Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että maailmanloppu on jo lähellä?

Vierailija
13.10.2021 |

Olen miettinyt uskonasioita jo vuosia. Koronavirus ja etenkin nämä jatkuvat maailmanlaajuiset lockdownit ja tänään tullut uutinen ovat saaneet minut vakuuttuneeksi, että Ilmestyskirja todellakin ennustaa tulevaisuuden, jok kenties jo pian on täällä...Surettaa ihmiskunnan puolesta ja niiden läheisten puolesta, jotka eivät ymmärrä mitä on meneillään :/

Joskus nauroin follareille ja salaliittoteoreetikoille. Nyt olen alkanut ymmärää, että he taisivat sittenkin olla oikeassa. Miten muut uskossa olevat, pelottaako teitä tulevaisuus vai suhtaudutteko siihen rauhassa pelkäämättä ja luottaen Jeesukseen?

Ps. Kutsukaa vain hul_luksi, olen jo tottunut siihen...

Kommentit (580)

Vierailija
101/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma tuntuu mielivaltaiselta, järkyttävää teurastusta riittää ei tätä edes raamattu yritäkkään selittää,koska ne teot tekee ihminen, keskitysleirien jälkeen juutalaiset, sai oman valtion.rooman areenalla teurastetut kristityt, aiheuttivat sen että koko maailma tuli uskoon, kaikenlaiset kärsimykset ei aina ole turhia siinä mielessä et niistäkin seuraa jotain.

onhan rintamalla kuolleetkin edistäneet asiaa ,että meillä nyt maa jossa ylipäätään elää,on myös suuria kuvioita vaikka ne on yksilölle katastrofi ja kuolema.

Vierailija
102/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on oikeassa kaikessa, joten se kirja kannattaa jokaisen lukea kannesta kanteen.

.

Kyllä.  "Tyhmyys on nainen, niin levoton ja yksinkertainen eikä hän mistään mitään tiedä"

Siellä Vanhassa Testamentissa on kaksi naista, tyhmyys ja viisaus. Viisauskin on feminiininen sana. Naisilla kun näitä henkisiä ominaisuuksia eniten piisaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon joskus lukenut pyhimysten elämänkertoja rooman ajalta, siinä oli yksi pyhimys, joka oli kova pelkuri. aina kun kidutettiin antoi periksi ja laitettiin takasin vankilaan tai vapaalle,sit oli sanonut läheisille et , mä yritän vielä kerran olla rohkee ja pysyä kristittynä ,oli rohkee ja tapettiin. muut oli ihmeissään, kun tiedettiin että henkilö oli pelokas.harmi etten muista kirjan nimee. tämä kertomus jostain vainoista. antoi itsellekkin rohkasua.ei sitä tiedä miten on kun menee vaikeeksi asiat. menihän jotkut ihan pokalla keskitysleiriin itse kun vastusti sitä sen ajan murhaamista. (saksalainen kirjailija nainen ,jonka päiväkirja myöhemmin löytyi ja julkaistiin)

Jumala auttaa heikkoja

Kovin valikoivasti tuntuu auttavan. 

Mihin siis tarvitset apua?

Vierailija
104/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka tähän ketjuun tulevat hyökäten uskoa vastaan, tekevät sen siksi että Jumala kutsuu heitä. Vastustus on kovinta niillä, jotka haluaisivat uskoa.

Eihän minulla ole sinällään mitään uskontoa vastaan, mutta sen varjolla tehdään niin paljon pahaa ja vääryyttä, että jo pelkästään se pitäisi oikeuttaa uskontojen lakkauttaminen. Jos jokainen vain pitäisi sen uskontonsa omana tietonaan, eikä yrittäisi väännellä koko muuta maailmaa oman uskontonsa tulkintojen mukaiseksi, niin mitäpä haitaa jonkun kuvitelmista olisi. Mutta kun uskovaiset (aika usein ainakin) pyrkivät perustelemaan tekonsa tulkinnaallaan uskonnosta, ja sekaantuvat muiden ihmiset elämään, niin silloin astutaan rajan yli.

Epäuskoiset aina vetoavat mm. tuohon: 'tehdään uskontojen nimissä vääryyttä'. Monen muukin asian 'nimissä' tehdään maailmassa paljon vääryyttä. Väärämieliset ihmiset valtaavat kaikki paikat, myös seurakunnissa niitä valitettavasti on. Heidän tekemänsä virheet ja synnit eivät ole muiden uskovien syytä eikä varsinkaan Jumalan syytä. Maailmassa on yli 2,5 miljardia kristittyä ja määrä kasvaa koko ajan. Ei niin suuri joukko ihmisiä voi olla väärässä.

Uskovilla on velvollisuus kertoa evankeliumi eteenpäin, se on Raamatun Sanassa.

Jeesus ei halua, että kukaan joutuisi kadotukseen, vaan että kaikki pelastuisivat. Mitä suurempi joukko on uskovia, sitä suurempi vastus se on pahan voimille.

Maailmassa on hyvä ja paha, valitse siitä, kumman oma olet. Kompromissia ei oikeasti ole.

Maailmassa on myös noin 1,8 miljardia muslimia. He ovat kuitenkin kaikki tietenkin väärässä? Kumpikin uskonto kun ei voi yhtä aikaa olla se ainoa oikea. 

Jep. Muslimit ja juutalaiset ovat kumpikin samalla tavalla sokeita. He tiedostavat kyllä Jumalan, ja yrittävät totella häntä. Mutta menevät metsään, koska eivät näe Jumalassa Jeesusta.

Vierailija
105/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka tähän ketjuun tulevat hyökäten uskoa vastaan, tekevät sen siksi että Jumala kutsuu heitä. Vastustus on kovinta niillä, jotka haluaisivat uskoa.

Eihän minulla ole sinällään mitään uskontoa vastaan, mutta sen varjolla tehdään niin paljon pahaa ja vääryyttä, että jo pelkästään se pitäisi oikeuttaa uskontojen lakkauttaminen. Jos jokainen vain pitäisi sen uskontonsa omana tietonaan, eikä yrittäisi väännellä koko muuta maailmaa oman uskontonsa tulkintojen mukaiseksi, niin mitäpä haitaa jonkun kuvitelmista olisi. Mutta kun uskovaiset (aika usein ainakin) pyrkivät perustelemaan tekonsa tulkinnaallaan uskonnosta, ja sekaantuvat muiden ihmiset elämään, niin silloin astutaan rajan yli.

Epäuskoiset aina vetoavat mm. tuohon: 'tehdään uskontojen nimissä vääryyttä'. Monen muukin asian 'nimissä' tehdään maailmassa paljon vääryyttä. Väärämieliset ihmiset valtaavat kaikki paikat, myös seurakunnissa niitä valitettavasti on. Heidän tekemänsä virheet ja synnit eivät ole muiden uskovien syytä eikä varsinkaan Jumalan syytä. Maailmassa on yli 2,5 miljardia kristittyä ja määrä kasvaa koko ajan. Ei niin suuri joukko ihmisiä voi olla väärässä.

Jeesus ei halua, että kukaan joutuisi kadotukseen, vaan että kaikki pelastuisivat. Mitä suurempi joukko on uskovia, sitä suurempi vastus se on pahan voimille.

Maailmassa on hyvä ja paha, valitse siitä, kumman oma olet. Kompromissia ei oikeasti ole.

Maailmassa on myös noin 1,8 miljardia muslimia. He ovat kuitenkin kaikki tietenkin väärässä? Kumpikin uskonto kun ei voi yhtä aikaa olla se ainoa oikea. 

En ole ollut koskaan muslimi, enkä voi vastata siihen, miten he kokevat oman uskonsa.

Tiedän vain sen, mitä hyvää kristinusko on minulle ja monille muille ihmisille antanut.

Kristinusko on armollinen usko. Ja armon kautta ihminen saa sellaisen rauhan, mitä tämä maailma ei voi antaa. Olen saanut myös satoja rukousvastauksia itseni ja muiden ihmisten puolesta rukoillen.

Olen nähnyt Jeesuksen ja kuullut enkeleiden laulua, yms. Se kaikki on kaunista.

Kipujani on parannettu yliluonnollisesti jo useita kertoja, en ole tarvinnut kipulääkkeitä yli vuoteen.

Jumala on elävä ja rakastava ja rakastaa sinuakin, jos tahdot ottaa Hänet vastaan.

Vierailija
106/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin uskovana pelkään, että kohta vainot alkavat, mitä jos minua kidu tetaan ja yritetään saada kieltämään Jeesus ja en kestä sitä kidu tusta ja kiellän Jeesuksen ja joudun kadotukseen...Tämä on se skenaario joka itseäni eniten pelottaa, tiedän nimittäin olevani heikko

:D

Älä pelkää, ei kukaan taida vaivautua.

Ei pidä aliarvioida pahojen verenhimoa :) Alkuperäinen kommentoija, rukoile asian takia. Siunausta!

Älä rukoile. Hukkaan heitettyä aikaa. Mene mieluummin ulos aurinkoon, vaikka haravoimaan lehtiä tai kävelylle. Juttele jonkun täyspäisen ihmisen kanssa niitä näitä, niin saat vähän perspektiiviä.

Harmi, jos sinua ei Jumala kuule.  Vai että perspektiiviä vauvapalstan vihaajalta... :D

Ei siinä ole mitään harmittelemista :) Ei se jumala kuule sinuakaan. Jumalaa ei nimittäin ole olemassa. Maailma ei myöskään ole loppumassa. Asiat on ihan hyvin. Nyt on tietenkin tämä korona heittämässä kapulaa rattaisiin, mutta jollain lailla sekin järjestyy.

Oikein hyvin on kuullut :) 

Vierailija
107/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin ❤️

Vierailija
108/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut koskaan muslimi, enkä voi vastata siihen, miten he kokevat oman uskonsa.

Tiedän vain sen, mitä hyvää kristinusko on minulle ja monille muille ihmisille antanut.

Kristinusko on armollinen usko. Ja armon kautta ihminen saa sellaisen rauhan, mitä tämä maailma ei voi antaa. Olen saanut myös satoja rukousvastauksia itseni ja muiden ihmisten puolesta rukoillen.

Olen nähnyt Jeesuksen ja kuullut enkeleiden laulua, yms. Se kaikki on kaunista.

Kipujani on parannettu yliluonnollisesti jo useita kertoja, en ole tarvinnut kipulääkkeitä yli vuoteen.

Jumala on elävä ja rakastava ja rakastaa sinuakin, jos tahdot ottaa Hänet vastaan.

Nähnyt Jeesuksen...? Minkä näköinen?

Vierailija
109/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö median ja viihteen kanssa ja kautta tehdä pahempaa?  Ne sinä hyväksyt.

Tuhoaminen on ihmisen ominaisuus, ei sinänsä uskonnon. Vai miten selität Stalinin puhdistukset, Kiinan ihmisoikeusrikkomukset, Pohjois-Korean hulluuden, Pol Potin kansanmurhan, Hitlerin toilailu (ja ei, Hitler ei ollut mikään kristitty, ajatteli korvata kristinuskon natsismilla)? Kovasti ylistetty Ranskan kirkonvastainen vallankumoukin oli yhtä tappamisen juhlaa. Ja saatpa nähdä että nykyään Elokapinan ja LGBT-liikkeen kaltaiset porukat eivät tule kaihtamaan fyysistäkään väkivaltaa, vaikka toistaiseksi harjoittavat vasta henkistä.

Hyväksynkö? Ja onko viihde aiheuttanut montakin ristiretkeä tai invisiitiota? Viihde ja media ne varmaan vetää ihmisiä nosturin nokkaan Afganistanissa? Uskonnot ovat aiheuttaneet enemmän murhetta ja kuolemaa, kuin mitkään yksittäiset taudit ja epidemiat.

Ja hienosti vaihdoit aihetta. Oliko sinulla vastausta tuohon uskonnon tyrkyttämiseen, ja toisten elämään sekaantumiseen?

Vierailija
110/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki videoituna mitä tapahtuu ennen Jeesuksen toista tulemusta:

Vierailija
111/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö median ja viihteen kanssa ja kautta tehdä pahempaa?  Ne sinä hyväksyt.

Tuhoaminen on ihmisen ominaisuus, ei sinänsä uskonnon. Vai miten selität Stalinin puhdistukset, Kiinan ihmisoikeusrikkomukset, Pohjois-Korean hulluuden, Pol Potin kansanmurhan, Hitlerin toilailu (ja ei, Hitler ei ollut mikään kristitty, ajatteli korvata kristinuskon natsismilla)? Kovasti ylistetty Ranskan kirkonvastainen vallankumoukin oli yhtä tappamisen juhlaa. Ja saatpa nähdä että nykyään Elokapinan ja LGBT-liikkeen kaltaiset porukat eivät tule kaihtamaan fyysistäkään väkivaltaa, vaikka toistaiseksi harjoittavat vasta henkistä.

Hyväksynkö? Ja onko viihde aiheuttanut montakin ristiretkeä tai invisiitiota? Viihde ja media ne varmaan vetää ihmisiä nosturin nokkaan Afganistanissa? Uskonnot ovat aiheuttaneet enemmän murhetta ja kuolemaa, kuin mitkään yksittäiset taudit ja epidemiat.

Ja hienosti vaihdoit aihetta. Oliko sinulla vastausta tuohon uskonnon tyrkyttämiseen, ja toisten elämään sekaantumiseen?

En vaihtanut aihetta, mutta jos haluat tietää, miksi sinun elämääsi sekaannutaan, niin se voi johtua kahdesta syystä:

a) hyvästä tahdosta, halusta pelastaa sinutkin

b) pahasta inhimillisestä ominaisuudesta demonisoida kaikki, jotka eivät ajattele juuri niin kuin ihminen itse. Tämä ominaisuus on kaikilla ihmisryhmillä ja juuri äsken luettelin näin toimivia ihmisryhmiä, jotka eivät ole uskonnollisia.

Selkisikö?

Vierailija
112/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Koskaan aiemmin ihmiskunnan historiassa tämä ei ole ollut mahdollista, mutta nyt globalisaation, teknologian ja maailmanlaajuisen "pandemian" varjolla tämä on mahdollista toteuttaa. Ihmisiltä viedään heidän oikeudet ja jotkut jopa suostuvat tähän vapaaehtoisesti. Pian kansallisvaltion katoavat ja kaikkea ohjataan maailmanlaajuisesti. 

Mun pitäisi uudistua uskossani, olen totaalisen kyynistynyt eikä mikään nyt tapahtuva hetkauta. Sen vain on tiennyt että maailma tähän suuntaan menee ja siinä se. Ei kauhistuta edes. Oma hengellinen tila harmittaa. 

Mutta joo, koskaan ennen ei koko maapallon väki ole ollut tällä tavalla tiiviisti yhteisen asian äärellä. Nyt meitä lämmittellään siihen, että tulee nopeita muutoksia. Olihan se hyvin ennen kuulumatonta, että Suomi suljettiin ja Uusimaa erityisesti. Tarvittiin hyvin nopeaa reagointia ja todella nopeita lakimuutoksia ja päätöksiä. Nyt meillä on muovikorttia, todistusta, passia, klippua ja klappua. Kohta halutaan että kaikki ihmisen tieto on yhdessä tietokannassa ja mikäs se kätevämpää kuin lukea tiedot käsivarrestasi. 

Ruokapula ja vesipula ovat muualla totta jo nyt. Suomessa se vielä kuulostaa kaukaiselta. Nopeat kriisit vaativat nopeaa reagointia. Se yksi poliitikko ehkä jo elää jossain ja odottaa nousunsa päivää. Ja maapallon väki tykkää kun kaveri puhuu järkeviä, mutta samalla vaarallista valhetta.

Ei, en usko koronarokotteen olevan vielä osa tuota, mutta ilmassa on merkkejä siitä, miten kansakunnat jakaantuvat toisiaan vastaan, ihmisryhmä toistansa vastaan jne.

Vierailija
113/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on oikeen deeppiä keskusteluu palstalla!

Vierailija
114/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut että eletään ehkä lopunaikoja tai että meidän sukupolvi kenties on just se mikä saa kokea Jeesuksen takaisin tulemisen.

Mutta en usko rokotteen olevan pedonmerkki (koska se näyttää tulevan vasempaan olkapäähän) ja varoisin puhumasta siitä myöskään sen "esiasteena". Rokotteita on ollut ihmiskunnan historiassa ennenkin (ja niihin on painostettu ennenkin). Iman niitä moni meistä ei täällä olisi.

Jos joku uskoo rokotteen olevan pedonmerkki tai pelkää sitä, hänen ei tule sitä silloin ottaa jos kokee sen olevan väärin... mutta muita ihmisiä ei tule myöskään painostaa olemaan ottamatta jos ei merkistä ole varma.

Itse hämmästyn näitä pedonmerkiksi nimittäviä. Itse en uskaltaisi väittää sen merkiksi mitään, mikä ei istu siitä olevaan raamatunkuvaukseen täysin. Raamattu varoittaa meitä lisäämästä ym mitään mitä ei sinne ole kirjoitettu. Siksi itseä huolestuttaa nämä kristityt jotka uskovat olevansa Herran asialla käskiessään muita uskovia katumaan. Kannattaa miettiä onko uskovan hyvä luottaa salaliittoteorioihin yhtä paljon kuin raamattuun..

Olen huolestunut erottavatko nämä pedonmerkkiä kun se sitten lopulta tulee.. jos eivät edes muista huomioida merkkiä etsiessään esim sitä minne se otetaan.

Ymmärrän kyllä miksi rokotteesta tai rokotepassista tulee pedon merkki mieleen.. mutta yhtä hyvin pankkikortti tai pankkitili vois olla vastaava asia.... nekin on vähän sinne päin, eikö? Jotenkin ajattelisin että kyseessä on ennemmin jonkinlainen tulevaisuuden maksuväline tai tunnistautuminen.

Jokainen rukoilkoot asiaan ja kysykööt utse Herran tahtoa ja mielipidettä itse.

Vierailija
115/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yksinkertainen täytyy ihmisen olla, jotta hän uskoo raamatun olevan Jumalan kirjoittama, ja sen myötä täydellisen oikeassa?

Raamattu sanoo, että "tyhmyys on nainen, niin levoton ja yksinkertainen eikä hän mistään mitään tiedä". 

Kyllä minä uskon ainakin tähän. Ja jos uskoo raamatun kertovat tosiasioita, niin silloin on tähän uskottava ;)

Sanatarkasti: tyhmyys on kuin irstas nainen ......

14Hän istuu talonsa ovella,

istuimella kaupungin kummuilla,

15kutsumassa ohikulkijoita,

jotka käyvät polkujansa suoraan eteenpäin:

16"Joka yksinkertainen on, poiketkoon tänne".

Ja sille, joka on mieltä vailla, hän sanoo:

17

"Varastettu vesi on makeata,

ja salattu leipä on suloista".

18

Eikä toinen tiedä, että haamuja on siellä,

että hänen kutsuvieraansa ovat tuonelan laaksoissa.

Vierailija
116/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan Pyhässä Paikassa.Ja : lastenhyväksikäyttö olisi pahinta josta Jeesuskin sanoi: Parempi olisi myllynkivi kaulaan niille...

Sekin on jo tapahtunut.

Vierailija
117/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Koskaan aiemmin ihmiskunnan historiassa tämä ei ole ollut mahdollista, mutta nyt globalisaation, teknologian ja maailmanlaajuisen "pandemian" varjolla tämä on mahdollista toteuttaa. Ihmisiltä viedään heidän oikeudet ja jotkut jopa suostuvat tähän vapaaehtoisesti. Pian kansallisvaltion katoavat ja kaikkea ohjataan maailmanlaajuisesti. 

Mun pitäisi uudistua uskossani, olen totaalisen kyynistynyt eikä mikään nyt tapahtuva hetkauta. Sen vain on tiennyt että maailma tähän suuntaan menee ja siinä se. Ei kauhistuta edes. Oma hengellinen tila harmittaa. 

Mutta joo, koskaan ennen ei koko maapallon väki ole ollut tällä tavalla tiiviisti yhteisen asian äärellä. Nyt meitä lämmittellään siihen, että tulee nopeita muutoksia. Olihan se hyvin ennen kuulumatonta, että Suomi suljettiin ja Uusimaa erityisesti. Tarvittiin hyvin nopeaa reagointia ja todella nopeita lakimuutoksia ja päätöksiä. Nyt meillä on muovikorttia, todistusta, passia, klippua ja klappua. Kohta halutaan että kaikki ihmisen tieto on yhdessä tietokannassa ja mikäs se kätevämpää kuin lukea tiedot käsivarrestasi. 

Ruokapula ja vesipula ovat muualla totta jo nyt. Suomessa se vielä kuulostaa kaukaiselta. Nopeat kriisit vaativat nopeaa reagointia. Se yksi poliitikko ehkä jo elää jossain ja odottaa nousunsa päivää. Ja maapallon väki tykkää kun kaveri puhuu järkeviä, mutta samalla vaarallista valhetta.

Ei, en usko koronarokotteen olevan vielä osa tuota, mutta ilmassa on merkkejä siitä, miten kansakunnat jakaantuvat toisiaan vastaan, ihmisryhmä toistansa vastaan jne.

Minä seuraan maailman mölinää ihan pakolliset, se aika on pois hengellisestä juurtumisesta Jeesukseen. Mutta yllättävän ennustettavasti on mennyt maailma, kuten ajattelinkin. Ei sitä uppoavaa laivaa viitsi sillä tavalla surra. Ainakin on mahdollisuus loistaa itse valoa pimeässä. Ehkä voisi enemmänkin pitää silmiä auki, ilman että antautuu pelon valtaan ja siihen mitä meidän  _ halutaan _ asioista tuntevan ja ajattelevan..

Vierailija
118/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea David Wilkersonin Ennustus tai Pasuuna Soi. Netistäkin löytää. Todellakin Jeesus tulee pian takaisin. Meillä uskovilla ei ole mitään pelättävää. "Toinen otetaan, toinen jätetään". Muista lukea Raamattua ja rukoilla. Muista viittä viisasta ja tyhmää neitsyttä.

Siunausta sinulle.

Eikös siinä anneta ensin antikristukselle vapaat kädet touhuta ja vainon keskeltä sitten pääsee pois kuka pääsee. 

Vierailija
119/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan Pyhässä Paikassa.Ja : lastenhyväksikäyttö olisi pahinta josta Jeesuskin sanoi: Parempi olisi myllynkivi kaulaan niille...

Sekin on jo tapahtunut.

Minulle tuli tuo kohta mieleen kuunnellessani Haukion puhetta kirkossa.... rokotetta siinä mielestäni rivien välistä ajettiin ja ainakaan itse en ole sellaista johdatusta kokenut, että menisin ottamaan.

Vierailija
120/580 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on oikeassa kaikessa, joten se kirja kannattaa jokaisen lukea kannesta kanteen.

.

Kyllä.  "Tyhmyys on nainen, niin levoton ja yksinkertainen eikä hän mistään mitään tiedä"

10

Herran pelko on viisauden alku,

ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. —

11

"Sillä minun avullani päiväsi enenevät

ja jatkuvat elämäsi vuodet.

12Jos olet viisas, olet omaksi hyväksesi viisas;

ja jos olet pilkkaaja, saat sinä sen yksin kestää."

Tyhmyys on kuin irstas nainen..........     Sananlaskut 9:13  kokonaisuus huomioi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi