IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Suostuin painostettuna, järkyttävä tulehdus seurauksena. Touhu oli ällöttävää. Mieshän nyt ei välitä vaikka nainen joutuu nolona mennä lääkäriin hakemaan lääkkeitä, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
Lisäksi seurasi ulosteen karkailua luojan kiitos ei jäänyt pysyväksi.
Tiedän että tätä ei uskota mutta se on totta. Anaaliseksissä on riskejä. Itse en suostu enää ikinä.
Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vähän aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pätkääkään totta. Lopeta valehtelu.
Anaaliseksistä saa kieltäytyä ilman että pitää keksiä täysin sepitettyjä pelottelujuttuja, joilla yrittää saada muitakin ihmisiä kieltäytymään siitä.
Mitä se sulle kuuluu jos muut haluaakin tehdä, miksi yrität kampanjoida sitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuin painostettuna, järkyttävä tulehdus seurauksena. Touhu oli ällöttävää. Mieshän nyt ei välitä vaikka nainen joutuu nolona mennä lääkäriin hakemaan lääkkeitä, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
Tiedän että tätä ei uskota mutta se on totta. Anaaliseksissä on riskejä. Itse en suostu enää ikinä.Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vähän aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pätkääkään totta. Lopeta valehtelu.
Anaaliseksistä saa kieltäytyä ilman että pitää keksiä täysin sepitettyjä pelottelujuttuja, joilla yrittää saada muitakin ihmisiä kieltäytymään siitä.
Mitä se sulle kuuluu jos muut haluaakin tehdä, miksi yrität kampanjoida sitä vastaan?
Koska hän kokee olevansa muita huonompi, kun ei pysty tai halua tehdä sellaisia asioita, joista muut pitävät. Hän toivoisi, että muutkaan eivät nauttisi seksistä monipuolisemmin kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on vienyt uskoni suomalaisen heteromiehen olemassaoloon.
Onko myös suutelu ja suuseksi homoa? Tai toisen koskettelu käsillä?
Aion jatkossa kysellä suht aikaisin mieltymyksiä peppuhommiin - en ennen tapaamista, mutta varhaisessa vaiheessa.
Se ettei nainen siitä tykkää on OK, ei se ole mulle kynnyskysymys. Mutta jos suhtautuminen on samaa kuin tämän ketjun naisilla, se on mulle kynnyskysymys. Tuollainen "yäk ootko kaapissa oleva homo vai muuten vaan pienellä varustettu" ja satuilu naisen halventamisesta ym. korreloi melkoisen luonteen ja älyn vajavuuden kanssa.
Jos nainen sanoo ettei tykkää mutta siinä se, homma kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tätä ei uskota mutta se on totta. Anaaliseksissä on riskejä. Itse en suostu enää ikinä.Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vähän aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pätkääkään totta. Lopeta valehtelu.
Koska hän kokee olevansa muita huonompi, kun ei pysty tai halua tehdä sellaisia asioita, joista muut pitävät. Hän toivoisi, että muutkaan eivät nauttisi seksistä monipuolisemmin kuin hän itse.
Tehän ette tiedä tuon kirjoittajan seksin monipuolisuudesta yhtään mitään. Anaali on vain yksi seksin muoto, ei se ole mikään monipuolisuuden kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän ette tiedä tuon kirjoittajan seksin monipuolisuudesta yhtään mitään. Anaali on vain yksi seksin muoto, ei se ole mikään monipuolisuuden kriteeri.
No ei tiedetä ei mutta kyllä tuosta voi rivien välistä lukea että melko estynyttä. Tuskin ihminen joka on muuten avoin kokee tarvetta sanella muille miten heidän tulisi seksiä harrastaa koska hänellä oli huono (kuviteltu) kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossa kysellä suht aikaisin mieltymyksiä peppuhommiin - en ennen tapaamista, mutta varhaisessa vaiheessa.
Se ettei nainen siitä tykkää on OK, ei se ole mulle kynnyskysymys. Mutta jos suhtautuminen on samaa kuin tämän ketjun naisilla, se on mulle kynnyskysymys. Tuollainen "yäk ootko kaapissa oleva homo vai muuten vaan pienellä varustettu" ja satuilu naisen halventamisesta ym. korreloi melkoisen luonteen ja älyn vajavuuden kanssa.
Jos nainen sanoo ettei tykkää mutta siinä se, homma kunnossa.
Jep. Tulis kyllä ongelmia muissa asioissa vaikka ei kakkosella ois väliä
Tästä huolimatta päihteetön peppuseksiä inhoava mies on ihan kuraa jos ei ulkonäkö riitä kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä.palstalöa kun käy, niin alkaa yököttämään miehet. Tämä ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lähdin Tinderistä ym pois, kun en jaksa näitä miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiä( ja näitä on yllättävän paljon), jotka kuvittelee, että naiskontakti= törkyprnoseksipskahäirintä.
Teillä miehillä ei ole käsitystä siitä, miten yleistä tämä on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missään deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kävin tässä eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellä kysyi, että pljonko huòřą maksaa.
Oon tollselle muutamalle tokassut takasin et soit mutsilles ja kysy.
Itselläni loppui tuollaiset kyselyt kun lakkasin pukeutumasta kuten hyörä.
Minua viime kesänä huudeltiin huoraksi, kun olin pyöräilemässä töistä kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehän te pervot ymmärrä, heti syyllistetään pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nähdä vaivaa selittää...
Nämä "minua nimiteltiin R-kioskilla/pyöräillessä"-avautumiset liittyvät "mies kysyi deittaillessa ennen treffejä peppuseksistä"-aiheeseen .... miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on LOBBARIN tekemä ja te, hyvät veronmaksajat, kustannatte hänen palkkansa: median koronatuki. Miljoonia euroja vuodessa... Koronatukeen kuuluu moraalin rappion edistäminen ja lempiaiheita ovat - rokoteohjelman ja koronahuhujen lisäksi - mm. lasten ja nuorten tyrannimainen kohtelu, sekä huoriminen tapailun nimissä. Kaikenlainen pervoilu. Tätä ketjua ette poista! Sanoma nimenomaan maksaa sen ylläpitämisestä. "Anaali on normaalia! Huoriminen on normaalia! :D"
Minä ainakin mielelläni lobbaan peppuseksiä normaaliksi. Kerrankin jostain samaa mieltä Sanoman vihervassarien kanssa :-D
M
Selitätkö vielä mitä se sinun percettäsi kutittaa jos muut ei harrasta sitä?
Eikö se riitä että neljäsosa sitä harrastaa?
Vai etkö voi tunkea vehjettäsi kakkoseen, ellei kaikki muutkin sitä tee?
Ei yhtään mitenkään. On vain hauskaa ajanvietettä ajaa tätä ketjua kohti seuraavaa rajapyykkiä, anaalikolmetonnaria ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö tämä ketju on täällä.
Edelleen suurin osa ei sitä halua. Teille täällä lånkytäville miehille se on tärkrä.jun jaksatte länkyttää edelleen siitä täällä. Miksi ette laita sitä ilmoitukseenne? MIKSI? Ja ei enää näitä vastaan kysymyjseen kysymyksellä? Myöskään se, että käyttöehdot eivät sallu, ei ole syy tai se, että ei mahdu, ei ole syy.
Kyllä haluaa. Jopa 75 % on harkinnut sitä. Ja edelleen se syy on että käyttöehdot ei sitä salli, mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? Jos avaisit perceesi sodoman saloihin niin ehkä aivotoimintasikin siitä vähän liukastuisi.
Wau. Perustelut on samat, kuin vaimonhakkaajilla= kaikki tekee. No minäpä tein kyselyn asiasta 20 naiselle. Kukaan ei halunnut tai edes harkinnut. Että en usko. Ai niin kun länkyn länkyn jne.Käyttöehdot estää. Ei mene läpi,laikkea muutakin osaatte selittää kiertäen, mutta ei tätä. 🤔🤔🤔 totuus on se, että jos laittaisit, niin sen nykyisen mätsi/ puoli vuotta et saisi yhtään mätsiä.
Lähdettä kaivattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
Mitä alfamaista siinä on että saa vain sitä rappua joka nyt kaikki antaa?
Mies, jola kehuu saaneensa revaa sadoilta naisilta, on nykyisin aivan reppana. Mutta mies, joka kehuu olleensa anaalisesti satojen naisten kanssa, on sankari.
Miksi yleensäkin pitää mennä sänkyyn selvittämään toisen mieltymykset? Voihan sitä kysyä musamausta, harrastuksista ja vaikka mistä ja näiden perusteella tehdään valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistään ja asioista jotka ovat hänelle tärkeitä. Minä haluan vielä peppuseksiä kinkympää menoa ja en ala mihinkään ennen kuin tiedän sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillä se kertoo enemmän itsestänne kuin kenestäkään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
Mitä alfamaista siinä on että saa vain sitä rappua joka nyt kaikki antaa?
Alfauros on se uros, jonka kanssa kaikki naaraat haluavat paritella. Tämän ketjun perusteella (ja myös oman kokemuksen perusteella) läheskään kaikki naaraat eivät halua paritella peppuseksijankkaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkin pitää mennä sänkyyn selvittämään toisen mieltymykset? Voihan sitä kysyä musamausta, harrastuksista ja vaikka mistä ja näiden perusteella tehdään valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistään ja asioista jotka ovat hänelle tärkeitä. Minä haluan vielä peppuseksiä kinkympää menoa ja en ala mihinkään ennen kuin tiedän sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillä se kertoo enemmän itsestänne kuin kenestäkään muusta.
Siis et käy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et käy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillä?
En jos ajattelun taso on samaa kuin sinulla.
Tulehdus seuraa siitä että sitä ei osata tehdä hygieenisesti.
Ulosteen karkailu on täyttä legendaa, en usko hetkeäkään. Varsinkaan jos väitetään että "kerran harrastin ja menin heti rikki" ellei nyt suorastaan rai ska ttu.