Hauskoja tapoja ilmoittaa raskaudesta..?
Ajattelin että ilmoitan raskaudestani jouluaattona facebookissa, läheisimmät ystäväni ja perheeni tietävät jo.
Olen yrittänyt miettiä hauskaa tapaa kertoa. Esim. Kuva jossa on iso tonttulakki ja pienen pieni tonttulakki ja joku kuvateksti?
Auttakaa rakkaat av-mammat. :)
Kommentit (33)
Yks aika hauska tapa ilmoittaa raskaudesta on sellanen lyhyt puhelinsoitto, "Moi, en tiiä muistatko mua, mut susta tulee isä!"
Omalle isälleni ilmoitin sen hänen syntymäpäivänään. Kirjoitin pakettikorttiin "Hyvää syntymäpäivää tulevalle isoisälle!".
Ukko saa vihdoin äpärän myös mun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:43"]
Ukko nylkytti ilman kumia. t. äitimammanen
[/quote]
Oikea muoto olisi: "Hahhahhaa, ukko nylkytti ilman kumia. t. äitiammanen"
Muistatte varmaan sen äitimammasen aloittaman nylkytysetjun ;) Onkohan siellä muuten taas nylkytetty?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:44"]Omalle isälleni ilmoitin sen hänen syntymäpäivänään. Kirjoitin pakettikorttiin "Hyvää syntymäpäivää tulevalle isoisälle!".
[/quote]
Ainoa järkevä viesti on alapeukutettu?
Olette kaikki ihan toivottomia wt- mutseja O.o
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:08"]
"No ny on pullat uunissa eli mies sai piparia! "
[/quote]
olenpa ahkera kotileipuri: Piparit on herkuteltu ja nyt on pulla uunissa...
Ultrakuva ja alle teksti: tämä lahja ei valmistu vielä jouluksi.
Tulin oikeasti katsomaan oisko täällä hauskoja ideoita, sitten tulevaisuutta varten. Päädyin nauramaan ääneen. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:41"]
Ukon piti vetää kakkoseen, vaan lipsahtikin kusirakkoseen. Piti roiskauttaa spesset mun naamalle, mutta lensikin - arvatkaas minne. Vähän kyllä jännittää, syntyykö sittenkin musta kikkarapää, kun taisin heruttaa myös viidelle muulle, joiden piti tulla suulle. Tulikin mun toisaan, eikä Salkkareiden Roosaan.
[/quote]
"Kusirakkoseen", oikeesti? Googlapas naisen anatomia kun ilmeisesti sulle tuntematon alue.
Ukko nylkytti ilman kumia. t. äitimammanen