Juha Larmin muuttunut ulkonäkö
Olen tässä viime aikoina katsellut Juhan muuttuneita kasvoja (tarkemmin silmiä) Instagramissa...
Osassa storeista ei ole näyttänyt enää ollenkaan itseltään.
Oletteko havainneet saman?
Kommentit (62)
Vähän vaikuttaisi käyneen luomileikkauksessa.
Vastaus oli jo tuossa kysymyksessä eli itse olen havainnut muuttuneen ulkonäön. (AP)
Olisiko vain silmäluomi lihonut riidan päätteeksi?
Linkki?
Ja ei, en rupea itse googlaamaan tms.
Ihan sitä samaa olen kanssa muutaman päivän ajan katsonut kun ei meinaa enää samaksi mieheksi tunnistaa. Juuri silmien seutu on todella muuttunut ja sanotaanko ettei kyllä parempaan suuntaan ollenkaan..
Huomannut saman ja todellakaan ei muutos parempaan suuntaan. Näyttää nykyisin jopa pelottavalta. Se entinen "pilke silmänurkassa -look" on hävinnyt kokonaan. Ei jatkoon!
Luomileikkauksista tulee usein todella oudon näköistä jälkeä. Silmät ovat niin dominoiva kasvonpiirre.
Muistan erään naisen, jolla oli sellaiset aasialaistyyppiset yläluomet. Tämä look sopi hänelle erittäin hyvin ja teki hänestä jännän näköisen, itsensä näköisen. Avioeron myötä hän ilmeisesti keksi että luomet roikkuvat ja niistä pitää päästä eroon.
Kävi sitten leikkauttamassa. Oli niin oudon näköinen, että en pystynyt ensimmäistä kertaa tavatessa katsomaan silmiin. Kukaan ei ollut varoittanut että hän oli käynyt leikkauksessa. Hän olikin tästä eteenpäin täysin persoonattoman näköinen, kuin kuka tahansa. Oli menettänyt sen ainoan persoonallisen kasvonpiirteensä. Kaiken lisäksi luomen nosto toi esiin sen ohuen ja ryppyisen ihon, joka oli ennen ollut siellä poimussa, sileän ja kauniin yläluomen alla.
Olihan se Esko Ahokin aika oudon näköinen jossain vaiheessa. Nyt taitaa roikkua entiseen tapaan.
Minä en menisi luomileikkaukseen jos ei näköä haittaa, sillä turhaan en menisi silpomaan mitään roikkuvia ruumiin osia jos niiden kanssa muuten pärjää. Meille on puolisoni kanssa tullut +60v kummallekkin roikkuvat luomet. Eivät ne leikkaukset ihan vaarattomia ole ja niitä saisi uusia vähän väliä sillä tulokset eivät ole kuvitelmasta huolimatta pysyviä.
Kun alkaa jotain paikkaa korjailemaan niin siitähän syntyy loputon kierre alkaa korjaamaan ihan koko ajan jostain repsahtanutta. Järkyttävää että tarvitsee ajaa koko ajan jotain myrkkyjä huuliin, naamavärkkiin ja eivätkö ne pelkää että niistä alkaa jotain syöpiä tulemaan. Minä en ymmärrä tätä luonnotonta jätti turbo huuli villitystä ja luonnottomien tekoripsien liimaamista ollenkaan ja rumien tatuointi myrkkyjen syytäminen ihoon.
En seuraa kyseistä heppua joten piti katsoa instasta.
Kyllä on jotain tehty, eikä todellakaan näytä hyvältä. Nyt tuli huti. Paras piirre kasvoissa menetetty.
Miesten turhamaisuus on jotenkin luotaantyöntävää. Jos ajattelen, että hän on pelaillut itseään tuntitolkulla ja miettinyt, että mihinköhän kohtaan kalenteria saisi buukattua luomileikkauksen että naama olisi sileä ja elämä olisi taas elämisen arvoista. Sitten on latonut tonnit tiskiin ja tässä on lopputulos.
Ne miehet jotka kuvittelevat että naiset tykkäävät vain "hyvännäköisistä" miehistä niin uskokaa jo hyvällä että näin ei ole. Lopettakaa se kassien kiillottaminen ja olkaa omia itsejänne. Kukaan nainen ei ole kiinnostunut poseeraavasta vaatehenkarista.
Luomet kun leikataan niin silmistä saattaa tulla oudon killittävät pyöreät kiikarit 🥹, varsinkin pienissä silmissä eikä se sovi yhtään sen ihmisen persoonaan. Sitten sen kohteen leikkaustulokset eivät ole pysyviä niin että saisi uusia sitä.
Minulle on ehdotettu luomileikkausta mutta kun niin kauan kun eivät haittaa näköä niin en anna silmä nahkoihini koskea veitsellä. Jotkut kuvittelevat heti että jos vähänkin roikkuu nahat niin se muka haittaa näköä. Kyllä sitä voi pärjätä elämässä ihan roikkuvien nahkojensa kanssakin.
Roikkuvat yläluomet näyttää varsinkin miehillä hyvältä. Ainakin itse tykkään, sellaisista ns. saalistajan silmistä. Siinä jotain ihanaa rosoisuutta.
N30
Vai onko hampaat tuunattu? Iän tuomat kilotkin muuttaa näköä ja jotkut vaan muuttuu vaan muutenkin kasvoiltaan.
Talous kuralla
Laskut perinnässä
Venäjän turistit jää haaveeksi Kurulle
Kotimaassa harva maksaa montaa sataa per yö majoituksesta
No on kyllä totisesti miehen ulkonäkö muuttunut ja todellakin muutos huonompaan, mitään vikaa ei ollut ennestään. Varmaankin paine tullut puolisolta, joka muokannut jo vuosia omia kasvojaan ja muutokset hänellä myös huonot.
Miettikääpä jos lähes jokaisen naisen unelma Brad Pitt tekisi ihanille roikkuville luomilleen vastaavan tempun niin tulos olisi kyllä järkyttävä.
Anteeksi pitkät lauseet ja kirjoitusvirheet ;)
Oho! Ei todellakaan hyvä muutos 🥴
Pitäisikö päästä haukkumaan. Vastaile aluksi itsellesi. 😂