Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa
Kommentit (204)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:55"]
Läskejä vituttaa, kun ne lihoaa tyyliin katsomalla donitsia, mutta 50-kiloiset voivat vedellä mtä tahtovat :D
[/quote]
No niinhän se on.Kyllä vituttaa niin kuin kuivan kesän oravaa...oikeasti olisi ihanaa olla laiha. Vaikka sillä keinoin että syöis vähemmän, ei se mulle ole ongelma, vaan se että pitää syödä niin perkeleen vähän että pää ei kestä.
167 kg/51 kg
Aamulla pala eilistä pizzaa (kun ei muuta ollut)
Töissä. pihvi, perunaa, salaattia, leipää, jälkiruoka
Kotona: jauhelihaspagetti
Illalla. 2 x lasi viiniä ja muutakma keksi juuston kaa
sulkaata pitkin päivää. ja joo, oon läpipaska
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:58"]
Ootte niin laihaläskejä noilla ruokavalioilla :'D
[/quote]
Itse taidat olla läski-läski sun omalla ruokavaliolla :'D ainiin, sanaa läski ei saa käyttää, tulee paha mieli. :'D ps. Ota suklaadonitsi ja kaakao kermavaahdolla suklaastörsellillä ni ei itketä niin paljoa. Jaxuhaleja <3
Aamupalaksi maitorahkaa ja mustikoita hunajalla + kahvi kevytmaidolla. Lounaaksi subway 15cm kanasämpylä. Välipalaksi omena ja pähkinöitä. Salin jälkeen maustamaton herajuoma ja pieni banaani. Päivälliseksi kanapastaa avocadolla ja porkkana. Iltapalaksi rahkaa, marjoja ja mehukeittoa. Suunnilleen näin syön joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:28"]
Läskejä vituttaa, kun ne lihoaa tyyliin katsomalla donitsia, mutta 50-kiloiset voivat vedellä mtä tahtovat :D
[/quote]
No niinhän se on.Kyllä vituttaa niin kuin kuivan kesän oravaa...oikeasti olisi ihanaa olla laiha. Vaikka sillä keinoin että syöis vähemmän, ei se mulle ole ongelma, vaan se että pitää syödä niin perkeleen vähän että pää ei kestä.
[/quote]
Sinun pitää sisäistää se, että normaalipainoiset syövät normaalisti, eivätkä "vähän". Sinä syöt kuin porsas ja aivan liikaa, et normaalisti. Siitä se lähtee.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:28"]
[/quote]
[/quote]
Sinun pitää sisäistää se, että normaalipainoiset syövät normaalisti, eivätkä "vähän". Sinä syöt kuin porsas ja aivan liikaa, et normaalisti. Siitä se lähtee.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa.Käypä vilkaisemassa syömiseni.Olin vastannut numerolla 98. Jos nuo syömiset ovat kuin porsaalla niin ihmettelen. Käypä sitten vielä vastaamassa että oletko edelleen samaa mieltä.
Toki tuostakin on mahdollista vielä tiristää mutta nyt onkin kyse siitä että tässä yhtälössä vaan ei joku toimi.
Mä syön pääasiassa kahvia ja banaaneja. En kyllä paina noin paljon.
On ollut hassua seurata perhetuttujen tyttäriä. Toinen vanhemmista todella hoikka(harrastaa kestävyysurheilua), toinen taas todella pyöreä. Tyttäristä toinen on kokeillut mallinhommiakin, hirmu laiha ja pitkä. Toinen on aina ollut pampula, siis tanakka. Pari vuotta ikäeroa ja tiedän, et tää on pyöreälle tosi rankka paikka. Aloitti ekaa kertaa laihduttamisen joskus 13w. Mut siis kotona asuvat, samoja ruokia syövät jne. Eli kummaa on. En kaipaa tähän mitään laihuusfanaatikon kommentteja, itse olen hyvin pyöreyteen taipuvainen ja nykyinen painoni säilyy, kun mielialalääkkeet ovat vieneet ruokahimot. En ole siis laiha yli-ihminen, vaan terveysalalla työskentelevä ihmettelijä.
52kg ja 172cm
Aamupala: Puuroa, marjoja, mehukeittoja ja raejuustoa, kahvia 2kupillista tavallisella maidolla.
Lounas: Sekasalaattia noin 200-300g, raejuustoa, grillattu broilerin filee.
Välipala: purkillinen rahkaa, marjoja, pähkinöitä ja real leipää.
Päivällinen: Täysjyvä nuudeleita, parisataa grammaa paahdettuja kasviksia, salaattia saman verran kuin kasviksia ja suunnilleen 100g katkarapuja
Iltapala: Rahkaa/luonnonjogurttia, marjoja, mehukeittoa ja ruokalusikallinen leseitä.
Vettä menee ehkä kaksi litraa päivässä, luultavasti enemmänkin. Fyysisesti raskas työ. Mun pitäisi syödä enemmänkin, mutta nuokin määrät ei meinaa mahtua. "herkut" on pahoja, on aina olleet. Ruoissa käytän oliiviöljyä, ja jos paistan jotain, niin voita. Oikeasti yritän saada painoa lisää, näytän aika järkyttävältä kun rasvaa ei ole kuin jotain 20%. Olin pitkään sairaana ja laihduin sen takia.
Pitäisi kai opetella syömään enemmän hiilareita, mutta vehnästä menee maha sekaisin ja sokerit ei maistu..
163/51
Iso kuppi maitokahvia ja lautasellinen riisipuuroa
Lounas pakastepizzan puolikas, kaks reissaria juustolla ja 0,5l omenatuoremehua
Suklaakarkkeja, appelsiini
Kello on vasta kolme...
Miten hitossa ootte vielä elossa noin huonolla ruoalla? Suurin osa syö aivan liian vähän ja aivan liian epäterveellisesti. Eikö väsytä, v''''a, ahdista? Tyyliin aamupalaks ei mitään ja iltapalaks karkki. Siis täh? Ite oon 175/59 ja painoa liian vähän omaan jaksamiseen (verenpaine esim. nyt 90/60 ja pyörryttää koko ajan), en ole saanut vielä vaan nostettua sitä kesän jälkeen takaisin normilukemiin. 33-v ja yläasteelta asti painanut aina 58-65 kg. Voin hyvin ja jaksan kun painan tarpeeks, sen oon huomannu.
Ite syön yleensä jotakuinkin näin:
-aamulla klo 7.-8.00 puuro omenasoseella tai mustikoilla, kuppi teetä, pari hedelmää, pari keksiä jos on
- välipala klo 10.-11.00 maustamatonta jugurttia, pari leipää levittellä ja juustolla, kuppi teetä
- ruoka klo 13.-14.00 esim. uunilohta, perunamuussia, kasviksia
- välipala klo 17.00 leipää runsaine lisukkeineen tai uusi annos ruokaa, kuppi teetä
- iltapala pari tuntia ennen nukkumaan menoa, ihan mitä sattuu löytyy, esim. tortilloja juustotäyttellä
En juurikaan liiku mutta työni on hyvin fyysistä ja monipuolista, joten ulkoiselta olemukseltani vaikutan urheilulliselta. Annoskoot on yleensä hervottomia, joskus on kyllä päiviä kun unohdan syödä jonkun ruoan. Joskus tulee herkkuja vedettyä kahdella kädellä, esim. pussi sipsejä tai paketti jätskiä menee iltaan, mut aika harvoin.
Mä en vittu voi uskoa teitä!!! Painan 96 kiloa ja syön päivässä aamupalan (hedelmä tai paahtis margariinilla ja juustosiivulla, lounas liha/kasvis/ ja päivällinen riisiä/perunaa/pastaa ja lisäke).
viikonloppuisin syön 100 g suklaata ja liikun kerran tai kaksi viikossa hikeen saakka. Olen ollut 1200 kalorin dieetillä 2 kuukautta ja painoa putosi 2 kiloa! En ikinä osta sipsejä, hampurilaista, pitsaa, joskus ranskalaisia.
Syön päivässä 1500/2000 kaloria.
Olen 168/51kg. En juuri urheile, mutta hyötyliikuntaa tulee paljon. Esim työmatkat kävelen matka on siis 4km suuntaansa. Olen ollut aina hoikka, enkä oikein millään liho.
Tänään olen syönyt:
Aamulla: kuppi teetä jossa 2 palaa sokeria, 2 suklaa cookieta
Lounas: Iso jauheliha-papu tortilla, n.4dl verttä, 2 suklaa cookieta
Seuraavaksi syön illallisen, joka on lohi-bataattilaatikkoa. Syön sitä varmaan n. 2-3dl ja juon vettä
Illalla syön vielä 1-2 leipää, joissa kurkkua, tomaattia, juustoa, kinkkua, salaattia ja voita. Juon teetä ja vettä. Saatan syödä illalla myös pari palaa suklaata vielä perjantain kunniaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:53"]Mä en vittu voi uskoa teitä!!! Painan 96 kiloa ja syön päivässä aamupalan (hedelmä tai paahtis margariinilla ja juustosiivulla, lounas liha/kasvis/ ja päivällinen riisiä/perunaa/pastaa ja lisäke).
viikonloppuisin syön 100 g suklaata ja liikun kerran tai kaksi viikossa hikeen saakka. Olen ollut 1200 kalorin dieetillä 2 kuukautta ja painoa putosi 2 kiloa! En ikinä osta sipsejä, hampurilaista, pitsaa, joskus ranskalaisia.
[/quote]
Sulla on luultavasti vaan huono suolistobakteerikanta, kilpparin vajaatoiminta, joku lääkitys tai jotain vastaavaa?
164cm/52kg
Aamulla vetelin puurolautasellisen lisäksi puoli levyä fazerin sinistä. Lounaaksi 12 aikaan riisiä ja kanakastiketta. Nyt parhaillani syön loppuja tuosta levystä. Aiomme menne miehen kanssa illemmalla ulos syömään. Iltapalaksi todennäköisesti leipää.
Olen 163cm ja 53kg - Tässä yksi esimerkki päivän syömisistä. Käyn kuntosalilla 4 x vko ja tavoitteena saada painoa hieman lisää.
Aamupala: 45g kaurahiutaleita, 100g raejuustoa, 150g mehukeittoa
Lounas: 100g kanaa, 50g kananmunan valk., 200g vihanneksia & 10g oliiviöljyä
Välipala: 250g maitorahkaa + 100g marjoja
Päivällinen: 100g naudanlihaa(max. 10% rasvaa), 40g tummaa pastaa, 200g vihanneksia
Iltapala: 250g maitorahkaa, 150g sokeritonta mehukeittoa, 10g vehnäleseitä
Janojuomana vesi ( 3 litraa pv, ruokajuoma rasvaton maito )
Lisäksi 4 x omega 3
Mä en ole ikinä uskonut näihin 172/50 luonnollisesti tyyppeihin. Jos muka syövät normaalisti normaalia ruokaa ja herkuttelevatkin niin annokset ovat varmasti pienempiä kuin "pitäisi". Moni luulee syövänsä paljon mutta kalorit ja annoskoot ovatkin pieniä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:53"]
Mä en vittu voi uskoa teitä!!! Painan 96 kiloa ja syön päivässä aamupalan (hedelmä tai paahtis margariinilla ja juustosiivulla, lounas liha/kasvis/ ja päivällinen riisiä/perunaa/pastaa ja lisäke).
[/quote]
Jospa ottaisit ja hakisit ihan ammattilaisen laatiman ruokavalion, jos siis laihtua haluat.
Liikkua pitäisi päivittäin vähintään puoli tuntia, mielellään enemmän ja kyllä, ihan hikijumppaa.. Luultavasti syöt huonolaatuista ruokaa, jossa on piilosokereita.
Puhdasta ruokaa, hyviä rasvoja, hyviä hiilareita jne. sillä tavalla itse pudotin 95kg:sta 55kg:an. Mutta itse kävin suunnittelemassa ruokavalion ravitsemusterapeutilla. Laihtumiseen meni vuosi.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:12"]
Mä en ole ikinä uskonut näihin 172/50 luonnollisesti tyyppeihin. Jos muka syövät normaalisti normaalia ruokaa ja herkuttelevatkin niin annokset ovat varmasti pienempiä kuin "pitäisi". Moni luulee syövänsä paljon mutta kalorit ja annoskoot ovatkin pieniä.
[/quote]
No anteeksi että olen olemassa.
25v/170cm/51kg/70C
Syön päivittäin suklaata n 50-100 grammaa, se on paheeni (ja hampaat siitä kyllä kärsii pitkässä juoksussa).
Aamupalaksi syön rahkaa/luonnonjugurttia/partaäijjää macajauheella (tissit kasvaa ;)) ja pellavasiemenrouhetta. + kookosöljyä teelusikallinen.
Lounaaksi joko salaatti + keitto tai ruokaisampi salaatti, pari palaa leipää. Vettä juomaksi.
Päivällä syön keittoa/salaattia/munakasta/puuroa/pastaa/roskaruokaa/raflaruokaa, mitä nyt sattuu tekemään mieli/mitä tekotarpeita kotona on.
Iltapalaksi yleensä hedelmiä, ehkä avokado ja banaani tms. Joskus jotain vanukasta/muuta öllösokerista välipalajuttua. Jossain vaiheessa päivällä yön myös toisen teelusikallisen kookosöljyä, jos salaatti+keitto-energiat ei riitä.
Paino on pysynyt samana 14-vuotiaasta asti, toki kropan malli on muuttunut, rinnat kasvaneet hiukan ja lantio leventynyt. Liikun joka päivä paikasta A paikkaan B pyörällä tai jalan yhteensä 8km. Lisäksi käyn pari kertaa viikossa lenkillä, salilla tai sulkapalloilemassa :P Lapsia ei ole, eikä luultavasti koskaan tulekaan.