Alkon kassatäti ei tervehtinyt minua koska minulla ei ollut maskia. Tervehti edessäni ja takaani ollutta, mutta minua vain vilkaisi vähän sellaisella halveksuvalla silmä-ilmeellä
Tämä oli jo toinen kerta parin kuukauden sisään samalta kassatädiltä. Olen silti aina huikannut iloisesti hyvät päivänjatkot perään, mutta onpahan pikkumainen tyyppi kerta kaikkiaan.
Kommentit (28)
Klimppi otsaan kirjoitti:
Olisit räkässyt kassaneidin otsaan ja muutan kerran aivastanut päälle.
Niin kannattaa tehdä, niin pääsee piipaa-auton kyytiin. Ja pullotkin jää sinne hyllyyn, ähäkutti.
Kylläpä on raskasta joillekin kommentoijille tämä raportti. Ap
Pyydetään käyttämään mutta lain edessä ei voida pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sulle ongelma?
No ei tuo päivääni pääse pilaamaan. Huumorilla lähinnä otin, kun joku on noin pikkumainen. Ap
Voit sentään juoda niitä Alkon tuotteita apean mielialasi kohottamiseksi. Voi olla seuraavalla kerralla järjestysmies ei päästä liikkeen sisälle ilman maskia.
Tee valitus. Kaikki asiakkaat ovat yhtä arvokkaita.
Mua taas alkon kassa tervehti oikein iloisesti ja toivotti hyvät viikonloput.
Olin ainoa maskiton.
Tosin olen tuttu vakioasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on raskasta joillekin kommentoijille tämä raportti. Ap
Sun kommentit taas menee aina vaan kummallisimmiksi. En mä huomaa mitään raskasta muiden kommenteissa, kunhan ihmetellään että jos asia on sulle vähäpätöinen niin teet siitä silti aloituksen. Tokihan sitä nyt ihmettelee. Mä vähän luulen ettei se maskittomuus mikään syy ollut ettei kassatäti tervehtinyt, ehkä sä olet vaan niin rasittava ihminen ettei oikein huvita moikata.
Palstaääliö kävi Alkossa ja häntä mulkoiltiin YHYYYY!