Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin

Kommentit (2251)

Vierailija
761/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse koe menettäneeni yhden yhtä laatunaista sillä että puhun suoraan seksuaalisista mieltymyksistäni.

Sun kokemisilla ei ole mitään merkitystä. Ja olet menettänyt jos olet peppuseksijankannut ennen kuin olette edes nähneet.

Voi Kristus miten tyhmä voi ihminen olla. Jos minä etsin itselleni naista, niin eiköhän oleellista ole silloin juurikin ja vain ja ainoastaan minun kokemukseni.

No toki. Mutta jos koet että et ole menettänyt hyviä anaaliseksistä tykkääviä mimmmejä tökeryydelläsi olet väärässä. Olet menettänyt.

Sellainen, jolle nettideiteissä on normaalia keskustella myös seksuaalisista preferensseistä etukäteen, ei menetä mitään jos jättää säätämättä sellaisten kanssa jotka ei edes anaalikantaansa kehtaa ilmaista ennen ensimmäisiä sekstailuja.

t. ohis

Kysykää vasn miehet, niin säästätte meidän naisten aikaa. En halua haaskata aikaani miehen kanssa, joka on näin tunnevammainen, joka ei tajua, mikä tässä mättää, ja jolle tärkein asia ennen treffejä on tietää, että antaako nainen perzereikää. Itse ja uskon että suurin osa naisista ei halua viettää aikaa ko miesten kanssa.

P. S Tehkää.meille naisiöle palvelus, ja laittakaa sinne bioonne jo nämä asiat= kysymykset seksistä, niin ne me, joita kiinnostaa muut asiat, voimme käytää aikammeniihin m7ehiin, joita kiinnostaa muut asiat.

Vierailija
762/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siis parempi teeskennellä että on kiinnostunut runoista ja ruusuista vaikka oikeasti rusina kiinnostaisi?

Teillä miehillä on samanlainen. Miksi te miehet ette voi keskenänne sitä harrastaa, älkää sotkeko naisia siihen.

Ihan relevantti kysymys, mutta ei miehet pysty järkevästi siihen vastaamaan. Osaavat kyllä väittää, että naiset ovat niitä ketkä ei kykene järjelliseen keskusteluun ja menevät tunteella.

Itse eivät osaa vailla tunnekuohuja vastata tuohon kysymykseen.

Jos peppu on pop, niin miksei omaan peppuun suostuta ottamaan munaa. Sehän tuntuu ihanalta?

Samalta se tuntuu miehestä kuin naisesta. Mutku mutku mutku...

Mä tykkään myös siitä että nainen runkkaa mua kädellä, tai ottaa suihin.

En silti itse halua vatkata toisten miesten vehkeitä saati ottaa niitä poskeen.

Seksuaalisuuteni on kokonaisvaltaisempaa kuin irrallinen ruumiin osa. Naisen kroppa kiihottaa, miehen ei, vaikka ne olisi synnyttimiä lukuun ottamatta anatomisesti samanlaisia.

Tähän yhtyy varmasti valtaosa miehistä. Miksi se on itsestään selvää mut sit peppuhommien kohdalla tuo 'oivallus' olisi muka kaikkien aikojen hahaa-hetki?

En kysynyt haluatko vatkata toisen miehen munaa tai ottaa poskeen.

Kysyin mikset ota sitä perseeseen, senhän täytyy olla aivan järistyttävän ihanaa.

Vai oletko häveliäs, siveyden sipuli, uskovainen, nunna, asennevammainen vai estoinen?

Näitähän nainen on jos ei ota sitä sinne?

Oletko kehitysvammainen?

Kyllä muakin kiinnostaisi tietää, että kai sä itsekin tykkäät ihan hulluna siitä kun sua pistetään patukalla suoleen? Onhan se aika estoista jos mies vaan munan kautta suostuu seksuaalisuuttaan kokemaan. Avaa pyllyreikäsi uusille kokemuksille.

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse koe menettäneeni yhden yhtä laatunaista sillä että puhun suoraan seksuaalisista mieltymyksistäni.

Sun kokemisilla ei ole mitään merkitystä. Ja olet menettänyt jos olet peppuseksijankannut ennen kuin olette edes nähneet.

Voi Kristus miten tyhmä voi ihminen olla. Jos minä etsin itselleni naista, niin eiköhän oleellista ole silloin juurikin ja vain ja ainoastaan minun kokemukseni.

No toki. Mutta jos koet että et ole menettänyt hyviä anaaliseksistä tykkääviä mimmmejä tökeryydelläsi olet väärässä. Olet menettänyt.

Sellainen, jolle nettideiteissä on normaalia keskustella myös seksuaalisista preferensseistä etukäteen, ei menetä mitään jos jättää säätämättä sellaisten kanssa jotka ei edes anaalikantaansa kehtaa ilmaista ennen ensimmäisiä sekstailuja.

t. ohis

Kysykää vasn miehet, niin säästätte meidän naisten aikaa. En halua haaskata aikaani miehen kanssa, joka on näin tunnevammainen, joka ei tajua, mikä tässä mättää, ja jolle tärkein asia ennen treffejä on tietää, että antaako nainen perzereikää. Itse ja uskon että suurin osa naisista ei halua viettää aikaa ko miesten kanssa.

P. S Tehkää.meille naisiöle palvelus, ja laittakaa sinne bioonne jo nämä asiat= kysymykset seksistä, niin ne me, joita kiinnostaa muut asiat, voimme käytää aikammeniihin m7ehiin, joita kiinnostaa muut asiat.

No vittuako valitatte kun niin tekee? :-D

Vierailija
764/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?

Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.

Vierailija
765/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltäpä teistä miehet tuntuisi, jos teiltä ennen ekoja treffejä tiedusteltaisi, että minkälainen kyrbä teillä on,miten hyvin osaat naisen tyydyttää, ja saisiko suosituksia entisiltä kumppaneilta. Laita myös kokvartaloalastonkuva itsestäsi alastomana. Ja olisitte parisuhdetta etsimässä,ja mikään muu ei naista kiinnostaisi.

Vierailija
766/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
767/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitä miten nirsoja naiset nykyään on ja miten mahdottoman vaikeaa heidät on saada kiinnostumaan. Mutta tässä ketjussa, ehei! Tässä ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, että on varaa riskeerata hylsyksi päätyminen kysymällä intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jäätävä turn off.

Vierailija
768/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäpä teistä miehet tuntuisi, jos teiltä ennen ekoja treffejä tiedusteltaisi, että minkälainen kyrbä teillä on,miten hyvin osaat naisen tyydyttää, ja saisiko suosituksia entisiltä kumppaneilta. Laita myös kokvartaloalastonkuva itsestäsi alastomana. Ja olisitte parisuhdetta etsimässä,ja mikään muu ei naista kiinnostaisi.

Ohittaisin kyseisen naisen ilman sen kummempaa draamaa koska vaikka itseäni kiinnostaa tykkäisikö kyseinen nainen peppuseksistä minua kiinnostaisi myös pitääkö hän esimerkiksi matkailusta ja mitkä ovat suosikkimatkakohteet.

Vierailija
769/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet naiset tuntuvat vihaavan peppuseksiä ja julistavat jyrkästi, etteivät koskaan suostuisi sitä edes kokeilemaan? Miten voi etukäteen tietää että se on niin kamalaa, jos ei edes kokeile?

Sehän tuntuu hyvältä naisestakin, kunhan mies malttaa vaan odottaa rauhassa että paikat rentoutuu eikä eteneminen enää nipistä... Itse ainakin olen aina nauttinut siitä, tosin mieheni on hyvin huomaavainen ja varovainen eikä tee jos sanon että pitää odottaa vielä. Jonkun random tindertyypin kanssa en kyllä tästä syystä peppuseksiä harrastaisi, vaan se sopii mielestäni vasta siinä vaiheessa kuvioon kun on luottamus miestä kohtaan ja tietää että tämä kunnioittaa naisen toiveita seksissä. Varomattoman kumppanin kanssa kyllä varmaan on kivuliasta.

Hei

Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?

Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.

P. S Ei yarvitse edes h o.m o i l la, koska strap on on kekd8tty!

Vierailija
770/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihan hyvä jos joku ekoilla treffeillä jo kysyy suostumuksen tuollaiseen, niin selviää jo heti, että ei ole oikeanlainen henkilö. Ja muutenkin jos aletaan ekoilla treffeillä kysymään: No minkälaisesta seksistä sä tykkäät? Mä todennäköisesti naurahtaisin ja heittäisin jotain, mutta mielessä ajattelisin samalla, että tuo taitaa olla aikamoinen moukka. Ei jatkoon.

Ehkä ekoilla treffeillä joo, mutta ei ennen niitä.

Sellaisesta ihmisestä jota ei ole koskaan nähnyt livenä ei voi tietää, haluaako hänen kanssaan ikinä seksiä. Joten mieltymyskeskustelut ovat täysin irrelevantteja ennen näkemistä.

Vierailija
771/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minustakin ihmeellistä ruveta jankkaamaan peppuseksistä.

Itse tykkään siitä ja harrastan sitä usein. Mutta mun täytyy luottaa mieheen 100 prossasesti, että sitä kokeillaan. Täytyy tietää, että hän kuuntelee mua ja etenee rauhallisesti.

Luottamus tarkoittaa, että on kehittynyt suhde, jossa toisesta välittää ja toisen tuntee, eli jos jankkaalle oleellisinta minussa olisi se, että annanko peppua - niin saa mun puolesta kysell muualta.

Ja miksi tätä ei voisi miehelle sanoa, jos hän asiasta kysyy?

Koska jos tämän selittää miehelle, hän odottaa saavansa sitä peppua. Itse en siihen ala ihan kenen tahansa muutaman kuukauden deitin kanssa, pitää olla vakaa ja luottavainen sekä molemminpuolista kunnioitusta ilmentävä suhde. Se on pitkä aika peppuseksijankkaajalle seurustella mun kanssa vuosi, ennen kuin mä innostun asiasta hänen kanssaan. Etenkin kun ruinaaminen tappaa ainakin oman fiiliksen hyvin nopeasti.

-Eri

Niin, onhan vallan mahdotonta vastata "tykkään siitä kyllä mutta se vaatii tosi paljon luottamusta ja pidempää seurustelua alle".

Paljon helpompaa on öyhöttää miesvihaa julistamalla että jos vastaa "tykkään siitä ky" niin sillä sekunnilla mies on ryömimässä nettiyhteyttä pitkin penetroimaan peräsuoltasi.

Pah.

Sen verran olen elämässäni miehiä tuntenut, että mä kyllä olen hyvin varma, että jos tyyppi on sellsinen että sitä kysellään jo ennen kuin ekoilla treffeillä ollaan käyty, niin todennäköisesti tyyppi ei ole valmis odottelemaan siihen asti, että mä itse koen olevani siihen valmis. Sekin on ihan paskaa yrittää luoda yhteyttä toisen kanssa samalla kun se toinen yrittää kaikin keinoin painostaa johonkin, mitä ei itse halua. Ja kyllähän sekin kertoo jotain jos edes treffeillä käyminen ei ole vaivan arvoista, jos perse ei ole tarjottimella. Eihän meidän suhde ikinä kestäisi sitä jos vaikka sairastuisin johonkin suolistosairauteen, enkä voisi enää anaaliseksiä harrastaa. Miten tuollaisessa suhteessa rakennat luottamusta?

Itselläni on ihan kivat kokemukset anaaliseksistä, mutta vain kahden kundin kanssa ikinä olen siihen asti päässyt. Kumpikaan ei ollut mikään anaalifanaatikko, eli se oli vain sellaista satunnaista piristystä seksielämään, enkä koskaan kokemut heiltä siihen vaatimista tai painostamista. Siksi siihen oli heidän kanssaan helppo ja hauska ryhtyä.

Vierailija
772/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavuuden huippu tää että lähes 100% prosenttia tänne kirjoitetuista pariutumista koskevista ketjuista on miesten katkeraa ulinaa siitä miten nirsoja naiset nykyään on ja miten mahdottoman vaikeaa heidät on saada kiinnostumaan. Mutta tässä ketjussa, ehei! Tässä ketjussa naisista on sellainen ylitarjonta, että on varaa riskeerata hylsyksi päätyminen kysymällä intiimiasioita tavalla jotka on enemmistölle naisista ihan jäätävä turn off.

No jos vielä huvittavuutta haluat hakea niin koko tämä ketju on vihakarjumista sellaista miestä kohtaan joka itse oli nirso.

Vierailija
773/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohittaisin kyseisen naisen ilman sen kummempaa draamaa koska vaikka itseäni kiinnostaa tykkäisikö kyseinen nainen peppuseksistä minua kiinnostaisi myös pitääkö hän esimerkiksi matkailusta ja mitkä ovat suosikkimatkakohteet.

Hienoa. Sama koskee tätä teidän peppuseksijankkausta.

Vierailija
774/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään siitä ja harrastan sitä usein. Mutta mun täytyy luottaa mieheen 100 prossasesti, että sitä kokeillaan. Täytyy tietää, että hän kuuntelee mua ja etenee rauhallisesti.

Luottamus tarkoittaa, että on kehittynyt suhde, jossa toisesta välittää ja toisen tuntee, eli jos jankkaalle oleellisinta minussa olisi se, että annanko peppua - niin saa mun puolesta kysell muualta.

Koska jos tämän selittää miehelle, hän odottaa saavansa sitä peppua. Itse en siihen ala ihan kenen tahansa muutaman kuukauden deitin kanssa, pitää olla vakaa ja luottavainen sekä molemminpuolista kunnioitusta ilmentävä suhde. Se on pitkä aika peppuseksijankkaajalle seurustella mun kanssa vuosi, ennen kuin mä innostun asiasta hänen kanssaan. Etenkin kun ruinaaminen tappaa ainakin oman fiiliksen hyvin nopeasti.

-Eri

Niin, onhan vallan mahdotonta vastata "tykkään siitä kyllä mutta se vaatii tosi paljon luottamusta ja pidempää seurustelua alle".

Paljon helpompaa on öyhöttää miesvihaa julistamalla että jos vastaa "tykkään siitä ky" niin sillä sekunnilla mies on ryömimässä nettiyhteyttä pitkin penetroimaan peräsuoltasi.

Pah.

Sen verran olen elämässäni miehiä tuntenut, että mä kyllä olen hyvin varma, että jos tyyppi on sellsinen että sitä kysellään jo ennen kuin ekoilla treffeillä ollaan käyty, niin todennäköisesti tyyppi ei ole valmis odottelemaan siihen asti, että mä itse koen olevani siihen valmis. Sekin on ihan paskaa yrittää luoda yhteyttä toisen kanssa samalla kun se toinen yrittää kaikin keinoin painostaa johonkin, mitä ei itse halua. Ja kyllähän sekin kertoo jotain jos edes treffeillä käyminen ei ole vaivan arvoista, jos perse ei ole tarjottimella. Eihän meidän suhde ikinä kestäisi sitä jos vaikka sairastuisin johonkin suolistosairauteen, enkä voisi enää anaaliseksiä harrastaa. Miten tuollaisessa suhteessa rakennat luottamusta?

Itselläni on ihan kivat kokemukset anaaliseksistä, mutta vain kahden kundin kanssa ikinä olen siihen asti päässyt. Kumpikaan ei ollut mikään anaalifanaatikko, eli se oli vain sellaista satunnaista piristystä seksielämään, enkä koskaan kokemut heiltä siihen vaatimista tai painostamista. Siksi siihen oli heidän kanssaan helppo ja hauska ryhtyä.

Ja sinunkin kannalta on hyvä ettet tuhlaa aikaa sellaisen tyypin kanssa joka ei jaksa ootella maailmantappiin josko lämpenisit anaalille, etkä sinä hänen.

Vierailija
775/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veijoko?

Vierailija
776/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Sinä ja muut, jotka olette sitä mieltä, että.se on niin ihanaa, niin kertokaa minulle, että miten usein itse harrastatte sitä= otatte itse hanuriin?

Kerran päivässä? Viikossa? Koska , kun se on noin ihanaa, niin tottakai myös itse sitä harrastatte.

No harrastan sitä viikottain mieheni kanssa. Etkö lukenut kunnolla viestiäni (johon vastasit), jos olisit lukenut niin olisit varmaan ymmärtänyt että olen heteronainen. Miehen kanssa suhteessa ja tykkään peppuseksistä. Luetunymmärtäminen...

Vierailija
777/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Sama koskee tätä teidän peppuseksijankkausta.

Hyvä, se ei ole meille miehille ongelma. Toimittajalle se tuntui olevan ongelma.

Vierailija
778/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitä? Käytättekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?

Vierailija
779/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Pah.

Ja sinunkin kannalta on hyvä ettet tuhlaa aikaa sellaisen tyypin kanssa joka ei jaksa ootella maailmantappiin josko lämpenisit anaalille, etkä sinä hänen.

Joo, tämä on ihan totta. Hyvähän se vaan on että ihmiset näyttää heti millaisia ne on, eikä se tule llätyksenä vasta muutaman kuukauden tapailun aikana. Ja pitää muistaa, että näitä ihmisiäon aina ollut olemassa, ne tulee vain helpommin esille näin nettiaikana.

Vierailija
780/2251 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Odottelen edelleen vastausta? Miten usein te miehet, joists pebaseksi on ihanaa ja nautinnollista nautitte siitä? Käytättekö d i l d o a, vai miten hoidatte sen vai kuka sen tekee teille?

En ole päässyt niin pitkälle koska olen vielä jumissa sen kanssa mihin ruumiinaukkooni minun pitää vastavuoroisesti  ottaa penistä koska tykkään työntyä myös naisten pimppeihin.

Kipuilen myös ilmiselvän kaappihomouteni kanssa koska tykkään laueta naisen suuhunkin X-P