Ilkein asia mikä sinulle on sanottu päin naamaa?
Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?
Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?
Kommentit (151)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:29"]"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa"
Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3
[/quote]
Todellakin. Parhaat äidit tunnistaa juuri siitä, että he vammauttavat lapsensa loppuelämäksi jo ennen näiden syntymää <3
[/quote]
Mut onneks maailmassa on myös kaltaisiasi täydellisiä ihmisiä, jotka eivät ikinä tee yhtäkään virhettä! <3
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:29"]
"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa" Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3
[/quote]
Ihan asiaa puhui.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:29"]
"Sä et ansaitse sun lastasi, jos et pysty muutamaa kuukautta olla polttamatta kunnes se syntyy. Jos lapsen etusijalle asettaminen on noin vaikeaa jo nyt, mieti mitä se on jatkossa" Näin sanoi vieras aikuinen, kun kävin sisäpihalla tupakalla. Ei se lopettaminen ole kaikille mahdollista, mutta olen silti paras äiti lapselleni <3
[/quote]
OT mutta ihan mielenkiinnosta:miksi röökin lopettaminen ei ole kaikille mahdollista..?
Ai niin, muuan mies sanoi, että olen kauhea, ruma ja vastenmielinen huora ja etten ansaitse mitään hyvää. Taisi sanoa vieläpä, etten ansaitse elää. Ehkä se oli kuitenkin se kaikkein pahin.
Eksäni:
- On loukkaus lehmiä kohtaan sanoo sua lehmäks!
- Sä oot tommonen löysä vittuinen huora, jonka pillun huulet lepattaa ku saluunan ovet ruuhka-aikaan. (Nii olihan mulla ollu 2 miestä ennen tätä jumalten antamaa lahjaa, joka oli kuin vastaus rukouksiini!)
- Sä oot niin ruma ja läski, et sun pitäs vaa olla kiitollinen, et mä ees suostun sun kans säälistä olee. Tuossa nyt muutamat exäni lausahuksista. Silloin ne loukkas todella pahasti, nykyisin ne on enemmän vitsin aiheita ku loukkauksia.
Olisit täydellinen lapsi jos olisit poika. Näin sanoi isäni aikoinaan minulle, tyttärelleen. Mitä tähän olisi pitänyt vastata.. Anteeksi?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:41"]Eksäni:
- On loukkaus lehmiä kohtaan sanoo sua lehmäks!
- Sä oot tommonen löysä vittuinen huora, jonka pillun huulet lepattaa ku saluunan ovet ruuhka-aikaan. (Nii olihan mulla ollu 2 miestä ennen tätä jumalten antamaa lahjaa, joka oli kuin vastaus rukouksiini!)
- Sä oot niin ruma ja läski, et sun pitäs vaa olla kiitollinen, et mä ees suostun sun kans säälistä olee. Tuossa nyt muutamat exäni lausahuksista. Silloin ne loukkas todella pahasti, nykyisin ne on enemmän vitsin aiheita ku loukkauksia.
[/quote]
Ai nii! Olipa unohtua!
Eksäni ilkeimmät sanat sanoi viimeisenä mulle:
- Tajuatko sä huora, et jos mä en saa sua pitää itelläni ni ei sua kukaa muukaa saa. Ei sillä et kukaa sua ees haluiskaa.
MÄ VITTU TAPAN SUT LUTKA NYT!
Piti puukkoa kurkullani, vaan tässäpä olen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:35"]
Biologian opettaja sanoi tulevaksi sossupummiksi yläasteella. Väärässä oli :)
[/quote]
Tämä saattoi olla parasta mitä sulle on sanottu. Ainakin itselle oli herätys, kun sain vastaavan palautteen psykan maikalta. Tuli vähän ryhdistäydyttyä.
Säähän oot Turuust, etkö ookin?
Multa kysyttiin baarissa,ilmeisesti sekoitti johonkin toiseen. Vieläkin hyperventiloin.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:35"]
[/quote]
Tämä saattoi olla parasta mitä sulle on sanottu. Ainakin itselle oli herätys, kun sain vastaavan palautteen psykan maikalta. Tuli vähän ryhdistäydyttyä.
[/quote]
No ei. Se ryhdistäytyminen tapahtui ihan luonnollisesti kasvun myötä kun pahin murrosikä oli takana. Ei todellakaan noiden sanojen takia. Yläasteella olin vielä ihan avuton reppana.
Läski, virtahepo, kääpiö, ruma. Huumehörhö (olen 1.tyypin diabeetikko ja pistin insuliinia)
"Sä näytät ihan Pirkolta." Baarimies arvatessaan nimeäni. En tykänny.
Kerran haukuttiin hevoskulliksi, minä niin mieleni pahoitin
Mulle on sanottu todella ilkeitä asioita varsinkin sukulaisteni taholta. Myös mieheni solvaa minua päivittäin jatkuvasti mitä ilkeimmillä ilmaisuilla. Olen normaalipainoinen ja kokoa 36-38, mutta mieheni mielestä olen läskiperse, paskamaha (kun olin raskaana), kanttura, emakko jne. Järkytyin myös, kun hän ensimmäistä kertaa koskaan _huoritteli_ minua, kun tulin synnytyssairaalasta kuopuksen kanssa kotiin. Anoppi oli tullut synnytyksen vuoksi katsomaan esikoistamme, jotta mies olisi voinut vierailla minun ja vauvan luona, mutta miespä ei vieraillut kuin kaksi pikaista visiittiä niiden parin päivän aikana, vaikka ajomatka sairaalasta kotiin on noin vartitunnin verran (ja vaikka tosiaan kotona oli lastenhoitoapua niiden päivien ajan 24h).
Sukulaistätini kerran tuli kysymään, että olenko leikkauttanut nenäni plastiikkakirurgilla, kun se on nykyään kuulemma melko normaalin näköinen. Kuulemma minulla oli ollut pienenä tosi erikoisen näköinen nenä. :( Pari muutakin sukulaista tuli ko. sukujuhlassa viereen "säestämään", eivätkä he puolustaneet minua lainkaan. Olin tuolloin alkanut vähitellen päästä yli koko teini-iän ja nuoren aikuisuuden ajan kestäneestä nenäkompleksistani ja tätini tulee ja sanoo noin. :( En siis ole leikkauttanut nenääni, mutta edelleen uneksin ko. toimenpiteestä.
Mummoni puolestaan on sanonut minua niin epävakaaksi ja toivottomaksi tapaukseksi, että olisin varmaankin "joku koditon narkkari", ellei mummoni olisi jutellut mulle teininä vanhempieni eron jälkeen, kun olin masentunut. Hänen mielestään hyvä koulumenestykseni tuolloin sekä yliopisto-opintoni ovat hänen ansiotaan.
38: Miksi olet tuollaisen "miehen" kanssa? Ei kukaan ansaitse tuollaista kohtelua ihmiseltä, jonka pitäisi olla tasavertainen elämänkumppani ja tärkein tukipilari. Jos mies huorittelee naista (varsinkin sellaista, joka on juuri synnyttänyt hänen lapsensa!), ei ole miestä nähnytkään ja kertoo samalla valitettavia totuuksia omasta henkisestä tasapainostaan. "Miehesi" empatiakyky, sosiaaliset taidot ja lähimmäisenrakkaus vaikuttaisivat olevan limanuljaskan tasolla, joten toivon, että itsesi ja lastesi vuoksi lähdet tuosta tuhoisasta suhteesta, Suhde tulee rampauttamaan sinut henkisesti ja se vaikuttaa todennäköisesti myös lastesi tulevaisuuteen hyvin negatiivisella tavalla. Tuollainen ilmapiiri ei ole terve ympäristö kasvaa.
Toivotan sinulle paljon jaksamista ja voimia.
Kymmenen vuoden seurustelun jälkeen kysyin miksi ihmeessä ei halua naimisiin, vastaus veti alas : NO KUN EN EHTINYT SEURUSTELLA TAI OLLA MUIDEN NAISTEN KANSSA!!!
Äitini sanoi autossa kun olin teini - olisit saanu jäädä syntymättä (olin vahinko kahden täydellisen lapsen jälkeen!)
Poikaystäväni kännissä (ei edelleenkään myönnä) sanoi : oon sun kanssa kunnes löydän paremman!
Ja nämä on totta!!!! Nice eikö!?!?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:48"]Mitä törkeää, loukkaavaa, asiatonta, ilkeää teille on joku (ihan kuka tahansa) sanonut ja miten käsittelit asian mielessäsi? Kuka sen sanoi?
Mikä on kaikkein pahin asia mitä sinulle on sanottu?
[/quote]
Olet täällä koska sinusta saa lapsilisät ja elatusmaksut kun ne loppuvat heitän sinut samana päivänä ovesta. Sijaisvanhempi kun olin 12v
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:43"]Olisit täydellinen lapsi jos olisit poika. Näin sanoi isäni aikoinaan minulle, tyttärelleen. Mitä tähän olisi pitänyt vastata.. Anteeksi?
[/quote]
Tulin kaapista isälleni ja kerroin tykkääväni myös tytöistä isäni siihen "vittu tyhmä ämmä jos oisit mies hakkaisin sut heteroksi"