IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
TÀmÀ ketju on kyllÀ hÀiriintyneitÀ sekopÀitÀ tÀynnÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiÀ ja julistavat jyrkÀsti, etteivÀt koskaan suostuisi sitÀ edes kokeilemaan? Miten voi etukÀteen tietÀÀ ettÀ se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
SehÀn tuntuu hyvÀltÀ naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa ettÀ paikat rentoutuu eikÀ eteneminen enÀÀ nipistÀ... Itse ainakin olen aina nauttinut siitÀ, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikÀ tee jos sanon ettÀ pitÀÀ odottaa vielÀ. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllÀ tÀstÀ syystÀ peppuseksiÀ harrastaisi, vaan se sopii mielestÀni vasta siinÀ vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestÀ kohtaan ja tietÀÀ ettÀ tÀmÀ kunnioittaa naisen toiveita seksissÀ. Varomattoman kumppanin kanssa kyllÀ varmaan on kivuliasta.
Hei
SinÀ ja muut, jotka olette sitÀ mieltÀ, ettÀ.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, ettÀ miten usein itse harrastatte sitÀ= otatte itse hanuriin?Kerran pÀivÀssÀ? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitÀ harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitÀ? KÀytÀttekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?
En ole pÀÀssyt niin pitkÀlle koska olen vielÀ jumissa sen kanssa mihin ruumiinaukkooni minun pitÀÀ vastavuoroisesti ottaa penistÀ koska tykkÀÀn työntyÀ myös naisten pimppeihin.
Kipuilen myös ilmiselvÀn kaappihomouteni kanssa koska tykkÀÀn laueta naisen suuhunkin X-P
Miksi sÀ junnaat tuollaisissa vanhanaikaisissa vaniljahommissa? PistÀpÀ heti dildo tilaukseen, niin pÀÀset pikimiten nauttimaan anaaliseksistÀ ihan kunnolla! MiehellehÀn se tekee vielÀ enemmÀn gutaa kun teillÀ on eturauhanen siellÀ suolen kautta stimuloitavaksi. Eli jos nainen siitÀ nauttii, niin se on vielÀ pientÀ verrattuna siihen kuinka nannaa se tekee sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tÀÀ ettÀ lÀhes 100% prosenttia tÀnne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitÀ miten nirsoja naiset nykyÀÀn on ja miten mahdottoman vaikeaa heidÀt on saada kiinnostumaan. Mutta tÀssÀ ketjussa, ehei! TÀssÀ ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, ettÀ on varaa riskeerata hylsyksi pÀÀtyminen kysymÀllÀ intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jÀÀtÀvÀ turn off.
No jos vielÀ huvittavuutta haluat hakea niin koko tÀmÀ ketju on vihakarjumista sellaista miestÀ kohtaan joka itse oli nirso.
Kyseinen mies ei ikinÀ edes tule tietÀmÀÀn pitÀÀkö hÀnen lÀhestymÀnsÀ naiset peppuseksistÀ vai ei, koska hÀn lentÀÀ roskikseen saman tien myös niillÀ naisilla jotka pitÀvÀt peppuseksistÀ. NÀin minÀkin tekisin, vaikka nimenomaan minulle sopii myös peppuun.
Kyseisen miehen ei tarvitsekaan tietÀÀ pitÀÀkö jokainen hÀnen lÀhestymÀnsÀ nainen peppuseksistÀ vai ei. HÀn mitÀ todennÀköisimmin on sinut sen kanssa ettÀ ettei jokikinen keskusteluyhteys tuota toivottua vastsausta tai edes mitÀÀn vastausta.
Muille se taas tuntuu olevan isokin ongelma, alkaen toimittajasta.
TÀÀllÀ on taas niin Darwin-palkinnot jaossa. Suorastaan roikutaan palkinnossa kynsin ja hampain samalla kun potkitaan pois niitÀ jotka puhuu jÀrkeÀ pÀÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiÀ ja julistavat jyrkÀsti, etteivÀt koskaan suostuisi sitÀ edes kokeilemaan? Miten voi etukÀteen tietÀÀ ettÀ se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
SehÀn tuntuu hyvÀltÀ naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa ettÀ paikat rentoutuu eikÀ eteneminen enÀÀ nipistÀ... Itse ainakin olen aina nauttinut siitÀ, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikÀ tee jos sanon ettÀ pitÀÀ odottaa vielÀ. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllÀ tÀstÀ syystÀ peppuseksiÀ harrastaisi, vaan se sopii mielestÀni vasta siinÀ vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestÀ kohtaan ja tietÀÀ ettÀ tÀmÀ kunnioittaa naisen toiveita seksissÀ. Varomattoman kumppanin kanssa kyllÀ varmaan on kivuliasta.
Hei
SinÀ ja muut, jotka olette sitÀ mieltÀ, ettÀ.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, ettÀ miten usein itse harrastatte sitÀ= otatte itse hanuriin?Kerran pÀivÀssÀ? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitÀ harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitÀ? KÀytÀttekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?
En ole pÀÀssyt niin pitkÀlle koska olen vielÀ jumissa sen kanssa mihin ruumiinaukkooni minun pitÀÀ vastavuoroisesti ottaa penistÀ koska tykkÀÀn työntyÀ myös naisten pimppeihin.
Kipuilen myös ilmiselvÀn kaappihomouteni kanssa koska tykkÀÀn laueta naisen suuhunkin X-P
Miksi sÀ junnaat tuollaisissa vanhanaikaisissa vaniljahommissa? PistÀpÀ heti dildo tilaukseen, niin pÀÀset pikimiten nauttimaan anaaliseksistÀ ihan kunnolla! MiehellehÀn se tekee vielÀ enemmÀn gutaa kun teillÀ on eturauhanen siellÀ suolen kautta stimuloitavaksi. Eli jos nainen siitÀ nauttii, niin se on vielÀ pientÀ verrattuna siihen kuinka nannaa se tekee sulle.
Pamaus jonka juuri kuulit lÀhti siitÀ kun korkealla pÀÀsi ylÀpuolella lentÀvÀ pointti rikkoi ÀÀnivallin.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on taas niin Darwin-palkinnot jaossa. Suorastaan roikutaan palkinnossa kynsin ja hampain samalla kun potkitaan pois niitÀ jotka puhuu jÀrkeÀ pÀÀhÀn.
No niinpÀ. VÀitetÀÀn, ettÀ pidetÀÀn anaaliseksistÀ, vaikka ei oikeasti olla sitÀ ikinÀ edes kokeiltu. Tulkaa sitten selittÀmÀÀn lisÀÀ anaaliseksin ihanuudesta kun ootte oikeasti saanut joko munaa tai dildoa paksusuoleen. Muistakaa tehdÀ suolihuuhtelu ensin, jos ette sotkua halua. Vaikka toisaalta eihÀn ne pienet kakkasotkut tosimiestÀ hidasta.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ tarjottu jÀrki: jos olet kiinnostunut peppuseksistÀ ÀlÀ vaan sano sitÀ vaan sÀÀdÀ ihan muuta mahdollisimman pitkÀÀn.
Mites totas pĂ€tiskö tÀÀ esimerkiksi siihen jos nainen tykkĂ€isi ettĂ€ mies on urheilullinen? ĂlkÀÀ naiset vaan missÀÀn nimessĂ€ kysykö sitĂ€ missÀÀn kohtaa, lĂ€htekÀÀ vain deitille myös olutvatsasohvaperunoiden kanssa.
sanotaan aina, ettÀ seksiasioistakin pitÀÀ keskustella ja tuoda esiin omat toiveet ja mielihalut. sitten kun tekee niin, niin onkin "yllÀttÀen" sika ja pervo ja ties mitÀ.
vai onko tÀmÀ toiveiden esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitÀ seksilelujen kÀytön hyvÀksyttÀvyyskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tÀÀ ettÀ lÀhes 100% prosenttia tÀnne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitÀ miten nirsoja naiset nykyÀÀn on ja miten mahdottoman vaikeaa heidÀt on saada kiinnostumaan. Mutta tÀssÀ ketjussa, ehei! TÀssÀ ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, ettÀ on varaa riskeerata hylsyksi pÀÀtyminen kysymÀllÀ intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jÀÀtÀvÀ turn off.
No jos vielÀ huvittavuutta haluat hakea niin koko tÀmÀ ketju on vihakarjumista sellaista miestÀ kohtaan joka itse oli nirso.
Kyseinen mies ei ikinÀ edes tule tietÀmÀÀn pitÀÀkö hÀnen lÀhestymÀnsÀ naiset peppuseksistÀ vai ei, koska hÀn lentÀÀ roskikseen saman tien myös niillÀ naisilla jotka pitÀvÀt peppuseksistÀ. NÀin minÀkin tekisin, vaikka nimenomaan minulle sopii myös peppuun.
Kyseisen miehen ei tarvitsekaan tietÀÀ pitÀÀkö jokainen hÀnen lÀhestymÀnsÀ nainen peppuseksistÀ vai ei. HÀn mitÀ todennÀköisimmin on sinut sen kanssa ettÀ ettei jokikinen keskusteluyhteys tuota toivottua vastsausta tai edes mitÀÀn vastausta.
Tuo yksi mies jo haarukoikin ettÀ peppuseksistÀ on kiinnostunut ehkÀ yksi kahdestasadasta naisesta. VielÀ ÀÀrettömÀn paljon harvempi kiinnostuneista naisista katselee mitÀÀn törppöÀ pakkomielteistÀ jankkaaja. Siihen sitten vielÀ muut speksit ja kiinnostuksen kohteet ja avot. EipÀ ihme ettÀ naisten kiinnostuksen herÀttÀmisessÀ on "hieman" ongelmia, ja siihen itkuun ja parkuun yritetÀÀn osallistuttaa koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpÀ. VÀitetÀÀn, ettÀ pidetÀÀn anaaliseksistÀ, vaikka ei oikeasti olla sitÀ ikinÀ edes kokeiltu. Tulkaa sitten selittÀmÀÀn lisÀÀ anaaliseksin ihanuudesta kun ootte oikeasti saanut joko munaa tai dildoa paksusuoleen. Muistakaa tehdÀ suolihuuhtelu ensin, jos ette sotkua halua. Vaikka toisaalta eihÀn ne pienet kakkasotkut tosimiestÀ hidasta.
PidÀtkö sinÀ heteroseksistÀ?
Jos vastaus on kyllÀ ja olet nainen niin oletko itse kokeillut miltÀ kalun työntÀminen pimppiin tuntuu?
Jos et niin olet pelkkÀ teeskentelijÀ joka ei oikeasti tiedÀ miltÀ heteroseksi tuntuu!
Rohkeasti vain sitÀ olematonta kalua pimppeihin työntelemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi mies jo haarukoikin ettÀ peppuseksistÀ on kiinnostunut ehkÀ yksi kahdestasadasta naisesta. VielÀ ÀÀrettömÀn paljon harvempi kiinnostuneista naisista katselee mitÀÀn törppöÀ pakkomielteistÀ jankkaaja. Siihen sitten vielÀ muut speksit ja kiinnostuksen kohteet ja avot. EipÀ ihme ettÀ naisten kiinnostuksen herÀttÀmisessÀ on "hieman" ongelmia, ja siihen itkuun ja parkuun yritetÀÀn osallistuttaa koko maailma.
Tuon miehen haarukoinnit oli nyt kohtalaisen heikosti peitelty humblebrag vailla sen kummempaa merkitystÀ. TietenkÀÀn jos ei koskaan ehdota pyllyseksiÀ niin sitÀ saa paljon vÀhemmÀn.
ItsellÀ ollut elÀmÀn aikana ainoastaan viisi naista joista yksi EI pitÀnyt peppuseksistÀ. Mutta en minÀ tÀmÀn perusteella ala huutamaan ettÀ 80% naisista siitÀ pitÀisi. Asiasta on varmaan olemassa ihan tieteellisiÀkin tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
sanotaan aina, ettÀ seksiasioistakin pitÀÀ keskustella ja tuoda esiin omat toiveet ja mielihalut. sitten kun tekee niin, niin onkin "yllÀttÀen" sika ja pervo ja ties mitÀ.
vai onko tÀmÀ toiveiden esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitÀ seksilelujen kÀytön hyvÀksyttÀvyyskin?
sanotaan aina, ettÀ seksiasioistakin pitÀÀ keskustella ja olla avoin ja sinut itsensÀ ja kehonsa kanssa. sitten kun nÀyttÀÀ penistÀ puistossa ihmisille, niin onkin "yllÀttÀen" sika ja pervo ja ties mitÀ.
vai onko tÀmÀ oman kehonsa hyvÀksyminen ja sen esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitÀ seksilelujen kÀytön hyvÀksyttÀvyyskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellÀ ettÀ on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
TeillÀ miehillÀ on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenÀnne sitÀ harrastaa, ÀlkÀÀ sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty jÀrkevÀsti siihen vastaamaan. Osaavat kyllÀ vÀittÀÀ, ettÀ naiset ovat niitÀ ketkÀ ei kykene jÀrjelliseen keskusteluun ja menevÀt tunteella.
Itse eivÀt osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. SehÀn tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestÀ kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
MÀ tykkÀÀn myös siitÀ ettÀ nainen runkkaa mua kÀdellÀ, tai ottaa suihin.
En silti itse halua vatkata toisten miesten vehkeitÀ saati ottaa niitÀ poskeen.Seksuaalisuuteni on kokonaisvaltaisempaa kuin irrallinen ruumiin osa. Naisen kroppa kiihottaa, miehen ei, vaikka ne olisi synnyttimiÀ lukuun ottamatta anatomisesti samanlaisia.
TÀhÀn yhtyy varmasti valtaosa miehistÀ. Miksi se on itsestÀÀn selvÀÀ mut sit peppuhommien kohdalla tuo 'oivallus' olisi muka kaikkien aikojen hahaa-hetki?
En kysynyt haluatko vatkata toisen miehen munaa tai ottaa poskeen.
Kysyin mikset ota sitÀ perseeseen, senhÀn tÀytyy olla aivan jÀristyttÀvÀn ihanaa.
Vai oletko hÀveliÀs, siveyden sipuli, uskovainen, nunna, asennevammainen vai estoinen?
Ei, vaan olen hetero.
SyvÀllÀ kaapissa nÀmÀ takatuupparit on. Jo siksi kannattaa karttaa kakkosta vinkuvaa miestÀ.
Miksi kaikenlaista pahoinpitelyÀ nimitetÀÀn seksiksi? TÀhÀn taipuvaiset miehet yrittÀÀ tehdÀ asiasta uutta normaalia ettei tarvi maksaa ammattilaisille. Tai ainakin aloite on tultava suolen ja kaulan omistajalta. Vai onko tÀmÀ jokin rikastusilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Miehille myös seksuaalisia kriteerejÀ asettava deittailijanainen on rohkeasti oman seksuaalisuutensa tiedostava emansipoitunut seikkailijatar.
Naisille myös seksuaalisia kriteerejÀ asettava deittailijamies on autistinen esineellistÀjÀsika.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveÀt hartiat, hoikka, pitkÀt paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteÀhkö masu, lihaksikkaat kÀsivarret, lihakset nÀkyvÀt ihon alta. Naisten pÀÀt kÀÀntyvÀt kun liikun kaupungilla kireÀssÀ paidassa. Joo ihan tyytyvÀinen ulkonÀkööni olen.
Mutta työtÀ se on vaatinut ihan ÀlyttömÀsti, kymmeniÀ tunteja liikuntaa viikossa. EnkÀ ole ulkonÀön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kuumaa varmaan homoista. Kuinka moneen ketjuun olet saman narsistisen tekstin laittanut tÀnÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaus on kyllÀ ja olet nainen niin oletko itse kokeillut miltÀ kalun työntÀminen pimppiin tuntuu?
Jos et niin olet pelkkÀ teeskentelijÀ joka ei oikeasti tiedÀ miltÀ heteroseksi tuntuu!
En, mutta kokeilisin jos voisin, mutta kun mulla ei ole munaa. Olen kyllÀ pannut toista naista strÀppÀrillÀ.
Mutta te miehet olette tĂ€ssĂ€ anaaliseksiasiassa siitĂ€ onnekaita, ettĂ€ teillĂ€kin on perĂ€suoli, ihan samanlainen kuin meillĂ€ naisillakin, ja sinne menee dildo tai penis ihan yhtĂ€ helposti. LISĂKSI teillĂ€ on tosiaan se eturauhanen siellĂ€, eli voitaisiin vĂ€ittÀÀ, ettĂ€ miehen perĂ€suoli on anaaliseksiin paljon soveltuvampi kuin naisen.
AvmammaikÀiset ja sitÀ vanhemmat naiset ei oikein perusta peppuseksistÀ. Useimmille nuoremmille naisille se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kokeilisin jos voisin, mutta kun mulla ei ole munaa. Olen kyllÀ pannut toista naista strÀppÀrillÀ.
Mutta te miehet olette tĂ€ssĂ€ anaaliseksiasiassa siitĂ€ onnekaita, ettĂ€ teillĂ€kin on perĂ€suoli, ihan samanlainen kuin meillĂ€ naisillakin, ja sinne menee dildo tai penis ihan yhtĂ€ helposti. LISĂKSI teillĂ€ on tosiaan se eturauhanen siellĂ€, eli voitaisiin vĂ€ittÀÀ, ettĂ€ miehen perĂ€suoli on anaaliseksiin paljon soveltuvampi kuin naisen.
Ovatko ne naiset vastavuoroisesti panneen strÀppÀrillÀ sinulta niin kovasti aivot pihalle ettet enÀÀ ymmÀrrÀ mitÀ tarkoittaa hetero.
Ihmettelet varmaan miksi naisen kanssa suutelemisestÀ pitÀvÀ hetero mies ei ole myös antamassa kielareita gaybaarissa.
Maailma on niin outo...
Vierailija kirjoitti:
AvmammaikÀiset ja sitÀ vanhemmat naiset ei oikein perusta peppuseksistÀ. Useimmille nuoremmille naisille se on ok.
Hyvin löytyy deittimarkkinoilla peppupositiivista 40+ naista kun vain etsii.