalla, vettä

Lounas: punajuurisosekeitto

vettä

Päivällinen: 2,5 pannukakkua tomusokerilla

Iltapala: kaurapuuro, voisilmä

Ruuat oli melko köyhiä siksi, että ei oo päästy kauppaan ja oon tehnyt ruokia nyhjäisemällä tyhjästä. Normaalisti söisin enemmän kasviksia, esim leivän päällä. Vituttaa kun en laihdu takas siihen omaan painooni!

Vierailija
177/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/49

Söin tänää kahvilassa pullan, vauvan hedelmä piltin, vaaleaa maustekakkua 3palaa. Ei oikee maistu mikää. Välil on näit päivii ku ei oo vaa nälkä.

Vierailija
178/204 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon, joskus syön normaalisti, joskus kevyesti ja esim. tänään olen syönyt vaikka mitä paskaa.

Tänään olen syönyt 360 gramman pakastepizzan lisätyllä juustolla, leivoksen, kaksi piparkakkua, sämpylän voilla ja juustolla, kaksi perunapiirakkaa voilla ja croissantin. Olen juonut kupin kahvia maidolla, kupin glögiä, kupin teetä hunajalla ja puolen litran siiderin. Ajattelin vielä juoda kaakaota mahdollisesti minttuliköörillä.

Normaalisti käytän harvoin alkoholia, ja pyrin usein välttämään sokeria ja nopeita hiilareita.

Vierailija
179/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/47 aamiaiseksi pari leipää, suklaajugurtin ja nyt illemmalla sain syötyä lautasellisen kanaa, papuja ja makaroonia. Yritän tosissani lihoa, jotta saisin naisellisempia muotoja!

Vierailija
180/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullia muutaman ja vähän perunamuusia, muutaman piparin, punaviiniglögiä ja aurajuustoamuutaman viipaleen. Ja 2 lasia maitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä