MIES PUTKASSA EPÄILTYNÄ TAPON YRITYKSESTÄ ;((((
Minä: syytän itseäni..jos vika onkin kuitenkin osittain minussa...Vauva: tahtoo ulos tänään 9 viikon ikäisenä...veri valuu, ei kai kestänyt kroppa stressiä...mutta ehkä hyvä näin.
Elämä on...Miten tätä kuuluisi elää...;((((
T.vaimo 42v
Kommentit (31)
ja tämä ei VALITETTAVASTI ole provo...MITEN PALJON IHMISEN TAYTYY KESTÄÄ ;((((
En tajua mitään. Tyhmille ihmisille tapahtuu.... Tyhmiä asioita. Normaalit ihmiset ne vaan elää tavallista elämää. Vaikka joskus stressaa ja vituttaa niin kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:52"]Mies viilteli fileerausveitsellä otsaan ja sitten istui vatsan päälle (olen/olin siis raskaana).Otti pyyhkeen ja kietoi 2 kertaa kurkun ympärille ja kuristi. ;(
Hullua on, että rakastan häntä edelleen :((((((((
[/quote]
Lähde. Pelasta itsesi. Rakkaudestasi ei ole mitään hyötyä tuossa suhteessa. Seuraavalla kerralla et ehkä ole yhtä onnekas.
No mitäs helvettiä nyt? Syytät itseäsi. Eih. Ja tokihan jatkatte onnellisina yhdessä. Mitäs pienistä.
Soita johonkin auttavaan puhelimeen. Ethän ole yksin? Jos luulet rakastavasi häntä yhä, tarvitset ehdottomasti myös henkistä apua.
Ok, kiitos viestistäsi.me tyhmät ihmiset. itse olen ammatiltani geneetikko, opiskellut 7v yliopistossa, tehnyt lopputyön tunnetussa tutkimusryhmässä tutkien suomalaisten astamaa aiheuttavia geenivirheitä. Jos sinulle tuli hyvä mieli viestistäsi.Kiitän.Jokin sinunkin kehityksessäsi on jäänyt jälkeen, empatiakyky.Mutta onneksi en enää jaksa välittää tuollaisesta...maailma olisi parempi, jos ihmisillä olisi enemmän rakkautta toisiin.enemmän ymmärrystä.;(
ehkä joskus huomaat että elämä ei ole noin mustavalkoista..." Älä koskaan tuomits ihmistä, ellet ole vaaksan verran kulkenut hänen saappaisaan."
Ei helvetti! Miten sulla on resursseja tänne kirjotella??!! Aikamoinen olet!!!
Voisitko mennä sairaalaan? Tarvitset varmasti gynekologisen tutkimuksen ja ehkä henkistäkin tukea.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:58"]Ei helvetti! Miten sulla on resursseja tänne kirjotella??!! Aikamoinen olet!!!
[/quote]
jos ei ole ketään kelle kertoa. On aikamoinen kynnys kertoa läheisille että on juuri melkein joutunut tapetuksi..
Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo
miten tästä maailmasta koskaan tulisikaan parempi, ettekö hapeä te tuomitsijat.toivon että oma elämänne on pullantuoksuista.
Vaikka olisitkin geeetikko niin se ei tee sinusta viisasta. Juokse ja kovaa!!!
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"]
Hakeudu pian lääkäriin ja äläkä jää yksin. Ystävien luo, vanhemmille. Tai pyydä joku läheinen sun luo
[/quote]
Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa..
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 18:04"]
[/quote]
Jos tää ois totta niin kyllä miehen vieneet poliisit ois ohjanneet ap:n sairaalaan ja muutenkin neuvoneet mitä jatkossa..
[/quote]
Shokkitilassa ihminen ei välttämättä tajua.
Sori, mutta yliopistotutkinnon suorittanut osaisi jättää välin pisteen ja lauseen ensimmäisen kirjaimen väliin, vaikka muuten puhekielellä kirjoittaisikin. Kansainvälisessä tutkimusryhmässä työskennellyt ja kaikkea. Tämä provo uppoaisi paremmin, jos työkokemus olisi se elämänkoulu.