IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkin pitää mennä sänkyyn selvittämään toisen mieltymykset? Voihan sitä kysyä musamausta, harrastuksista ja vaikka mistä ja näiden perusteella tehdään valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistään ja asioista jotka ovat hänelle tärkeitä. Minä haluan vielä peppuseksiä kinkympää menoa ja en ala mihinkään ennen kuin tiedän sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillä se kertoo enemmän itsestänne kuin kenestäkään muusta.
Siis et käy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillä?
En jos ajattelun taso on samaa kuin sinulla.
Esitän yhden kysymyksen, ja sen perusteella tiedät kaiken ajatteluni tasosta. No selvä.
Enhän minä sanonut noin. Sain tuosta kysymyksestä riittävästi tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkin pitää mennä sänkyyn selvittämään toisen mieltymykset? Voihan sitä kysyä musamausta, harrastuksista ja vaikka mistä ja näiden perusteella tehdään valintoja. Nostan hattua miehelle joka kertoo omista mieltymyksistään ja asioista jotka ovat hänelle tärkeitä. Minä haluan vielä peppuseksiä kinkympää menoa ja en ala mihinkään ennen kuin tiedän sellaista saavani. Lakatkaa demonisoimasta miesten seksuaalisuutta, sillä se kertoo enemmän itsestänne kuin kenestäkään muusta.
Siis et käy edes kahvilla ennen kuin mieltymykset ovat selvillä?
En jos ajattelun taso on samaa kuin sinulla.
Esitän yhden kysymyksen, ja sen perusteella tiedät kaiken ajatteluni tasosta. No selvä.
Enhän minä sanonut noin. Sain tuosta kysymyksestä riittävästi tietoa.
Assumption is the mother of all f**kups.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
Mitä alfamaista siinä on että saa vain sitä rappua joka nyt kaikki antaa?
Alfauros on se uros, jonka kanssa kaikki naaraat haluavat paritella. Tämän ketjun perusteella (ja myös oman kokemuksen perusteella) läheskään kaikki naaraat eivät halua paritella peppuseksijankkaajan kanssa.
Alfauros on se uros joka parittelee kaikkien naaraiden kanssa isompia kyselemättä, ja etenkin omista haluistaan tinkimättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfauros on se uros, jonka kanssa kaikki naaraat haluavat paritella. Tämän ketjun perusteella (ja myös oman kokemuksen perusteella) läheskään kaikki naaraat eivät halua paritella peppuseksijankkaajan kanssa.
Alfauros on se uros joka parittelee kaikkien naaraiden kanssa isompia kyselemättä, ja etenkin omista haluistaan tinkimättä.
Ihmisnaaraiden ollessa kyseessä parittelu edellyttää naaraan suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jola kehuu saaneensa revaa sadoilta naisilta, on nykyisin aivan reppana. Mutta mies, joka kehuu olleensa anaalisesti satojen naisten kanssa, on sankari.
No onhan se. Tuheroa saa kaikki paitsi onnettomimmat miehet, jos ei ole ruma kuin kotkan kakkosluukku ja on jonkinnäköiset sosiaaliset taidot niin kyllähän sitä heruu suurimmalle osalle.
Peppuakin saa kyllä, mutta saadakseen sitä sadoilta se vaatii jo jotain. Iso osa kieltäytyy mutta kun mies on tarpeeksi komea/rikas, niin johan alkaa herumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen alfa on se, jonka tapauksessa muuten pepputouhuihin nihkeästi suhtautuvat naiset tekevät poikkeuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen alfa on se, jonka tapauksessa muuten pepputouhuihin nihkeästi suhtautuvat naiset tekevät poikkeuksen.
Kyllä. Vain kaikkein alfoimmat pääsevät nauttimaan näiden ujojen naisten kaikkein pyhimmästä reiästä.
Heh, ja nyt sitten βeräreikä-βeetat jonossa todistelevat olevansa alfoja 😂😂
Eipä tässä tarvitse mitään todistella. Tulokset puhukoot puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/anaalivaihe
Kehityksessä jotain häikkää näillä?
Osaatko lukea? Kiinnostus omaan peppuun ja eritteisiin on täysin eri asia kuin kiinnostus toisen ihmisen peppuun panemiseen.
Ja kerran Freud maistuu niin väittäisinpä, että kaiken tämän takana naisilla on peniskateus, kun he eivät voi omalla elimellään panna ketään takapimpsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Kiinnostus omaan peppuun ja eritteisiin on täysin eri asia kuin kiinnostus toisen ihmisen peppuun panemiseen.
Ja kerran Freud maistuu niin väittäisinpä, että kaiken tämän takana naisilla on peniskateus, kun he eivät voi omalla elimellään panna ketään takapimpsaan.
Mutta miehet voivat iloisesti painella ketä vaan kun on se kikuli jota uittaa pskassa. Ihanaa! Sulla on itselläskin takarööri, onko monikin kaveri sitä rassannut? Tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miehet voivat iloisesti painella ketä vaan kun on se kikuli jota uittaa pskassa. Ihanaa! Sulla on itselläskin takarööri, onko monikin kaveri sitä rassannut? Tykkäät?
Ei yksikään, ei minua kiinnosta tulla pannuksi peppuun miehen, naisen tai minkään toimesta. En ole kokeillut eikä ole aikomusta.
Voin toki painella ketä vaan (komeana miehenä oikeasti käytännössä ketä vaan), mutta mua kiinnostaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.
Joo, miljardit naiset.
Nimenomaan. Vituttaako, että ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkään koska sitä on niin paljon tarjolla muualla?
Mitä ihmettä on sitten tuo itkupotkuraivariruinaaminen, jos kerran sitä kakkosta on tarjolla niin paljon muualla? Antakaa nyt herran tähden naisten itse päättää kehostaan ja sen aukkojen käytöstä. Jos tarjontaa on niin mitä täällä ruikutatte?
Kyllä nainen joka ei tajua antaa ryppyreikää on estynyt nunna ja mun silmissä vähempiarvoinen potentiaalisena kumppanina, kannattaa hakea seksiseuraa eläkeläisistä jolla on samanlaiset näkemykset. Nykypäivänä se on heteroillekin ihan täysin mainstream enkä usko että Jumalakaan näin 2021 sitä samalla tavalla paheksuu kuin Raamatun aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.
Joo, miljardit naiset.
Nimenomaan. Vituttaako, että ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkään koska sitä on niin paljon tarjolla muualla?
Mitä ihmettä on sitten tuo itkupotkuraivariruinaaminen, jos kerran sitä kakkosta on tarjolla niin paljon muualla? Antakaa nyt herran tähden naisten itse päättää kehostaan ja sen aukkojen käytöstä. Jos tarjontaa on niin mitä täällä ruikutatte?
Niin mä annankin. Annan naisten päättää ihan itse haluavatko harrastaa peppuseksiä vai lopettaa tapailun ja tutustumisen.
Mutta miksi itse ruikutat täällä, mikset anna miesten päättää mistä tykkäävät ja naisten päättää kehostaan? Jos ei ole oma juttu niin hittoakos saarnaat täällä muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään, ei minua kiinnosta tulla pannuksi peppuun miehen, naisen tai minkään toimesta. En ole kokeillut eikä ole aikomusta.
Voin toki painella ketä vaan (komeana miehenä oikeasti käytännössä ketä vaan), mutta mua kiinnostaa naiset.
Minuakaan ei kiinnosta tulla pannuksi peppuun miehen, naisen tai minkään toimesta. En ole kokeillut eikä ole aikomusta. Miksi tämä tekee minusta takaumpi-immen mutta sinusta ei?
Ps. Kyllä se miehen rectum on ”erogeeninen” alue, oletko jotenkin rajoittunut kun et halua laajentaa kokemusmaailmaasi? Joku rajoittunut eläkepappa joka harrastaa vain perinteistä runnomista?