Mitä sellaista teet kaupassa, mikä ei ole kovin suotavaa?
Mä avaan dödöpurkin ja kokeilen, että pyöriikö se pallo helposti. Sellaista dödöä en halua ostaa, mistä ei tule mitään ulos.
Kokeilen myös leipien pehmeyttä puristelemalla niitä pussin läpi. ;-)
Kommentit (127)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 05:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:00"]
Miksi leipätiskiltä ei voi ottaa tuotteita ilman pihtejä? Kosken vain niihin tuotteisiin tietty mitä otan itselleni.
[/quote]
No miten olisi ihan hygieniasyistä? Harva koskee pelkästään siihen tuotteeseen, minkä ostaa itselleen. Kyllä sivistynyt ihminen käyttää ottimia.
[/quote]
Jos en koske kuin päällimmäiseen sämpylään niin miten se voi olla vähemmän hygienisempaa, kuin koskeminen niihin ottimiin, joihin on koskenut kymmenet jos ei sadat ihmiset päivän aikana? Olen nähnyt että joku esim tiputtaa ottimet maahan ja sitten nostaa vaan takaisin käyttöön. Varmasti se ottimien toinen pää on myös osunut jonkun käteen kun on laittanut tuotetta pussiin.
Sori mutta "sivistynyt ihminen käyttää ottimia" ei riitä mulle syyksi. Haluan järkisyyn.
[/quote]
sivistynyt ihminen syö haarukalla ja veitselläkin ruokaa, ei sormin.
sitäpaitsi et tahmaa omia käsiäsi, jos käytät ottimia.
[/quote] mä syön sormin leipää! Ugu gaga olen sivistymätön apina! :D
Jätän tuotteita väärii paikkoihin ku en jaksa viijä takasi ( paitsi kylmä- ja pakastetuotteet vien takasin oikeesee paikkaa)
Haistelen salaa naisten pyllyjä
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:39"]
Joskus revin ne pirun kaalet irti vihanneksista kun niitä on välillä enemmän kuin vihannesta!
[/quote]
..kaalet?
[/quote]
Tässä tarkoitetaan todennäköisesti naatteja. Kirjoittajalle on tullut mieleen sana "kaali" (joka tosin ei taivu muotoon "kaalet")
Mä oon sellainen yleisesti inhottu hedelmien ja vihannesten tarkistaja, eli käyn vaikka 50 paprikaa tai appelsiinia läpi ennen kuin löydän sellaisen, missä ei ole yhtään pehmeää kohtaa. Sitten otan aina sen paketin, missä on mahdollsimman pitkä päiväys. Tutkin siis hyllystä, onko tuotteita monella eri päiväyksellä.
Tänään just kävin kaupassa. Mahdotontapa oli pakata ostoksia yksin, kun siinä ulosmenoaukkoa lähemmällä kassalla oli äiti kahden lapsen kanssa, en minä voinut mennä sinne kauemmalle paikalle pakkaamaan. Ei tuo minusta ole paha, kun joskus yksin on ihan mahdotonta.
En muuten osta meikkejä, joissa ei ole muovia tai selvästi aukaisemantonta pahvipakkausta, edellisistä syistä johtuen. Vähänkin ryppyinen tai epäilyttävä pakkaus, ostamatta jää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:58"]
Vaatekaupoissa en viitsi viedä sovittamiani vaatteita takaisin paikoilleen vaan jätän suurimman osan vaatteista sovituskoppiin. Joskus saatan viedä yhden tai pari vaatteista paikalleen, ettei näyttäisi siltä, että jätän vaatteita sovituskoppiin. Jos avaan viikattuina pöydän päällä pinossa olleet housut tarkistaakseni niiden koon tai ulkonäön, en viikkaa niitä samalla tavalla takaisin.
Marketeissa haistelen suihkusaippuapurkkeja sekä dödöjä päättääkseni, minkä tuoksuisen tuotteen valitsen. Irrottelen myös banaaneja tertuistaan. Leivoshyllyllä en käytä pihtejä kirjallisesta kehotuksesta huolimatta, vaan poimin leivokset ihan vaan käsin.
[/quote]
Minkä ihmeen takia et käytä pihtejä? Todella ällöttävää!
Ei kyllä mun mielestä ole mitenkään outoa tai paheksuttavaa kurkata kananmunarasiaan, että ovatko munat ehjiä, ainakin itse olen tehnyt sitä aina :D Sitten myös nämä: haistelen kosmetiikkatuotteita ja tunnustelen hedelmiä. Mutta en mä halua sikaa säkissä ostaa, vaan haluan sellaisen, joka on hyvä :D
Kassalla joskus työskennelleenä arvostan ihmisiä, jotka jaksavat mennä edes aloittamaan pakkaamista samalla kun kassa skannaa tuotteita, etenkin jos ostoksia on paljon. Muistan, kuinka hankalaa oli, kun peräkkäin tuli kaksi parinsadan euron viikko-ostokset tekevää asiakasta, joista molemmat jäivät vahtaamaan alusta loppuun saakka tuotteiden lyömisen. Jo sen toisen asiakkaan ostokset oli hankala saada mahtumaan kassahihnalla eteenpäin, kun keskierotin ei liikkunut minnekään toisen puolen ollessa aivan täynnä... Ja seuraavan asiakkaan kanssa ei ollut enää mitään toivoa, siinäpähän sitten odoteltiin. Yhtä tai kahta pussia ei niinkään ole mikään "pakko" mennä pakkaamaan, ne ehtii hyvin kerätä pois ennen kuin liukuhihnan toista puolta tarvitaan taas.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:39"]Joskus revin ne pirun kaalet irti vihanneksista kun niitä on välillä enemmän kuin vihannesta!
[/quote]
Romanit? Vai kaalit?
Kerran nuorena pieraisin lihapiirakkaan. Eli kaverin kanssa kaupassa ja otin lihapiirakan vitriinistä (ilman pihtejä) laitoin sen pepun kohtaan ja pieraisin siihen, sekä totesin hyvää ruokahalua. No tuosta tuskin kenellekään harmia on ja pierukin haihtunut ennen kun sen joku syö.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:25"]Lämmin esim. kaikki tomaatit läpi, jotta löydän sen parhaan näköisen ja tuntoisen. Nuuhkin pesuaineet, shampoot, dödöt ym. aina ennen ostamista..
[/quote]
Näiden takia en ikinä osta sitä ensimmäistä purnukkaa telineestä.
Mä luen uutuuskirjat läpi niin että siirryn kirjakaupasta toiseen. Etten herätä liikaa huomiota yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 03:38"]Piereskelen erilaisiin tuotteisiin ja menen sivummalle katsomaan kun joku tulee asiasta tietämättömänä ja valitsee juuri sen kyseisen tuotteen johon olen pieraissut. Yleensä pieren hedelmiin ja irtokarkkeihin.
[/quote] no nyt loppu niiden syöminen