Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kelpaamaton tavisnainen vastaa kysymyksiin.

Vierailija
08.12.2014 |

Taustatiedot:

- 27 vuotta

- olen töissä

- ulkonäkö vaatimaton sekä kasvoilta että kropasta

- en juurikaan meikkaa

- en käytä korkkareita

- en käytä päihteitä muuta kuin satunnaisesti juhla-aterian kanssa lasin viiniä

- pukeuden käytännöllisesti

- olen luotettava, rehellinen, ujo

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:55"]

Eli suomeksi sanoen et viitsi nähdä lainkaan vaivaa ulkonäön eteen, mutta silti haluaisit miesten näkevän sinut huippukauniina?

Ja meinasit, että ne nätit ja huolitellut heräävät joka aamu sen näköisinä kuin ovat?

[/quote]

En ole huippukaunis, eikä minua voi sellaisena nähdä. Hygieniani on kunnossa, vaatteet ehjät ja puhtaat, hiukset leikataan säännöllisesti, olen normaalivartaloinen. Muuta en aio tehdä. En aio värjätä hiuksia, ottaa tekokynsiä tai hiuslisäkkeitä. En myöskään laita kiloa pakkelia naamaani.

ap

[/quote]

Mutta silti valitat, kun et ole miesten silmissä huippukaunis?

Hyvän ulkonäön ylläpito nyt vaan useimmilta vaatii jonkinverran aikaa ja vaivaa.

[/quote]

Missä kohtaa valitin väittämästäsi asiasta? Minä olen vaatimaton ulkonäöltäni, mutta en aio käyttää siihen aikaa enkä vaivaa. Siisti olen kyllä, kuten jo aiemmin kirjoitin.

ap

Vierailija
42/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:20"]

Millaisen miehen haluaisit?

[/quote]

Työssäkäyvä, päihteetön tai lähes päihteetön mies. Rehellinen ja luotettava. Ikähaarukka 25-35. Perussiisti, muuten ei ulkonäöllä väliä. Aika lailla itseni kaltainen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: mulla on huono iho, joten en mikään kaunokki ole suurimman osan mielestä ainakaan.  -25

Vierailija
44/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:23"]

[/quote]

Työssäkäyvä, päihteetön tai lähes päihteetön mies. Rehellinen ja luotettava. Ikähaarukka 25-35. Perussiisti, muuten ei ulkonäöllä väliä. Aika lailla itseni kaltainen.

ap

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta jos vaatimukset ovat nuo, niin jos et ole miestä löytänyt täytyy sinussa olla jotain perustavanlaatuisesti vialla. Olisko luonteessa jotain hieman outoa.

Vierailija
45/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmi ku en asu pääkaupunkiseudulla. Mehä oltais ihan ku kaks marjaa, minäkää en meinaa meikkaa enkä käytä korkkareita, enkä päihteitä (paitti olutta sillon tällön juhliessa)

T: M27

Vierailija
46/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista paikoista olet yrittänyt löytää seuraa? Oletko tinderissä?

Vierailija
48/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kotoisin Kainuu/Koillismaa-alueelta, tai onko sinulla sukujuuria siellä? 

Vierailija
49/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:27"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ei millään pahalla, mutta jos vaatimukset ovat nuo, niin jos et ole miestä löytänyt täytyy sinussa olla jotain perustavanlaatuisesti vialla. Olisko luonteessa jotain hieman outoa.

[/quote]

Varmaankin tuo ujous ja sisäänpäinkääntyneisyys.

ap

Vierailija
50/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korkkareitten käyttäminen liittyy mitenkään mihinkään? Taidat olla vaan ikävä ihminen joka pitää itseään parempana kuin niitä jotka käyttävät korkkareita.

Vierailija
51/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:30"]

Minkälaisista paikoista olet yrittänyt löytää seuraa? Oletko tinderissä?

[/quote]

En ole Tinderissä. Netistä lähinnä.

ap

Vierailija
52/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:57"]

Eli suomeksi sanoen et viitsi nähdä lainkaan vaivaa ulkonäön eteen, mutta silti haluaisit miesten näkevän sinut huippukauniina?

Ja meinasit, että ne nätit ja huolitellut heräävät joka aamu sen näköisinä kuin ovat?

[/quote]

En ole huippukaunis, eikä minua voi sellaisena nähdä. Hygieniani on kunnossa, vaatteet ehjät ja puhtaat, hiukset leikataan säännöllisesti, olen normaalivartaloinen. Muuta en aio tehdä. En aio värjätä hiuksia, ottaa tekokynsiä tai hiuslisäkkeitä. En myöskään laita kiloa pakkelia naamaani.

ap

[/quote]

Minulle tuollainen nainen kelpaisi, ei sitä maalipurkkia tartte ja vähä allerginen liiallisen hajusteen käytölle.  

Oletkos monen kanssa harrastanut seksiä??

Vierailija
53/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:30"]

Oletko kotoisin Kainuu/Koillismaa-alueelta, tai onko sinulla sukujuuria siellä? 

[/quote]

En ole, eikä ole.

ap

Vierailija
54/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:36"]

Miten korkkareitten käyttäminen liittyy mitenkään mihinkään? Taidat olla vaan ikävä ihminen joka pitää itseään parempana kuin niitä jotka käyttävät korkkareita.

[/quote]

Jostain syystä meikkaamattomuus ja korkkaiden käyttämättömyys ärsyttää miehiä.

ap

Vierailija
55/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:27"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Minusta nuo taas oli Suomen oloissa aika hurjat vaatimukset! Jos nyt otetaan vaikka tuo kohta "rehellinen ja luotettava", niin siinä putoaa heti ainakin 70 prosenttia miehistä pois jo pelkän kyvyttömyyden uskollisuuteen takia. Ja päihteetön, Suomessa? Ehkä 5 prosenttia suomalaisista miehistä on päihteettömiä. Ja jos vielä oletetaan, ettei kaikki pettäjät juo ja kaikki juopot petä, niin puhutaan parista prosentista koko miespopulaatiosta. Siihen vielä ikähaarukka 25-35, niin montako uskollista päihteetöntä 25-35 -vuotiasta miestä on vapailla markkinoilla? Ehkä kaksi. Yritä siinä sitten löytää niistä jompikumpi. 

Vierailija
56/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pakkelia tartte kilo olla. Itsellä pelkkä silmämeikki tekee suuuuren eron.

Vierailija
57/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua olla luonnontilassa, mutta raikas.
Miehelle voi olla aika tlläri, kun meikkien alta paljastuu vieraan näköinen.
Onnea hyvästä naisellisesta itsetunnosta, jota ei tarvitse buustata.

Vierailija
58/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lähe reissuun? Pakko sanoa, että suomalaiset miehet eivät ole se paras vaihtoehto.

Vierailija
59/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lähellekään siinä asemassa mitä samanlaiset/ikäiset kiltit päihteettömät miehet ovat. Heitä suomalaiset naiset aidosti halveksivat.

mies

[/quote]

Hölöhölö...miten ap ei ole "samassa asemassa"? Jos ei ole miestä löytänyt, saa pakkeja, kukaan ei lähesty, sydän murskana, itsetunto murskana? Peniskö lisää tuskaa sen 5% aina kaiken naisen tuskan päälle?

Vituttaa lisäksi aina keskustelun kääntäminen miehiin..oli aihe mikä tahansa. Ja usein aiheen ohi. Onko naisten ongelmista puhuminen niin pelottavaa ja niin paljon pois joiltakin miehiltä? "Mutta kun yhää! Minullakin on tämä ongelma! Keskitytään siihen..tuki turpasi nainen!" EI sinun ongelmasi ei neutralisoi toisen ihmisen ongelmaa. EI tässä ketjussa puhutaan tästä asiasta, perusta oma ketju. Mieti ratkaisuja tähän asiaan, ota käsi pois housusta.

Vierailija
60/80 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:53"]

Asun pääkaupunkiseudulla. Voin lähteä treffeille, mutta petyt todennäköisesti.

ap

[/quote]

Itsensä vähättelemisellä ei ainakaan kovin pitkälle pääse. Nöyrä ja ujo saa olla, niissä ei ole mitään vikaa, mutta kannattaa miettiä haluaako antaa itsestään epävarman ihmisen kuvan, jolla on itsetunto-ongelmia. Kyllä mä näkisin että löydät vielä miehen, tsemppiä! :)

PS. Niin kuin joku tuolla edellä sanoi, niin ei meikkiä tarvitse naamalla kiloa olla. Pelkällä ripsivärillä ja huulirasvalla saa jo eloa kasvoihin, mutta silti näyttää omalta itseltään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi