MIES PUTKASSA EPÄILTYNÄ TAPON YRITYKSESTÄ ;((((
Minä: syytän itseäni..jos vika onkin kuitenkin osittain minussa...Vauva: tahtoo ulos tänään 9 viikon ikäisenä...veri valuu, ei kai kestänyt kroppa stressiä...mutta ehkä hyvä näin.
Elämä on...Miten tätä kuuluisi elää...;((((
T.vaimo 42v
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"]
Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo
[/quote]
Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa..
[/quote]
niinkö? Kas kun mun mutsia ei koskaan ohjattu minnekään kun isäpuolta tultiin hakemaan laitokselle pahoinpitelyjen jälkeen..ei edes niinä kertoina kun meinas se henki oikeastikin lähteä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"] Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo [/quote] Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa.. [/quote] niinkö? Kas kun mun mutsia ei koskaan ohjattu minnekään kun isäpuolta tultiin hakemaan laitokselle pahoinpitelyjen jälkeen..ei edes niinä kertoina kun meinas se henki oikeastikin lähteä.
[/quote]
Ja siitä on 30 vuotta? Ohjeistukset on muuttuneet.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"] Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo [/quote] Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa.. [/quote] niinkö? Kas kun mun mutsia ei koskaan ohjattu minnekään kun isäpuolta tultiin hakemaan laitokselle pahoinpitelyjen jälkeen..ei edes niinä kertoina kun meinas se henki oikeastikin lähteä.
[/quote]
Ja siitä on 30 vuotta? Ohjeistukset on muuttuneet.
[/quote]
ei vaan ihan tänänä syksynä..
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:10"] [quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"] Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo [/quote] Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa.. [/quote] niinkö? Kas kun mun mutsia ei koskaan ohjattu minnekään kun isäpuolta tultiin hakemaan laitokselle pahoinpitelyjen jälkeen..ei edes niinä kertoina kun meinas se henki oikeastikin lähteä. [/quote] Ja siitä on 30 vuotta? Ohjeistukset on muuttuneet. [/quote] ei vaan ihan tänänä syksynä..
[/quote]
Oliko se raskaana ja istuttu mahan päällä? Jos ei niin ihan eri tilanne kuin ap:lla joten ei liity tähän mitenkään.
Alkaa hiukan jo oikeasti hysteerisesti hymyilyttäää...Missä pullamössö maailmassa ihmiset elää? Poliisit kyllä sanoivat minulle, " olisiko hyvä käydä päivystyksessä tarkistuksessa?" Sanoin: ei...Poliisit toivotti hyvää yötä ja sitten ensi viikolla lääkäriin...Tämä on tilanne suomessa.Uskokaa mitä uskotte.Te, jotka sitten joskus 1.kertaa löydätte itsenne apua hakemasta Suomen maasta.Todellakin toivon , ettei tälläinen tapahtuma osu kenenkään kohhdalle ;(
Ja niin....asun Turussa....äiti kuollut, isään ei yhteyksiä, velipoika asuu Oulussa....Jostain me yksinäiset, säälittävät ihmisetkin kaivataan keskusteluapua ;((
Ap hae apua!!
Äläkä välitä noista ilkeistä kommenteista! Jotkut ihmiset ovat todella inhottavia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"]
Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo
[/quote]
Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa..
[/quote]
Niin, jos kyseiset poliisit olisivat poikkeuksellisen empaattisia. Heillä ei ole mitään velvollisuutta ohjata uhria minnekään.
Voi ei, olisiko parempi lähteä päivystykseen? Yksityiselle niin saisit heti ainakin rauhoittavia.
Älä mieti mitään kynnyksiä nyt vaan puhu niin paljon kuin sielu sietää. Niin käsittelet sitä/pääset yli nopeammin. Älä jää yksin.
Mä tiedän mistä puhun, mieheni teki aikoinaan hieman samankaltaisen teon ja vielä pääsi kuin koira veräjästä.
Sun asiat on siinä mielessä hyvin että ukko on nyt poissa eikä voi tehdä sulle enempää pahaa.
Elä nyt hetki kerrallaan ja ajattele vain ja ainoastaan omaa parastasi. Lääkäriin ensiksi