Miehille kelpaamaton tavisnainen vastaa kysymyksiin.
Taustatiedot:
- 27 vuotta
- olen töissä
- ulkonäkö vaatimaton sekä kasvoilta että kropasta
- en juurikaan meikkaa
- en käytä korkkareita
- en käytä päihteitä muuta kuin satunnaisesti juhla-aterian kanssa lasin viiniä
- pukeuden käytännöllisesti
- olen luotettava, rehellinen, ujo
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:55"]
Oletko joskus ollut humalassa? Piditkö siitä?
[/quote]
Pikku hiprakassa joskus, en pitänyt edes siitä.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:53"]
Asun pääkaupunkiseudulla. Voin lähteä treffeille, mutta petyt todennäköisesti.
ap
[/quote]
Niin minäkin, kohta työkiireiltä tulee rauhallisempi jakso, niin sitten olisi aikaa. Sellaista se treffaaminen on, joskus pettyy joskus ei :) Ei niitä kannata kuolemanvakavasti ottaa, ajattele vaikka että näät hyvän leffan tai syöt hyvin, näet siinä ihmisen samalla.
[/quote]
Ihan hyvä filosofia treffailun suhteen.
ap
Voisitko seurustella peniksettömän miehen kanssa?
Kun kerrot olevasi miehille kelpaamaton, niin tarkoitatko että olet miehille kelpaamaton vai, niin kuin useimmiten vastaavissa tapauksissa, Miehille kelpaamaton?
Juuh en varmaan panisi.
Terveisin,
Alffa-uros 32
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:59"]
Voisitko seurustella peniksettömän miehen kanssa?
[/quote]
Täytyy myöntää, että vaikka en aseta miehille juurikaan kriteerejä, niin peniksestä en tingi. Haluaisin tyydyttävän seksielämän ja lapsia.
Ap, tässä sulle ilmainen itsetunnon kohotuskurssi. Katso lastenvaunuja työntäviä naisia tai pariskuntia, ovatko ne naiset kaunottaria? Vain jotkut sitähän minäkin. Jos naisella on lapsi, on se todistettavasti ainakin kerran kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:01"]
Kun kerrot olevasi miehille kelpaamaton, niin tarkoitatko että olet miehille kelpaamaton vai, niin kuin useimmiten vastaavissa tapauksissa, Miehille kelpaamaton?
[/quote]
En ymmärrä.
ap
Moni seurustelee pelkän peniksen kanssa
Ap, vastauksesi ovat nyrpeitä ja negatiivisia. Olisiko syy kelpaamattomuuteen kuitenkin enemmän luonteessa kuin habituksessa? Ja joo, tiedän kokemuksesta ettei kelpaamattomuus juurikaan jalosta ihmisestä riemullisuuden kukkasta. Silti.
Tunnetko ketään sosiaalityöntekijää?
Mitä jos vika onkin asenteessa, eikä ulkonäössä? Uskon, että olet kaunis.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:03"]
[/quote]
En ymmärrä.
ap
[/quote]
Kysyjä mahtaa tarkoittaa että jos nainen valittaa olevansa Miehille kelpaamaton, tarkoittaa hän ns. alfauroksia. Sen sijaan miehiä pienellä m-kirjaimella riittäisi vaivaksi asti mut kun siis..
Itse olen
- 25 vuotta
- olen töissä
- en juurikaan meikkaa
- en käytä korkkareita, paitsi talvella saappaita joissa maltillinen korko
- en käytä päihteitä muuta kuin saunasiiderin tai hyvin harvoin ulos mennessä
Ja silti on aina miehiä löytynyt! Yritätkö liikaa tai aivan liian vähän? Oletko jo henkisesti luovuttanut seuran haun ja se näkyy sinusta? Flirttailetko? Itse olen ujo tuntemattomien kanssa, mutta tuttavien kanssa kova flirttailemaan, joten yleensä tärppää ihan lähipiiristä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:15"]
Itse olen
- 25 vuotta
- olen töissä
- en juurikaan meikkaa
Ja silti on aina miehiä löytynyt! Yritätkö liikaa tai aivan liian vähän? Oletko jo henkisesti luovuttanut seuran haun ja se näkyy sinusta? Flirttailetko? Itse olen ujo tuntemattomien kanssa, mutta tuttavien kanssa kova flirttailemaan, joten yleensä tärppää ihan lähipiiristä.
[/quote] Mutta onko sinulla kuitenkin perusnätit kasvot? Se selittäisi asian.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:03"]
[/quote]
En ymmärrä.
ap
[/quote]
Kysyjä mahtaa tarkoittaa että jos nainen valittaa olevansa Miehille kelpaamaton, tarkoittaa hän ns. alfauroksia. Sen sijaan miehiä pienellä m-kirjaimella riittäisi vaivaksi asti mut kun siis..
[/quote]
Ahaa. Ei kiinnosta ihmisten lajittelu jonkun alfa-statuksen mukaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:55"]
Eli suomeksi sanoen et viitsi nähdä lainkaan vaivaa ulkonäön eteen, mutta silti haluaisit miesten näkevän sinut huippukauniina?
Ja meinasit, että ne nätit ja huolitellut heräävät joka aamu sen näköisinä kuin ovat?
[/quote]
En ole huippukaunis, eikä minua voi sellaisena nähdä. Hygieniani on kunnossa, vaatteet ehjät ja puhtaat, hiukset leikataan säännöllisesti, olen normaalivartaloinen. Muuta en aio tehdä. En aio värjätä hiuksia, ottaa tekokynsiä tai hiuslisäkkeitä. En myöskään laita kiloa pakkelia naamaani.
ap
[/quote]
Mutta silti valitat, kun et ole miesten silmissä huippukaunis?
Hyvän ulkonäön ylläpito nyt vaan useimmilta vaatii jonkinverran aikaa ja vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:15"]
Itse olen
- 25 vuotta
- olen töissä
- en juurikaan meikkaa
[/quote]
En osaa flirttailla, sillä olen ujo, ehkä jopa sisäänpäinkääntynyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:53"]
Asun pääkaupunkiseudulla. Voin lähteä treffeille, mutta petyt todennäköisesti.
ap
[/quote]
Niin minäkin, kohta työkiireiltä tulee rauhallisempi jakso, niin sitten olisi aikaa. Sellaista se treffaaminen on, joskus pettyy joskus ei :) Ei niitä kannata kuolemanvakavasti ottaa, ajattele vaikka että näät hyvän leffan tai syöt hyvin, näet siinä ihmisen samalla.