Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikisinkkunaisten seksielämä, onko sitä?

Vierailija
19.04.2025 |

Kertokaapa nyt rehellisesti sinkkunaiset, millaista seksielämänne on vai onko sitä ollenkaan? .

Te  jotka olette olleet sinkkuna useamman vuoden. Harrastatteko yhden illan juttuja, onko teillä jokin fwb-suhde vaiko ihan oikea vakituinen panokaveri, jota tapailette tarvittaessa? Vai tyydyttelö dildoon ja omiin sormiin? 

Jokainen ihminen on seksuaalinen olento ja kaikki harrastavat seksiä, jos se vain on mahdollista. 

Koska naisille seuran löytäminen on helppoa, sitä silloin tällöin miettii, millainen vilske ja kuhina siellä naisten kämpillä käy. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta ennen kuin oikea tyyppi löytyy :) Eli hiljaista on. Onneksi mielikuvitus on vilkas.

Vierailija
2/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi (mieleisen) seuran löytäminen olisi erityisen helppoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ujolle naiselle ei ole erityisen helppoa.

Vierailija
4/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen panokaveri löytyy! Sama mies ollut jo 4 vuoden ajan. Saa hyvää seksiä, hellyyttä ja läheisyyttä ilman suhteen tuomia monimutkaisuuksia. 

Sinkkuna 8 vuotta :) 

Vierailija
5/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään raskautumista jollekin jonka kanssa en voisi kuvitella olevani vanhempi

Vierailija
6/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki nuo, mitkä luettelit. 

Sinkku, 50 ja risat. 

Vierailija
7/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi fbw suhdetta ympäri Suomea. Joudun matkustelemaan työni puolesta paljon, joten sen vuoksi eri puolilla maata. Turkyllä olisi useampiakin, mutta nämä riittää ja sitten välillä hotellilla yhden tai useimmiten parin yön juttuja.

En siis elä puutteessa, enkä kaipaa vakkari suhdettakaan

Sinkkuna 3v - N35

Vierailija
8/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on joku yksi seksisuhde kerrallaan, jos sellaisen deittiapeista löytää vähäksi aikaa, mutta viimeksi löysin useamman kivan tyypin, joten tämän vuoden aikana on ollut satunnaisesti seksiä heidän kanssaan. Yllättäen kyllä seksikerrat ovat minulla vähentyneet, kun kenenkään kanssa ei ole sellaista pidempää tiiviimpää suhdetta ja se tekee miehistä näköjään laiskempia...(no, onhan heilläkin muita kumppaneita ym.). Itse haluaisin paljon useammin kuin mitä nyt saan, joten todellakin käytän omia käsiä ja leluja itseksenikin. Muuten tosi kiva kun ei tarvitse olla "riippuvainen" yhden ihmisen saatavilla olosta ja kiinnostuksesta, vaan saa jokaiselta erilaista juttua rennosti ja silloin kun molempia huvittaa. Olen vuosi vuodelta varmempi, että en halua vakavaa parisuhdetta. Kiva näin :)

Vierailija
9/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö oikeasti, että seuraa ei löydy? Vai eikö vain mikään kelpaa?

Vierailija
10/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö sen keskustelun siis pitikin mennä? Huoh...

Vierailija
11/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö sen keskustelun siis pitikin mennä? Huoh...

Kyllähän ap petasi tätä jo aika hyvin viimeisessä kappaleessa. Vähän vain hillitympi trolli tällä kertaa.

Vierailija
12/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän selibaattielämää. Joskus sorrun masturboimaan esimerkiksi klitorisväristimen kanssa tai sormilla.

Vierailija
13/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on viisi fbw suhdetta ympäri Suomea. Joudun matkustelemaan työni puolesta paljon, joten sen vuoksi eri puolilla maata. Turkyllä olisi useampiakin, mutta nämä riittää ja sitten välillä hotellilla yhden tai useimmiten parin yön juttuja.

Sinkkuna 3v - N35

Eihän toi ole ikisinkkuutta, jos kolme vuotta ollut sinkkuna? 

Mutta hienoa kuulla, että seksiä on! Mulla on just se käsitys, että toiset saa ja toiset ei saa, ja seksi kasaantuu lähinnä niille ihmisille jotka on olleet parisuhteessa tai useammassakin.

Eli me, jotka emme ole koskaan olleetkaan parisuhteessa, eletään seksin suhteen varsin kuivaa elämää. Eli seksielämää ei ole, paitsi yksin masturbointi. 

N32

Vierailija
14/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä on joku yksi seksisuhde kerrallaan, jos sellaisen deittiapeista löytää vähäksi aikaa, mutta viimeksi löysin useamman kivan tyypin, joten tämän vuoden aikana on ollut satunnaisesti seksiä heidän kanssaan. Yllättäen kyllä seksikerrat ovat minulla vähentyneet, kun kenenkään kanssa ei ole sellaista pidempää tiiviimpää suhdetta ja se tekee miehistä näköjään laiskempia...(no, onhan heilläkin muita kumppaneita ym.). Itse haluaisin paljon useammin kuin mitä nyt saan, joten todellakin käytän omia käsiä ja leluja itseksenikin. Muuten tosi kiva kun ei tarvitse olla "riippuvainen" yhden ihmisen saatavilla olosta ja kiinnostuksesta, vaan saa jokaiselta erilaista juttua rennosti ja silloin kun molempia huvittaa. Olen vuosi vuodelta varmempi, että en halua vakavaa parisuhdetta. Kiva näin :)

Minua ei ikisinkkuna yllätä yhtään, että seksikerrat on vähentyneet kun ei ole pidempää, tiiviimpää suhdetta :D

Sellaista se todellakin (iki)sinkkuna on, että seksiä ei ole ja jos joskus onkin, niin äärimmäisen harvoin. Toki joillain voi käydä tuuri ja löytää rakastajan, mutta käytännössä sellaisen löytäminen on todella vaikeaa, sillä miehet haluaa yleensä joko ns. kaiken tai ei mitään. Eli ei riitä pelkkä seksi, tai sitten riittää pelkkä yksi/kaksi kertaa. 

Vierailija
15/27 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oli vuosien ajan panokaveri jonka kanssa tosin oltiin aika läheisiä muutenkin, kokeiltiin joskus seurustellakin mutta en sovi suhteeseen. Sittemmin laitoin sen jutun poikki kun miehellä oli tai tuli niin paljon tunteita, vaikka hän olisi halunnut jatkaa mutta tuntui että teen väärin ja roikotan häntä kuitenkin mukana. ...joku puolisen vuotta tuosta etsin panoseuraa, sain miesystävän 🤷

En nyt tiedä pidänkö tästäkään. Sinkkuna kuitenkin joko vakipano tai ilman, en ole ikinä kokeillut yhden yön juttuja eikä mikään seksikerta ole jäänyt ainoaksi eli ei ole sattunut sitäkään käymään että päätyisi jonkun kanssa kerran sänkyyn eikä sitten enää koskaan. 

Jos ei hyvää panosuhdetta löydy niin turvallisempaa ja nautinnollisempaa olla oman käden ja lelujen varassa. Miehet usein ajattelee että se että moni mies panee ketä tahansa naista tarkoittaa että naisten on helppo löytää hyvää seksiä. 

Parempi vertaus olisi että homomiehen on varmasti suht helppo löytää mies joka haluaa tyhjätä kassit häneen. *Hyvän* seksin löytäminen on vaikeampaa jos ei itse satu kiihottumaan ja saamaan helposti tuollaisessa kuviossa ja himoitsemaan suunnilleen joka ukkoa. 

Vierailija
16/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna 3v - N35

Eihän toi ole ikisinkkuutta, jos kolme vuotta ollut sinkkuna? 

Mutta hienoa kuulla, että seksiä on! Mulla on just se käsitys, että toiset saa ja toiset ei saa, ja seksi kasaantuu lähinnä niille ihmisille jotka on olleet parisuhteessa tai useammassakin.

Eli me, jotka emme ole koskaan olleetkaan parisuhteessa, eletään seksin suhteen varsin kuivaa elämää. Eli seksielämää ei ole, paitsi yksin masturbointi. 

N32

Täällä toisinpäin kokemus, olen ollut aina sinkku ja nyt 35 v. Pariin vuosikymmeneen on mahtunut satoja yhden illan juttuja ja pitkäaikaisia vakipanoja. Ja siis itse olen sen näköinen harmaavarpunen, että sukulaiset ja tutut säälivät vanhapiikaelämääni, eikä kellään käy mielessä että minä olen se, jolla on heittämällä enemmän mieskokemusta kuin heillä yhteensä.

Vierailija
17/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Sinkkuna voi helposti olla enemmän seksiä kuin parisuhteessa.

Vierailija
18/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen ihminen on seksuaalinen olento ja kaikki harrastavat seksiä, jos se vain on mahdollista. 

Koska naisille seuran löytäminen on helppoa, sitä silloin tällöin miettii, millainen vilske ja kuhina siellä naisten kämpillä käy. "

- Omalla kohdallani noita mahdollisuuksia rajoittaa tällä hetkellä sairaus, joten hiljaista on ollut jo monta vuotta miehen kuoleman jälkeen. 

Vierailija
19/27 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pysty tai kelpaa seksiin kun ei erektio toimi

Vierailija
20/27 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40v sinkku naisena voin sanoa että olen saanut seksiä varmaan enemmän mitä ikäiseni suhteessa ja lapselliset ystäväni. En ole koskaan ollut suhteessa jos ei parin viikon seurusteluja lasketa ja eri miehiä ollut yli 150 ja useita vaki seksisuhteita usean vuoden ajan. Itselläni on synnynnäinen vika etten voi saada lapsia, niin sen takia en ole pariin kymmeneen vuoteen käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisy. Eli ihan luomuna meen kaikkien halujen kanssa, eli tietysti on tietyt viikot kuukaudessa milloin tarvitsen seksiä tosi paljon..