Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaamaton tavisnainen vastaa kysymyksiin.

Vierailija
08.12.2014 |

Taustatiedot:

- 27 vuotta

- olen töissä

- ulkonäkö vaatimaton sekä kasvoilta että kropasta

- en juurikaan meikkaa

- en käytä korkkareita

- en käytä päihteitä muuta kuin satunnaisesti juhla-aterian kanssa lasin viiniä

- pukeuden käytännöllisesti

- olen luotettava, rehellinen, ujo

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometri lainaukset puuduttavat joten viittaan nyt viestiin numero 58. Viestisi siitä että ap:n ei tarvitse tehdä mitään oman kehittymisensä eteen, sen kuin vain sulkee silmänsä ja odottaa sitä taian omaista hetkeä jolloin hän puhkeaa kukkaan sekä hyväksyy itsensä, on valheellista. Siksi mietinkin oletko pelkkä susi lammasten vaatteissa vai aidosti yksinkertainen hupakko jonka pyhin arvo on se ettei kenellekään vaan tule paha mieli.

59 viestissä gtaas tuli oikeasti järkeviä ideoita ja ehdotuksia.

Vierailija
2/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"]

Kilometri lainaukset puuduttavat joten viittaan nyt viestiin numero 58. Viestisi siitä että ap:n ei tarvitse tehdä mitään oman kehittymisensä eteen, sen kuin vain sulkee silmänsä ja odottaa sitä taian omaista hetkeä jolloin hän puhkeaa kukkaan sekä hyväksyy itsensä, on valheellista. Siksi mietinkin oletko pelkkä susi lammasten vaatteissa vai aidosti yksinkertainen hupakko jonka pyhin arvo on se ettei kenellekään vaan tule paha mieli.

[/quote]

Viestissä 54 ja 58 kehotetaan ap:ta hyväksymään itsensä ja panostamaan itsetuntoonsa. Se onkin aihe, josta sinä et tiedä mitään. Koska jos olisit sinut itsesi kanssa, et kirjoittelisi ilkeitä kommentteja anonyymina. Huonoa itsetuntoa ja paskaa luonnetta ei peitä kynsilakka eikä BB-voide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista kyllä aika hyvin käy ilmi miksi ap ei "kelpaa". Vaikuttaa melko tosikolta tyypiltä, ja sellaisia usein miehet vähän välttelee. 

Tietysti lisäksi nuo ujous + ei alkoholinkäyttöä rajoittaa myös. Itsekin olen ujo, enkä todellakaan kaunis, mutta miehiä on aina riittänyt, mutta minä olenkin vapautunut ujoudesta tapaamistilanteissa (baareissa) alkoholin avulla. Lisäksi taidan olla muutenkin vähemmän "tiukka täti" kuin tämä ap, ja minulla on parempi itsetunto, en ole koskaan ajatellut jo etukäteen että mies pettyisi tapaamisestani.

Vierailija
4/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Viestissä 54 ja 58 kehotetaan ap:ta hyväksymään itsensä ja panostamaan itsetuntoonsa. Se onkin aihe, josta sinä et tiedä mitään. Koska jos olisit sinut itsesi kanssa, et kirjoittelisi ilkeitä kommentteja anonyymina. Huonoa itsetuntoa ja paskaa luonnetta ei peitä kynsilakka eikä BB-voide.

[/quote]

Voi kulta pieni täällä ei muuta tehdäkään kuin kirjoitella ilkeästi ja anonyyminä, muistelehan omia suosikki inhokkejasi. Minun sanomani on että ap:n kannattaisi kehittää itseään ja nauttia omasta naiseudestaan. En koe tarvetta silotella totuutta ja kannustaa ap:ta vertaamaan itseään pikkulasten äiteihin mikä on vertailuna epärelevantti koska ap:n tulisi verrata itseään toisiin nuoriin sinkku tai pariutumassa oleviin naisiin. Minun maailmani ei romahda totuuden ääneen sanomisesta. Mutta minulta taitaakin puuttua sitä tunneälyä ;)

Vierailija
5/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

64, olet ihmisoksennus. Vai itsensä kehittämistä on ulkonäön puunaaminen muita miellyttääkseen ja itsensä vertailu muihin? Oletko 17? Onko sinulla kaikki ok?  Luulen, että ap:n kaipaama ihmissuhde liikkuu vähän syvemmissä sfääreissä kuin omasi. 

Vierailija
6/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa ihan minulta aikoinaan, siis luonteen puolesta, mutta mä olin ihan nätti ja sitten taas toisaalta peniksetön mies olisi käynyt, koska en halunnut lapsia erityisemmin enkä seksiä laisinkaan. 

Pariutuminen oli todella vaikeaa niillä korteilla. Minä pidän ap:n vastauksista, olen itse samanlainen, mutta en edes noin varma siitä, että ketäänhän en miellytä vaikka se sinänsä olikin lähestulkoon sääntöni numero 1.

Mutta se ero mulla ja aloittajalla oli, että pyrinlöytämään miehet elävästä elämästä, nettiä ei 90-luvulla oikeastaan (minulle) ollutkaan ja hyvä niin, en olisi sinne sopinutkaan. En harrastanut treffailua vaan miehiä löytyi vain jotenkin kadulta, töistä, kansanopistosta (laskisiko sen harrastukseksi? Toisaalta siellä asuttiin.) deittailu ei NIIN ole mun juttuni, koska en tosiaan jaksa treffailla, koska siinä ei nopeasti saa selville, minkälainen ihminen toinen OIKEASTI on, vaan näkee sellaisen kuoren, joka taas ei minua kiinnosta. Haluan tutustua toiseen pikkuhiljaa niin, ettei toinen edes huomaa olevansa tarkkailun alla. Tai minä hänen tarkkailunsa alla :D (joskin uskoin, ettei sellaista olekaan mutta aina niitä huonohampaisia luusereita jostain viereeni pölähti). 

Laskin riman todella alas ja seurustelin kolmen miehen kanssa, joista yksi on lopulta mieheni. Kukaan heistä ei ollut sellainen, josta olisin ollut alunperin kiinnostunut, ikävä kyllä, mutta tällä luonteella kaikkea ei saa, enkä halunnut pettävää miestäkään, joka ihastuu näyttelijänlahjoihini, joten pakko oli tyytyä. Mutta "oudompienkin" miesten joukosta on köytynyt oikeita helmiä, eli ei tosiaankaan kannata luottaa ensivaikutelmiin tai torjua ketään esim. ulkonäön takia! 

Mieheni on paras ystäväni ja tekee kaikkensa, jotta olisin hänen kanssaan tyytyväinen, enpä mä mitään rakkaushuumaa ole osannut niin kaivata ja ohihan se jo tässä vaiheessa olisikin. Nyt on jäljellä se ihminen, jonka valitsin. Ja täytyy sanoa, että ilman hullua hurmosta valitsin aika viisaasti. 

Tsemppiä ap!

Vierailija
7/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:03"]

Ap, tässä sulle ilmainen itsetunnon kohotuskurssi. Katso lastenvaunuja työntäviä naisia tai pariskuntia, ovatko ne naiset kaunottaria? Vain jotkut sitähän minäkin. Jos naisella on lapsi, on se todistettavasti ainakin kerran kelvannut. 

[/quote]

Hohhoijaa. Taas tätä valheellista feelgood hömppää. Jos lastenvaunuja työntävät äidit ovat nyt ulkonäöllisesti samalla tasolla kuin ap niin kuvittelet ilmeisesti että he näyttivät samalta myös pariutumisvaiheessa?

[/quote]

Tuliko sulle hyvä mieli? Mitä saat typeristä kommenteistasi? Ap, olet ihana sellaisena kun olet ja olet vielä nuori ja ehdit puhjeta kukkaan ja kehittää itseluottamustasi. Ja harva nainen rupsahtaa sillä hetkellä kun pariutuu tai saa lapsen. Paitsi ehkä tuo ilkeä kommentoija.

[/quote]

Tuoko sinulle hyvän mielen edistäminen valheellisesti hyvän mielen? Totuus sattuu kultaseni. Tai sitten olet ketunhäntä kainalossa ja toivot ap:n jatkavan arkisella linjallaan. Siinä tapauksessa häpeä. Ap:lle sanon että olet nainen ja sinulla on naiselliset avut. Opettele korostamaan niitä ja nauti naiseudestasi. Meikkaus, kampaus ja hyvin istuvat vaatteetki tekevät ihmeitä.

[/quote]

Mikä valheellinen edistäminen!? Minulle tuo joka päivä hyvän mielen se, että pystyn tsemppaamaan muita ihmisiä työpaikalla, kotona ja harrastuksissa. Olen onnellinen, vaikka en meikkaa minäkään. Ap voi muuttaa ulkonäköään ja teeskennellä olevansa jotain muuta kuin on. Mutta jos hän niillä keinoin löytää suhteen, onko se suhde onnellinen ja vastaako se ap:n toiveita? Ei.

[/quote]

Miehenä heittäisin väliin tällaisen kommentin: Voinko alkaa käyttää taas ylikokoisia hevi-paitoja trendipukeutumisen sijaan? Antaa voimakkaasti harventuneen tukan kasvaa sen sijaan että ajan hiukset kokonaan pois? Voinko kertoa kaikki härskeimmät juttuni tuntemattomien seurassa illallispöydässä, koska silloinhan olen oma itseni (kerron samanlaisia juttuja mitä parhaan kaverin seurassa)? Voinko olla hiljaa ja kyselemättä toisilta mitään, jos minua ei vain jaksa kiinnostaa toisten asiat?

No, jokainen tietää mitä tuo tarkoittaisi naistensaannin kannalta. Kukaan nainen ei miehelle kehtaisi väittää, että voi vaan vetää ihan sellaisella meiningillä kuin tekee mieli, koska sillä saa parhaat naiset.

Vierailija
8/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sää et vaan oo löytänyt sellaista sopivaa miestä. Mää oon samanlainen kuin AP, vähän nuorempi vain. Mää vain oon löytäny itelle poikaystävän, joka pitää musta just tämmösenä. Vieläkään en saa muilta miehiltä minkäänlaista huomiota, mutta niin se vaan menee, että yhden oikeanlaisen miehen huomio riittää :)

Vierailija
9/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

67, kyse ei ole samasta asiasta. Esimerkkisi koskee huonoja käytöstapoja. Ap:n käytös on tietääkseni hyvä.

Vierailija
10/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:32"]

67, kyse ei ole samasta asiasta. Esimerkkisi koskee huonoja käytöstapoja. Ap:n käytös on tietääkseni hyvä.

[/quote]

No olkoon niin, mutta edelleenkin et suosittelisi minua pukeutumaan rakastamieni heavymetal-bändien ei-istuviin paitoihin tai kasvattamaan sellaista pappatukkaa täyskaljun sijasta.

Vierailija
11/80 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:47"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:32"]

[/quote]

No olkoon niin, mutta edelleenkin et suosittelisi minua pukeutumaan rakastamieni heavymetal-bändien ei-istuviin paitoihin tai kasvattamaan sellaista pappatukkaa täyskaljun sijasta.

[/quote]

Mulle kävisiihan hyvin mies, joka käyttäisi bändipaitoja aina sopivissa tilanteissa. Se kertoisi enemmän hänen persoonallisuudestaankin kuin H&M-vaatteisiin pukeutuminen.

Vierailija
12/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi. Minulla on isokin ja osaan sitä käyttää.

-Mies

Vierailija
13/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille? Missä päin asut?

T.M30v

Vierailija
14/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, että heti ensin aletaan vihjailla seksuaalisesti. En arvota miehiä peniksen koon perusteella.

ap

Vierailija
15/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pääkaupunkiseudulla. Voin lähteä treffeille, mutta petyt todennäköisesti.

ap

Vierailija
16/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lähellekään siinä asemassa mitä samanlaiset/ikäiset kiltit päihteettömät miehet ovat. Heitä suomalaiset naiset aidosti halveksivat.

mies

Vierailija
17/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi sanoen et viitsi nähdä lainkaan vaivaa ulkonäön eteen, mutta silti haluaisit miesten näkevän sinut huippukauniina?

Ja meinasit, että ne nätit ja huolitellut heräävät joka aamu sen näköisinä kuin ovat?

Vierailija
18/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus ollut humalassa? Piditkö siitä?

Vierailija
19/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:55"]

Et ole lähellekään siinä asemassa mitä samanlaiset/ikäiset kiltit päihteettömät miehet ovat. Heitä suomalaiset naiset aidosti halveksivat.

mies

[/quote]

Halveksuntaa olen lähinnä saanut miesten taholta.

ap

Vierailija
20/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:55"]

Eli suomeksi sanoen et viitsi nähdä lainkaan vaivaa ulkonäön eteen, mutta silti haluaisit miesten näkevän sinut huippukauniina?

Ja meinasit, että ne nätit ja huolitellut heräävät joka aamu sen näköisinä kuin ovat?

[/quote]

En ole huippukaunis, eikä minua voi sellaisena nähdä. Hygieniani on kunnossa, vaatteet ehjät ja puhtaat, hiukset leikataan säännöllisesti, olen normaalivartaloinen. Muuta en aio tehdä. En aio värjätä hiuksia, ottaa tekokynsiä tai hiuslisäkkeitä. En myöskään laita kiloa pakkelia naamaani.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi