Lue keskustelun säännöt.
Täällä ei voi enää tehdä kappalejakoakaan :(
15.05.2008 |
Vaikka jättää rivejä kappaleiden väliin niin tämä uusi palsta tunkee koko tekstin samaan pötköön... Että sellainen uudistus!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla