Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkista ostamassa, kettu vai minkki vai joku muu?

Vierailija
08.12.2014 |

Turkistenvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.

Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.

Kettu näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty jakuissa ja liiveissä, mutta onko liian muhkeita ja näyttävät liian aidoilta tuolla katukuvassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito turkis?

Entä minkki, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva minkistä, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen kiiltävää turkista?

Lähteekö noista karvoja?

Muita turkisehdotuksia?

Kommentit (425)

Vierailija
361/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:39"]

Menkää nyt viherpellet vaikka kadulle tuonne sateeseen suojelemaan jotain romanikerjäläisiä tai keksikää jotain muuta puuhaa.

[/quote]

Ihmisjoukossa turkkiin on helppo ruiskauttaa vaikka mustetta :)

Se, mitä kärsimystä sinä rahalllisesti kannatat, ei ole mitään verrattuna siihen että sun statussymboli menee pilalle.

[/quote]

Vakuutuksesta uusi.

Taas tapettiin lisää pöröisiä elukoita sinun takiasi! Turkistuottaja kiittää...

Niin, oliko hyötyä, kusipää? Oliko? :)

[/quote]

Olen mielelläni kusipää oikealla asenteella. Ja joo jos olet niin tyhmä että ostat vielä uuden turkin niin tässähän ei tekeminen lopu kesken.

Vierailija
362/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:08"]

Kyllä noi kettutytöt on ihan perseestä!![/quote]

Surullista on, että omasta mielestään hyvää tarkoittavat "kettutytöt" päästävät luvattomasti tarhoilta vapauteen eläimiä, joista suurin osa koko ikänsä ihmisen ruokintaan ja suojaan tottuneena ei tule luonnossa pärjäämään omillaan. Ne satunnaiset yksilöt jotka mahdollisesti pärjäävät, lisäävät osaltaan ennestään luontoon kuulumatonta kantaa ja sitä kautta tekevät tuhoa linnuille sekä pikkunusäkkäille.

[/quote]

Mitä menneellä on tekemistä sun ostopäätösten kanssa?

[/quote]

Mikä ostopäätös? Kirjoitin vain sen, millainen eläimiä koskeva ajatus minulle tuli mieleen sanasta "kettutyttö" tätä ketjua lukiessa. Muuta sanottavaa tai kantaa, suuntaan tai toiseen, minulla ei asiasta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:41"]Kyllä turkki on mukava. Itse käytän kissaa, kun se haluaa tulla selkään makailemaan. Mukavan lämmin ja pehmeä.  [/quote] Kissat kannattaa tappaa ja tehdä niistä rukkasia. Tulee hyötykäyttöön nekin paskaelukat.

[/quote]

Kissani on minulle hyödyllisempi kuin sinä tulet koskaan olemaan, ja minä kissalleni. Kaltaisellesi paskaelukalle en keksi mitään hyötykäyttöä.

Vierailija
364/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana

Vierailija
365/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:08"]

Kyllä noi kettutytöt on ihan perseestä!![/quote]

Surullista on, että omasta mielestään hyvää tarkoittavat "kettutytöt" päästävät luvattomasti tarhoilta vapauteen eläimiä, joista suurin osa koko ikänsä ihmisen ruokintaan ja suojaan tottuneena ei tule luonnossa pärjäämään omillaan. Ne satunnaiset yksilöt jotka mahdollisesti pärjäävät, lisäävät osaltaan ennestään luontoon kuulumatonta kantaa ja sitä kautta tekevät tuhoa linnuille sekä pikkunusäkkäille.

[/quote]

Mitä menneellä on tekemistä sun ostopäätösten kanssa?

[/quote]

Mikä ostopäätös? Kirjoitin vain sen, millainen eläimiä koskeva ajatus minulle tuli mieleen sanasta "kettutyttö" tätä ketjua lukiessa. Muuta sanottavaa tai kantaa, suuntaan tai toiseen, minulla ei asiasta ole.

[/quote]

Huomaan.

Esimerkiksi tämä "kettutyttö" on aggressiivinen turkisten vihaaja, vegaani ja teen työkseni aiheeseen liittyvää työtä, jonka palkalla voisin ostaa niitä turkiksia jos haluaisin.

Kun tulen kadulla vastaan, näet vajaa kolmekymppisen, korkokenngillä kulkevan, tyylikkään ja huolitellun, naisellisen rouvan. Voit keskustella kanssani kirjallisuudesta, kulttuurista, politiikasta siinä missä epähienommistakin aiheista. Nautin laatuoluita ja annan vanhukselle istumapaikkani tarvittaessa.

Me kaikki emme ole hampulta haiseviä takkutukkia jotka rikkovat mielenosoituksissa ikkunoita. Tai yön hämärissä ryömi sabotoimassa ihmisten omaisuutta. Milloin olet viimeksi edes kuullut vastaavasta iskusta?

Vierailija
366/425 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:15"]

Minä päädyin lantiomittaiseen hopeakettujakkuun eli se on tilauksessa ja valmis ennen vuoden vaihdetta, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!

t. Ap kysyjä

[/quote]

Onnittelut täältäkin vanha huora- statementillesi!

[/quote]

Huorittelusta voi irrota kunnianloukkaussyyte, ja siitä saatava korvaus on kivan turkistakin suuruinen, eli kymppitonnin luokkaa! :D

Kiitän siis jo etukäteen kaikkia jotka tulevat huorittelemaan minua nykyisen minkkiturkkini takia, teitä voisi vaikka olla vähintään 5 ihmistä huorittelemassa sillä ajattelin sitten ostella voittamillani kunnianloukkauskorvauksilla ainakin ilvessaappaat, minkkiviitan, muhkean kettuliivin ja ehkä samanlaisen takin kuin AP.

Vierailija
367/425 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ampua ja nylkeä sulle vaikka karhun turkiksi:)

Vierailija
368/425 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:15"]Mä voin ampua ja nylkeä sulle vaikka karhun turkiksi:)
[/quote]

Kunhan ei ole salakaato.

Vierailija
369/425 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:20"]

Vittu tää ketju on täynnä sairaita ämmiä.

Kukaan ei vastannut AP:lle, vaan kaikki vaan katkerana haukkuvat ja alapeukuttavat. Olette pohjasakkaa.

[/quote]

Älä jauha roskaa. Vastasihan sille monikin samanmielinen ja ap:n provoava viesti oli oikein kutsu sanoa sille idiootille suorat sanat. Olet itse sitä pohjasakkaa v-kielinesi.

Vierailija
370/425 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:44"]

Minä en ole turkistenvastustaja, vaan turkista ostavien vastustaja. Tykkään ihan julkisesti haukkua turkista kantavia ihmisiä, vaikka olisivatkin jotain iäkkäitä mummoja. Tykkään siitä kun negatiivinen huomio kääntyy turkkiin pukeutuneeseen esim. kahvilassa.

[/quote]

Itse en hauku mutta tuijotan. Olen huomannut että sekin tehoaa ihan hyvin. Varsinkin kun sen tekee parikymppinen erittäin hyvin pukeutva näyttävä nainen.

[/quote]

Ne kauniit turkiksia kantavat naiset tuijottavat sinua ihmetellen takaisin koska epäilevät että olet jälkeenjäänyt tapittavan tuijotuksesi takia, tai että sinulla on lääkkeet loppu?

[/quote]

Mies vastaa: Olen työskennellyt asiakaspalvelijana 14 vuotta. Asiakkaani ovat kaikista yhteiskuntaluokista. Myös näitä turkisnaisia löytyy. Koskaan en ole vielä törmännyt kauniiseen turkkinaiseen. Aina on suu väärinpäin tai tiukasti mutrussa nuttura liian kireänä. Naisesta tekee kauniin iloisuus, avoimuus ja ystävällisyys sekä hymy, sen kauniin, raikkaan ulkomuodon lisäksi.

T:Mies35

Vierailija
371/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:05"]

Neulattomalla ruiskulla on helppo ruiskauttaa selkään mustetta ihan kadullakin tai vaikka Stockan herkussa. Ruiskun pään voi upottaa turkkiin samalla kun ruiskuttaa. Näin ehdit jo kauas kun muste alkaa valua näkyvii

[/quote]

Kiitos tiedosta, jos joku tuhrii turkikseni kuvaamallasi tavalla niin kaivan täältä esiin tuon sinun viestin, teen rikosilmoituksen, viranomaiset tarkistavat mistä ip-osoitteesta ja keneltä tuo viesti tuli ja siinäpä selittelet ja vastaat teoistasi ja pääset ostamaan minulle uuden tuoreista eläimistä lahdatun turkin ja päälle vielä korvaukset aiheuttamastasi mielipahasta.

[/quote]

Öh tuota kerrotko nörtille että miten viranomaiset pystyvät selvittämään sinulle esim tuon viestin 117 lähtettäjän? En ole se itse mutta kiinnostaa tuo joidenkin vanhusten luulo että nuorten fiksujen ihmisten ip-osoitteen pystyy joku viranomainen selvittämään. Siis FIKSUJEN.

Vierailija
372/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:27"]

Mun äiti vastustaa turkiksia, tienaa kuussa 5tonnia. DI ja aina kädessä joku merkkilaukku.

[/quote]

Hänen mielestään on sitten ihan OK käyttää luksusmerkkien mafioiden hikipajoissa salaa valmistuttamia merkkilaukkuja????

Vierailija
373/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ostaa Vuittonilta laukkuuni turkispallolla varustetun avaimenperän koristeeksi, nehän ovat nyt suurta muotia, mutta tiedättekö onko siihen Vuittonin pallukkaan käytetty aitoa turkista? Se maksaa 510 euroa netin mukaan, mutta voihan se olla tekoturkistakin koska eihän ne niiden laukutkaan ole aitoa nahkaa vaan kanvasia? Haluaisin siis mieluiten tekoturkista olevan pallukan.

Vierailija
374/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raato vaatteena öh?

Vierailija
375/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noihin kalleimpiin merkkiuntuvatakkeihinkin revitä eläviltä hanhenpoikasilta sulat? Vaikka markkinoivat itseään muka niin luonnonystävällisinä? Muistaisin vaan jotain ulkomaan lehdistä lukemaani kohua mutta kai se vaiennettiin rahalla.....

Vierailija
376/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:20"]

Vittu tää ketju on täynnä sairaita ämmiä.

Kukaan ei vastannut AP:lle, vaan kaikki vaan katkerana haukkuvat ja alapeukuttavat. Olette pohjasakkaa.

[/quote]

Älä jauha roskaa. Vastasihan sille monikin samanmielinen ja ap:n provoava viesti oli oikein kutsu sanoa sille idiootille suorat sanat. Olet itse sitä pohjasakkaa v-kielinesi.

[/quote]

Ok.. otan tuon "kukaan" sanan takaisin ja laitan tilalle useimmat. AP pyysi, että moralisoijat älkööt vastatko, joten ei ollut mikään kutsu.

Vierailija
377/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää yleensä turkiksista naisilla, miksiköhän?

Naiset eivät tykkää turkiksista toisilla naisilla, miksiköhän? :D

Vierailija
378/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläks te täällä toisianne kiusaatte. Puolet porukasta trollaa, loput ihan tosissaan uskovat voivansa käännyttää vääräuskoisia.

Ei sillä, kaikkea hyvää teille vaan, tasapuolisesti turkisten vastustajille ja puolustajille. Kiva että olette aktivistit lopettaneet niiden minkkien päästämisen luontoon. Se nyt oli perseilyä pahimmasta päästä.

Kyllä elukat on kivempia elävänä, minun mielestäni.

Jatkakaa...

Vierailija
379/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

401, en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kehuvan turkiksia hyvännäköisiksi. Vastakkaista kommenttia on tullut paljonkin.

Vierailija
380/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:18"]

401, en ole koskaan kuullut kenenkään miehen kehuvan turkiksia hyvännäköisiksi. Vastakkaista kommenttia on tullut paljonkin.

[/quote]

Sinä ilmeisesti liikut niissä wt-piireissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme