Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen kysymys sinulle joka painat noin 50 kiloa

Vierailija
11.12.2014 |

Millaiset ovat päivän syömisesi? 

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:58"]Ootte niin laihaläskejä noilla ruokavalioilla :'D
[/quote]

Tässä ei kysytty liikunnan määrää, joten et voi tietää. Jos liikkuu ihan normaalin verran, ei voi olla laihaläski. Laihaläski on luultavasti silloin, kun ei liiku ollenkaan. Kaikki ei halua olla syömishäiriöisiä fitnesshulluja. Mulle ainakin riittää ihan normaali ravinto ja liikunta. -68

Vierailija
82/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen ruokani: Aamulla kaksi kuppia kahvia+tilkka rasvatonta maitoa, lounaaksi iso annos riisipuuroa, iso salaatti, jälkiruoaksi kiisseliä vaniljakastikkeella. Töiden jälkeen kaksi ruispalaa, illalla herkuttelin suklaalla ja sipseillä :) 163/52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/ 53

aamulla puuroa puoluikoilla, siemenillä ja hunajalla + kahvia
lounaaksi pestokanaperunalaatikkoa + kirsikkatomaatteja + vihreätä teetävälipalalla chia-siemistä tehtyä smoothieta + pensasmustikoita
päivällinen kanafilettä kera kaalisalaatin +kahvi
iltapala soijajugurttia + pensasmustikoita + pähkinöitä+kaksi näkkileipää

Vierailija
84/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

157/51 iha normi paino, syön ihan normaalisti aamupalan, töissä syön eväät ja kotona lämpimän ruuan ja sit jotain iltapalaa. En nyt ala luettelemaan tarkemmin. Miksi pitäisikään? 

Vierailija
85/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen syömiset:

Aamupalaksi munakasta (kerma, maito, suolakurkku, tomaatti, 1 muna), smoothieta (kreikkalainen jugurtti, maito, mango, vadelma, kookoshippusia, marjoja, kaurahiutaleita), omenatuoremehua.

Ruuaksi jauhelihaperunakasvisvuokaa, parsakaalia

Välipalaksi lasillinen maitoa, suklaakeksejä ja banaania

Illalliseksi samaa jauhelihaperunakasvisvuokaa ja parsakaalia ja porkkanaa

Iltapalaksi juustoleipä ja maustamaton jugurttirahka.

Mitat 170/51kg. Aina ei tule syötyä noin hyvin, välillä jää toinen ruoka tai iltapala välistä.

Vierailija
86/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mun nainen painaisi vielä 50kg. Painoi ennen, mutta ei enää. Nykyään näyttää ihan virtahepolta.

Vierailija
87/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hurjat päivät . Itse hoidan talon ja pientä vilkasta vauvaa. Puulämmitys vaati voimia. Eli aika usein aamupalaksi vain leipä ja kahvi , ja päivällä mitä sattuu jos vain muistan syödä. Iltamyöhään tulee nälkä mutta silloin väsyttää niin pahasti etten jaksa pureskella.

Vierailija
88/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/48, eilinen oli aika perus. Aamulla pari kuppii kahvii, pari leipää voilla ja juustolla ja joulutorttu. Lounaan unohdin syödä, sekin aika normaalia. En tunne nälkää, ennen kuin alkaa pyörryttää tai v****aa, ja siihen voi mennä useempikin tunti. Välipalaksi patonkia juustolla. Päivälliseksi broilerin koipia valmiissa marinaadissa. Iltasin alkaa aina syöminen, yleensä syön kolmen ruuan menun yhteen menoon. Tällä kertaa all bran muroja kevyt maidolla, joulutorttu, karkkii. Joka päivä monta kuppia teetä, ja vähän sipsejä/poppareita/karkkia. Leivon usein ja teen lähes päivittäin kotiruokaa mummotyylillä, eli voilla ja kermalla :D Kompastuskivi on toi "mä unohdin syödä"..

Vierailija
89/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/50
Eilen söin aamupalaksi riisipuuroa, päivällä yhden täytetyn pitaleivän sekä puolet konvehtirasiasta, töissä tauolla kaksi karjalanpiirakkaa sekä suklaapatukan ja yöllä kotona vielä pari palaa unelmakääretorttua.. Ei kauhean terveellistä ei.. Pitäisi kiinnittää huomiota enemmän terveellisyyteen. Vaikka paino ei nouse millään (pysynyt viimeiset 7v tasan 50kg) niin suonethan tässä menee tukkoon :(

Vierailija
90/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

163/51

Aamupalana pari kuppia kahvia, töissä ensimmäisellä kahvitauolla Profeel- tai Skyr-rahka. Lounaaksi salaattia vaihtelevalla proteiinilla. Iltapäivän kahvitauolla pientä suolaista, kuten pasteija tai karjalanpiirakka tai hedelmä. Kotona tavallista kotiruokaa, esim. eilen Chili con carnea riisillä, tänään lohikeittoa. Illalla vaihtelevasti vihanneksia, hedelmiä, rahkaa jne.

Vierailija
91/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/50

Syön ehkä 2-4 palaa ruisleipää juustolla joka päivä, en muuta. Olen vaikeasti masentunut ja asun yksin, kotoa poistun ehkä kerran kuussa kauppaan. Kun ei liiku ei tarvitse myöskään syödä... Eikä ruuanlaitto ole jaksanut kiinnostaa 10 vuoteen. :(

Tahtoisin niin kuolla pois.

Vierailija
92/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut laiha (170/50), mutta viisi vuotta sitten lähti paino nousemaan. Nyt ikää on 25, ja paino 60kg. Aloin liikkumaan vähemmän, ja syömään enemmän. Ennen pyöräilin joka paikkaan, nyt liikun julkisilla. Aikaisemmin saatoin syödä epäterveellisesti, mutta todella vähän. En koskaan syönyt itseäni ähkyyn, enkä aina kunnolla täyteenkään. Herkkuja tulee nyt syötyä enemmän.

Ennen päivän menu saattoi olla vaikka tällainen: aamupalaksi leipä, koulussa ruokana makaronilaatikkoa, kotona lihapiirakka, iltapalaksi vanukas, ehkä vielä lisäksi yksi leivos.

Nyt syön nuiden lisäksi yhden lämpimän aterian lisää, ja välipaloja.

Vierailija
93/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:05"]

Aamupalaksi marja-banaanismoothie, jossa öljyä, heraproteiinijauhetta, liotettuja siemieniä/pähkinöitä

Lounaaksi itsetehtyä kotiruokaa ja iso kasa salaattia tai uunijuureksia. Tänään söin linssi-juuressosekeittoa. Eilen papupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. 

Välipalaksi rahkaa tai jugurtti + pähkinöitä tai siemeniä + hedelmä tai marjasose

Jos illalla olen ollut raskaassa jumpassa, sen jälkeen pähkinä-taatelipatukka. 

Päivälliseksi syön usein kasviskeittoa, jonka pinnalle ripottelen pähkinöitä ja siemeniä. Tänään söin punajuuri-vuohenjuustokeittoa, eilen tofua maapähkinäkastikkeessa ja höyrytettyä parsaa. 

Jos tarvitsen iltapalaa, otan pari pähkinää ja kuivattuja taateleita tai viikunoita. 

Olen kasvissyöjä (lakto-ovo-vege). 

[/quote]

Kuulostaa linnun tai oravan ruokavaliolta. Sillai kai.

Vierailija
94/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin proteiini-rahkan
Lounaasi syön eilen tekemääni kanakeittoa ja ruisleivän
Välipalaksi kiivi ja mandariini tai omena
Illalla varmaan tota keittoa ellei tee mieli jotain muuta.
Suklaata

Vierailija
95/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, 51kg, ikä 30.

Aamupalaksi tuplaespresso kahvikermalla, kahden munan munakokkeli, n. 3cm pötkö salamia, kulho maustamatonta jugurttia ja yksi appelsiini

Lounaaksi kahvia, korvapuusti tai sämpylä kinkulla ja juustolla.

Illalliseksi esim. quesadilloja, salami-fenkolirisottoa, kanacurrya.

Jälkkäriksi esim. pala juustokakkua, pekaanipähkinäsuklaabrownie tai jätskannos.

Kuppi kamomillateetä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
96/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:05"]

Aamupalaksi marja-banaanismoothie, jossa öljyä, heraproteiinijauhetta, liotettuja siemieniä/pähkinöitä

Lounaaksi itsetehtyä kotiruokaa ja iso kasa salaattia tai uunijuureksia. Tänään söin linssi-juuressosekeittoa. Eilen papupataa ja höyrytettyjä vihanneksia. 

Välipalaksi rahkaa tai jugurtti + pähkinöitä tai siemeniä + hedelmä tai marjasose

Jos illalla olen ollut raskaassa jumpassa, sen jälkeen pähkinä-taatelipatukka. 

Päivälliseksi syön usein kasviskeittoa, jonka pinnalle ripottelen pähkinöitä ja siemeniä. Tänään söin punajuuri-vuohenjuustokeittoa, eilen tofua maapähkinäkastikkeessa ja höyrytettyä parsaa. 

Jos tarvitsen iltapalaa, otan pari pähkinää ja kuivattuja taateleita tai viikunoita. 

Olen kasvissyöjä (lakto-ovo-vege). 

[/quote]

Kuulostaa linnun tai oravan ruokavaliolta. Sillai kai.

[/quote]

Ravitsemuksellisesti en näe kyseisen päivän ruuissa ongelmaa. Pohdin jopa, että taitaa olla järkevämpi kuin monen ns. sekasyöjän jos ja kun jaksaa panosta.Tyydyttymättömiä rasvoja vielä pähkinöistä ja siemenistä.Ei vaivaa ummetus. Eikä tarvitse nappailla ylimääräisiä vitamiineja ja rasvoja purkeista.

Vierailija
97/204 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
98/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

159/52 raskaana vikolla 33.
Yleensä syön aamupalan (esim pinaattilettuja,leipää,jogurttia tai puuroa), päivällä syön ruokaa esim eilen lasagnea ja salaattia (kurkku,tomaatti,salaatti). Välipalaa syön myös, milloin mitäkin ja iltapalan vielä. Nyt raskausaikana olen syönyt milloin on nälkä. Ja syönyt vaikkei nälkä olisikaan.. :)

Vierailija
99/204 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä vituttaa, kun ne lihoaa tyyliin katsomalla donitsia, mutta 50-kiloiset voivat vedellä mtä tahtovat :D

Vierailija
100/204 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk mitä läskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän