Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako tehosekointa käyttää kerrostalossa ennen kello kuutta aamulla?

Vierailija
02.02.2023 |

Jos haluaa aamulla ennen klo 6 tehdä smootien aamupalaksi, mutta naapurit voivat tykytä huonoa kun tehosekoittimesta lähtee niin kova ääni.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu normaalielämän ääniin, joten kyllä kehtaa. eikä sitä smoothieta montaa minuuttia surrutella muutenkaan

Vierailija
2/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee smoothie valmiiksi alkuillasta.

On se kyllä kumma miksi tehosekoittimissa pitää olla niin järkyttävä ääni. Annoin omani pois kun häiritsi ääni itseäkin, miten lie naapureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu normaali elämän ääniin mikään kamala meteli ennen kuutta. Miksi juot oksennusta aamupalaksi, eikö sinulla ole hampaita millä pureskella hedelmät ja marjat. Ennen ihmiset kunnioittivat toisten yörauhaa, nykyajan ihmisillä ei ilmeisesti ole aivoja millä ajatella.

Vierailija
4/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on susta kiinni kehtaatko.

Mä tein joskus aina 7-8 aikaan kun olin töissä. Niihin aikoihin tuntui tosin koko talo heräilevån muutenkin.

Vierailija
5/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet smoothien valmiiksi illalla kuin muutkin.

Pistät sen sitten vaikka tiiviiseen kannelliseen purkkiin ja aamulla rumpsutat muutaman kerran.

Sitä purkkia, siis.

Älä rängytä sitä konetta seinämme takana kuuden aikaan.

Vierailija
6/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu normaali elämän ääniin mikään kamala meteli ennen kuutta. Miksi juot oksennusta aamupalaksi, eikö sinulla ole hampaita millä pureskella hedelmät ja marjat. Ennen ihmiset kunnioittivat toisten yörauhaa, nykyajan ihmisillä ei ilmeisesti ole aivoja millä ajatella.

Aamulla ei maistu kiinteä ruoka.

Vierailija
7/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin käytetään. Kuuluu normaaliin elämisen ääniin.

Tehdään vuorotöitä ja laitteet on silloin käynnissä kun niitä tarvitaan.

Vierailija
8/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinkin kerrostalossa keskellä yötä jos en muulloin ehdi, elämisestä syntyy ääniä joiden kanssa on syytä oppia elämään. Ainakin kerrostalossa.

Vierailija
9/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun naapurini en kyllä arvostaisi. Asun yksiössä ja sänkyni viereisen seinän takana on naapurin keittiö. Tässä talossa hiljainen aika loppuu vasta klo 7, joten soisin huomaavaisuutta ennen sitä, sillä smothien teko ei ole samanlainen välttämättömyys kuin esim. suihkussa käynti. Oli siihen "oikeus" tai ei.

Vierailija
10/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kerrostalossa asui ihmisiä jotka kunnioittivat muita ihmisiä, tämä nykyaika minä minä minä ja minun oikeudet, aika junttia mielestäni. Itse olen ottanut aina naapurit huomioon toiminnassani kerrostalossa, minulla onkin aivot millä ajattelen. Toisille aivoja ei ole suotu, tai on aivot mutta ei aivosoluja.

Vierailija
11/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on OIKEUS imuroida yms. keskellä yötä, ei se silti poista sitä faktaa, että on myös kohteliasta huomioida naapureitaan. Nykyään tuntuu, että ihmisiä ei enää kiinnosta kun on ollut niin paljon juttujakin siitä, mikä on sallittua ja mikä ei. Melko itsekeskeiseksi on mennyt maailma.

Vierailija
12/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminä, koska MINÄ VOIN. Ja koska tiedän, että naapurilla ei ole perusteita valittaa, ihan sama mitä taloyhtiön säännöissä suositellaan. Lällällää.

Vierailija
13/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teette ku ootte noin yksinkertaista porukkaa?

Vierailija
14/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tarvetta käyttää blenderiä noin aikaisin ja joskus kun blenderöin töihin evääksi protsku-energia-juomia, niin tein ne pulloihin valmiiksi jo illalla. Mutta jos minulle tulisi klo 4 tarvetta käyttää blenderiä, niin en ujostelisi lainkaan.

Vierailija
15/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää tun työttömät täällä taas kitisee kun naapurit heräilee töihin? Menkää teki helvetti töihin niin ehkä ymmärrätte näitä vuorotyöläisiä ja muita jotka joutuu teidänkin elämiset maksamaan. Antakaa ny saatana edes ravita itseään että jaksaa tehdä ne työt. Te kerkiitte kyllä nukkumaan päivälläki.

Vierailija
16/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussaa ne hedelmät vaikka haarukalla

Vierailija
17/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille jotka rikkoo yleisiä järkestyssääntöjä on helppo hommata isännöitsijän kautta varoitus. Loppuu äkkiä noi minä minä aatteet.

Tehosekoittimen ääni 22-07 ei todellakaan ole mikään "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluva. :D

Jos niin luulet niin oot kyllä todella tampio. Turha sitten itkeä ku isännöitsijältä tulee ikävää postia :D

Vinkki kaikille jotka kärsii tuon kaltaisista itsekkäistä naapureista. Muiden naapureiden kanssa yhteys isännöitsijään niin loppuu äkkiä touhu.

Vierailija
18/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vuorotyötä ja osaan silti ottaa naapurit huomioon eli en käytä äänekkäitä laitteita hiljaisuuden aikana.

Vierailija
19/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille jotka rikkoo yleisiä järkestyssääntöjä on helppo hommata isännöitsijän kautta varoitus. Loppuu äkkiä noi minä minä aatteet.

Tehosekoittimen ääni 22-07 ei todellakaan ole mikään "normaaleihin elämisen ääniin" kuuluva. :D

Jos niin luulet niin oot kyllä todella tampio. Turha sitten itkeä ku isännöitsijältä tulee ikävää postia :D

Vinkki kaikille jotka kärsii tuon kaltaisista itsekkäistä naapureista. Muiden naapureiden kanssa yhteys isännöitsijään niin loppuu äkkiä touhu.

Kaukana helposta hommasta, mutta voimafantasioi sinä vaan ihan rauhassa. :D

Vierailija
20/80 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kyllä ihan oikeuden ennakkotapauksia mm pesukoneiden ja imuroinnin suhteen, että normaalia ääntä on. Miksi tehosekoitin poikkeaisi tästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi