IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Suostuin painostettuna, jÀrkyttÀvÀ tulehdus seurauksena. Touhu oli ÀllöttÀvÀÀ. MieshÀn nyt ei vÀlitÀ vaikka nainen joutuu nolona mennÀ lÀÀkÀriin hakemaan lÀÀkkeitÀ, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
LisÀksi seurasi ulosteen karkailua luojan kiitos ei jÀÀnyt pysyvÀksi.
TiedÀn ettÀ tÀtÀ ei uskota mutta se on totta. AnaaliseksissÀ on riskejÀ. Itse en suostu enÀÀ ikinÀ.
Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vÀhÀn aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pÀtkÀÀkÀÀn totta. Lopeta valehtelu.
AnaaliseksistÀ saa kieltÀytyÀ ilman ettÀ pitÀÀ keksiÀ tÀysin sepitettyjÀ pelottelujuttuja, joilla yrittÀÀ saada muitakin ihmisiÀ kieltÀytymÀÀn siitÀ.
MitÀ se sulle kuuluu jos muut haluaakin tehdÀ, miksi yritÀt kampanjoida sitÀ vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuin painostettuna, jÀrkyttÀvÀ tulehdus seurauksena. Touhu oli ÀllöttÀvÀÀ. MieshÀn nyt ei vÀlitÀ vaikka nainen joutuu nolona mennÀ lÀÀkÀriin hakemaan lÀÀkkeitÀ, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
TiedÀn ettÀ tÀtÀ ei uskota mutta se on totta. AnaaliseksissÀ on riskejÀ. Itse en suostu enÀÀ ikinÀ.Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vÀhÀn aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pÀtkÀÀkÀÀn totta. Lopeta valehtelu.
AnaaliseksistÀ saa kieltÀytyÀ ilman ettÀ pitÀÀ keksiÀ tÀysin sepitettyjÀ pelottelujuttuja, joilla yrittÀÀ saada muitakin ihmisiÀ kieltÀytymÀÀn siitÀ.
MitÀ se sulle kuuluu jos muut haluaakin tehdÀ, miksi yritÀt kampanjoida sitÀ vastaan?
Koska hÀn kokee olevansa muita huonompi, kun ei pysty tai halua tehdÀ sellaisia asioita, joista muut pitÀvÀt. HÀn toivoisi, ettÀ muutkaan eivÀt nauttisi seksistÀ monipuolisemmin kuin hÀn itse.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on vienyt uskoni suomalaisen heteromiehen olemassaoloon.
Onko myös suutelu ja suuseksi homoa? Tai toisen koskettelu kÀsillÀ?
Aion jatkossa kysellÀ suht aikaisin mieltymyksiÀ peppuhommiin - en ennen tapaamista, mutta varhaisessa vaiheessa.
Se ettei nainen siitÀ tykkÀÀ on OK, ei se ole mulle kynnyskysymys. Mutta jos suhtautuminen on samaa kuin tÀmÀn ketjun naisilla, se on mulle kynnyskysymys. Tuollainen "yÀk ootko kaapissa oleva homo vai muuten vaan pienellÀ varustettu" ja satuilu naisen halventamisesta ym. korreloi melkoisen luonteen ja Àlyn vajavuuden kanssa.
Jos nainen sanoo ettei tykkÀÀ mutta siinÀ se, homma kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn ettÀ tÀtÀ ei uskota mutta se on totta. AnaaliseksissÀ on riskejÀ. Itse en suostu enÀÀ ikinÀ.Kirjoitit saman stoorin eri sanoin vÀhÀn aiemmin ja siihen puututtiin silloinkin: tuossa ei ole pÀtkÀÀkÀÀn totta. Lopeta valehtelu.
Koska hÀn kokee olevansa muita huonompi, kun ei pysty tai halua tehdÀ sellaisia asioita, joista muut pitÀvÀt. HÀn toivoisi, ettÀ muutkaan eivÀt nauttisi seksistÀ monipuolisemmin kuin hÀn itse.
TehÀn ette tiedÀ tuon kirjoittajan seksin monipuolisuudesta yhtÀÀn mitÀÀn. Anaali on vain yksi seksin muoto, ei se ole mikÀÀn monipuolisuuden kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TehÀn ette tiedÀ tuon kirjoittajan seksin monipuolisuudesta yhtÀÀn mitÀÀn. Anaali on vain yksi seksin muoto, ei se ole mikÀÀn monipuolisuuden kriteeri.
No ei tiedetÀ ei mutta kyllÀ tuosta voi rivien vÀlistÀ lukea ettÀ melko estynyttÀ. Tuskin ihminen joka on muuten avoin kokee tarvetta sanella muille miten heidÀn tulisi seksiÀ harrastaa koska hÀnellÀ oli huono (kuviteltu) kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkossa kysellÀ suht aikaisin mieltymyksiÀ peppuhommiin - en ennen tapaamista, mutta varhaisessa vaiheessa.
Se ettei nainen siitÀ tykkÀÀ on OK, ei se ole mulle kynnyskysymys. Mutta jos suhtautuminen on samaa kuin tÀmÀn ketjun naisilla, se on mulle kynnyskysymys. Tuollainen "yÀk ootko kaapissa oleva homo vai muuten vaan pienellÀ varustettu" ja satuilu naisen halventamisesta ym. korreloi melkoisen luonteen ja Àlyn vajavuuden kanssa.
Jos nainen sanoo ettei tykkÀÀ mutta siinÀ se, homma kunnossa.
Jep. Tulis kyllÀ ongelmia muissa asioissa vaikka ei kakkosella ois vÀliÀ
TÀstÀ huolimatta pÀihteetön peppuseksiÀ inhoava mies on ihan kuraa jos ei ulkonÀkö riitÀ kenellekkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ.palstalöa kun kÀy, niin alkaa yököttÀmÀÀn miehet. TÀmÀ ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lÀhdin TinderistÀ ym pois, kun en jaksa nÀitÀ miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiÀ( ja nÀitÀ on yllÀttÀvÀn paljon), jotka kuvittelee, ettÀ naiskontakti= törkyprnoseksipskahÀirintÀ.
TeillĂ€ miehillĂ€ ei ole kĂ€sitystĂ€ siitĂ€, miten yleistĂ€ tĂ€mĂ€ on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missÀÀn deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kĂ€vin tĂ€ssĂ€ eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellĂ€ kysyi, ettĂ€ pljonko huĂČĆÄ maksaa.
Oon tollselle muutamalle tokassut takasin et soit mutsilles ja kysy.
ItsellÀni loppui tuollaiset kyselyt kun lakkasin pukeutumasta kuten hyörÀ.
Minua viime kesÀnÀ huudeltiin huoraksi, kun olin pyörÀilemÀssÀ töistÀ kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehÀn te pervot ymmÀrrÀ, heti syyllistetÀÀn pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nÀhdÀ vaivaa selittÀÀ...
NÀmÀ "minua nimiteltiin R-kioskilla/pyörÀillessÀ"-avautumiset liittyvÀt "mies kysyi deittaillessa ennen treffejÀ peppuseksistÀ"-aiheeseen .... miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on LOBBARIN tekemÀ ja te, hyvÀt veronmaksajat, kustannatte hÀnen palkkansa: median koronatuki. Miljoonia euroja vuodessa... Koronatukeen kuuluu moraalin rappion edistÀminen ja lempiaiheita ovat - rokoteohjelman ja koronahuhujen lisÀksi - mm. lasten ja nuorten tyrannimainen kohtelu, sekÀ huoriminen tapailun nimissÀ. Kaikenlainen pervoilu. TÀtÀ ketjua ette poista! Sanoma nimenomaan maksaa sen yllÀpitÀmisestÀ. "Anaali on normaalia! Huoriminen on normaalia! :D"
MinÀ ainakin mielellÀni lobbaan peppuseksiÀ normaaliksi. Kerrankin jostain samaa mieltÀ Sanoman vihervassarien kanssa :-D
M
SelitÀtkö vielÀ mitÀ se sinun percettÀsi kutittaa jos muut ei harrasta sitÀ?
Eikö se riitÀ ettÀ neljÀsosa sitÀ harrastaa?
Vai etkö voi tunkea vehjettÀsi kakkoseen, ellei kaikki muutkin sitÀ tee?
Ei yhtÀÀn mitenkÀÀn. On vain hauskaa ajanvietettÀ ajaa tÀtÀ ketjua kohti seuraavaa rajapyykkiÀ, anaalikolmetonnaria ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielÀkö tÀmÀ ketju on tÀÀllÀ.
Edelleen suurin osa ei sitÀ halua. Teille tÀÀllÀ lÄnkytÀville miehille se on tÀrkrÀ.jun jaksatte lÀnkyttÀÀ edelleen siitÀ tÀÀllÀ. Miksi ette laita sitÀ ilmoitukseenne? MIKSI? Ja ei enÀÀ nÀitÀ vastaan kysymyjseen kysymyksellÀ? MyöskÀÀn se, ettÀ kÀyttöehdot eivÀt sallu, ei ole syy tai se, ettÀ ei mahdu, ei ole syy.
KyllÀ haluaa. Jopa 75 % on harkinnut sitÀ. Ja edelleen se syy on ettÀ kÀyttöehdot ei sitÀ salli, mikÀ siinÀ on niin vaikeaa tajuta? Jos avaisit perceesi sodoman saloihin niin ehkÀ aivotoimintasikin siitÀ vÀhÀn liukastuisi.
Wau. Perustelut on samat, kuin vaimonhakkaajilla= kaikki tekee. No minĂ€pĂ€ tein kyselyn asiasta 20 naiselle. Kukaan ei halunnut tai edes harkinnut. EttĂ€ en usko. Ai niin kun lĂ€nkyn lĂ€nkyn jne.KĂ€yttöehdot estÀÀ. Ei mene lĂ€pi,laikkea muutakin osaatte selittÀÀ kiertĂ€en, mutta ei tĂ€tĂ€. đ€đ€đ€ totuus on se, ettĂ€ jos laittaisit, niin sen nykyisen mĂ€tsi/ puoli vuotta et saisi yhtÀÀn mĂ€tsiĂ€.
LÀhdettÀ kaivattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
MitÀ alfamaista siinÀ on ettÀ saa vain sitÀ rappua joka nyt kaikki antaa?
Mies, jola kehuu saaneensa revaa sadoilta naisilta, on nykyisin aivan reppana. Mutta mies, joka kehuu olleensa anaalisesti satojen naisten kanssa, on sankari.
Miksi yleensÀkin pitÀÀ mennÀ sÀnkyyn selvittÀmÀÀn toisen mieltymykset? Voihan sitÀ kysyÀ musamausta, harrastuksista ja vaikka mistÀ ja nÀiden perusteella tehdÀÀn valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistÀÀn ja asioista jotka ovat hÀnelle tÀrkeitÀ. MinÀ haluan vielÀ peppuseksiÀ kinkympÀÀ menoa ja en ala mihinkÀÀn ennen kuin tiedÀn sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillÀ se kertoo enemmÀn itsestÀnne kuin kenestÀkÀÀn muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
MitÀ alfamaista siinÀ on ettÀ saa vain sitÀ rappua joka nyt kaikki antaa?
Alfauros on se uros, jonka kanssa kaikki naaraat haluavat paritella. TÀmÀn ketjun perusteella (ja myös oman kokemuksen perusteella) lÀheskÀÀn kaikki naaraat eivÀt halua paritella peppuseksijankkaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensÀkin pitÀÀ mennÀ sÀnkyyn selvittÀmÀÀn toisen mieltymykset? Voihan sitÀ kysyÀ musamausta, harrastuksista ja vaikka mistÀ ja nÀiden perusteella tehdÀÀn valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistÀÀn ja asioista jotka ovat hÀnelle tÀrkeitÀ. MinÀ haluan vielÀ peppuseksiÀ kinkympÀÀ menoa ja en ala mihinkÀÀn ennen kuin tiedÀn sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillÀ se kertoo enemmÀn itsestÀnne kuin kenestÀkÀÀn muusta.
Siis et kÀy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis et kÀy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillÀ?
En jos ajattelun taso on samaa kuin sinulla.
Tulehdus seuraa siitÀ ettÀ sitÀ ei osata tehdÀ hygieenisesti.
Ulosteen karkailu on tÀyttÀ legendaa, en usko hetkeÀkÀÀn. Varsinkaan jos vÀitetÀÀn ettÀ "kerran harrastin ja menin heti rikki" ellei nyt suorastaan rai ska ttu.