IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Pojat hei ei se oo homoa jos laittaa silmĂ€t kiinni ja kĂ€yttÀÀ peruukkia đ
Jos on silmÀt kiinni ja kÀyttÀÀ peruukkia, se on silti homoa jos se on mies.
Jos se on nainen, niin mikÀÀn ei tee siitÀ homoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ.palstalöa kun kÀy, niin alkaa yököttÀmÀÀn miehet. TÀmÀ ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lÀhdin TinderistÀ ym pois, kun en jaksa nÀitÀ miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiÀ( ja nÀitÀ on yllÀttÀvÀn paljon), jotka kuvittelee, ettÀ naiskontakti= törkyprnoseksipskahÀirintÀ.
TeillĂ€ miehillĂ€ ei ole kĂ€sitystĂ€ siitĂ€, miten yleistĂ€ tĂ€mĂ€ on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missÀÀn deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kĂ€vin tĂ€ssĂ€ eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellĂ€ kysyi, ettĂ€ pljonko huĂČĆÄ maksaa.
Oon tollselle muutamalle tokassut takasin et soit mutsilles ja kysy.
ItsellÀni loppui tuollaiset kyselyt kun lakkasin pukeutumasta kuten hyörÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂliĂčliĂčuuu. KĂčn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. TÀÀllĂ€ ei kukaan. Miks8 Ășlisette asiasta tÀÀllĂ€.
Joo, miljardit naiset.
Nimenomaan. Vituttaako, ettÀ ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkÀÀn koska sitÀ on niin paljon tarjolla muualla?
Luuletko tosiaan ettÀ sitÀ pihdataan ihan sinun kiusaksesi. Etkö tajua, ettÀ kaikkia ei kiinnosta se anaali vaikka sinua se niin kovin kauheasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessÀ on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?
Jos ei tykkÀÀ, voi jÀttÀÀ harrastamatta. Ja jÀttÀÀ rauhaan ne, jotka tykkÀÀ.
En mÀkÀÀn arvostele tai tuomitse teidÀn tapoja harrastaa seksiÀ.
Voi nyt jumalauta. EhkÀ juuri sinÀ et, mutta muutenhan tÀÀllÀ ei ole muuta tehtykÀÀn kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivÀt anna persreikÀÀnsÀ nuohota.
NÀytÀtkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa pÀÀssÀsi.
Jokainen viesti, jossa mainitaan "takaumpi-impi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ.palstalöa kun kÀy, niin alkaa yököttÀmÀÀn miehet. TÀmÀ ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lÀhdin TinderistÀ ym pois, kun en jaksa nÀitÀ miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiÀ( ja nÀitÀ on yllÀttÀvÀn paljon), jotka kuvittelee, ettÀ naiskontakti= törkyprnoseksipskahÀirintÀ.
TeillĂ€ miehillĂ€ ei ole kĂ€sitystĂ€ siitĂ€, miten yleistĂ€ tĂ€mĂ€ on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missÀÀn deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kĂ€vin tĂ€ssĂ€ eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellĂ€ kysyi, ettĂ€ pljonko huĂČĆÄ maksaa.
Ba-dum-TSSSH!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessÀ on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?
Jos ei tykkÀÀ, voi jÀttÀÀ harrastamatta. Ja jÀttÀÀ rauhaan ne, jotka tykkÀÀ.
En mÀkÀÀn arvostele tai tuomitse teidÀn tapoja harrastaa seksiÀ.
Voi nyt jumalauta. EhkÀ juuri sinÀ et, mutta muutenhan tÀÀllÀ ei ole muuta tehtykÀÀn kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivÀt anna persreikÀÀnsÀ nuohota.
NÀytÀtkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa pÀÀssÀsi.
Jokainen viesti, jossa mainitaan "takaumpi-impi"
VÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viime kesÀnÀ huudeltiin huoraksi, kun olin pyörÀilemÀssÀ töistÀ kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehÀn te pervot ymmÀrrÀ, heti syyllistetÀÀn pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nÀhdÀ vaivaa selittÀÀ...
Hei, olen av-mamma ja pahoitan mieleni siitÀ, miten toiset ihmiset panevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua viime kesÀnÀ huudeltiin huoraksi, kun olin pyörÀilemÀssÀ töistÀ kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehÀn te pervot ymmÀrrÀ, heti syyllistetÀÀn pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nÀhdÀ vaivaa selittÀÀ...
Kertoo vaan sinusta et mitkÀ on sun mielestÀ ihan tavalliset vaatteet.
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
Vierailija kirjoitti:
En myöskÀÀn erota hetero- ja homoseksiÀ toisistaan vaikka se on selitetty minulle noin 500 kertaa tÀssÀkin ketjussa.
Suostuin painostettuna, jÀrkyttÀvÀ tulehdus seurauksena. Touhu oli ÀllöttÀvÀÀ. MieshÀn nyt ei vÀlitÀ vaikka nainen joutuu nolona mennÀ lÀÀkÀriin hakemaan lÀÀkkeitÀ, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
LisÀksi seurasi ulosteen karkailua luojan kiitos ei jÀÀnyt pysyvÀksi.
TiedÀn ettÀ tÀtÀ ei uskota mutta se on totta. AnaaliseksissÀ on riskejÀ. Itse en suostu enÀÀ ikinÀ.
Vierailija kirjoitti:
A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.
Harmittaako sinua, kun ketÀÀn ei kiinnosta mielipiteesi etkÀ voi estÀÀ ihmisiÀ panemasta juuri niin kuin he itse haluavat?
Vierailija kirjoitti:
đ„±
Vierailija kirjoitti:
Suostuin painostettuna, jÀrkyttÀvÀ tulehdus seurauksena. Touhu oli ÀllöttÀvÀÀ. MieshÀn nyt ei vÀlitÀ vaikka nainen joutuu nolona mennÀ lÀÀkÀriin hakemaan lÀÀkkeitÀ, kunhan nyt sai kopioida prnoa.
TiedÀn ettÀ tÀtÀ ei uskota mutta se on totta. AnaaliseksissÀ on riskejÀ. Itse en suostu enÀÀ ikinÀ.
Oliko kÀytössÀ joku afrikkalainen halkomakone?
Vierailija kirjoitti:
Lapset on jo nukkumassa, iltasadut on luettu, joten jos nyt tÀÀllÀkin pysyttÀisiin ihan faktoissa.
Kaikessa seksissÀ on riskejÀ jos sattuu tapaturma, muta pysyvÀ ulosteen karkailu ei ole mikÀÀn todellinen, realistinen riski anaaliseksissÀ.
Niin paljon vihaa suomalaisia âânaisia ââkohtaan! Luuletko, ettĂ€ brasilialaiset kullankaivajat todella vĂ€littĂ€vĂ€t suomalaisista miehistĂ€ ??? He ovat kiinnostuneita siitĂ€, mitĂ€ suomalainen mies voi maksaa heille.
Suomalaisten miesten pitÀisi oppia arvostamaan sitÀ, mitÀ heillÀ on. Mutta jos he haluavat olla kullankaivajien nukkeja .....
Vierailija kirjoitti:
Fun fact: ei ole.
EihÀn tuossa tuomita peppuseksiÀ harrastamattomia, vaan tuomitaan ne jotka tuomitsee toisten seksuaalisia mieltymyksiÀ.
Alan kyllÀ ymmÀrtÀÀ yskÀn, kerta luetun ymmÀrtÀminen on noin haastavaa.