Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkista ostamassa, kettu vai minkki vai joku muu?

Vierailija
08.12.2014 |

Turkistenvastustajat älköön vaivautuko tähän ketjuun, eli mikäli olette lukutaitoisia ihmisiä, niin menette pois tästä ketjusta NYT ettei tarvitse pahoittaa mieltä tai tulla kateellisiksi. Kiitos.

Asiaan: Mies aikoi ostaa minulle turkiksen, saan valita millaisen haluan, mutta kysyisin teiltä kokemuksia laaduista, että mikä kannattaisi ottaa.

Kettu näyttäisi trendikkäältä, kuten Kim Kardashianilla, Jennifer Lopezilla ja Rachel Zoella on nähty jakuissa ja liiveissä, mutta onko liian muhkeita ja näyttävät liian aidoilta tuolla katukuvassa niin että kaikki pällistelee kieroon että katsokaa kun tuolla on *hui kamalaa* aito turkis?

Entä minkki, olisiko hillitympi? Minulle tulee vähän vanhahtava mielikuva minkistä, vai onko niitä sen näköisiä ja mallisia jotka olisivat vähemmän ikärouvamaisia? Vai onko ne kaikki aina sellaista tasaisen kiiltävää turkista?

Lähteekö noista karvoja?

Muita turkisehdotuksia?

Kommentit (425)

Vierailija
341/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:48"]

Ajattelitko haastaa myös itsesi kun hankit statementin, jolla haluat sanoa että h/v/k on vh? Ja miksi pilkkaat vanhoja huoria korottamalla itsesi heidän tasolleen, kun olet pelkkä itsekäs ja paatunut eläintenmurhauttaja ja todella paljon vanhojen huorien alapuolella? Varo etteivät he nosta kunnianloukkaussyytettä sinua vastaan.

[/quote]

Mietit tuota vastaustasi sitten koko viime yön? Voi raukkaa.

Tyylikäs huora on korkeammalla arvoasteikossa, kuin joku pohjasakka-turkisvastustaja. Olen aivan varma siitä että jopa elävät minkit ja ketut haluavat mieluummin olla minun päällä lämmittämässä, kuin sinun.

Vierailija
342/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:15"]

Minä päädyin lantiomittaiseen hopeakettujakkuun eli se on tilauksessa ja valmis ennen vuoden vaihdetta, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!

t. Ap kysyjä

[/quote]

Onnittelut täältäkin vanha huora- statementillesi!

[/quote]

Huorittelusta voi irrota kunnianloukkaussyyte, ja siitä saatava korvaus on kivan turkistakin suuruinen, eli kymppitonnin luokkaa! :D

Kiitän siis jo etukäteen kaikkia jotka tulevat huorittelemaan minua nykyisen minkkiturkkini takia, teitä voisi vaikka olla vähintään 5 ihmistä huorittelemassa sillä ajattelin sitten ostella voittamillani kunnianloukkauskorvauksilla ainakin ilvessaappaat, minkkiviitan, muhkean kettuliivin ja ehkä samanlaisen takin kuin AP.

[/quote]

Ajattelitko haastaa myös itsesi kun hankit statementin, jolla haluat sanoa että h/v/k on vh? Ja miksi pilkkaat vanhoja huoria korottamalla itsesi heidän tasolleen, kun olet pelkkä itsekäs ja paatunut eläintenmurhauttaja ja todella paljon vanhojen huorien alapuolella? Varo etteivät he nosta kunnianloukkaussyytettä sinua vastaan.

[/quote]

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 12:24"]

[/quote]

Mietit tuota vastaustasi sitten koko viime yön? Voi raukkaa.

Tyylikäs huora on korkeammalla arvoasteikossa, kuin joku pohjasakka-turkisvastustaja. Olen aivan varma siitä että jopa elävät minkit ja ketut haluavat mieluummin olla minun päällä lämmittämässä, kuin sinun.

[/quote]

En roiku täällä vuorokauden ympäri. Sinun lääkityksesi ei taida olla riittävää kun luulet varmuudella tietäväsi eläinten ajatukset.

Vierailija
344/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 08:58"]

Huomaa että on taas niin tyypillisen tyhmää ja katkeraa suomalaista antiturkisväkeä että hohhoijaa!

Kiihkoilevat kuin viimeistä päivää jos näkevät tuolla katukuvassa jonkun suomalaisen hyvän näköisen naisen jolla mummolta peritty 70-luvun lämmittävä turkis jota nyt ei varmasti kannata ainakaan hävittää, mutta heidän mielestä on ookoo että joku Kardashianin klaanilainen ostaa itselleen upouuden, sadasta lemmikkichinchillanpoikasesta teetetyn, persettään myötäilevän turkisjakun koska se Kardashiani on niin in ja ihq räppärimiehensä ja perseensä kanssa, eikä muuten varmasti teetä sitä turkista siksi että tarvitsisi sitä kylmässä kun asuu Kaliforniassa ja käy korkeintaan Miamissa ja liikkuu todennäköisesti aina lämmitetyllä limusiinilla, vaan siksi että näkisi että heillä on rahaa tapattaa chinchillanpoikasia!??!

Eli aivojen käyttö sallittua tässkin asiassa!

[/quote]

Ai olikos ap ostamassa 70-luvulta perittyä turkista. Hohhoijaa niin. Mahtaako luetunymmärätmisesi olla ok?

Vierailija
345/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää turkki ämmät on kamalia. Ei mitään myötätuntoa viattomia eläimiä kohtaan. En voi tajuta tälläisiä ihmisiä. Kaikki nämä "leidit" joutais pariksi viikoksi turkistarhoille katsomaan miten eläimet kärsii. Vaikka ei kai niissä tyhmissä päissä mikään hermosolu liikahtaisi. Herran rauhaa vaan teille kaikille toisen turkissa kulkeville. Voikaa todella pahoin.

Vierailija
346/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:04"]

Nää turkki ämmät on kamalia. Ei mitään myötätuntoa viattomia eläimiä kohtaan. En voi tajuta tälläisiä ihmisiä. Kaikki nämä "leidit" joutais pariksi viikoksi turkistarhoille katsomaan miten eläimet kärsii. Vaikka ei kai niissä tyhmissä päissä mikään hermosolu liikahtaisi. Herran rauhaa vaan teille kaikille toisen turkissa kulkeville. Voikaa todella pahoin.

[/quote]

Onko sulla rahat loppu ja terapia katkolla? Mene vaikka töihin.

Vierailija
347/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ostat ne Turkista?

Vierailija
348/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:56"]

Minun tuttavaa nälvittiin työpaikalla (mummonsa perintö)turkiksen takia, hänen selkänsä takana sanottiin suureen ääneen jatkuvasti mm että hyi kuolleita eläimiä täällä, ja että kai sinä metsästit tuon eläimen itse ja teit turkiksen, vihjailtiin kaikkea muuta asiatonta. Hän nosti työpaikkakiusaamissyytteen ja nuo haukkujat saivat parit varoitukset ja jos jatkavat huutelua niin heidät erotetaan! Tuollainen toisten asujen ruma kommentointi rinnastetaan henkilökohtaisuuksiin meneväksi loukkaukseksi.

Olkaa siis hyvin varovaisia kun avaatte isot suunne turkisten lähellä.

[/quote]

Jotkut osaa ivata ja loukata ilman sanoja.

Vierailija
349/425 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:44"]

Minä en ole turkistenvastustaja, vaan turkista ostavien vastustaja. Tykkään ihan julkisesti haukkua turkista kantavia ihmisiä, vaikka olisivatkin jotain iäkkäitä mummoja. Tykkään siitä kun negatiivinen huomio kääntyy turkkiin pukeutuneeseen esim. kahvilassa.

[/quote]

Itse en hauku mutta tuijotan. Olen huomannut että sekin tehoaa ihan hyvin. Varsinkin kun sen tekee parikymppinen erittäin hyvin pukeutva näyttävä nainen.

Vierailija
350/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te nyt itkette täällä muutaman tyhmän ketun ja minkin takia!!! Ne on rumia ja ällöjä eläimiä muutenkin, ainoa käyttökelpoinen juttu niissä on se niiden turkki ja siksi se käytetään, tajusitteko???

Vierailija
351/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:17"]

ÄLÄ OTA MITÄÄN! Ajattele niiden eläinparkojen kärsimystä. Sano miehellesi ettet tarvitse sellaista lahjaa. Silläkin rahalla saa vaikka hyvän ulkomaanmatkan.

[/quote]

No jos käy ulkomaanmatkoilla muutenkin? Kai sitä nyt saa jokainen ostaa sellaisen takin talveksi jolla kokee pärjäävänsä??!

Vierailija
352/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 00:48"]

Osaako kukaan kertoa tarkemmin että mitä eläimiä näiden tyylikkäisen ja aina niin muodikkaiden suomalaisten seurapiirikaunottarien turkikset ovat?

http://instagram.com/p/v9StQ6tDDk

Vasemmanpuoleinen turkis näyttää kivalta

[/quote]

Ottaisin nuo kaikki kolme takkia, myydäänkö niitä heidän liikkeessä, tietääkö kukaan?

Vierailija
353/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:36"]

Ajattelin ostaa Vuittonilta laukkuuni turkispallolla varustetun avaimenperän koristeeksi, nehän ovat nyt suurta muotia, mutta tiedättekö onko siihen Vuittonin pallukkaan käytetty aitoa turkista? Se maksaa 510 euroa netin mukaan, mutta voihan se olla tekoturkistakin koska eihän ne niiden laukutkaan ole aitoa nahkaa vaan kanvasia? Haluaisin siis mieluiten tekoturkista olevan pallukan.

[/quote]

Taitaa olla minkkiä, eräs suomalainen instagrammaava lv-fani näytti ostaneen sellaisen beigenä, kuvien perusteella :) Ihan kivan näköinen pallero laukun kylkeen tuommoinen.

Vierailija
354/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:15"]Minä päädyin lantiomittaiseen hopeakettujakkuun eli se on tilauksessa ja valmis ennen vuoden vaihdetta, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! t. Ap kysyjä [/quote] Hei ap. Luulen että olet provo, mutta mikäli et ole, niin olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, millainen ihminen ostaa turkiksia. Tyhmä kuin saapas - senhän me kaikki tiedämme - mutta onko taustalla jotain muutakin? :) Onko sinulla esim. lapsuudessa koettuja traumoja, jotka aiheuttavat empatiakyvyttömyyttä ja tunteettomuutta aikuisena? Vai onko syynä turkisten käyttöön välinpitämättömyys, eli sinua ei yksinkertaisesti kiinnosta eläinten kärsimys? Ainiin. Ja kai nyt tietenkin lopetat kaiken shoppailun koko loppuelämäksesi, koska kuulemma turkistenostajat ovat ekologisia, eivätkä turkiksen saatuaan enää ikinä osta muita takkeja/ keinokuitumateriaaleista tehtyjä vaatteita. :)

[/quote]

En ole ap, mutta esitän sinulle silti muutaman kysymyksen.

Ensinnäkin, syötkö lihaa? Toiseksi, käytätkö nahkakenkiä? Nahkalaukkua tai nahkalompakkoa? Nahkatakkia? Istutko kotonasi nahkasohvalla tai onko autossasi nahkapenkit? Jos vastasit YHTEENKIN kysymykseeni kyllä, minkälainen ihminen olet? Olet tyhmä kuin saapas ja tekopyhä paska. Mikä sinä olet arvostelemaan toisen turkisten käyttöä jos itse käytät myös eläinperäisiä tuotteita?

Jos vastasit kaikkiin REHELLISESTI ei, onnea sinulle, olet parempi ihminen kuin kukaan täällä av:lla. Toivottavasti et myöskään käytä maitotuotteita tai kananmunia. Koska niitä tuottavat eläimet eivät elä luonnonmukaista, lajilleen tyypillistä elämää navetoissa ja teollisuuskanaloissa. Et siis välitä ollenkaan eläinten kärsimyksistä jos juot kaupasta ostettua maitoa ja syöt kaupasta ostettuja munia. Jos haluat käyttää maito/munatuotteita, muistathan kasvattaa lehmäsi ja kanasi itse, luonnonmukaisesti, vapaana kasvatettuna ja vain luonnon antimilla (ei rehuja, ei lääkkeitä) ruokittuna. Kanoille ei edes kotiruuan jämiä tai leivän muruja.

Tokihan sinä eläinten parasta ajattelevana ihmisenä toimit näin? En usko.

[/quote]

Nii siis mä niinq tarkotin et turkiksia ei saa vastustaa, jos ei oo pyhällä hengellä elävä hindumunkki, joka pitää suojusta suun edessä ettei vahingossa nielaisisi kärpästäkään!!!!11 Koska muuten on ihan tyhmä tehopyhä paska.

Ja niinq mun mielest on ihan ok pitää eläimiä pienes häkis niitten koko elämä ja sen jälkee nylkee ne vaatteix. Ku eihän ne eläimet niinq tiedä paremmasta, hihihihi. Mut en mä kyl ikinä laittais mun chihuahuaa pieneen häkkiin. En mä niinq tajuu mitä eroo... ku eihän kettu ja minkki niinq tunne mitää, ne on ihan tyhmii eläimii. Ja sit mä saan kivan turkispalleron mun avaimenperään ja turkispeiton mun chihuahualle. Hihihhi. 

Vierailija
355/425 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:15"]Minä päädyin lantiomittaiseen hopeakettujakkuun eli se on tilauksessa ja valmis ennen vuoden vaihdetta, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! t. Ap kysyjä [/quote] Hei ap. Luulen että olet provo, mutta mikäli et ole, niin olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, millainen ihminen ostaa turkiksia. Tyhmä kuin saapas - senhän me kaikki tiedämme - mutta onko taustalla jotain muutakin? :) Onko sinulla esim. lapsuudessa koettuja traumoja, jotka aiheuttavat empatiakyvyttömyyttä ja tunteettomuutta aikuisena? Vai onko syynä turkisten käyttöön välinpitämättömyys, eli sinua ei yksinkertaisesti kiinnosta eläinten kärsimys? Ainiin. Ja kai nyt tietenkin lopetat kaiken shoppailun koko loppuelämäksesi, koska kuulemma turkistenostajat ovat ekologisia, eivätkä turkiksen saatuaan enää ikinä osta muita takkeja/ keinokuitumateriaaleista tehtyjä vaatteita. :)

[/quote]

En ole ap, mutta esitän sinulle silti muutaman kysymyksen.

Ensinnäkin, syötkö lihaa? Toiseksi, käytätkö nahkakenkiä? Nahkalaukkua tai nahkalompakkoa? Nahkatakkia? Istutko kotonasi nahkasohvalla tai onko autossasi nahkapenkit? Jos vastasit YHTEENKIN kysymykseeni kyllä, minkälainen ihminen olet? Olet tyhmä kuin saapas ja tekopyhä paska. Mikä sinä olet arvostelemaan toisen turkisten käyttöä jos itse käytät myös eläinperäisiä tuotteita?

Jos vastasit kaikkiin REHELLISESTI ei, onnea sinulle, olet parempi ihminen kuin kukaan täällä av:lla. Toivottavasti et myöskään käytä maitotuotteita tai kananmunia. Koska niitä tuottavat eläimet eivät elä luonnonmukaista, lajilleen tyypillistä elämää navetoissa ja teollisuuskanaloissa. Et siis välitä ollenkaan eläinten kärsimyksistä jos juot kaupasta ostettua maitoa ja syöt kaupasta ostettuja munia. Jos haluat käyttää maito/munatuotteita, muistathan kasvattaa lehmäsi ja kanasi itse, luonnonmukaisesti, vapaana kasvatettuna ja vain luonnon antimilla (ei rehuja, ei lääkkeitä) ruokittuna. Kanoille ei edes kotiruuan jämiä tai leivän muruja.

Tokihan sinä eläinten parasta ajattelevana ihmisenä toimit näin? En usko.

[/quote]

Eli ihmisen pitää olla JOKO

A. Vegetaristi, hamppuvaatteisiin pukeutuva, pyörällä ajava, luonnosuojelijahippi

TAI

B. Lihalla mässäilevä, nahka- ja turkistuotteita ostava, eläimiä kiduttava sadisti bimbo

Ei ole olemassa mitään välimuotoa? Ihan tekopyhiä ja tyhmiä kaikki ne ihmiset, jotka yrittävät toimia elämässään paremmin tekemällä edes yhden hyvän teon (esim. turkistarhauksen vastustaminen). Auta armias, jos turkiksia vastustava kasvissyöjä ostaa kirpputorilta käytetyn nahkalompakon. Siinä mitätöityy kaikki kyseisen ihmisen ponnistelut eläinten hyvinvoinnin eteen. Kyllä on paska ihminen. 

Vierailija
356/425 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:15"]Minä päädyin lantiomittaiseen hopeakettujakkuun eli se on tilauksessa ja valmis ennen vuoden vaihdetta, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!

t. Ap kysyjä
[/quote]

Hei ap. Luulen että olet provo, mutta mikäli et ole, niin olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, millainen ihminen ostaa turkiksia. Tyhmä kuin saapas - senhän me kaikki tiedämme - mutta onko taustalla jotain muutakin? :) Onko sinulla esim. lapsuudessa koettuja traumoja, jotka aiheuttavat empatiakyvyttömyyttä ja tunteettomuutta aikuisena? Vai onko syynä turkisten käyttöön välinpitämättömyys, eli sinua ei yksinkertaisesti kiinnosta eläinten kärsimys? Ainiin. Ja kai nyt tietenkin lopetat kaiken shoppailun koko loppuelämäksesi, koska kuulemma turkistenostajat ovat ekologisia, eivätkä turkiksen saatuaan enää ikinä osta muita takkeja/ keinokuitumateriaaleista tehtyjä vaatteita. :)

Vierailija
357/425 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Melko väsynyt trolli. Noi hymiöt ei oikein sovi tuonne sekaan, jos haluat antaa itsestäsi kuvan jonain seonneena eläinoikeussekopäänä.

ps. en ole tuo jolle kommentoit

Vierailija
358/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:08"]

Kyllä noi kettutytöt on ihan perseestä!![/quote]

Surullista on, että omasta mielestään hyvää tarkoittavat "kettutytöt" päästävät luvattomasti tarhoilta vapauteen eläimiä, joista suurin osa koko ikänsä ihmisen ruokintaan ja suojaan tottuneena ei tule luonnossa pärjäämään omillaan. Ne satunnaiset yksilöt jotka mahdollisesti pärjäävät, lisäävät osaltaan ennestään luontoon kuulumatonta kantaa ja sitä kautta tekevät tuhoa linnuille sekä pikkunusäkkäille.

[/quote]

Mitä menneellä on tekemistä sun ostopäätösten kanssa?

Vierailija
359/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:55"]http://www.peta.org/videos/a-shocking-look-inside-chinese-fur-farms/

[/quote]
En ole yhtään kateellinen ja katkera, vaikka mulla ei ole varaa ostaa näiden eläinraukkojen turkkeja
149

Vierailija
360/425 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:05"]

Neulattomalla ruiskulla on helppo ruiskauttaa selkään mustetta ihan kadullakin tai vaikka Stockan herkussa. Ruiskun pään voi upottaa turkkiin samalla kun ruiskuttaa. Näin ehdit jo kauas kun muste alkaa valua näkyviin :)

[/quote]

Kiitos tiedosta, jos joku tuhrii turkikseni kuvaamallasi tavalla niin kaivan täältä esiin tuon sinun viestin, teen rikosilmoituksen, viranomaiset tarkistavat mistä ip-osoitteesta ja keneltä tuo viesti tuli ja siinäpä selittelet ja vastaat teoistasi ja pääset ostamaan minulle uuden tuoreista eläimistä lahdatun turkin ja päälle vielä korvaukset aiheuttamastasi mielipahasta.

[/quote]

Tämän viestin lukee niin moni muu samoin ajatteleva, että mua ei voi pitää tämän perusteella vastuussa mistään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi