Alkon kassatäti ei tervehtinyt minua koska minulla ei ollut maskia. Tervehti edessäni ja takaani ollutta, mutta minua vain vilkaisi vähän sellaisella halveksuvalla silmä-ilmeellä
Tämä oli jo toinen kerta parin kuukauden sisään samalta kassatädiltä. Olen silti aina huikannut iloisesti hyvät päivänjatkot perään, mutta onpahan pikkumainen tyyppi kerta kaikkiaan.
Kommentit (28)
Pysy kotonasi, jos kauppareissut ovat noin stressaavia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
No ei tuo päivääni pääse pilaamaan. Huumorilla lähinnä otin, kun joku on noin pikkumainen. Ap
Ei pitäisi käyttää omia tuotteita työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Pienen ihmisen pieniä ajatuksia.
Pikemminkin pienen ihmisen pieniä havaintoja arjen keskeltä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Silmä-ilmeellä?
Niin kun sillä kassatädillä oli maski nääs. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
No ei tuo päivääni pääse pilaamaan. Huumorilla lähinnä otin, kun joku on noin pikkumainen. Ap
Teit siitä ALOITUKSEN.
Sä siis käyt kys. Alkossa niin usein, että sinut tunnetaan? Oliko kassan toiminta erilaista kun käytit maskia? Vai eikö kassahenkilö tunnistanut sinua silloin maskin takaa?
Oliko raision alko? Sama kokemus mullaki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
Teit siitä ALOITUKSEN.
No entäs sitten? Aihe vapaa ja teen minä avauksia turhemmistakin asioista. Ap
Mitä ihmettä välität yhdestä kaupan tädistä? Minäkin olen käynyt joskus kaupassa ilman maskia. Kaikki henkilökuntaan kuuluvat ovat olleet aina ystävällisiä. Tervehdin heitä ja minua tervehditään takaisin. Oli maski tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sä siis käyt kys. Alkossa niin usein, että sinut tunnetaan? Oliko kassan toiminta erilaista kun käytit maskia? Vai eikö kassahenkilö tunnistanut sinua silloin maskin takaa?
Käyn alkossa suunnilleen 10 kertaa vuodessa. En edes joka kuukausi. Nyt olen käynyt kolmen kuukauden aikana 3 kertaa. Muut kassatädit ovat mukavia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
No mutta etkös säkin ole pikkumainen kun noin vähäpätöisestä asiasta piti oikein aloitus palstalle tehdä.
Minä kysyn katsoen suoraan silmiin että onko jokin hätänä jos kohtaan tuollaista. Yleensä henkilö alkaa sopertamaan : no eii oo.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
Teit siitä ALOITUKSEN.
No entäs sitten? Aihe vapaa ja teen minä avauksia turhemmistakin asioista. Ap
Älä intä! Sinä teit siitä aloituksen, joten asia on sinulle tärkeä! Tai ainakin mielikuvasi asiasta on mielestäsi kirjoittamisen arvoinen. Olet ansainnut kaiken pilkan ja halveksunnan mitä olet vastauksissa saanut.
Oikein toimi, mitä menet levittämään tartuntaa tai mahdollista tartuntaa, jonka sait ohikulkiessasi ilman maskia jostain muualta.
Hienosti tiedät kassan ajatukset. Luetko muidenkin ajatuksia että heidän tekemisensä/tekemättömyydestä johtuvat asiasta x?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä välität yhdestä kaupan tädistä? Minäkin olen käynyt joskus kaupassa ilman maskia. Kaikki henkilökuntaan kuuluvat ovat olleet aina ystävällisiä. Tervehdin heitä ja minua tervehditään takaisin. Oli maski tai ei.
Tämä nyt on vain tällainen raportti. Psykologia kiinnostaa ja tarkkailen paljon ihmisten käyttäytymistä. Ap
Onko tämä sulle ongelma?