Fitnessbloggaajan (mielestäni) karmea muutos
http://snapwidget.com/v/868578826467640438#.VIIGd3gazCQ
Ensimmäisessä kuvassa mielestäni ihan sopusuhtainen hoikka nainen. Ihan hyvä, mutta muutama lisäkilo ei haittaisi.
Sitten tuo toinen kuva.. Mies kumitisseillä. Hormonihirviö ja kumipallot. Järkyttävä. Karsea.
Mitäs mieltä olette, kumpi on parempi?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:15"]
Minulla on luonnostaan tuota isommat tissit, enkä pidä niitä liian isoina. Mitä varten pitää perustella silareiden järkyttävyyttä terveyssyillä, koska vaihtoihan A. Joliekin naturellit kumiin, koska silloin on vähemmän aluetta, johon rintasyöpä voi iskeä. Think about that!
Olette oikeasti naurettavia kun päivittelette tuota jälkimmäistä kuvaa. Miten ihmiset voi olla noin puusilmiä, ettei osaa hahmottaa valaistuksen ja asennon vaikutusta kuvaan! Ei kaikki ole sitä miltä näyttää.
En ole itse fitnesharrastaja, vaan ihan vaan "läski" 80 kiloinen, tiimalasivartaloinen ihminen. Ja tyytyväinen. 105-84-115. Pituus 166.
En näe fitneksessä muuta paskaa, kuin tuon typerän nesteiden tiristämisen ja tekorusketushömpän.
Huvittaa kun monet näillä palstoilla kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken ja osaavansa täydellisesti arvioida ihmisen painon grammalleen ja tietävänsä ehdottomasti missä skaalassa (kilomääräisesti tai bmin pohjalta)on laiha, normaali tai läski. Onhan heillä tiedossa omat mittansa ja kaverin siskon tytön, joten kokemuspohjaa löytyy rutkasti.
[/quote]
No kyllä mä perustan mielipiteeni useampaan kun tuohon kuvaan, olen joskus lukenut ko.blogia. Aivan turha väittää että silikoni-implantit on omalle kropalle joku terveysteko. Syöpäkasvain voi esimerkiksi jäädä implantin takia huomaamatta ajoissa puhumattakaan muista terveysriskeistä. Lisäksi ne ovat tuossa(kin) kropassa aivan järkyttävän näköiset katsoi niitä sitten missä valossa tahansa tai vaikka säkkipimeässä.
Muutos on ollut aika hurja. Kyseisellä bloggaajallahan meni myös mies vaihtoon - ilmoitti yhtäkkiä että ovat päättäneet lopettaa tyyliin 7-vuotisen suhteensa ja muutti yksin asumaan. Nyt on alkanut näkyä videoissa ja kuvissa joku salikörmy. Piti vissiin ottaa kroppaan paremmin sopiva puolisko :) Noista rinnoistahan hän kirjoitteli, että tarkoituksella halusi huomiotaherättävät tissit kun on aina kärsinyt pienirintaisuudesta. Mua ei silikonirinnat sinänsä heilauta. Ärsyynnyn tissien tunkemisesta kuviin, olkoot muovia tai ei :D Ehkä en ymmärrä tarpeeksi ravitsemuksesta kun ihmettelen myös, miten puhtain keinoin nainen onnistuu saamaan 20kg rasvaa pois itsestään ja pääsemään lavakuntoon muutamassa kuukaudessa.. Hullujen hommaa.
On kyllä ihan jäätävän näköinen :D Ihan sama miten valaistus vaikuttaa, kauhea!