Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilainen näkemys vauvasurmiin...

Vierailija
08.12.2014 |

Melkein kaikki kirjoittavat että äiti on paha ja psykopaatti- minä olen eri mieltä. Luulen että hän on ainoastaan hyvin sairas henkisesti, luultavasti traumatisoitunut jostain lapsuuden tapahtumasta eli ollut aina sairas. Jostain luin, että monilla lapsensa surmanneilla äideillä on seksuaalisen väkivallan ja hyväksikäytön kokemuksia lapsuudessa. Tavallaan se olisi selitys siihen, että suhtautuu niin oudosti ehkäisyyn, raskauteen, aborttiin ja synnyttämiseen- jos suhtautuminen koko omaan kehoon ja varsinkin siis seksuaalisuuteen on hyvin perustaa myöten sairas. Mielestäni hän kuuluu ehdottomasti Niuvanniemeen, ei vankilaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:59"]

Kaikki pahuus on sairautta mutta kaikki sairaus ei ole pahuutta. Edes sellainen ihminen, joka haluaa tahallisesti kiduttaa toista ihmistä, ei ole päästään täysin terve. Terve ihminen ei sellaiseen kykene. Kaikilla teoilla on syynsä, joko tietoinen tai tiedostamaton. Mutta se ei tarkoita että henkilö olisi syyntakeeton.

[/quote]

 

Joskus tietenkin voi olla.

Vierailija
22/23 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta Niuvanniemeen pääsemiselle on tarkat kriteerit, eikä niihin yleensä kuulu lapsena vaurioituminen, vaan pitää olla ns. sairas, tyyliin vaikka vanhemmat olisivat kohdelleet kunnolla niin olisit seko. Enkä minä sitäpaitsi jaksa olla varma, että naisen taustalta löytyy mitään järkyttävää, selkeää ja groteskia pahoinpitelemistä tai laiminlyöntiä, mutta jos hän on ollut hyvin herkkä ihminen niin on tietenkin voinut kokea asioita jotenkin pahasti tai kokenut olevansa liian yksin tai jotain....

En minäkään usko, että kukaan ihan valitsemalla valitsee tuollaisen pahuuden ja käyttäytyy sitten vain niin.

Sääliä en silti osaa tuntea, en vain käsitä, miten nainen on kyennyt tekemään mitä teki :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin takaa sitä, että hän tuskin on paha ja psykopaatti, koska noita sanoja useimmat käyttivät. En puolustele tekoja, ne ovat pahoja, mutta onko niiden tekijä sairas vai paha, siinä ero. Muuten, pedofiilit eivät usein ole lainkaan hyväksikäytettyjä, toki sellaisiakin on. En ole psykiatrian ammattilainen, mutta minua kiinnostaa psykologia ja olen sitä yliopistossa jonkin verran lukenut. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän