Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fitnessbloggaajan (mielestäni) karmea muutos

Vierailija
05.12.2014 |

http://snapwidget.com/v/868578826467640438#.VIIGd3gazCQ

Ensimmäisessä kuvassa mielestäni ihan sopusuhtainen hoikka nainen. Ihan hyvä, mutta muutama lisäkilo ei haittaisi.

Sitten tuo toinen kuva.. Mies kumitisseillä. Hormonihirviö ja kumipallot. Järkyttävä. Karsea.

Mitäs mieltä olette, kumpi on parempi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka kuva on aika huono, joten vaikea sanoa. En tosin pidä silareista, niin ennen oli varmaan parempi.

Vierailija
42/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että naisekin haluavat olla timmissä kunnossa, mutta miksi ihmeessä pitää tavoitella tuollaista miesmäistä kropan mallia, Y-muotoa, jossa valtavat hartiat ja käsilihakset ja olematon takamus? Se ei ole yhtään naisellista ja mun mielestä naisella aika kamalan näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naturaali. 

Vierailija
44/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon varmaan sitten sairas, mutta haluaisin itsellenikin tuon jälkimmäisen kropan. Naisellinen tai ei, mitä väliä, kunhan löytyy lihasta.

Vierailija
45/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:48"]

Bodyfitnesskisaajilla ei edes ole kovinkaan isoja lihaksia. Säälittää naiset jotka haluavat olla heikkoja rimpuloita. Jos on vahva ja lihaksikas ei ole avuton, vaan voi esimerkiksi puolustaa itseään jos joku ählämi hyökkää kimppuun yöllä kadulla kulkiessa.

[/quote]

:DD ei isot lihakset tarkoita sitä, että osaisi automaattisesti puolustaa itseään. Tai että joku pienilihaksinen ei muka osaisi. Taistelu- ja itsepuolustuslajeissa on kyse lähinnä oikeasta tekniikasta. 
[/quote] Jep. Tiiän muutaman fitnessharrastajan ja varmasti jaksavat painoja nostella mutta koordinaatiokyky on aivan surkea :D

Vierailija
46/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:52"]

Mäkin oon varmaan sitten sairas, mutta haluaisin itsellenikin tuon jälkimmäisen kropan. Naisellinen tai ei, mitä väliä, kunhan löytyy lihasta.

[/quote]

Naisellisuushan ei tosiaan kaikille tarkoita samaa eikä siinä mitään jos haluaa olla lihaksikas, onhan tosi erottuvia lihaksia naisilla muissakin urheilulajeissa. Minäkään vaan en ymmärrä sitä isot lihakset+jättisilikonit-yhdistelmää, se on auttamatta vähän...transu :O Sehän nyt on selvä että jos ruokavalio on oikein rasvaton ja paljon liikkuu niin ei rintoja voi silloin juuri ollakaan, mun mielestä se ei oikein siihen lihaksikkaan naisen lookkiin kuulu. Tai jos on silikonit kuitenkin pakko siihenkin vartaloon saada niin pienemmät implantit olis sopusuhtaisemmat. Onhan vaikka satasen juoksijoillakin tai alppihiihtäjillä usein jäätävät reisilihakset mutta hyvin vaikea kuvitella tekorintoja kenellekään. Noh, kukin tyylillään.

Vierailija
48/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tissit on laitettu silloin, kun bloggaaja oli tuhdissa kunnossa. Kirurgi varmaan katsonut että laitetaanpa muuhun kroppaan sopivat täytteet... ja sitten kun laihtui, tulos on todellakin JÄÄTÄVÄ... kumitissit ei laihtuneet vaan näyttävät tuplasti suuremmilta.

Pikkusella muijalla järkyttävät ämpärit. Pääasia että itse tykkää tietenkin...

Vierailija
49/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oo tervettä :o Onko toi vähän niinku yhteiskunnan hyväksymä anoreksia

Vierailija
50/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:21"]Nuo tissit on laitettu silloin, kun bloggaaja oli tuhdissa kunnossa. Kirurgi varmaan katsonut että laitetaanpa muuhun kroppaan sopivat täytteet... ja sitten kun laihtui, tulos on todellakin JÄÄTÄVÄ... kumitissit ei laihtuneet vaan näyttävät tuplasti suuremmilta.

Pikkusella muijalla järkyttävät ämpärit. Pääasia että itse tykkää tietenkin...
[/quote] Muistan lukeneeni että hän itse halusi "liian isot" rinnat? Koska tykkää erilaisesta ulkonäöstä. Taitaa typyllä olla päässä vikaa..

Vierailija
51/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:31"].. Koska tykkää erilaisesta ulkonäöstä

[/quote]

Olis laittanut yhden sarvi-implantin keskelle otsaa niin olis erilaisen näköinen. Nyt on ihan tavallisen "hei olen naisellinen mut timmi tyttönen tosi isoil tisseil, tukal ja kynsil".

Vierailija
52/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:20"]

Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa

[/quote]

kateuskortti yllättäen taas vedetty esiin;) Jos nyt noita Fitness-tyttöjä ajatellaan niin on niissä kyllä paljon parempikroppaisia ja luonnollisempiakin, esim.Sara Back ja Oona Tolppanen. En minä ainakaan tuossa aloituksen linkissä olevasta kropasta löydä mitään kadehdittavaa, sori vaan :D Lihakset nyt on lihakset mutta jalkapallon kokoiset ja näköiset tissit...no joo.

[/quote]

Työskentelen mainosalalla ja täytyy sanoa kun toi Oona Tolppanen tuossa mainittiin että siinä on mainostajien näkökulmasta sellainenkin pointti että Tolppasen urheilullisella ja terveellä lookilla saa niitä sponssidiilejä ja mainoskampanjoita ja näkyvyyttä(mitä käsittääkseni tuonkin kalliin lajin kilpailijat varmaan erittäin mielellään haluaisivat)mutta sitten ihan äärimmäisyyksiin vedetyllä lookilla ne mahdollisuudet kyllä vähenee. Tolppanen on ollut esim.Valion kampanjassa mutta vaikea minun on ainakaan sinne kuvitella ketään jolla on H-kupin silikonit.

Vierailija
53/63 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on suostunut laittamaan noin isot rinnat?!? :D Hyi hitto!

Vierailija
54/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:20"]Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa
[/quote] Säälittävä läski varmaan sanoisi, että on molemmissa kuvissa kaamea? Aina on säälittävä läski jos ei tykkää tuollaisista övereistä silareista ja naiselle naurettavan isoista lihaksista. Oon muuten itse uimari ja kyllähän naisilla lihakset on kauniit, siis sopusuhtaiset ja sopivan pienet. Mutta eihän siinä jos joku tykkää.

Vierailija
56/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:20"]Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa
[/quote] Säälittävä läski varmaan sanoisi, että on molemmissa kuvissa kaamea? Aina on säälittävä läski jos ei tykkää tuollaisista övereistä silareista ja naiselle naurettavan isoista lihaksista. Oon muuten itse uimari ja kyllähän naisilla lihakset on kauniit, siis sopusuhtaiset ja sopivan pienet. Mutta eihän siinä jos joku tykkää.
[/quote]
Bodyfitnesskisaajilla ei edes ole kovinkaan isoja lihaksia. Säälittää naiset jotka haluavat olla heikkoja rimpuloita. Jos on vahva ja lihaksikas ei ole avuton, vaan voi esimerkiksi puolustaa itseään jos joku ählämi hyökkää kimppuun yöllä kadulla kulkiessa.

Vierailija
57/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hehkutetaan terveitä elämäntapoja niin onko nämä G-koon kumitissit sitä?

Vierailija
58/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:20"]Taas jotkut säälittävät läskit täällä arvostelelmassa
[/quote]
[/quote] Tuskin kukaan haluaisi tuon kimppuun edes hyökätä :D ohjaan itse bodycombattia ja voin kyllä sanoa, että toivottavasti kukaan ei hyökkää ikinä näiden fitnesspimujen kimppuun! Vähän räpeltämistä se on ja kunto meinaa loppua :) Enkä sano pahalla, rehellinen mielipide.

Vierailija
59/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkinnon karseimmista silikoneista saa..

Vierailija
60/63 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen todellakin! On tehnyt paljon duunia kroppansa eteen, arvostan :) upea muutos!