Sano omalla murteellasi:
"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
Kommentit (242)
Matti lähti baarii, mä jäin kotti. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Mä katon illal elokuvaa ja syön karkkii. Huomen ollaa kuitenki yhes, ku lähetää mökil. Jos se on vielki kännis ni mä ajan.
Turku, 24v
(Nää tällaiset on aina hauskoja tehdä!)
Äjjä lähti ryyppään, mää jäin kotii. Onnekson punkkua ja karkkia. Illalla mää meinaan kattoo leffaa ja mässäillä. Huamennon onneks aikaa kum mennään mökille. Jos tolla on rapula niim mää joudun ajaan.
Tre N34
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:55"]Mies lähti juhlii, mie jäin kottii. Onneks o punaviinii ja irtokarkkei. Kahton illal leffaa ja herkuttelen. Huomenna o kuitenni yhteistä aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel o krapula, mie ajan.
17v keski-suomi
[/quote]
Ei keski-suomessa käytetä sanaa mie vaan mä/mää
N26 jyväskylä
Jätkä/mies lähti juhlii, mä jäin kotii. Onneks on punaviinii/punkkuu ja irtokarkkei/irtsareita. Katon illal leffaa ja mässäilen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel/jätkäl on krapula/darra, mä ajan."
Uusimaa, 20v.
"Mies lähti juhlii, mä jäin kottii. Onneks o punaviinii ja irtsarei. Katon illal leffaa ja herkuttelen. Huomen on kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökil. Jos miehel o krappe, mä ajan."
Turku, 20
"Mies lähti bilettää, mä jäin kotiin. Onneksi on punaviinii ja irtokarkkei. Katon illalla elokuvaa ja mätän. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, mää ajan."
20v nainen, Pirkanmaa
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:49"]"Mies lähti juhlimaan, minä jäin kotiin. Onneksi on punaviiniä ja irtokarkkeja. Katselen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteistä aikaa, kun lähdetään mökille. Jos miehellä on krapula, minä ajan."
Kerro myös mistä päin olet + ikäsi.
[/quote]
"Ukko se otti ja läks rimpsalle, minä jäin kottiin napottammaan. Onneks on punaviintä ja namiloita. Kahtelen iltasella elokuvvaa ja mussutan hyväskee. Huomenna myö lähetään käämään yksissätuumin mökillä, ni voijjaan sitte kutvottoo ihan kahelleen. Jos ukolla onnii vielä rapula, ni minä sitte ajan." Nainen 31, asun Helsingissä, kotoisin ylläriylläri Savosts
Ukko mäni ryyppeemään, minä jiän kottiin. Onnes o punaviinoo ja mässyä . Katon illalla jonnii elokuvan ja syön. Huomenissa oes kuitennii yhteistä aekoo, ku männään mökille. Jos ukolla o kohmelo, minä suan ajjoo.
Savo N. 23
Ristus notta määki lähären. Huomenna meemmä mökille ellei molemmilla oo ihan hanitoon rapula. Etelä-Pohojammaa
"Mies läks juhliin, mie jäin kotii. Onneks o punaviinii ja irtokarkkei. Kattelen illal elokuvaa ja herkuttelen. Huomen o kuitenki yhteist aikaa, ku lähetää mökille. Jos miehel on darra, mie ajan."
N19 LPR
Kundikaveri lähti bilettää, mä jäin himaan. Onneks on punkkuu ja irtokarkkeja. Katon illalla leffaa ja syön mättöö. Huomenna kuitenkin vietetään aikaa yhdes kun mennään landelle. Mä ajan jos sil on darra
26 Helsinki
Mies lähti juhlimmaa ja mie jäin kottiin. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Taijan kahella illalla elokuvvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitennii yhteistä aikaa, ku lähettää möksälle. Jos miehellä on krapula nii mie ajan
Nainen, 24, Kotoisin Etelä-Savosta, nykyisin Pohjois-Karjalainen
Mies lähti juhliin, mä jäin kottii. Onneks on punkkuu ja irtsarei. Katon illal lefuu ja syön herkkui. Huomen on kuiteski yhteist aikaa ku lähetää mökil. Jos miehel o darra, mä ajan.
22, Turust alunperin, nykyään Helsinkiläinen
Mies lähti juhliin, mää jäin kotiin. Onneks on punaviiniä ja irtiksii. Kahton illalla leffaa ja herkuttelen. Huomenna on kuiteskin yhteistä aikaa, kun lähetään mökille. Jos miehellä on darra, mää ajan."
Jyväskylä ja 25 vuotta.
Isäntä läks juhlimaan, mää jäin kotiin. Onneks on punaviinii ja irtokarkkei. Katon illall elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kuitenkin yhteist aikaa. kun lähdetään mökill. Jos ukolla on krapula, mää ajan.
Syntyisin Sastamalassa, nykyisin Turun seudulla, ikää 46v.
Mies lähti juhliin mä jäi himaa. Onneks o punaviinii ja irtokarkkei. Kato illal elokuvaa ja herkuttele.huome o kuiteski yhtest aikaa ku lähetää mökil.jos miehel o krapula ni mä aja..pori 25
Mies lähti bilettään, mä jäin kotiin. Onneks on punkkua ja irttareita. Kattelen illalla elokuvaa ja herkuttelen. Huomenna on kummiskin yhteistä aikaa, kun lähetään mökille. Jos miehellä on krapula, mä ajan.
N20, Pirkanmaa
Mies lähti vedol, mä jäin kottii. Onneks o punkkuu ja irtsarei. Illal katon lefuu ja herkuttelen. Huame on kuiteski yhteist aikaa ku lähetää möksäl. Jos miehel on darra/krappe/darude, mä ajan.
Turku 20
Mies lähti juhlii.. ois ollu oikeempi..korjaan..pori 25
Mies meni juhlii ni mää jäin Kotia. Onneks on punkkua ja irttiksii. Katon illalla leffaa ja mässäilen. Huomen on kuitenki yhteistä aikaa ku lähetää mökille. Jos miehel on rapula mää ajan.