Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin

Kommentit (2251)

Vierailija
2121/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessä on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?

Jos ei tykkää, voi jättää harrastamatta. Ja jättää rauhaan ne, jotka tykkää.

En mäkään arvostele tai tuomitse teidän tapoja harrastaa seksiä.

Voi nyt jumalauta. Ehkä juuri sinä et, mutta muutenhan täällä ei ole muuta tehtykään kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivät anna persreikäänsä nuohota.

Näytätkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa päässäsi.

"Niin, koska suomalaisen voimaantuneen naisen mielestä vain lisääntymiseen tähtäävä ja pimeässä peiton alla suoritettava vaginayhdyntä on normaalia, ja anaaliseksi taas naista alistava tabu, jota ehdottavasta miehestä on välittömästi tehtävä ilmoitus tasa-arvovaltuutetulle ja iltapäivälehtiin."

Eihän tuossa tuomita peppuseksiä harrastamattomia, vaan tuomitaan ne jotka tuomitsee toisten seksuaalisia mieltymyksiä.

Alan kyllä ymmärtää yskän, kerta luetun ymmärtäminen on noin haastavaa.

Vierailija
2122/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat hei ei se oo homoa jos laittaa silmät kiinni ja käyttää peruukkia 😘

Jos on silmät kiinni ja käyttää peruukkia, se on silti homoa jos se on mies.

Jos se on nainen, niin mikään ei tee siitä homoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä.palstalöa kun käy, niin alkaa yököttämään miehet. Tämä ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lähdin Tinderistä ym pois, kun en jaksa näitä miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiä( ja näitä on yllättävän paljon), jotka kuvittelee, että naiskontakti= törkyprnoseksipskahäirintä.

Teillä miehillä ei ole käsitystä siitä, miten yleistä tämä on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missään deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kävin tässä eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellä kysyi, että pljonko huòřą maksaa.

Oon tollselle muutamalle tokassut takasin et soit mutsilles ja kysy.

Itselläni loppui tuollaiset kyselyt kun lakkasin pukeutumasta kuten hyörä.

Vierailija
2124/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ùliùliùuuu. Kùn kaikki tiladtojen mukaan 120% naisista haluaa. Täällä ei kukaan. Miks8 úlisette asiasta täällä.

Joo, miljardit naiset.

Nimenomaan. Vituttaako, että ette pysty perseenne pihtaamisella vaikuttamaan mihinkään koska sitä on niin paljon tarjolla muualla?

Luuletko tosiaan että sitä pihdataan ihan sinun kiusaksesi. Etkö tajua, että kaikkia ei kiinnosta se anaali vaikka sinua se niin kovin kauheasti kiinnostaa. 

Vierailija
2125/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks ootte niin butthurt vaikka kyseessä on toisen, kuvitteellisen henkilön peba?

Voi nyt jumalauta. Ehkä juuri sinä et, mutta muutenhan täällä ei ole muuta tehtykään kuin arvosteltu ja tuomittu niiden seksinharrastustavat, jotka eivät anna persreikäänsä nuohota.

Näytätkö yhden viestin jossa esiintyy sellaista tuomitsemista? Muuallakin kuin omassa päässäsi.

Jokainen viesti, jossa mainitaan "takaumpi-impi"

Vierailija
2126/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä.palstalöa kun käy, niin alkaa yököttämään miehet. Tämä ketju on ollut erityisen oksettava. Siksi lähdin Tinderistä ym pois, kun en jaksa näitä miesten dicpic ja pno ja muita törkyehdotuksia. Vaikka itse olisit asiallinen, niin on joukko miehiä( ja näitä on yllättävän paljon), jotka kuvittelee, että naiskontakti= törkyprnoseksipskahäirintä.

Teillä miehillä ei ole käsitystä siitä, miten yleistä tämä on ja miten pskaa se on. Vaikka et olisi missään deittisaitilka, niin joudut sen kohteeksi. Itse kävin tässä eilen R- kuoskilla , niin joku tuntematon mies siellä kysyi, että pljonko huòřą maksaa.

Ba-dum-TSSSH!!

Vierailija
2127/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen viesti, jossa mainitaan "takaumpi-impi"

Väärin.

Vierailija
2128/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viime kesänä huudeltiin huoraksi, kun olin pyöräilemässä töistä kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehän te pervot ymmärrä, heti syyllistetään pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nähdä vaivaa selittää...

Vierailija
2129/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajille tiukkaa asiaa:

Vierailija
2130/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen av-mamma ja pahoitan mieleni siitä, miten toiset ihmiset panevat.

Vierailija
2131/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua viime kesänä huudeltiin huoraksi, kun olin pyöräilemässä töistä kotiin, ihan tavallisissa vaatteissa liikuin. Mutta ettehän te pervot ymmärrä, heti syyllistetään pukeutumisesta naisia... joten miksi edes nähdä vaivaa selittää...

Kertoo vaan sinusta et mitkä on sun mielestä ihan tavalliset vaatteet.

Vierailija
2132/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.

Vierailija
2133/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään erota hetero- ja homoseksiä toisistaan vaikka se on selitetty minulle noin 500 kertaa tässäkin ketjussa.

Vierailija
2134/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin painostettuna, järkyttävä tulehdus seurauksena. Touhu oli ällöttävää. Mieshän nyt ei välitä vaikka nainen joutuu nolona mennä lääkäriin hakemaan lääkkeitä, kunhan nyt sai kopioida prnoa.

Lisäksi seurasi ulosteen karkailua luojan kiitos ei jäänyt pysyväksi.

Tiedän että tätä ei uskota mutta se on totta. Anaaliseksissä on riskejä. Itse en suostu enää ikinä.

Vierailija
2135/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-rappu on alfolle, B-rappu beetoille, siksi ne on nimettykin noin.

Harmittaako sinua, kun ketään ei kiinnosta mielipiteesi etkä voi estää ihmisiä panemasta juuri niin kuin he itse haluavat?

Vierailija
2136/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱

Vierailija
2137/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuin painostettuna, järkyttävä tulehdus seurauksena. Touhu oli ällöttävää. Mieshän nyt ei välitä vaikka nainen joutuu nolona mennä lääkäriin hakemaan lääkkeitä, kunhan nyt sai kopioida prnoa.

Tiedän että tätä ei uskota mutta se on totta. Anaaliseksissä on riskejä. Itse en suostu enää ikinä.

Oliko käytössä joku afrikkalainen halkomakone?

Vierailija
2138/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on jo nukkumassa, iltasadut on luettu, joten jos nyt täälläkin pysyttäisiin ihan faktoissa.

Kaikessa seksissä on riskejä jos sattuu tapaturma, muta pysyvä ulosteen karkailu ei ole mikään todellinen, realistinen riski anaaliseksissä.

Vierailija
2139/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon vihaa suomalaisia ​​naisia ​​kohtaan! Luuletko, että brasilialaiset kullankaivajat todella välittävät suomalaisista miehistä ??? He ovat kiinnostuneita siitä, mitä suomalainen mies voi maksaa heille. 

Suomalaisten miesten pitäisi oppia arvostamaan sitä, mitä heillä on. Mutta jos he haluavat olla kullankaivajien nukkeja .....

Vierailija
2140/2251 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fun fact: ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi