IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella silmiä avaava ketju. Miesten itsekeskeisyys ja itsekeskeisyys jaksaa aina hämmästyttää yhtä.paljon .
Naisten itsekeskeisyys taas ei yllätä enää ollenkaan, siihen on jo turtunut.
Että kun naiset ei anna sinun ja muiden ä ä li ö i d e n rusaittaa rektustaan pilalle, ja toteuta muitakaan pårnåfantasioita ja jaa pimberoaan niin paöjon kuin te haluatte, niin naiset on itsekkäitä nirppanokka- prinsessoita. Tämån ketjun seurauksena minä annan mätsejä virlä harvemmille miehille. Älkää tulko enää tänne ikkasemaan , kun ette saa mätsejä, ja vaan top 10% miehet vain kelpaa.
Sun kanssa kukaan top 50% mies edes haluaisi mätsätä.
Bottom -1000 palstamies kommentoi. Ihan kirjaimellisesti.
🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Eli mies panee naista perceeseen= hterosexxiä. Mies pnee miestä perceeseen= h omosexxiä.
Eli nainen voi pnna miestä perceeseen, ei ole h omosexciä.
Tästä edespäin miehet, jotka vaaditte naista ottamaan perceeseen, niin otatte ensin naiselta perceeseen. Jooko👍👍👍👍
Ai ni8n, mutta oikea syy omi se että mun percereikä on pyhä, eisaa koskea, että ei vaurioidu, kun pokesta mä tiedän, että rusahtaa rikki kun rajust ir unnoo. Mutta naisista ei ole väliä, naisen perceen voi vaurioittaa, kosla minä ja minun nautinto ja naiset on esineitä ja mun pokefantasian toteuttajia.
Kun se ei ole mulle riittävä peruste tehdä mitään sängyssä, että se ei ole homoa.
Miksi pitäisi ottaa ensin hanuriin? Ihan riittävästi on ollut naisia joita on saanut panna sinne ja yksikään ei ole pyytänyt panna minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella silmiä avaava ketju. Miesten itsekeskeisyys ja itsekeskeisyys jaksaa aina hämmästyttää yhtä.paljon .
Että kun naiset ei anna sinun ja muiden ä ä li ö i d e n rusaittaa rektustaan pilalle, ja toteuta muitakaan pårnåfantasioita ja jaa pimberoaan niin paöjon kuin te haluatte, niin naiset on itsekkäitä nirppanokka- prinsessoita. Tämån ketjun seurauksena minä annan mätsejä virlä harvemmille miehille. Älkää tulko enää tänne ikkasemaan , kun ette saa mätsejä, ja vaan top 10% miehet vain kelpaa.
😄
Naulan kantaan! Helppo huudella että itse muka "kelpuuttaa" vain parhaat. Nirsoudella on hyvä peittää se tosiasia että kukaan ei oikeasti huoli.
En aio jatkossa ottaa yhtäkään dildoa hanuriin ja aion jatkossakin kysyä (en vaatia, en painostaa) mahdollisuutta peppuseksiin ja valita partnerini myös tuon seikan huomioon ottaen.
Ihan kivasti on ollut sutinaa tähänkin asti. Kun ei ole ihan täysi luuseri niin kummasti tuntuu monelle naiselle olevan ihan mahdollisuuksien rajoissa duunata välillä kakkosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse erehdyin kerran suostumaan anaaliseksiin miehen jatkuvasta painostuksesta. Seurauksena oli elinikäiset vammat, jotka eivät parane koskaan. Äärimmäisen kivuliasta, puhumattakaan siitä valtavasta häpeästä mitä siitä seurasi. En ole tuon jälkeen pystynyt enää harrastamaan minkäänlaista seksiä, koska traumat ovat valtavat ja pelkään, että mies yrittää jälleen tuohon hirveyteen painostaa. Siinä meni terveys ja elämä.
Älkää naiset KOSKAAN suostuko anaaliseksiin, oli mies millainen tahansa ja painostipa hän kuinka paljon tahansa. Seuraukset voivat olla hirveät.
- ikuisesti yksin ja sairas
Niin varmaan juu. Ja lehmät, ne vasta lentävätkin!
Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessä on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?
Jos ei tykkää, voi jättää harrastamatta. Ja jättää rauhaan ne, jotka tykkää.
En mäkään arvostele tai tuomitse teidän tapoja harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä jo että kukaan ei halua mätsätä kaltaistasi miesvihaa huokuvaa Takaimpi-Eilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.[/quote
Koska se saa kaltaisesi kirjoitustaidottomat ämmänraukat hillittömän pimppiragen valtaan, ja sitä on hauska seurata :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bottom -1000 palstamies kommentoi. Ihan kirjaimellisesti.
Olipa sukkela heitto. Opitko sen juuri kolmannen luokan ruokatunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Eli mies panee naista perceeseen= hterosexxiä. Mies pnee miestä perceeseen= h omosexxiä.
Eli nainen voi pnna miestä perceeseen, ei ole h omosexciä.
Juuri näin. Kauan se kesti että kaltaisesi CeePeekin sen sisäisti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä edespäin miehet, jotka vaaditte naista ottamaan perceeseen, niin otatte ensin naiselta perceeseen.
Ei kiitos, en ole kiinnostunut saamaan mitään omaan pyllyyni.
Vierailija kirjoitti:
Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.
Joo, miljardit naiset. Näin täällä on vakuutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.
Joo, miljardit naiset.
Nimenomaan. Vituttaako, että ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkään koska sitä on niin paljon tarjolla muualla?
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessä on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?
Voi nyt jumalauta. Ehkä juuri sinä et, mutta muutenhan täällä ei ole muuta tehtykään kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivät anna persreikäänsä nuohota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt jumalauta. Ehkä juuri sinä et, mutta muutenhan täällä ei ole muuta tehtykään kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivät anna persreikäänsä nuohota.
Näytätkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miljardit naiset.
Nimenomaan. Vituttaako, että ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkään koska sitä on niin paljon tarjolla muualla?
Perseeni pihtaamisella voin vaikuttaa siihen, että mua ei panna perseeseen, ja mihinkään muuhun en haluakaan vaikuttaa. Että ei, ei mua vituta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytätkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa päässäsi.
"Niin, koska suomalaisen voimaantuneen naisen mielestä vain lisääntymiseen tähtäävä ja pimeässä peiton alla suoritettava vaginayhdyntä on normaalia, ja anaaliseksi taas naista alistava tabu, jota ehdottavasta miehestä on välittömästi tehtävä ilmoitus tasa-arvovaltuutetulle ja iltapäivälehtiin."
yritätkö näillä toistuvilla avauksillasi pitää paikkasi. ei lehden omistajatkkaan niin tyhmiä ole kuin luulet. kuka palkkaa is lehden henkilöstön. vielä -80 luvulla olisi ehkä noin ollut käsitettävissä.
tytön tyllerö näköjään siirsi edellisen kirjoituksen eri palstalle suuressa viisaudessaan. kuka on is lehden henkilöstö päällikkö??? muissa firmoissa hänelläkin olisi vastuu
Ain't no sex like surprise buttsex
Miksi? En minä myöskään ota ensin naiselta dildoa poskeen ennen kuin saan suihinoton.