Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (213)

Vierailija

Bensa saa maksaa kirjoitti:
Mulla ei autoa luovuin vuosi sitten autosta. Bensa saa maksaa mitä vaan. Ei pois mun lompakosta.

Kyllä se kohta on pois sunkin lompakosta, kun korotukset siirtyvät mm. elintarvikkeisiin, asunnon lämmityksiin ym vastaaviin.

• ylös 16
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Butti fukki canihanie
Hawajin kieltä se on
Ja se tarkoittaa, että rauhaton
sydämeni aina vuokses on
Butti fukki, tyttö Havajin
Kerran mä sut omakseni saan
Öin ja päivinkin aina uneksin
Unelmista en voi luovuttaa
Butti fukki
O-a-e-o-a-e- uhuhuh
Butti fukki canihanie
Makukahecottoeh
Hameeha gogo
Hotatowahine
Twittyfunane ahoae
Pikku, pikku tyttö Havajin
Kerran mä sut omakseni saan
Öin ja päivinkin aina uneksin
Luoksesi mä tulen takaisin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista on paskaduuneja tekevän arki. Eurot joutuu venyttämään soikeaksi. Ehkä ratkaisu olisi miettiä miten nousta ylös sieltä kuopasta. Eikä vaan tyytyä valittamaan omaa kurjaa kohtaloaan.

Kuopat lakkaa olemasta kun ko-koomus puolue loppuu. Eniten Suomen kansan enemistöä kurjistanut puolue.

Kyllä jupiksi synnytään, se vähemmän tienaavien halveksunta ja eriarvoistamisen perinne ei tule random- hyvän palkan mukana.

Kokoomus on kyllä keskituloisten etuja ajava kommaripuolue. Kannattaa äänestää perussuomalaisia, ovat ainoa puolue jotka ajavat vain ja ainoastaan ylimmän eliitin etuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Bensa saa maksaa kirjoitti:
Mulla ei autoa luovuin vuosi sitten autosta. Bensa saa maksaa mitä vaan. Ei pois mun lompakosta.

Kyllä se kohta on pois sunkin lompakosta, kun korotukset siirtyvät mm. elintarvikkeisiin, asunnon lämmityksiin ym vastaaviin.

Kuten Riikka Purra sanoi, empatia ei kuulu perussuomalaiseen politiikkaan. Kätä haittaa, jos pieni- ja keskituloiset loiset kuolevat nälkään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköautolla 2 000 km maksaa n. 17 €. 
Ei ole kallista.

Mutta auto on ja latauspisteet harvassa täällä syrjäseuduilla.

Te maalaistollot ette osaa edes muinaiskirkkoslaavia, kuten mestari. Miksi perussuomalaisen eliitin pitäisi kustantaa teille latauspisteitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko joku per se läpi ajaa polttomoottoriautolla!!!??

Kolme autoa, kaksi moottoripyörää ja iso moottorivene. Hankinassa on vielä riittävän iso asuntoauto. Yksi motskari pitänee myydä vähäisen käytön vuoksi.
Talo lämpenee vielä hetken öljyllä, maalämpö on tulossa.
Poltan palavat roskat itse.

Valinnoilleini on hyvät syynsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on täyssähköauto, sähkö maksaa n. 1,5 euroa/100km (sis. siirtomaksun). Kun opiskelee ja etenee urallaan saa senverran hyvää palkkaa että on mahdollista ostaa auto jonka käyttökulut on pienet.

Ja ilmeisesti vajaa taukki ei sähköautossaan tajua, että kaikki eivät voi tienata sähköauton mahdollistavaa palkkaa? Jessus, mikä tollo. 

• ylös 19
  • alas 1
saarikko sammuttaa valot

mitä sanoo keskusta jonka agendana on ollut koko maan asuttuna pitäminen nyt vielä kun maakuntiinkaan ei tule montaakaan petturi puolue keskustan edustajaa pitäisi vihdoin tehdä järkevä johtopäätös ja jättää hallitus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei vanhakunnon kimppakyyti enää kelpaa? Ennen töihin kuljettiin jopa 100km auto täynnä porukkaa. Oli hauskat ja hyvät jutut. Ajokerrat oli vuorotellen ja kaikki saivat matkakorvaukset. Matkakorvaus nykyään 21 senttiä? 100km päivässä niin 21€. Pääsee ihan tienaamaa kimppakyyteilemällä 😉

Joo, varmaan silloin joskus kun on menty pokasahalla tehtävälle metsätyömaalle miesporukalla tuo on toiminut. Nyt kun kukaan ei tästä läheltäkään mene samaan aikaan samaan paikkaan, niin nuo älyvapaat museohorinat voi unohtaa. Mikä tuossa voi olla taukeimmallekaan niin vaikea tajuta?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko mennä raitiovaunulla?

Voi hyvänen aika. Kaikki eivät asu kaupungeissa saatika sellaisissa kaupungeissa missä on raitiovaunuja. Sinulle tiedoksi, että Suomi ei pääty Uudenmaan rajalle. Uusimaa on hyvin pieni osa Suomea. Tämä opetetaan jo ala-asteella mutta ilmeisesti et ole käynyt sitäkään kunnolla.

Mitä ihmettä oikein tarkoitat? En käsitä yhtään!

Miksi ei voisi mennä raitiovaunulla, ihan asuonpaikasta riippumatta? Ihan Arabianrantaan ja Jätkäsaareen saakka on linjoja.

Vierailija

Tältä illalta esimerkki: ajoimme bensa-aseman ohi, kävimme Mäkkärin autokaistalta hakemassa pikaisesti ruokaa, ja ajoimme taas bensiksestä ohi. Tämän 10 minuutin aikana bensan (95) hinta oli noussut 5 senttiä!

Täältä kehyskunnasta ei pääse pääkaupunkiin vuorotöihin kuin omalla autolla. 

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Lataan taloyhtiön piikkiin, ei maksa työajot mitään. Samoilla sähköillä käy vielä kaupan kautta mökillä. Lällällää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Imatralla oli yks päivä 1,93€ bensa

Huh. Meidän lähibensa-asemilla oli äsken kun ohi menin, toisessa 1,809 € ja toisessa 1,29€. Kokoajan nousee ja nousee.

Miten niin monilla on varaa pitää useampaakin autoa näillä riistohinnoilla? 😲

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imatralla oli yks päivä 1,93€ bensa

Huh. Meidän lähibensa-asemilla oli äsken kun ohi menin, toisessa 1,809 € ja toisessa 1,29€. Kokoajan nousee ja nousee.

Miten niin monilla on varaa pitää useampaakin autoa näillä riistohinnoilla? 😲

Eikun siin piti sanomani että 1,829€.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko joku per se läpi ajaa polttomoottoriautolla!!!??

Kyllä. Itsellä on kolmelitrainen kuutoskone. Ottaako päähän? 🤣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellaista on paskaduuneja tekevän arki. Eurot joutuu venyttämään soikeaksi. Ehkä ratkaisu olisi miettiä miten nousta ylös sieltä kuopasta. Eikä vaan tyytyä valittamaan omaa kurjaa kohtaloaan.

Jonkun nekin työt on tehtävä saatanan urpo.

Sivut