IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Tämä ketju on kyllä häiriintyneitä sekopäitä täynnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.
Hei
Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitä? Käytättekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?
En ole päässyt niin pitkälle koska olen vielä jumissa sen kanssa mihin ruumiinaukkooni minun pitää vastavuoroisesti ottaa penistä koska tykkään työntyä myös naisten pimppeihin.
Kipuilen myös ilmiselvän kaappihomouteni kanssa koska tykkään laueta naisen suuhunkin X-P
Miksi sä junnaat tuollaisissa vanhanaikaisissa vaniljahommissa? Pistäpä heti dildo tilaukseen, niin pääset pikimiten nauttimaan anaaliseksistä ihan kunnolla! Miehellehän se tekee vielä enemmän gutaa kun teillä on eturauhanen siellä suolen kautta stimuloitavaksi. Eli jos nainen siitä nauttii, niin se on vielä pientä verrattuna siihen kuinka nannaa se tekee sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitä miten nirsoja naiset nykyään on ja miten mahdottoman vaikeaa heidät on saada kiinnostumaan. Mutta tässä ketjussa, ehei! Tässä ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, että on varaa riskeerata hylsyksi päätyminen kysymällä intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jäätävä turn off.
No jos vielä huvittavuutta haluat hakea niin koko tämä ketju on vihakarjumista sellaista miestä kohtaan joka itse oli nirso.
Kyseinen mies ei ikinä edes tule tietämään pitääkö hänen lähestymänsä naiset peppuseksistä vai ei, koska hän lentää roskikseen saman tien myös niillä naisilla jotka pitävät peppuseksistä. Näin minäkin tekisin, vaikka nimenomaan minulle sopii myös peppuun.
Kyseisen miehen ei tarvitsekaan tietää pitääkö jokainen hänen lähestymänsä nainen peppuseksistä vai ei. Hän mitä todennäköisimmin on sinut sen kanssa että ettei jokikinen keskusteluyhteys tuota toivottua vastsausta tai edes mitään vastausta.
Muille se taas tuntuu olevan isokin ongelma, alkaen toimittajasta.
Täällä on taas niin Darwin-palkinnot jaossa. Suorastaan roikutaan palkinnossa kynsin ja hampain samalla kun potkitaan pois niitä jotka puhuu järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?
Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.
Hei
Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.
P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!
Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitä? Käytättekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?
En ole päässyt niin pitkälle koska olen vielä jumissa sen kanssa mihin ruumiinaukkooni minun pitää vastavuoroisesti ottaa penistä koska tykkään työntyä myös naisten pimppeihin.
Kipuilen myös ilmiselvän kaappihomouteni kanssa koska tykkään laueta naisen suuhunkin X-P
Miksi sä junnaat tuollaisissa vanhanaikaisissa vaniljahommissa? Pistäpä heti dildo tilaukseen, niin pääset pikimiten nauttimaan anaaliseksistä ihan kunnolla! Miehellehän se tekee vielä enemmän gutaa kun teillä on eturauhanen siellä suolen kautta stimuloitavaksi. Eli jos nainen siitä nauttii, niin se on vielä pientä verrattuna siihen kuinka nannaa se tekee sulle.
Pamaus jonka juuri kuulit lähti siitä kun korkealla pääsi yläpuolella lentävä pointti rikkoi äänivallin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas niin Darwin-palkinnot jaossa. Suorastaan roikutaan palkinnossa kynsin ja hampain samalla kun potkitaan pois niitä jotka puhuu järkeä päähän.
No niinpä. Väitetään, että pidetään anaaliseksistä, vaikka ei oikeasti olla sitä ikinä edes kokeiltu. Tulkaa sitten selittämään lisää anaaliseksin ihanuudesta kun ootte oikeasti saanut joko munaa tai dildoa paksusuoleen. Muistakaa tehdä suolihuuhtelu ensin, jos ette sotkua halua. Vaikka toisaalta eihän ne pienet kakkasotkut tosimiestä hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tarjottu järki: jos olet kiinnostunut peppuseksistä älä vaan sano sitä vaan säädä ihan muuta mahdollisimman pitkään.
Mites totas pätiskö tää esimerkiksi siihen jos nainen tykkäisi että mies on urheilullinen? Älkää naiset vaan missään nimessä kysykö sitä missään kohtaa, lähtekää vain deitille myös olutvatsasohvaperunoiden kanssa.
sanotaan aina, että seksiasioistakin pitää keskustella ja tuoda esiin omat toiveet ja mielihalut. sitten kun tekee niin, niin onkin "yllättäen" sika ja pervo ja ties mitä.
vai onko tämä toiveiden esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitä seksilelujen käytön hyväksyttävyyskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitä miten nirsoja naiset nykyään on ja miten mahdottoman vaikeaa heidät on saada kiinnostumaan. Mutta tässä ketjussa, ehei! Tässä ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, että on varaa riskeerata hylsyksi päätyminen kysymällä intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jäätävä turn off.
No jos vielä huvittavuutta haluat hakea niin koko tämä ketju on vihakarjumista sellaista miestä kohtaan joka itse oli nirso.
Kyseinen mies ei ikinä edes tule tietämään pitääkö hänen lähestymänsä naiset peppuseksistä vai ei, koska hän lentää roskikseen saman tien myös niillä naisilla jotka pitävät peppuseksistä. Näin minäkin tekisin, vaikka nimenomaan minulle sopii myös peppuun.
Kyseisen miehen ei tarvitsekaan tietää pitääkö jokainen hänen lähestymänsä nainen peppuseksistä vai ei. Hän mitä todennäköisimmin on sinut sen kanssa että ettei jokikinen keskusteluyhteys tuota toivottua vastsausta tai edes mitään vastausta.
Tuo yksi mies jo haarukoikin että peppuseksistä on kiinnostunut ehkä yksi kahdestasadasta naisesta. Vielä äärettömän paljon harvempi kiinnostuneista naisista katselee mitään törppöä pakkomielteistä jankkaaja. Siihen sitten vielä muut speksit ja kiinnostuksen kohteet ja avot. Eipä ihme että naisten kiinnostuksen herättämisessä on "hieman" ongelmia, ja siihen itkuun ja parkuun yritetään osallistuttaa koko maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Väitetään, että pidetään anaaliseksistä, vaikka ei oikeasti olla sitä ikinä edes kokeiltu. Tulkaa sitten selittämään lisää anaaliseksin ihanuudesta kun ootte oikeasti saanut joko munaa tai dildoa paksusuoleen. Muistakaa tehdä suolihuuhtelu ensin, jos ette sotkua halua. Vaikka toisaalta eihän ne pienet kakkasotkut tosimiestä hidasta.
Pidätkö sinä heteroseksistä?
Jos vastaus on kyllä ja olet nainen niin oletko itse kokeillut miltä kalun työntäminen pimppiin tuntuu?
Jos et niin olet pelkkä teeskentelijä joka ei oikeasti tiedä miltä heteroseksi tuntuu!
Rohkeasti vain sitä olematonta kalua pimppeihin työntelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi mies jo haarukoikin että peppuseksistä on kiinnostunut ehkä yksi kahdestasadasta naisesta. Vielä äärettömän paljon harvempi kiinnostuneista naisista katselee mitään törppöä pakkomielteistä jankkaaja. Siihen sitten vielä muut speksit ja kiinnostuksen kohteet ja avot. Eipä ihme että naisten kiinnostuksen herättämisessä on "hieman" ongelmia, ja siihen itkuun ja parkuun yritetään osallistuttaa koko maailma.
Tuon miehen haarukoinnit oli nyt kohtalaisen heikosti peitelty humblebrag vailla sen kummempaa merkitystä. Tietenkään jos ei koskaan ehdota pyllyseksiä niin sitä saa paljon vähemmän.
Itsellä ollut elämän aikana ainoastaan viisi naista joista yksi EI pitänyt peppuseksistä. Mutta en minä tämän perusteella ala huutamaan että 80% naisista siitä pitäisi. Asiasta on varmaan olemassa ihan tieteellisiäkin tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
sanotaan aina, että seksiasioistakin pitää keskustella ja tuoda esiin omat toiveet ja mielihalut. sitten kun tekee niin, niin onkin "yllättäen" sika ja pervo ja ties mitä.
vai onko tämä toiveiden esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitä seksilelujen käytön hyväksyttävyyskin?
sanotaan aina, että seksiasioistakin pitää keskustella ja olla avoin ja sinut itsensä ja kehonsa kanssa. sitten kun näyttää penistä puistossa ihmisille, niin onkin "yllättäen" sika ja pervo ja ties mitä.
vai onko tämä oman kehonsa hyväksyminen ja sen esiin tuonti samalla tavalla yksipuoleista, mitä seksilelujen käytön hyväksyttävyyskin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?
Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.
Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty järkevästi siihen vastaamaan. Osaavat kyllä väittää, että naiset ovat niitä ketkä ei kykene järjelliseen keskusteluun ja menevät tunteella.
Itse eivät osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.
Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. Sehän tuntuu ihanalta?
Samalta se tuntuu miehestä kuin naisesta. Mutku mutku mutku...
Mä tykkään myös siitä että nainen runkkaa mua kädellä, tai ottaa suihin.
En silti itse halua vatkata toisten miesten vehkeitä saati ottaa niitä poskeen.Seksuaalisuuteni on kokonaisvaltaisempaa kuin irrallinen ruumiin osa. Naisen kroppa kiihottaa, miehen ei, vaikka ne olisi synnyttimiä lukuun ottamatta anatomisesti samanlaisia.
Tähän yhtyy varmasti valtaosa miehistä. Miksi se on itsestään selvää mut sit peppuhommien kohdalla tuo 'oivallus' olisi muka kaikkien aikojen hahaa-hetki?
En kysynyt haluatko vatkata toisen miehen munaa tai ottaa poskeen.
Kysyin mikset ota sitä perseeseen, senhän täytyy olla aivan järistyttävän ihanaa.
Vai oletko häveliäs, siveyden sipuli, uskovainen, nunna, asennevammainen vai estoinen?
Ei, vaan olen hetero.
Syvällä kaapissa nämä takatuupparit on. Jo siksi kannattaa karttaa kakkosta vinkuvaa miestä.
Miksi kaikenlaista pahoinpitelyä nimitetään seksiksi? Tähän taipuvaiset miehet yrittää tehdä asiasta uutta normaalia ettei tarvi maksaa ammattilaisille. Tai ainakin aloite on tultava suolen ja kaulan omistajalta. Vai onko tämä jokin rikastusilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Miehille myös seksuaalisia kriteerejä asettava deittailijanainen on rohkeasti oman seksuaalisuutensa tiedostava emansipoitunut seikkailijatar.
Naisille myös seksuaalisia kriteerejä asettava deittailijamies on autistinen esineellistäjäsika.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Kuumaa varmaan homoista. Kuinka moneen ketjuun olet saman narsistisen tekstin laittanut tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaus on kyllä ja olet nainen niin oletko itse kokeillut miltä kalun työntäminen pimppiin tuntuu?
Jos et niin olet pelkkä teeskentelijä joka ei oikeasti tiedä miltä heteroseksi tuntuu!
En, mutta kokeilisin jos voisin, mutta kun mulla ei ole munaa. Olen kyllä pannut toista naista sträppärillä.
Mutta te miehet olette tässä anaaliseksiasiassa siitä onnekaita, että teilläkin on peräsuoli, ihan samanlainen kuin meillä naisillakin, ja sinne menee dildo tai penis ihan yhtä helposti. LISÄKSI teillä on tosiaan se eturauhanen siellä, eli voitaisiin väittää, että miehen peräsuoli on anaaliseksiin paljon soveltuvampi kuin naisen.
Avmammaikäiset ja sitä vanhemmat naiset ei oikein perusta peppuseksistä. Useimmille nuoremmille naisille se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kokeilisin jos voisin, mutta kun mulla ei ole munaa. Olen kyllä pannut toista naista sträppärillä.
Mutta te miehet olette tässä anaaliseksiasiassa siitä onnekaita, että teilläkin on peräsuoli, ihan samanlainen kuin meillä naisillakin, ja sinne menee dildo tai penis ihan yhtä helposti. LISÄKSI teillä on tosiaan se eturauhanen siellä, eli voitaisiin väittää, että miehen peräsuoli on anaaliseksiin paljon soveltuvampi kuin naisen.
Ovatko ne naiset vastavuoroisesti panneen sträppärillä sinulta niin kovasti aivot pihalle ettet enää ymmärrä mitä tarkoittaa hetero.
Ihmettelet varmaan miksi naisen kanssa suutelemisestä pitävä hetero mies ei ole myös antamassa kielareita gaybaarissa.
Maailma on niin outo...
Vierailija kirjoitti:
Avmammaikäiset ja sitä vanhemmat naiset ei oikein perusta peppuseksistä. Useimmille nuoremmille naisille se on ok.
Hyvin löytyy deittimarkkinoilla peppupositiivista 40+ naista kun vain etsii.