HS: Pikkuporvaristo katselee muita alaspäin
Olikohan tämä jo täällä? En ole monesta asiasta Kontulan kanssa samaa mieltä, mutta tämä artikkeli on täynnä erittäin teräviä huomioita. Paljon sellaista, mitä on tullut itsekin pohdittua.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008313922.html
"Pikkuporvarillisia taidemieltymyksiä ei ohjaa niinkään esteettinen nautinto kuin pyrkimys erottautua alemmistaan. Pikkuporvari arvostaa oopperaa ja kokeilevaa jazzia, vaikkei niitä syvällisesti ymmärräkään. Hän rakastaa taidetta, mutta ei kykene itse sitä tuottamaan. Keskitien valitsemisesta seuraa keskinkertaisuutta."
"Hän kysyi, että osaanko sanoa, miksi kaikki mielenosoittajat ovat niin rumia. Hän tarkoitti, että he olivat ylipainoisia, tatuoituja ja käyttivät epäsiistejä vaatteita. Kenen tahansa normaalia edustavan pikkuporvarin lailla hänen katseensa kohdistui heidän häiritsevään ulkonäköönsä enemmänkin kuin aatteeseen.”"
Kommentit (482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti-Kontula on pro-incest:
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/373946/IL+Kansanedustaja+sallisi+seks…Taidan olla pikkuporvari kun en ole samaa mieltä. Lieneekö Kontula kokeillut itse?
HYI HEMMETTI, Kontulahan on ihan sairas. Ei kukaan täysjärkinen voi tuollaista ehdottaa.
Seksin myymisen puolustajana rouva on mulla jääny mieleen, mutta nyt kyllä leuka mullakin loksahti..
Ja ihan pokkana tämäkin varmaan uskoo tekevänsä parempaa maailmaa, niinkuin muutkin kaikenlaista rajattomuutta ihannoivat vassut.Kunhan mikään tai kukaan ei estä (panemasta), niin hyvä tulee!
Kaikkea muuta sitten heidän mielestään saakin valvoa ja kontrolloida. Tuo seksin rajaton nautintohan se heidän kestosyöttinsä on..Kannattajissa ei-sitten- niin-yllättävästi suuntautuneita.
Vielä kun kertoisit, miksi täysi-ikäisten välistä suostumuksellista seksiä pitäisi säädellä rikoslailla.
Itse arvostan Kontulaa osin juuri siksi, että hänellä on kanttia kertoa näkemyksensä suoraan ja laskelmoimatta, vaikka ne aiheuttaisivat ties millaista peppukipua kaiken maailman mölyapinoissa.